- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Fotók, videók mobillal
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Google Pixel topik
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
Új hozzászólás Aktív témák
-
peetmaster
senior tag
válasz
Ragnar95 #5443 üzenetére
Dehogy adom fel, nem az a típus vagyok. Most beszéltem kb. fél órát az Apple Support-al (2 kollégával is felváltva), de egyenlőre fogalmuk sincs, hogy mi lehet a baj. (az egyikőjük halkan megjegyezte, hogy talán klónról van szó...
valószínű, hogy ha egy klónt nyomkodnék, nem tűnne fel...) Most abban maradtunk, hogy csinálok több fényképet az iPad-ről, dobozról, garanciapapírról és a beállítások - infó menüpontról, és elküldöm nekik. Ha ez megvan, felveszik a kapcsolatot a viszonteladóval, hogy honnan szerezték be a terméket, mert valami nagyon nem stimmel. Holnap reggel hívnak, hogy mit sikerült kideríteni.
Egyre jobb...
-
peetmaster
senior tag
válasz
Ragnar95 #5427 üzenetére
Na, jött a válasz! Első körben konkrétan hülyének néztek szerintem.
Azt írták, hogy az Apple Warranty check oldalon nem a készülék szériaszámát kell beírni, hanem az IMEI számot. Na már most egy Wi-fi only iPad-nek hogy a retekbe lenne IMEI száma....
Úgy látom nehéz menet lesz...
-
peetmaster
senior tag
válasz
Ragnar95 #5424 üzenetére
Budapesten vásároltam, pontosan itt. Nemrég írtam nekik e-mail-t. Ha hétfőn nem válaszolnak rá, felhívom őket mindenképpen, mert kicsit aggaszt a dolog.
Próbaképpen beírtam más (az utolsó számjegyet módosítottam) szériaszámokat az Apple Warranty Check-hez és mindegyik okés volt, iPad 4-eket hozott ki. Pont annál az egy szériaszámnál dob hibát, amelyik az enyém lenne. Ejjjj...
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
A tegnapi naptól én is iPad (4) tulajdonos lettem. Hihetetlen a kütyü, nagyon tetszik, le nem raktam azóta, de:
a hivatalos Apple Support-on belül a "Check your service and support coverage"-nél ha beírom a készülék szériaszámát, az alábbi piros betűs hibaüzenetet kapom: We're sorry, the number you have provided cannot be found in our records. Please verify the number and try again, or contact us.
A készülék teljesen új, tegnap aktiváltam be és először lett (legfrisebb) iTunes-hoz csatlakoztatva. Vajon miért nem találja az Apple rendszere ezt a szériaszámú terméket? A dobozon, a garanciapapíron, a készülék hátulján és a beállítások->infó menüponton belüli szériaszám egyaránt megegyezik.
Van egy 4S-em és egy Apple TV-m is, és mindkettőnél egyből kiírja, hogy van-e még rá garancia, és ha van, meddig tart még. Az iPad-nél viszont semmi....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Facebook és Messenger
- Total Commander
- Acer notebook topic
- DUNE médialejátszók topicja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- További aktív témák...
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA TT 500W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged