Hirdetés
- Kamerában erősíthet a Pixel 10
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iPhone topik
- Snapdragon 695 és 120 Hz-es kijelző a Motorola G34-ben
- Google Pixel topik
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz
szimi57 #5365 üzenetére
Valószínű ezzel az autóval/motorral nem pályanapozik. Nagy melegben pedig akár 2%-al is melegebb lehet az olaj, azaz jól működő hűtőkörrel nem számít a nyár/meleg.
Ez egy modern, alacsony fogyasztásra kihegyezett full könnyűfém, alacsony surlódású motor. Szívó és kipufogó oldalon is(!) változó vezérléssel (szívómotornál okoskerék meg 40es olaj?!
) , hengerfejbe integrált leömlővel, DiamondLikeCarbon bevonattal a szelepvezérlésnél, grafén bevonattal a dugattyúszoknyákon, változó teljesítményű olajpumpával és generátorral (általában start-stoppos is a jármű, de a hajtásláncot már erre tervezték).
Szerintem azért költenek rá ennyit, hogy SJ-s 10W40- et töltsön bele a tulaj, had kokszosodjon jobban, menjen tönkre korábban az olaj, had hűtsön és kenjen kevésbé mint pl az SXR-el.Megvan a Toyota motoros cikk amit kétszer linkeltünk az elmúlt két oldalon? Ez annál jóval korszerűbb, finomabb gép, és a gyárilag megegedett marhaságok listája is jóval rövidebb, nem véletlenül.
Lehet, hogy nem mindenki hülye akik szembejönnek a pályán...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyomtató topik
- Kína nagyon pályázik az összes GeForce RTX 5090-re
- Milyen Blu-ray írót?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kamerában erősíthet a Pixel 10
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen TV-t vegyek?
- Ukrajnai háború
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest