- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
peet137
tag
Ha maga az autó amúgy bejön, én a helyedben rendelnék inkább egy újat és egyből van egy csomó tartalék alkatrészed. Vagy ha van ismerős, aki ehhez ért, lehet, h érdemes lenne megnézetni azt az esc-et, hátha menthető. Fesz szab IC szokott kimenni benne, csak nem mindet lehet javítani, mert olyan helyen van, hogy nem tudod leforrasztani róla...
-
peet137
tag
5A-t eresztettem rá, mert azzal szoktam a többi akksit is. 5800-as, 30-60C-s amúgy. Végül 3A-rel töltöttem "tele". De az egyik cella már 4,2 volt jó ideje, a másik meg végül 4,1 lett, mert a töltő lekapcsolt az időlimit miatt. Előtte jó ideje már 0,5-1A között töltögetett csak. Kefés szettel teszteltem, mert a komolyabb BL gépem darabokban van, karbantartás alatt, lehet, hogy emiatt merült "félre", nem mértem előtte cellákat, meg csipogót sem használtam, mert elvileg a szabi lipo módban van. De nem merítettem le teljesen.
Érezhetően jobban melegszik, mint a többi akksim ugyanazokkal a töltési paraméterekkel. -
peet137
tag
Srácok, mi a max megengedett diffi egy lipo akksi cellái között? 2 cellás akksi, de 2s2p konfigban, amit használok épp, kB 0.1 a diffi köztük. Ennél sokkal kevesebb szokott lenni a többi akksinál, ráadásul eléggé melegszik is töltés közben. De púpja nincs...
-
peet137
tag
válasz
peet137 #6398 üzenetére
Valszeg az akksi volt a hibás, a másik, 5200-as, 30-40C-ssel kb 40 percet játszottunk és nem merült le teljesen. Viszont indulaskor brutal jól megy vele, utána meg visszalassul kicsit és úgy is marad. Nem nagyon lassú, de érezhetően lassabb. Kikapcs, bekapcs után megint ugyanez, kB 1 percig megy, mint állat, aztán visszavesz. Az akksinak van egy kis púpja már, nem mai darab.
-
peet137
tag
Kb 1000 mah-t vett ki a 4000es akksibol a kefés szett. 30-40C-s a cucc, lehet, h már kevés neki?
-
peet137
tag
válasz
Skillet #6393 üzenetére
Előre kb 4 volt, hátra kb 6-7 terhelve. Motor nélkül egyforma 7V. Polaritás cserével elég jól megy. De kb 4 voltot benne hagyott a lipoban cellánként. Még bőven mehetett volna, de meg állt. Pedig lipo módban van, elvileg. Nem voltak fullra feltöltve az akksi, de ez akkoris gáz... Kb 10 percet ment vele. A bl szettjeim egy óra alatt merítik le.
-
peet137
tag
válasz
Necronom #6389 üzenetére
De itt nagyjából 2x olyan gyors, mint az előre, gondolom, ez azért nem - csak - a kefepozíció miatt van. Ez egy alapmotor amúgy, de van itthon egy szerelhető kefés 17T-s is, nagy a kísértés egy tesztre
Nem szeretném megsütni az ESC-et, mert ez vízálló, a százéves kefés szabijaim pedig - amennyire tudom - nem.
-
peet137
tag
Az normális, hogy egy kefés szett hátrafelé lényegesen gyorsabb, mint előre? A távon a csatorna reverse-n van. Ha megfordítom a polaritást a motoron és visszaállítom a távon normalra, akkor előre lesz "gyorsabb", vagy a motor forgási irányától függ a sebesség? Egy monsterről van szó amúgy, ha előrementből hátramenetbe nyomom, szabályosan két kerékre áll...
-
peet137
tag
Ezzel tisztában vagyok, hogy jobban kell "vigyázni" az erősebb géppel, sokféle autóm volt már, igaz eddig csak on-road, de így meg uncsi.
Mindenképp keresnem kell egy új piniont, ami kisebb, mert a próba az erős BL-el eléggé elrendezte. Hiába alu, 0,6-os modullal olyan sok nyomatékot nem tudott átvinni -
peet137
tag
válasz
motoflug #6330 üzenetére
Itthon is kapni 18 + posta körül és az legalább hamar itt van.
Nah, ez jó hír, nekem az elég ha részlegesen vízálló.
Mindenképp olyat néztem, amihez kártya van. Amiket használok, azokon elég sokmindent lehet állítani programozó gombbal, évekkel ezelőtt beállítottam tutira, azóta talán 2x állítottam valamit. De mire megvolt a tökéletes beállítás, elég sok időbe telt. -
peet137
tag
Én igazából Surpass Hobby-t néztem, ez volt relative olcsón... Nem vagyok biztos benne, hogy megéri ennél többet áldozni rá, mert a monsterembe lenne, csak a rendes autómból tesztre átrakott 4370KV-s motor sok lett neki, nagyon melegszik a motor és az esc is, nem annyira frankó az áttétel hozzá. Sokkal kisebb pinion-t meg már nem lehet tenni bele. Ezért gondoltam a 3000KV-t. A kefés szettel nekem nagyon gyengus, bár a gyerek így is csípi
Plusz a kefésen nincs lipo cutoff, ezért a nyomorult csipogót kell használnom hozzá, amit nem nagyon szeretek, meg néha be is csipog játék közben, pedig van még kraft az akksiban.
A driftgépemben szenzoros szett van, az tényleg sokkal jobb, de igazából elvagyok a szenzor nélkülivel is a sima on-road autón, ott nem kell annyira finoman kezelni a gázt. -
peet137
tag
Van valakinek tapasztalata olcsó bl szettekkel monster gépekhez? 3000kv körüli cuccot néztem 18k körül. 60A ESC + 3000 kv motor + kártya. Állítólag vízálló
-
peet137
tag
válasz
motoflug #6320 üzenetére
Milyen pákát rendeltél, ha szabad tudni? Én mondjuk nem deans csatit használok, hanem 4 mm-es banán dugókat, de nekem is kezdi feladni a pákám (sima, egyszerű, 30W-os) hegye és mivel annyiba lenne hozzá egy hegy, mint a páka volt, ezért csere lesz. Bár agyalok nagyon egy állomáson, most pl 5-6 rugóért volt kicsi Fahrenheit...
-
peet137
tag
válasz
JoolsNOS #6310 üzenetére
Így is van, de én csak kíváncsiságból vettem anno a verdába a szettet, mert ugyanannyiba lett volna a 3000kv, mint a 4370kv (ez van most). Kipróbáltam, jó móka vele a száguldás, de nagyon észnél kell lenni, pár felnim, lengőkarom, kutyacsontom bánta a szabadtéri tesztelgetést. Ezért visszavettem az áttételt kisebb pinion-nal (asszem 18-as). A tempó így is frankó, de azóta nem sérült/törött semmi rajta, plusz a szíjat/szíjkereket sem eszi annyira, a gumikról nem is beszélve. Ill így oda merem adni a gyereknek is kicsit játszani, mert ha lelassítom 20-25%-ra, kényelmesen tudja terelgetni a 7 éves lányom is.
-
peet137
tag
válasz
Necronom #6308 üzenetére
Ez jól hangzik, nálam csak 1:10 van mindhárom kategóriában. Néztem a honlapotokat, azért kérdeztem a motorlimitet, 21, 5 volt, ahogy láttam versenyen. A tapadó alatt az on-roadot értettem, de ezt meg is válaszoltad a következő sorban
A 9T-ről annyit, h egy 5200as 35C lipoval kb 40-50 percet megy, a hosszú jatékidő fontosabb, mint a sebesség. Nem mellesleg néhány alkatrész anno "áldozatul esett" a sebesség teszteknek
Még egyáltalán nem biztos, hogy odaérünk, remélem, sikerül. -
peet137
tag
válasz
Necronom #6306 üzenetére
Ezt h kell elképzelni, mi itt a menetrend? Szabályokkal lehet versenyezni? Motorlimit, stb... Ill csak tapadó van? Vagy be lehet szállni szabadon bármivel? Egy 9t-s tapadós verdám lenne, az lehet, vagy erős ide? NAGYON hosszú áttétele van, nem villámgyors, hanem sokáig megy
Meg van egy drift gép is, azzal is lehet ilyenkor tolni, vannak ahhoz is partnerek? Azt még tanulom, de a pálya vonala nem tűnik rossznak arra sem...
-
peet137
tag
Na, ez egy érdekes info, ami a második linken van... A rohadtak, azt sehol sem írták, hogy a "PS" festék a tuti erre, én TS-19-cel festettem 2x is PC bódét, mert abból találtam pont olyan színt, amilyet kerestem. Ezek alapján azt modell/makett cuccokhoz javasolják, a PS a nekem való család. Ki fogom próbálni, köszi a segítséget!
-
peet137
tag
Ezen a videón pont azt mondja, hogy eszembe se jusson az akril (acetátbázisú) festék. Én is erre jutottam amúgy, mert a polikarbonát nagyon nem szereti a szerves oldószert. Nagyjából én is így festettem amúgy, bár azért 15 percet nem vártam a rétegek között, de a következő az lesz
Eddig 2x kék volt a verda, igazi Skyline kék, de most akkor nézek vmi más színt, legyen akkor már változatos, esetleg csíkos. A "füstölve" festés már nagyon megy
.
Bár én eddig fehér, vagy fekete záróréteget nem használtam, ezt is lehet, kipróbálom, mert így lényegében 6 réteg festék lesz rajta, abból baj nem lehet -
peet137
tag
Látom, újra beindult az élet, segítsetek kicsit: kasztni festési tanács kellene. Tamiya bódé (Skyline R34, Lexan), Tamiya festék. Már másodszor festettem, de ismét ledobja a festéket. Kb 2-3 centis darabokban hullik, ahogy hajlik a műanyag kasztni. Másodszorra már akrilfestéket is fújtam a modellfesték "fölé" lezárni a réteget, de nem segített. Most már nem sok festék van rajta, lassan elfogy megint és gondoltam, újrafújom. De mivel? Menjek rá egyből akrillal? Szerintem az nem lesz elég "rugalmas", hogy fent maradjon...
-
peet137
tag
válasz
Skillet #6282 üzenetére
Ez Liion vagy Lipo akksi? Mert a cellafeszültségük nem egyforma, nem tudom, mit lehet az ESC-n beállítani, de én ezt azért megnézném. Vagy ha nem lehet módot váltani, akkor marad az őr... Eggyel feljebb leírtam a véleményem róla, de ha nincs más mód, akkor csak így tudod az akksit "megvédeni". Nekem többnyire 4-5 évet szoktak elmenni az akksijaim, pedig a BL szettek adnak nekik rendesen. Persze sokat tudsz kímélni egy jól megválasztott áttétellel is. Nálam az autók 5200-as és 6000-es Lipokkal kb 45-50 percet mennek, persze nem nyélgázon. Sebességben tudnának többet is, mert a hajtáslánc bírná, de minek... Kipróbáltam, jó móka, de ki akar alkalmanként kereket cserélni
-
peet137
tag
Én speciel kifejezetten utálom a lipo őröket, szerintem az ESC sokkal megbízhatóbb. Már persze, ha lehet rajta állítani Lipo cutoff módot, esetleg akár magát a feszültséget is lépésekben. Nekem az őrrel egy csomót csipog feleslegesen, ha nagy terhelést kap és kicsit leesik a feszkó, aztán simán visszaáll normálra és minden mehet tovább. Mondjuk ezt csak a kefés szettemmel csinálja az offroadnál, mert azon nincs Lipo mód.
-
peet137
tag
válasz
JoolsNOS #6270 üzenetére
Én is agyaltam rajta sokat, de eddig nem próbáltam. Traxxas gépem még nem volt eddig, igazából Tamiya autoim voltak, az utóbbi néhány évben próbáltam másokat is. A drift gép maradt a ta04, egy novak slydr szettel, sok saját átalakítással, az bevalt, egy kicsit nagyobb kormanykitérést elbirna, de így is lehet vele élni... A tapadós most épp egy sakura zero a fontos pontokon alu cuccokkal, 9t bl el, az offroad meg himoto, arra nem akartam sokat költeni, mert még sosem próbáltam, nem tudom, marad-e, meglatjuk... Ha bejon, majd keresek vmi komolyabbat...
-
peet137
tag
Értem
Én egy cs-s 4wd driftgépet hajtok, egy ta04 volt fénykorában, de már nem sok köze van hozzá...
Egyedi szijkerekek, saját építésű szabadonfutó elöl, 50%cs. Jó cucc, csak kicsit nehéz irányítani. Pedig alufelni súlyokkal fullra ki van balanszolva, és szenzoros drift szabi van benne, meg villámgyors szervo.
-
peet137
tag
válasz
aujjobba #6261 üzenetére
Olcsó táv kell, vagy komolyabb? Ha az alap elég, akkor a hk gt2 van már 12-14 körül. Azok elég jók kezdeni. Komolyabbal a határ a csillagos ég
. Én egy gt3b-t használok a tapadós géphez, én meg vagyok vele elégedve. A másik meg egy hpi tf a drifthez, az egy sprinthez volt anno, nagyon jó kis táv. Egyszerű és nagyszerű.
Meg van egy noname az offroad autóhoz, igazából az is jó. 2,4es legyen, az a lényeg.
-
peet137
tag
Van valakinek tuti tippje bódé festesre? Tamiya kasztni tamiya festék. Kétszer fújtam, másodszor már le is zártam a réteget rendes fémhez való festékkel, de így is lepörög pár centis darabokban, ahogy hajlik a bódé. Festés előtt ablaktisztítoval átmostam, utána víz, és kicsi melegítés, h tapadjon a festék. Az eredmény ugyanaz...
-
peet137
tag
Köszi az infót. Én eddig 2 cellásokkal nyomtam, kivéve 2 db 2s2p-t, vagyis a cellamentés sajna nem opció. Bár a 4000es-bol van 2 egyforma, abból csak az egyik púpos, megnézem, menthető-e a cella. A többi nyilván teljesen más kapacitás és C-érték... Amit most használok, 5200as, az is kezd púposodni, az is 2s2p. A driftgépben meg egy 6000es van, de az jól bírja, ott frankó lett az áttétel is, meg nem kell a tapadással küzdenie... az nincs
-
peet137
tag
KiSrácok, 2 kérdésem lenne rc autó ügyben. Mit szoktatok csinálni a púpos lipo akksival? Hova a bánatba lehet azt biztonságosan kidobni?
A másik: nemrég beszereztem egy hsp brontosaurus autót, sima kefes szettel, és beledobtam az itthon lévő, a tapadós autóban használt bl szettet tesztelni. 4370 kv. Az áttétel nagyon sok, a szabi is, meg a motor is melegszik eléggé. Van valakinek tapasztalata ezzel a géppel? Milyen áttételt érdemes bele szerezni? A terv egy kisebb motor lenne, 3300kv körüli. A 0.6-os modulos fogaskerekeknek menni kell, nyilván, vmi 0.8as, vagy 1es modulos kellene, de limitált a hely. Fém spur +pinion a terv, az a biztos. Ötlet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Hálózati / IP kamera
- Vezetékes FEJhallgatók
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Otthoni időjárás-állomás
- Dune Awakening - Máris túl az 1 millión
- Konzol Screenshot
- Mesterséges intelligencia topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Új Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest