- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balupapa
senior tag
ezek a bontósok olyan hülyék mint a s*gg*m komolyan
nem veszi be az agyuk hogy ez a hátsó lokhárító
megeggyezik
ezzel sokadik okosnak kell elmagaráznom_-=*WheelWhores*=-_
-
Bkrisz9
őstag
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
VR6-Fan
veterán
válasz MunezXBK #46406 üzenetére
ennyi, vagy már cseréltek rajta fejet/rendbe rakatták, minden lehet nem is ez a lényeg, hanem hogy nálad jó
egy normális vizes pornyívozás itt is elférne már
Mágus: ha esetleg rátudsz nézi hogy nem kallodik felétek ilyen valahol polcon: 020 409 374, azt megköszönném
sajna itthon unix központból én hoztam el az utcsót."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #46387 üzenetére
De a Tied A4 ! A beteg 2.5 aminek azóta se tudom a motorkódját csak A6-okba szerelték!
CSakis 150 le és abból is egy vagy 2 motorkódú de sztem csak az egyik.Szerk : de ezt már egyszer megbeszéltük
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
ßrainiac
addikt
Tudtok megbizhato es nem tul draga karpitost?
Az ajto felso ivenel a gumi kederrol levalt a "szõrös" karpit. Probaltam megragasztani palmatex-szel, de masnap elengedett az is
bitpork: Omg..!!4 Az kene meg.. xD
Majd lovok kepet, hogy pontosan mirol van szo.
[ Szerkesztve ]
-
-
varsam
őstag
Szombaton enyém lett az autó: '98 Passat B5 Variant 1.8 5V 92kW
imádomA hétvégén bele is tettem kb 350 km-t, ebben volt egy Pécs-BP táv is 6-os főúton. Nagyon jó az autó, eddigi családi autóból átülve (Daewoo Nexia) ég és föld a különbség, de hát ezt is vártam.
Kellemes 110-es tempóval jöttem, hangja alig, nagyon jól szigetelt, észre se veszem a sebességet, ha előzni kellett 5.-be simán ment.
Alacsonyabb fordulaton kicsit nehezen indul meg, de 3000-3500-től már szépen húz.Gyorsba lőttem pár képet róla
(gyenge minőségért elnézést, lesz még jobb is).Műszakira kellett cserélni két lengőkart elől. Tudna valaki egy jó és megbízható fútóművest ajánlani, el kéne vinnem beállíttatni. BP 11.ker és környéke előnyben.
Ezen kívül elől azokat a csúnya ledeket le akarom szedni, viszont a műanyag ki van vágva. Hol tudnék venni újakat?
és még valami: a szervó olajszintem a minimum alatt van. Szerelőmnél nem volt ami kell bele és elment 2 hétre nyaralni. Tud valaki segíteni ebben, hol tudok venni, milyen kell bele?
segítséget előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Még nem is említettem, mit szívtam hétvégén a hátsó fékkel.
Kezdett elég harmatos lenni a kézifék, gondoltam megnézem mi a gubanc. A jobb oldalon összeroppant a kézifékért felelős tengely a féknyeregben. Mivel gyorsan kellett, vettem egy bontottat(szombat este 7-kor ) A donor egy angol leon volt. A donoron a kézifékes rész
faszapenge volt, de a porvédő kicsúszott, amikor a 3 balkezes bontós levette.Feltettem a leon nyerget az enyémre, kitapostam belőle a hengert, visszatettem a porvédőt, visszatekertem a hengert, lelégtelenítettem, és olyan szarba lépős lett, hogy csak lestem. Mivel már besötétedett, hagytam a francba. Vasárnap reggel rászabadítottam a vag-com kábelt az ABS pumpára, és úgy légtelenítettem, hogy közben nyomta a fékolajat az ABS pumpa.
Olyan fék lett, hogy most meg kell tanulni vele fékezni, főleg városban veszélyes. Minden kisebb pedálérintésre be kell hunyni a szemünket, hogy ne essen ki. Vagy 30%-al feljebb fog. Már megszoktam, hogy a pedálút első harmada, csak arra jó, hogy megspanolja a betéteket, no most abban az egyharmad pedálútban már a satu is benne van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #46429 üzenetére
Ha volt cserélve benne a fékolaj és van ABS benne, akkor érdemes ezzel a módszerrel légteleníteni.
ABS-vezérlő, Basic settings, 001 csatorna- start. Minden lépést pontosan ír, csak követni kell az utasításokat.Elindítod, rálépsz a pedálra, nyomod, ahogy csak bírod, és vársz, kb 2 másodperc mire bekapcsol az ABS pumpa és 10 másodpercig üzemel, utána el kell engedni a pedált, megnyitni a légtelenítőt, majd 10 megpumpálni a pedált a 10. tartani a padlón(katt a next gombra). Utána légtelenítőt meghúzni. Egyetlen hátránya, hogy vagy fél liter fékolajat átpumpál a rendszeren, mire körbeérsz, de megéri, mindenhol friss tiszta fékfolyadék lesz, utána majd mesélj.
-
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #46428 üzenetére
Irigyellek. Az enyémen még midig nem az igazi a fék. Voltam kötelező szervizen pénteken, de nem volt jó az ilyen légtelenítőjük és nem tudtak a fékre rálégteleníteni. Viszont átnézték a vákumcsöveket és kiderült hogy a tandem pumpából kijövő fém cső lötyög picit a házban.Itt elszökik a vákum és lehet ezért fog picit lentebb a fék. Ha lesz idő akkor kap egy kis fémragasztót. Ha nem javul a fékhatás akkor meg keresek olyan helyet ahol megoldják a Vag- Com -os légtelenítést. Az a vicc ha fékezek vele egy olyat hogy ropogjon az ABS, utána javul picit a pedál keménysége.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #46433 üzenetére
Akkor a pumpában van a levegő, azt nem lehet onnan kinyomni, csak ha bekapcsol a pumpa, mert az összes szelepet csak az elektronika nyitja ki benne.
A tandemban az a cső elég sok autóban lötyög, de attól nem fog fentebb fogni a pedál, ha azt megjavítják, max. könnyebb lesz lenyomni. Persze a vákuum kell, úgyhogy érdemes beragasztani.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Lehet akkor én vagyok a hülye de olvastam már és tapasztalatból is mondom, hogy az A4-ben más a motor sőt az A6ban is két féle Motorkodú 2.5V6 van!
persze nem teljesen más a motor ez egyértelmű
AFB,AKN,AKE
Emlékeim szerint az AKE a legbetegebb az összes közül...
De ha nagy hülyeség akkor vegyétek semmisnek de én igy olvastam illetve a tapasztalt is ez adja, tudtommal A4-ben csak AFB és AKN es motor van és csak az A6 ban van AKE!
A4-ben 2.5 V6ról sose hallotam még húde nagy szidásokat stbNa midn1, ez csak az én véleményem és nem Tény!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Kiskokó #46435 üzenetére
Passat AKN, allroad AKE. És ez utóbbival még nem volt bajom 1 év alatt. A futóműve már okozott meglepetést de a motor még nem. Ellenben Lujzinál volt klasszikus olaj-orron-száján, meg repedő szíjjtartó konzol, meg adagoló probléma, meg miegymás.
Én azt hallottam h az AKN ( 150 LE) a marék lepke. Igaz h nálam egyik sem akarja megadni magát, tehát én vagyok a hülye.MOD: jah és a6 ban is 3 féle motor volt. 150, 180 és 163 kivitelben.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #46435 üzenetére
Hallod bitpork? Beszóltak.
Öntsünk tiszta vizet az A6-ba:
AKE az 180 lovas és a legutolsó szériás adagolós kettőfél. Nem mindegy hogy kettőfél, vagy félkettő.Mindegyiknek A CSOMIBAN VAN A BECSAVARHATÓ VONÓSZEM!!! Ha van olaj a motorban, és azt írja, oil pressure, akkor nem szabad húzatni, akkor ölted meg a turbót, amikor a kis várakozás után meghúzattad.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
alibaba78
őstag
válasz Mágus2 #46438 üzenetére
"Mindegyiknek A CSOMIBAN VAN A BECSAVARHATÓ VONÓSZEM!!! Ha van olaj a motorban, és azt írja, oil pressure, akkor nem szabad húzatni, akkor ölted meg a turbót, amikor a kis várakozás után meghúzattad. "
Ezt most nekem szantad? Igen, a traileres is ott kereste, de mivel nem tudtam, hogy ez hianyzik, nem is potoltam sajnos ezt a hianyossagot.
A masodik mondatra pedig csak annyit, hogy tipikusan igy jartam, en marha. Most megfizetem a hulyesegem.
-
-
varsam
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #46444 üzenetére
AFB, AKN szinte ugyan az, sőt az aljuk az AKE-vel is megegyező. Az előző kettőn ugyan olyan vezérműtengelyek vannak, ami gyengébb anyagból van, mint az AKE-n.
Mindegyiknek ugyanaz a baja szokott lenni. (elhanyagolt karbantartás) Ha időben cserélik a kartergáz szellőztető szelepét(046198475b és 059103464), akkor kimennek a világból. az ha eltömődik, orrán-száján folyni kezd z olaj, és elkopnak a vezérműtengelyek.
alibaba78 nem mindenki szerelő, sajnos ezt nem lehet visszafordítani, csak megjavítani, mindig tanul valamit az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen