- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gulyasa
őstag
És hogy pontosítsuk a dolgot:
Tegnap-tegnapelőtt valamikor ransomware támadás érte a Garmin szolgáltatásait (a szervereket) és most "tűzoltanak".Valójában minket, Garmin óra használókat csak annyiban zavarhat a dolog, hogy az órákat nem lehet szinkronizálni, vagyis pl. az azóta elvégzett és az órán elmentett tevékenységeket nem lehet feltölteni a Connect fiókba és így onnan sem küldődik tovább a "3rd party" tracker szolgáltatásokba (Strava, Endomondo, stb.)
Viszont a legtöbb órából manuálisan ki lehet másolni magukat a FIT fájlokat az "ACTIVITY" mappából és azokat már fel lehet tölteni akárhová (vagy előtte átalakítani GPX-be, stb.)A nagyobb baj a flyGarmin szolgáltatás kiesése. A repülőfedélzeti Garmin navigációs eszközök adatbázisát (ha jól értelmeztem) minden felszállás előtt frissíteni kell (sok helyen légügyi hivatali/hatósági előírás az ilyen rendszer megléte és használata), csak ez most nem lehetséges...
Samsung S23+ 512GB, LG OLED 48" C1, Zidoo Z9X, OCTAGON SF8008 4K UHD E2, Sony WH-1000XM3, LG HBS-FN6, Tribit MoveBuds H1
-
gulyasa
őstag
válasz Viper26 #2056 üzenetére
Az első felvetésedre azt mondanám, a leggyengébb láncszem maga az ember (pl. egy Garmin alkalmazott). Elég csak egyet rávenniük a hibázásra és ott a baj...
Amúgy a Connect már legalább 2 hete részlegesen, több mint egy hete pedig már teljesen jól működik, azóta én semmilyen hibát nem tapasztaltam.
Samsung S23+ 512GB, LG OLED 48" C1, Zidoo Z9X, OCTAGON SF8008 4K UHD E2, Sony WH-1000XM3, LG HBS-FN6, Tribit MoveBuds H1
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- ASUS routerek
- Hobby elektronika
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Napelem
- További aktív témák...