-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mmdms #151600 üzenetére
Első ablakok le és fel, legalsó állásban gomot megtart 3 másodpercig, legfelsőben szintén + az órát beállítod, meg a rádión újrakeresed a frekvenciákat, beállítod a hangzást, ha változtattad valamikor.
Reggie0 Az állófűtés sem ingyen fűt, mellesleg az milyen euronormának felel meg katalizátor nélkül?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #151588 üzenetére
Cserebe kevesebb a karosanyag. Ingyen ebed nincsen Viszont az ujak egy allofutessel feljavithatoak komfort szempontjabol, de a regiekben csak a motorcsere segithet. Mondjuk tenyleg jo az evi 10 hideg napon a meleg, cserebe a maradek 355-on meg maradnak a hatranyok. Raadsul ez nem egy tudatos mernoki dontes volt, egyszeruen az akkor technologia mellekhatasa neha elony. Persze lehet neki orulni, mint ahogy az is romantikusabb volt, amikor gyertyafeny mellett lehetett olvasni, mert nem volt elektromos aram
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #151578 üzenetére
Ertem en, de egy autorol beszelunk, gondolhattad volna, hogy egyszer ugyis valami megkotlik rajta. Csak nem ertem, miben remenykedsz, megjavulni nem fog, es ha valahol megall, az sokba fog kerulni. Treler dragabb, mint az egr.
Nekem csak egyszer villant ki a check engine lampa, ami az egr abnormalis mukodeset jelezte. Nem pocsoltem vele ennyit, pedig a lampa kialudt, es nem is volt semmi abnormalitas az auto mukodeseben(3x irta be magat 800km alatt), azonnal csereltettem. 55k -rol beszelunk munka ktg-vel egyutt, ami egy autonal nevetseges osszeg. Ha defektet kapsz, es mondjuk nem javithato a gumi, akkor annak a potlasa tobbe kerul...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #151602 üzenetére
Nem tudom Te merrefelé élsz, de itt november és április között nem 10 napig van hideg. Ez most extrém hideg. Nálam az octavia az említett 4 hónap alatt 1x-sem éri el az üzemi hőfokot ha csak itt használom a városban a fasza, modern és jó hatásfokú, keveset fogyasztó motorral!!! Az nem 10 nap, hanem konkrétan 0 nap, míg a másik minden út alkalmával bemelegszik.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz i-sti #151605 üzenetére
Miert, mennyibe kerul egy gyari EGR? 65k, nem?
Nem tudom elkepzelni, hogy annyival tobbe fajna, foleg VW -be?Mod: Mar mibol? Csak kerdezem. Octaviaba kellett cserelni anno, nem volt olyan veszes az ara, persze tobbe kerult, mint amire szamitottam. Sajnos nem emlekszem ra.
VW -t meg azert emeltem ki, mert a varosi legendak szerint azokhoz olcso az alkatresz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #151604 üzenetére
Ha a napi atlag 0 fok alatt van, akkor mar hideg van. Ez kb. dec kozepe-feb kozepe. Mondjuk nekem ez eleg fura, mert a csaladban levo 1.6-os dizel octavia(par eves) felmelegszik Bp-n belul. Lehet tul rovid utakat mesz es/vagy tul lassan. Pedig a dizelnek meg a hatasfoka is jobb, mint a benzinesnek, tehat kevesebb hot termel fajlagosan.
Egy ujabb motornal jo modszer ilyen problemara, ha nem optimalis munkapontot kap. Pl. kesobb valtasz fel, hagyod porogni. Ekkor no a fogyasztas es hulladekho is, ugyan olyan menetdiagram mellett is.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz MPowerPH #151603 üzenetére
Miért fáj ez neked? Először is nálam sem check engine nincs sem hibakód. 55k nem lenne probléma de itt nem annyiról beszélünk. Nézzél utána a dolgoknak mielőtt ilyenek írsz. Én nagyon örülök neki, hogy te 200-at kirántasz farsebből nem sokkal kocsivásárlás után, de nekem képzeld el nem megy. Amúgy meg ne az legyen már a normális, hogy 4 éves kocsira százezreket kell félrerakni mert megdöglik benne valami. Most már tudom, hogy így van de ez akkor is nonszensz. Esküszöm ha találsz nekem olyan helyet ahol 55-ért megcsinálják akkor adok neked 100000 Ft-ot és a maradék a tied lehet.
Simonjoe kikereste nekem, a gyári EGR szelep kerül 127k Ft-ba és még erre jön rá a szerelés.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #151609 üzenetére
Farzsebbol nem, de mivel nekem is letszukseglet az auto, igy 500k mindig felre van teve varatlan esetekre. Eddig meg nem kellett hozzanyulni, de az ordog nem alszik. Ami el tud romlani, az el is fog, es ha eppen nincs ennyi penzem, ott az emergency szamla.
127k? No komment, eleg durva. Legkozelebb vegyel Lexust, az soha nem romlik el, a becsuletnepper is megmondta. En besetaltam a Wallisba, es kihoztam a gyari EGR -t a szereloi kedvezmeny egy reszevel egyutt az emlitett osszegert, BMW -hez, ami ugye elvileg felaras az alkatreszek teren...vagy akkor megsem? Akkor az "olcso a VW -t fenntartani" is olyan varosi legenda...
Ha megnyugtat, a benzinessel sem jartal volna jobban. Gondolj a jovore is, mert ha a dsg -d leterdel, az lesz a siras. Marpedig lefog... Ismerosnek a 3 eves Passatjaban mar megtette. O hitelt vett fel, hogy rendbe tudja rakatni.Mod: Tudom, hogy nem szabalyos, de en bosszubol tuti kiiratnam az autobol azt az EGR-t.
Killer01: Akkor nem szoltam, ezek mar nem apropenzek... Es mindig csak egy egr -rol van szo. Van valami specko benne, ami igy megdragitja?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Doki16
addikt
válasz MPowerPH #151613 üzenetére
7-8 éves koráig akarom max megtartani addig nem számoltam ilyen hibákkal. Mindig ezt csináltam a kocsikkal, ennél most sajnos ez nem sokkal vásárlás után becsúszott. Ez valami elég feláras EGR mert hűtővel együtt van. Nem lehet csak magát a szelepet cserélni. Ez drágítja meg igazán. Gyűlik nekem is pénzem szép lassan, de most elvitte a lakás meg egyebek. Az amúgy összegyűlt "karbantartási" pénzből szoktam venni másik kocsit
A DSG megfelelőlen volt karbantartva a szervizkönyv szerint legközelebb 180-nál kell benne olajat cserélni. Most vagyok 154-nél. Biztos nem fogom kiíratni, mint említettem nem tervezek vele hosszú távra. Vitars S AllGrip a vágyamA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Killer01
őstag
válasz MPowerPH #151613 üzenetére
Az alkatrész maga 150 k körüli összeg volt. A munkadíj megdobta, nem is lett kész 1 nap alatt. Állítólag az állófűtés csövei miatt rengeteget kellett szerelni, nem fértek hozzá (oszt' lehet csak átvertek). Az a vicces, hogy nem tudtam erről a fűtésről az autómban (most sem tudom hogyan is lehet használni ).
-
mmdms
addikt
válasz MPowerPH #151613 üzenetére
Magyar viszonylatba nem néztem, de németeknél hasonlítottuk össze lakótársammal az árakat, ugyanazokat a dolgokat keresgéltük ki mind2 kocsihoz (az én 99-es passat tdi-hez, és az ő 2007-es 320d-hez), az én számlám ~3500 € + javítás lett volna, neki ~2400. (hozzáteszem baráti alapon 1200 ért vettem a kocsit!)
Sose értettem azokat akik a bmw-t az alkatrészárak miatt fikázzák, a fauvé sokkal pofátlanabb alkatrész árakkal dolgozik, hiába 20 éves az autó.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Doki16
addikt
válasz MPowerPH #151617 üzenetére
Senki se mondhatja, hogy nagyravágyó vagyok Szép, nagy meg minden a passat, de így hogy beköltöztem városba nem jó ez a kényes dízel Imádom ezt a kocsit, soha nem volt még ettől jobb autóm, de még egy anyacsavar is provident hitellel vehető ezekbe a kocsikba
Amúgy az AllGrip Vitara S a Suzuki legfelszereltebb legjobb kocsija.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Viperator
őstag
Vicc:
+ 20°C A görögök felveszik a pulóverüket (ha megtalálják).
+ 15°C A jamaicaiak bekapcsolják a fűtést (persze, ha van nekik).
+ 10°C Az amerikaiak reszketnek a hidegtől. Az oroszok a kiskertekben uborkát ültetnek.
+ 5°C Leheletünk már látszik. Az olasz autók felmondják a szolgálatot.
0°C Amerikában megfagy a víz. Oroszországban a víz sűrűbb lesz.
- 5°C A francia autók felmondják a szolgálatot.
- 15°C A macska ragaszkodik hozzá, hogy veled aludjon az ágyban. A norvégok előveszik a pulóvert.
- 18°C Oslóban bekapcsolják a fűtést. Az oroszok a szezon végén utoljára utaznak a dácsára.
- 20°C Az amerikai autók nem indulnak el.
- 25°C A német autókat nem lehet indítani. A jamaicaiak kihaltak.
- 30°C A hatóságok napirendre tűzik az otthontalanok kérdését. A macska a pizsamádban alszik.
- 35°C Túl hideg van ahhoz, hogy gondolkozz. A japán autókat sem lehet elindítani.
- 40°C A svéd autók is felmondják a szolgálatot.
- 42°C Európában már nem működik a közlekedés. Az oroszok még az utcán fagylaltoznak.
- 45°C Vannak még görögök?
- 50°C A szempillák megfagynak két pillantás között. Alaszkában a fürdőszobák kis ablakátfürdéskor bezárják.
- 60°C A jegesmedvék délebbre vonulnak.
- 70°C A pokol is befagyott.
- 73°C A finnek menekítik a Mikulást Lappföldről. Az oroszok felveszik a füles sapkájukat.
- 80°C Az oroszok nem veszik le a kesztyűjüket még a vodka pohárba töltésekor sem.
- 114°C Az alkohol megfagy... Az oroszok kurva dühösek."Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
-
diablo1984
veterán
válasz Reggie0 #151626 üzenetére
Egy magas – és nagyon fontos, hogy magas – alkoholtartalmú italt általában nem is tud megfagyasztani egy házi fagyasztó. A 40% körüli alkoholtartalom már garantálja, hogy csak kb -68°C-on fagyjon meg az ital, pl. a vodka, vagy a pálinka, még akkor is, ha ezek egy része szintén víz. A tiszta etilalkohol -114°C-on fagy meg, úgyhogy az ilyen magas alkoholtartalmú italoknál valahol a 0°C és 114°C között van az igazság.
forrás -
Reggie0
félisten
válasz diablo1984 #151628 üzenetére
Sose hasznalj szar forrast. Szerencsere egy fokkal komolyabb emberrek mereseket is vegeztek a temakorben
Amit linkeltel mar a domain es az oldal cimsora alapjan kizarhato. A -68-at szultek. Meg azt figyelembe veve is, hogy nem tiszta alkohol-viz elegy.
Arrol mar nem is beszelve, hogy a piakra V/V van irva az alkoholtartalom, mig a fenti grafikon m/m. A tomegaranya meg kisebb, mint a terfogatarany, mert az alkohol surusege kisebb(0.789), mint a vize.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
G-Bali
senior tag
Sziasztok tudtok olyanba segíteni hogy fejegységet szeretnék venni Skoda O2 - be ,kínai (Android 7 nél feljebb)oldalakon nézegetek és nem tudok hogy melyik az a gyártó ami minőségi&elismert ,megniztato ....
És canbus -ba is 100% tanogatas lenne
Ami előny: 8 coll a gombok miatt , 9 coll gomb nélkül (sajnos olyan ami 9coll és gombok is vannak rajta nem igazán talakok,legalább hang fel le ....)
4 vagy 8mag
2gb ram - 32gb rom
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
szilchi
őstag
Szép napot.Német fórumokat nézegetve azt tapasztaltam,hogy arra felé szinte senki sem szidja a multitronic váltókat mint errefelé.Sőt,szerintük egy jó és tartós váltó ha persze megfelelően karban van tartva.A karbantartásra pedig a Tim Eckart-módszert ajánlották mindenkinek.Ezzel szerintük örökéletű lesz egy CVT/multitronic váltó.Sőt,olyan ami már nehezen váltja a sebességeket és csúszik azt is helyre lehet hozni ezzel az átmosással.Ja és 100K kilométerenként meg kell (ajánlott) ismételni.
Ez alapján érdemes lehet ilyen váltóval szerelt autót nézni Németeknél?Idehaza valaki végez ilyen tisztítást egyáltalán?Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest