Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz #16741888 #2339 üzenetére

    aztaqrva, nem is tudtam hogy létezik ilyen moci... :nyammm: :D

    alapjában véve tuti megbízhatóbb, mint az 1.8T, mert mindkét motor 20 szelepes (hidrotőke kopog, kopik, előbb-utóbb csere, de 300e alatt nem illik kimennie), viszont a turbóson ott a turbó plussz hibaforrásnak...

    cserélgesd az olajat 10e-enként (ne foglalkozz a longlife kamuval), és lehetőleg minőségi 10W40-est tegyél bele, az jó kenést fog adni neki... hígabb (0W és 5W) felgyorsítja a hidrotőkék kopását, amelynek darabja úgy egy tizes körül alakul - és ebben egyben kell a 20 darabot cserélni...

    a 99e km kissé gyanús, vidd majd el egy szakihoz, aki végigturkálja a fedélzeti computert, és megmondja hogy mennyi az ECU belső valós km-e (sajna a kiírt és a belső két külön tárolt szám :( ). ebből lehet tudni hogy mit kell rajta hamar csináltatni: vezérműszíj, vízpumpa, benzinpumpa, etc... meg ha valami hibakódot betárolt annak is érdemes utánajárni...

    jó kocsi lesz, ha vigyázott rá az előző tulaj... :DD

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Új hozzászólás Aktív témák