- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kocolaci
csendes tag
Sziasztok!
Még szeptemberben vettem a tabot, de csak a napokban merült fel az igény az sd kártya használatára. Úgy tűnik, az enyém is hibás. A kezem ügyébe kerülő kártyák bármelyikét azonnal felismeri, csatlakoztatja, megy minden remekül, de néha elkezdi eldobálni. Nem várt eltávolítás, majd csatlakoztatja is, aztán kezdődik elölről.
Szóval szeretném megkérdezni, hogy Budapesten van-e tapasztalatotok a szervizzel kapcsolatban, egyáltalán mi a teendő? Webshopban vásároltam, számlával, hivatalosan.
Egyébként nagyon parádés a gép. Internetezés több, mint 10 óra, nagyon szép kijelző, és remek működés (-sd). Sem a kamera, sem a hangerő problémát nem tapasztaltam, frissítve van.
Üdv: Laci -
kocolaci
csendes tag
válasz emerzee #1050 üzenetére
Küldtem az Asus oldaláról egy hibabejelentő lapot nekik, meglátjuk mit válaszolnak. A webshop-ot egyelőre nem zargatom, hiszen a 8 nap rég letelt. Egyébként azért ott vettem, mert kék kellett, és csak pár napom volt rá. Eddig webshopokkal - nagy általánosságban - bajom még nem volt, és végül is most sem ők hibáztak.
Szóval, ha megküldi az Asus a válaszát, akkor azt nektek is jelzem. -
kocolaci
csendes tag
Nekem a kártyaolvasó hibája miatt kellett szervizbe küldenem a tabletet. Semmilyen papírt nem kértek, az Asus oldalán kell bejelenteni, sorozatszám megadásával, majd emali-ben értesít az Asus Magyarország, hogy a DHL email-je alapján jön érte a futár, aki szlovákiába viszi, mert az Eee series cuccokat ott javítják. Nekem egy hete délután érkezett meg a szervizbe, még nem értesítettek, hogy mikor küldik, de 1-1,5 hetet ígértek. Ha fejlemény van, megírom.
-
kocolaci
csendes tag
Az enyém még a szervizben van, nálam az SD kártya foglalat volt a hibás. Ma érdeklődtem, hogy így másfél hét elteltével mi a helyzet. Azt mondták, hogy alaplapot kell cserélni, ami csak a központi raktárban van, annak a beérkezésére várnak, szóval gondolom még kell vagy másik másfél hét...
Ettől függetlenül én elégedett vagyok a tablettel, ezen kívül más gondom nem volt (remélem nem is lesz) vele. -
kocolaci
csendes tag
-
kocolaci
csendes tag
válasz hirlevelem #1506 üzenetére
Ha fekvő pozícióban van a tablet, amikor kiteszed/kiteszi az ikont, akkor áll le a launcher. Álló tájolásnál nem.
Még mindig nincs alaplapja a szerviznek... -
kocolaci
csendes tag
válasz kocolaci #1443 üzenetére
Elkészült a tab. Nem volt egyszerű. Szinte naponta hívtam a hazai ügyfélszolgálatot, mindig csak annyit mondtak, hogy alaplapra vár. A múlt héten (4. hét a szervízben) elfogyott a türelmem, és nem hagytam, hogy letegye az ügyfélszolgálatos a telefont. Kiderült, hogy csak december 12-re várják az alaplapot, mire mondtam, hogy az túl lesz a 30 napon. Erre azt mondták, hogy csak 11.18-ától számolják (11.11-én vette át egy Novák nevű ember a szervizben, DHL szerint). Szkenneltem, emailt írtam, nagyon határozott voltam, és a válasz erre: váratlanul megérkezett az alkatrész, holnap küldik. Áááá!
De! Nyoma sincs a tableten a szerelésnek, hibátlanul működik, gondosan be volt csomagolva, tehát végülis happy end.[ Szerkesztve ]
-
kocolaci
csendes tag
válasz Gorbesz #1825 üzenetére
A kártyaolvasó volt hibás, a vásárlás után egy hónappal próbáltam csak ki. Egyébként a tab remekül működött. Alaplapot cseréltek benne. Csak neten kellett sorozatszámmal bejelenteni hibát, se számla, garanciapapír nem kellett. Vitték-hozták, kár, hogy a kettő között majdnem egy hónap telt el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- iPad Pro 12.9" (5th gen) - 2021, M1 chip, 128GB, Space Gray + Apple Pencil 2
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Samsung Galaxy Tab S7 128 GB Mystic Black, S Pen
- Apple Pencil 1/2 új bontatlan 1 év Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen