Hirdetés
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz
#16741888 #2339 üzenetére
aztaqrva, nem is tudtam hogy létezik ilyen moci... :nyammm:
alapjában véve tuti megbízhatóbb, mint az 1.8T, mert mindkét motor 20 szelepes (hidrotőke kopog, kopik, előbb-utóbb csere, de 300e alatt nem illik kimennie), viszont a turbóson ott a turbó plussz hibaforrásnak...
cserélgesd az olajat 10e-enként (ne foglalkozz a longlife kamuval), és lehetőleg minőségi 10W40-est tegyél bele, az jó kenést fog adni neki... hígabb (0W és 5W) felgyorsítja a hidrotőkék kopását, amelynek darabja úgy egy tizes körül alakul - és ebben egyben kell a 20 darabot cserélni...
a 99e km kissé gyanús, vidd majd el egy szakihoz, aki végigturkálja a fedélzeti computert, és megmondja hogy mennyi az ECU belső valós km-e (sajna a kiírt és a belső két külön tárolt szám). ebből lehet tudni hogy mit kell rajta hamar csináltatni: vezérműszíj, vízpumpa, benzinpumpa, etc... meg ha valami hibakódot betárolt annak is érdemes utánajárni...
jó kocsi lesz, ha vigyázott rá az előző tulaj...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora