- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZoliM@ster
aktív tag
Üdv. Urak/Hölgyek!
Biztos unjátok már a hasonló kérdéseket, de segítene néhány tanács, infó, tapasztalat.Akinek ehhez nincs kedve kérem ugorja át a hozzászólást.
A téma természetesen autóvásárlás.Jelenleg a 2 kinézett típus az Audi A4 1.9 TDI(1997-2000) valamint a VW Passat 1.9 TDI(1997-2000).Mindkettő manuális váltóval. Alapvetően tisztában vagyok vele,hogy a 2 autó nagyjából hasonló képességekkel rendelkezik.Belsőre az Audi jobban tetszik, külsőre talán a Passat(egyikből sem a kombi!). Motorban mindenképpen dízelben gondolkodom. Eleinte nem feltétlenül lenne nagyon sokat használva, de legalább 4-5 évre tervezem az autót(ha tovább bírja,akkor tovább). (Éppen ennek okán nem szeretnék kisebb autót. Néhány évig csak ketten használnánk, de adott esetben egy gyerekvállalás esetén nem szeretnék autót cserélni Nézegettem VW Polot és társait, de végül lemondtam róla.) Munkába járáshoz, valamint kirándulásokhoz, nyaralásokhoz szeretnénk használni.
Ezeknél a típusoknál tudom, hogy a motor, ha rendesen karban van tartva(olajcsere sűrűn,stb.) akkor szinte elpusztíthatatlan. Az Audinál az első futómű érzékeny, és hajlamos tönkre menni, nem tudom a Passatban is így van-e. Ezeken kívül van valami nagyobb nyűgjük?
800.000-1.200.000 Ft az érték amiben autót keresek. Nem kizárólagosan német márkák érdekelnek, de legfőképp bennük bízom.Ha esetleg ajánlanátok valami más autót, a pozitívumokkal azt megköszönöm!
Köszönöm előre is a segítséget!
Szép napot!ui.: Ezeknél a típusoknál reális lehet városon kívül egy 5 liter körüli fogyasztás?Városban 7 literrel megelégszik?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S22 Ultra
-
Magnum_
nagyúr
válasz ZoliM@ster #46802 üzenetére
ha jól tudom, a passatban azonos/hasonló a futómű, így az ugyanúgy érzékeny...
javítsatok, ha tévedek.
I humbly and respectfully decline™
-
varsam
őstag
válasz ZoliM@ster #46802 üzenetére
Én úgy tudom ugyanaz a futómű van passatban is.
Fogyasztás városban sem több 5,5-nél.A4-ben nem űltem, csak kívülről néztem, de passatban nagyobb hely van szerintem. Én magam mögött (196cm) is simán elférek, bőven van hely a lábnak és fejnek egyaránt.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz ZoliM@ster #46802 üzenetére
Írhatod témába vágba is
Nekem volt egy B5 automata, arról tudok nyilatkozni.
A motorja valóban kinyírhatatlan, de az MO-n futók nagy többsége vagy taxi, vagy céges, vagy ukránokat fuvaroztak vele. Ha ismerőstől itthon vásáltról van szó, akkor nem szóltam.
De:
1.2M ft-ért már sztem kapsz b5.5 passatot, az audi szép, jó, de kissebb mint a passat. (az A4)
Ha behozatsz magadnak egy jobb/szebb példányt, lehet jobban jársz...."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ZoliM@ster #46802 üzenetére
Neked az Én autóm kell...Én váltanék Volvora.
-
ZoliM@ster
aktív tag
válasz Dr.Zoo #46806 üzenetére
A behozatással mindössze annyi a problémám, hogy úgy nehéz alaposan átnézni. Nyilván kint is van autószervíz, ahová ha beviszi az ember átvizsgálják, hogy érdemes-e megvenni, de a kiutazással, hazautazással, reg.adóval,műszakival együtt már elég alacsony összeg marad magára az autóra.Szerintem.De cáfoljatok meg, ha még így is jobban megéri ezeket kintről behozni.Gondolom sok kereséssel, emailezéssel/telefonálással lehet kifogni aranyhalat, de úgy alapvetően nem egyszerű ez a kintről behozatás.Vagy?
szerk.: Munez: A Tiéd avant és 2.5-ös TDI. Legalábbis ha az 1. hsz-ben lévő kép és adatsor még stimmel
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S22 Ultra
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz ZoliM@ster #46802 üzenetére
Ja, ha megvan írva a (B5.5) akkor simán tartható a 6 literes átlagfogyi.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz ZoliM@ster #46808 üzenetére
Bízz meg egy ilyennel foglalkozó mókusbogarat, aki autókat hoz be.
Vannak erre szakosodott cégek is, a hahun faszát kihorgászni képek alapján nem egyszerű...
Nekem most pl. azért van kombim, mert a melótársamtól vettem. Egyébként nem akartam kombit, de ez volt a tutkeráj, sokan kiröhögtek, hogy a piaci árnál 200.000 fizettem érte többet önszántamból, de akinek voltmár öreg kocsija, 3x átfordult órával, persze 170.000 km hirdetve, hölgy tulaj, stb, csak az egész egy kib@szott átverés, az itthoni kocsik mind piszkálva vannak. Persze hatalmas rispect annak, aki becsületes, de az meg kiírja hogy a 12-15 éves kocsiba 300.000 vagy akár 350.000 van, azt meg nem nézed meg, mert már kifutott a világból, igaz?"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
varsam
őstag
válasz ZoliM@ster #46808 üzenetére
Az én autóm egy hónapja jött be németből, és tényleg szép állapotban van, sikerült kifognom, igaz ez benzines, pontosan egy '98-as 1.8 5V Passat Variant.
Nekem regadóval, műszakival, átírással, minden papírozással "kulcsra készen" volt 930k Ft.
Igaz, kellett hozzá egy autókereskedő ismerős aki behozta, de nem lehetetlen a dolog.[ Szerkesztve ]
-
ZoliM@ster
aktív tag
válasz varsam #46811 üzenetére
És maga az autó mennyibe volt?Plusz mennyit kellett első körben rákölteni?Mert azért egy használt autónál, főleg ezeknél az idősebbeknél ha megveszi az ember jó, ha első körben rászámol egy kisebb összeget a felújításra(olaj,szűrők,gumik,fékek,esetleg belső javítások)
Amúgy köszi a tanácsokat
Samsung Galaxy S22 Ultra
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz ZoliM@ster #46812 üzenetére
Ja + teljes vezérlés csere, fékbetét, olaj, szűrők, váltoolaj, stb.
( ha van nagyon sok időd, meg egy hozzáértő mókusbogarad, akkor egy hét, meg egy országjárás M.O. belül.
akkor lehet mazsolázni itthonról is, vagy ismerőstől kell venni.)Esetleg itt kérd ki többek véleményét, több szem többet lát.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
varsam
őstag
válasz ZoliM@ster #46812 üzenetére
Amit javítani/cserélni kellett nekem:
két lengőkar elől
ABS jeladó + vmi vezérlő
hátsó ablakemelő ki volt akadva, itt csak vissza kellett passzintani valamit
motorolaj + szűrő
légszűrő, pollenszűrő
hátsó féktárcsák + betétekNyilván én is úgy kalkuláltam, hogy az autó árán felül még kell rá költeni, plusz maradjon tartalék is. Pl ma viszem futómű állításra is.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ZoliM@ster #46808 üzenetére
De Audi.
-
-
latyak17
tag
Sonky /esp és társai/ rajtam keresztül intézett levele a publikumhoz
Szopat a kocsi. Eddig teljesen rendben volt.
Van ez az N75 szelep. Nekem a jobb oldali cső megy a vakvilágba. A végén vákum van.
Eddig teljesen rendben volt. Most pedig 0 a turbónyomásom. Viszont ha annak a csőnek a végét pl 1 csavarral bedugom akkor 2+barig is felmegy a nyomás, és vagy letilt a kocsi pár mp után vagy durran szét a cooler csövezése. Na de nem is ez a lényeg. Mitől lehet ez? Ha pedig az ujjammal befogom a végét járó motornál majd felengedem akkor szépen mozog a geo karja... Közben kiderítettem hogy az a cső ami nekem ott fityegett és az újjammal fogtam be a végét a légszűrő csővére kell menjen. Vettem is résolajcsövet és rádugtam de semmi sem változott.
Mi lehet a gond? Szar az N75?
Elsősorban mágustól. /kis csókos/video[link]
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #46828 üzenetére
Anyám borogass. Mi ez a hang, lendkerék, váltó, generátor, vagy ez a 3 egyszerre?
Annak a visszacsapó szelepnek semmi keresnivalja az N75 és a turbó csöve között.
Az a cső amit befoog, azon szívja a levegőt a vákumpumpa, annak a csőnek a dilterboxban a helye.
Keresse meg a szakadt vákumcsövet vagy ki kell cserélni az N75 szelepet és azt a fekete-fehér visszacsapó szelepet a helyére kell tenni, ott nem lehet, így nem tud regulálni semmit az N75, mert csak egyfelé ereszti az a szelep a levegőt.
[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
válasz Mágus2 #46830 üzenetére
"Az a cső amit befogtam az újammal már a helyén van. A légszűrő házból jövő csőn van neki helye. Vettem 1méter résolajcsövet és rádugtam. De továbbra sem csinál semmit a csiga. Nem tölt" És melyik visszacsapó szelepre gondolsz?
Hol a helye annak a visszacsapó szelepnek?
Megírhatod a hangra neki: Szép hangja van nagyon. Telefon torzítja el
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Mágus2
Közösségépítő
A mérőórás kézi vákumpumpa helyére a motor vákumpumpája kerül, szóval azt a csövet egyenesen a fékrásegítő csövére kell kötni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #46831 üzenetére
Ha a séma alapján ugyan ez marad a jelenség, és sehol nincs lyukas cső, akkor az N75 teljesen nyitva van, ami vagy a szelep hibája, vagy a vezérlő valami miatt azt hiszi, hogy túl magas a turbó nyomás, vagy a kábel elszakadt az N75 és a vezérlő között.(ki szokott dörzsölődni abban a gégecsőben).
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
Nem kell sportdob autóra. Ha hangot szeretnétek hétvégén Kecskemét, ott lesz hang!! Megy valaki??
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
cafat
tag
válasz Morris #46773 üzenetére
Igen tudom sajnos, hogy az egészet cserélnem kell. Amit linkeltem az komplett antenna beépített erősítővel.
A kérdésem, hogy a Fabiába ilyen Raku II-es csatlakozású antenna kell?
Mert van pl. ez, de ezen másféle csatlakozó van és ezt is skodákhoz írja. Nem szeretném, ha meglepetés érne ha szétszedem és nem is jó a csatlakozás. -
Morris
veterán
-
kk831228
addikt
-
latyak17
tag
esp:
Ird meg magusnak. Kivettem azt a feher fekete szart es megjavult a kocsi. Jovok neki 1 sorrel.
Vagyis nem. Ird ida. 2400tol van meg az 1.1bar. alatta szépem épül felMETABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen