- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Google Pixel topik
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- 8300 mAh, maradhat?
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #10 üzenetére
Azzal, hogy nemsokára újra lehet menni oviba, és ott nem kell ilyen kérdésekkel foglalkozni.
Egyébként majd megvigasztalja őket az Assassin's Creed Odyssey, vagy mi a tököm, az a görög fos.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #6 üzenetére
Az LDS-pressure probléma az nem a GPU erejétől függ, hanem attól, hogy az ubershader erőforrásigénye kevés wave-et futtat-e a multiprocesszoron. Ez hajszál pontosan ugyanolyan mértékben érinti a legkisebb GPU-t és a legnagyobbat, hiszen maga a multiprocesszor teljesítménye esik tőle. Az mindegy, hogy hány CU van benne, mert a CU-kon belül alakul ki a limit.
Tudtommal a Navi más, mert az nem ilyen brute force módszerrel reagál, hanem valami dinamikus megoldást csinálnak hozzá.
Azt érdemes megérteni, hogy a probléma eleve azért alakul ki, mert az összes piacon lévő hardver erőforrás-kezelése statikus, még az érkező Turingé is, aminek ugye megegyezik a működése a Voltával, ebből a szempontból. Tehát a rendszer alapvetően úgy tölti be a futtatandó shadert, hogy szükséges összes erőforrást, ezen belül regisztert, LDS-t lefoglalja neki, függetlenül attól, hogy a futtatás során mennyit használ ezekből. Lehet, hogy a feléhez hozzá sem nyúl, de nincsenek felkészítve a GPU-k arra, hogy ezt dinamikus erőforrás-menedzsmenttel kezeljék. Az Intel, az AMD és az NV reakciója tehát egy kényszermegoldás, semmi több. Hosszabb távon nem hülyék ők sem, simán teljesen dinamikus erőforrás-menedzsmentben gondolkodnak, de ehhez nagyon bele kell nyúlni a hardverekbe, így a kialakuló problémát ideiglenesen nyers vagy trükkösebb brute force megoldásokkal kezelik. Az Intelnek ezzel sok dolga nem volt, régóta teleszarják regiszterekkel és LDS-sel a hardvereiket, ma már fogják a fejüket, mert ennek a tranyóköltség az ára, de az évtized elején egy teljes node előnyük volt, akkor ezt simán megtehették. Az AMD-nek a hardver eleve ott volt a legelső GCN óta, csak kicsit változtattak a vezérlésen, ami alig járt tranyóköltséggel, miközben a Vega óta dinamikusan tudják particionálni az LDS-t (igazából ezt az X1 és PS4 is tudja, tehát akkora fejlesztési kapacitást sem mozgattak meg, valamelyik helyi büfében lefénymásolták a semi-custom dizájnt). Az NV pedig áttervezte a dizájnját, hogy alkalmazkodjon ehhez a problémához. Egyik elgondolás sem jó, de egyik sem rossz, addig kitartanak, amíg nem jön valami hardveres dinamikus implementáció.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Tervező és alkalmazott grafikai beszélgetős topic
- PlayStation 5
- Villanyszerelés
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Motoros topic
- Google Pixel topik
- Xbox Series X|S
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- További aktív témák...
- Gigabyte RX 6800 16Gb Aorus (LCD kijelzős)
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- MSI RTX 2080 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 Videokártya!
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest