- Mobil flották
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Fotók, videók mobillal
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
Reggel óta közel 100 hozzászólás. Miről maradtam le?
Volt szerelőnél a gép, ahogy gondoltam fékmunkahengert fékbetéteket és gumikat kell cserélni. Amiről nem tudtam a lengéscsillapító. Ide milyet ajánlotok? Kérdeztem, hogy a SACHS-ra esküszik-e de szerinte azt már mindenhol gyártanak, ő inkább bilstein-re, azé még legalább német.
Gázosra mondta, hogy faszább is, de hamarabb el is b@szódik. Igaz?Ahogy nézem, olajos 12, gázos 27 bárdinál.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt1225
aktív tag
Ma mentem kifelé a városból a főúton, de még bent és 60-al mendegélek, mellettem egy sima távolsági nem csuklós busz és az előttem lévő kocsi meg közöttem majdnem akkora hely volt, hogy be tudott volna jönni, de nem volt annyi, egyszercsak azt veszem észre, hogy már jön át a sávomba, nekem meg fékezni kellett, meg oldalra húzni, mert belém jött volna. Én meg nem láttam az indexét, mivel mellettem volt a segge és nem volt a látóterembe. Utána meg láttam, hogy elkezd boyracerkedni a buszával, kerülgette a kocsikat kívül-belül 70-80-al...
-
Majd postolok 1-2 héten belül érdekeset. Trafipax elkapott DPF regenerálás közben. Valahol 160-180 körül
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #72214 üzenetére
2 manuális és két automata váltóval volt kapható az ARM. Váltó kódot a motor és a váltó találkozásánál a váltó kuplung-harangján találsz felülről középen.
Mindkét váltóba egyforma olaj kell. Gear oil G 052 911 A SAE 75 W 90 -Ebbe jó, amit Taat linkelt.
Mindkét manuális váltóba 2,25 liter kell a fent említett specifikációnak megfelelő olajból.[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz freaghill #72218 üzenetére
Már bocsánat, de én ezt használom... Motul X-Clean
Szerk: link javítva.
Cheesy: én anno elég sok ótószerelőt meginterjuvoltam, plusz ittis, mindenki szerint a Motul-al nehéz mellélőni. Csak arra kell kínosan ügyelni, hogy a motorodhoz való olajat töltsd bele. ebben szokott segíteni Mágus Mester Úr.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #72216 üzenetére
mobil 5w40 x1 3000 (vw502/505) megvéve, ha lesz időm kicserélem, baromi kiváncsi leszek, olyan nagy kék füstölés már nincs mint ami talin volt legalább is tükörből nem szoktam látni, de a hangja szar valamiért valami sír a HF-ba mint ha egy görgö lenne (vezérlésbe lévő új görgökbe kb 100km van)
esetleg egy váltó (EWP) olajra nézel majd nekem is cikkszámot, etka sajna nem teljesen egyértelmű vagy is amin néztem :-)
freaghill:posta?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #72220 üzenetére
Az összes görgőt cserélted megint? Nincs túlhúzva a szíj?
New gearbox code letters have been introduced, with a new mineral gear oil -API GL4 SAE 75W- according to standard TL 726 /Y (hypoid oil) This type of oil must only be used in the specified gearboxes and never in those that used the former oil -API GL4 SAE 75W90- according to standard TL 521 57 (synthetic oil)
TL 726 Y
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #72221 üzenetére
igen a kicsi vezetőt meg a nagy feszítőt, patronos automata feszítős ugye, valamit a patron furata miatt tudok játszani, de 90 fokot simán befordítom a hosszú oldalt is, meg nyílván nem is gitár húr, nem is"hegedűl" és mint ha nem is onnan hallanám hanem inkább a fejből
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
freaghill
őstag
válasz !Overdose! #72224 üzenetére
Általad ajánlott fekmester.hu oldalról rendeltem az olajcseréhez való cuccokat. Áraik tetszenek, postával kicsit drágább mint ahonnan én tudnám 50km-re megvenni az alkatrészeket, de így sokkal kényelmesebb és az üzemanyagköltséggel ugyanott lennék kb.
Köszi! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #72223 üzenetére
G60726A2(TL 726) 1,6 liter.
Az elsa írta hozzá a régebbit is, de linkeltem feljebb a megjegyzést, az újabb EWP-ben csak ez az olaj volt és sem keverni, sem lecserélni nem szabad a régebbire.
Etka csak 1.6-ot ír, de úgy is 2 litert kell venned és az ellenőrzőig feltölteni, majd meglátod, mennyi megy bele.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #72226 üzenetére
02J van nekem abba nem 1,9 kell?
külön kell valahol TL726 megjegyezésnek lenni valahol vagy már a régebbit nem is lehet már kapni?
holnap megpróbálok felvételezni egy hangot a "sírásomról" olaj csere elött s után, már ha meg marad...
gondolom ha a HF olajzásával lenne gond akkor már rég besült volna ? a műanyag felcsapodás védőre gondolok még de nem vettem le, nem hiszem hogy elmozdult volna..szakszerű menete hogy néz ki,alul a difinél leeresztő melegen lecsurgatom, oldalt az önindító fele ha jól emlékszem meg ha vízszintes a kocsi akkor addig töltöm amég kicsordul?
vagy ez a kipufogón keresztül töltendő?én most töltöttem valami kis lőrét, nem is érzem már annyira a láb fájást
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #72227 üzenetére
Szakszerű menete:
Leereszted a difinél melegen, a feltöltőnél betöltöd kicsurgásig visszateszed a betöltő csavarját, csak, hogy ne csorogjon, utána megemeled egyik oldalt, beindítod, és hagyod forogni alapjáraton 2. fokozatban legalább 2 percig. Leállítás után leengeded a felemelt oldalt, majd ismét csurgásig feltöltöd. ASR-es autónál ASR-t ki kell kapcsolni, különben elszalad az emelőről.
G60 csak egy van, a másik nem g60 és két viszkozitása van, a g60 csak 75w.
Ha magasan van az orra, akkor belefér egyszerre a kellő mennyiség, ehhez fel kell emelni az elejét. Amúgy nem szokott beférni, a golffal is küzdöttem, de annak meg van szállva az arca, ugye 14 éves TDI.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #72228 üzenetére
magyarul a g60 eleve új olaj és nem két fajta g60 van ugye?
gondolom ha leengedés utána beletöltöm(nyílván nem úgy hogy kifolyon a cső mellett ) az 1,9-2l-t akkor eldolgozza magának ahogy kell, nem kell játszogatni vele..?!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dr.Zoo #72128 üzenetére
El a kezekkel bitpork, videó Fogaskerekről egyből ez jutott eszembe, hatalmas arc Lényeg 0:32-től, de nem sokkal több az egész fél percnél, megéri.
-
-
Cheesy
őstag
Szeretem ezt a fórumot Köszönöm skacok a tippeket.
Akkor ha jól figyeltem, az alábbiakat kell beszereznem:
váltóba: Castrol Syntrans Transaxle TAF-X 75W90 1L x3 (nem láttam nagyobb kiszerelést...)
motorba: Motul 8100 X-Cess 5W40 4L (ha jól tudom 3,5 liter megy a motorba)Meg is van az elkövetkező időszak ütemterve...
1. Motor- és hajtómű olajcsere, olajszűrőcsere (Mann)
2. Fojtószelep vezérlő "resetelése", ha tudok, akkor kompressziómérés
3. Vezérműszíj csere (készletet veszek, feszítőgörgőt, vízpumpát is cserélem egyúttal) Atyám ma használta az autót és azt mondta, hogy amikor bekapcsolta a klímát, csúszott az ékszíja (?), ezt is cserélnem kell akkor... nekem nem csinálta eddig. Ebből a Gates rémlik, mint ajánlott márka.www.vakbelmutet.hu
-
widi
tag
Adott a 2003-as B5.5 Passatom, amin egyik pillanatról a másikra a Climatronic kijelzőjéről eltűnt minden, és be sem kapcsol egyáltalán...
Próbáltam másik vezérlőt, annak sem jelenik meg semmi a kijelzőjén, valamint az én vezérlőmet rádugtam másik autóra, ott viszont működik...
Feltételezem valami elektromos gond lehet, biztosítékot néztem az jó, viszont diaggal nem tudom megnézni, nem csatlakozik a vezérlőhöz...
Mi lehet a gond? Hátha valaki találkozott ilyennel... -
Dr.Zoo
senior tag
válasz Cheesy #72233 üzenetére
Szvsz a Motullal nehéz mellélőni, de kérdezd meg Mágus Urat, hogy amit linkeltél, fain-e a motorkocsidhoz... Én tavaly váltottam Castrol-ról erre. nem bántam meg!
(meg egyben a csereintervallumot is megkérdezném tőle, én spec. 10e ként ledobom, de ez az én és Munez perverzitása, mindenki annyi időközönként cserélni, ahogy akarja. (vagy ahogy a gyár mondja.. ) )"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Cheesy
őstag
válasz Dr.Zoo #72245 üzenetére
Én eleve 10 ezrenként cserélem... ennél az autónál is így fogok tenni.
Mágus már megtisztelt a válaszával ezügyben
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
freaghill
őstag
-
eddie17
addikt
Érdekesség a fentebb említett 2-es Golfból.
Most mentem vele, világított a generátor visszajelző akkor magasabb volt az alapjárat, adtam pici gázt, elaludt a lámpa, és visszaesett a fordulat.
Második indulásra villogott a hőfokvisszajelző egyre gyorsabban, majd melegedni kezdett abbahagyta a rángatást is beállt az alapjárat 900 körülire. A visszajelző pedig elaludt. Gázt nagyon szépen veszi, de sajnos melegen is néha befüstöl mint egy húzott dízel.
Na ennyi a meglátás, hétvégén meg a lambda megnézése van hátra. Aztán jöhet a szerelő.
Ezek azért újdonságok nekem mert 2 hónapig nem volt nálam az autó és így kaptam vissza, szóval ezért a sok "újdonság".
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest