- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Visszatér a Pebble
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- One mobilszolgáltatások
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Íme az új Android Auto!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Nordik
őstag
Ennyire rosszak az M2-k? Remélem nem fogok befurdeni vele.
-
Nordik
őstag
Ablaktorlobol milyet érdemes venni? Ugye vannak a sima lapátok illetve a flexibilis. Utóbbi ha minden igaz legterelokent funkcionál. Én valahogy a simat jobban szerettem mindig is. Mik a tapasztalatok?
-
Nordik
őstag
Digit klímás benzines M2-nel hogyan van a fűtés? Ugye manuálisan allithatok max. 27fokot. Olvasgatok, de nem tiszták a dolgok hogy van ezekben valami futoradiator amit a klíma kapcsolóval lehet aktiválni. Ilyenkor nem klimazik, hanem fűt. Ebbe lehet is valami mert ha bemyomom akkor lényegesen melegebb levegőt fúj. Csak nem értem az egésznek a működését.
-
Nordik
őstag
-
Nordik
őstag
válasz orosziem81 #54467 üzenetére
És a negativot hova kototted? Mert ugye a pozitív vezeték nekem kek színnel van jelölve.
-
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #54290 üzenetére
Ezen felbuzdulva kinéztem én is egy Sencor típust, nem írnak rosszat róla. Sőt találtam gyári tolatóradar beepitesehez leírást, sablont az alapján gyönyörűen milliméter pontosan be lehet építeni és oda kerül ahova kell. A kérdés az, hogy ezeket a tolatolampra kell kötni vagy a gyújtás kabelre? A gyarinal lámpa vezetekere kötik, nyilván csak akkor kap áramot ha hátramenetbe kapcsolsz. Viszont a Sencor azt írja érzékeli a tolatast és akkor kapcsol bár ezt nemtudom hogy oldja meg. Értelemszerűen nekem a lampara való kötés az ésszerű.
-
Nordik
őstag
válasz meroly #54347 üzenetére
Nekem hidegen szokott hasonlót produkálni aztán később megjavul. Persze nem nyomom neki hidegen de én gondoltam már az üzemanyag pumpara is. Talan nem úgy nyomja a naftat ahogy illene, alapból is meg szoktak dogleni ezekbe a pumpak. Nekem kettes megane van 1.6 16V.
Viszont olvastam már mashol, hogy hidegen néha dadogos és ez 1.4 ill. 1.6 nal is jelentkezik, tipushiba márkaszerviz szerint. -
Nordik
őstag
válasz rob210 #54287 üzenetére
Szolenoid szelephez folyt leginkább annak a csatlakozóját már lehúztam, megtisztítottam. Illetve az első hengerhez, ott már egyszer megtisztítottam a trafót illetve a gyertya körül akkor jobb lett, de mondom olyan mintha párás lenne a gyertya körül. Valahol olvastam olyasmit, hogy a trafón van egy gumigyűrű az ha nem tömít rendesen az okozhat problémát.
-
Nordik
őstag
Alapjarati apró kis rangatast mi okozhat főleg hidegen? Annyira kicsik, hogy szinte csak a fekpedalon érzem ha egy helybe állok. Volt hogy olajbetoltesnel valamennyi olaj mellefolyt akkor a szerelő letakaritott az olajbetolto nyilas környékén mindent akkor sokkal jobban észrevettem mintha valami valahova befolyt volna és kontakthibat szült. Aztán elmúlt de ez a pici rangatas megmaradt.
Az egyes hengernel azt észrevettem, hogy mintha párás lenne. Ezt amennyire tudtam ki takarítottam, viszont én mindenképp valami ilyesmire tippelek. Egyéb ötlet?
Megane 2 1.6 16V K4M760 -
Nordik
őstag
Menetirány szerinti jobb oldalon lévő esoelvezezo cső hova merre megy? Szépen lefolyik a víz de nem úgy mint a másik oldalon a kerekjarat mellett folyik le hanem valahol a kormanyosszekotonel. Vagy ez ilyen? 2004 Megane 2
-
Nordik
őstag
Megane 2 gumikat mennyire fújjam? Kézikönyv 2,2 illetve. 2 bart ír. Kicsit keveslem 205/55 R16 gumihoz. Főleg ekkora kasztnihoz. Teljes terhelesre +0.2 bart ír az talán ideálisabb.
-
Nordik
őstag
Szombathely illetve kb 50km-es körzetben van olyan aki tudna segíteni át állítani a fed. computeremet olaszrol angolra? Elvileg lehetséges, csak Clip kell hozzá. Csak egy beállítás és kesz. Javítsatok ki ha tévedek.
-
Nordik
őstag
Megane 2 javítási útmutatót keresek. Lehetőleg magyart. Tud valaki segíteni?
-
Nordik
őstag
Megane 2nel a fenyszorokat csak magasságban lehet állítani? Oldal irányba nem? Mert talaltam egy csavart valószínűleg ezzel lehet a magasságot de más állítási lehetőséget nem.
Holnap megyek az egyik vizsgabazisra be mérik a lengéscsillapítokat, fékeket stb. és ha már ott vagyok gondoltam rá nézetek erre is. -
Nordik
őstag
A múltkor kérdeztem hol kapható átvezető cső a csomagtér ajtóhoz megane 2nel. A helyi renaultba tudtak segíteni 2100-2200Ft körül lesz az ára rendelésre keddre megérkezik.
-
Nordik
őstag
Szombathelyen egyébként nem tudtok valami ajánlott szervizt, szerelőt? Aki nem aranyáron dolgozik.
-
Nordik
őstag
Honnan tudok beszerezni csomagtér ajtó gumi átvezető csövet? El van szakadva sajnos. Megane 2 2004 lépcsőshátú.
-
Nordik
őstag
Megane 2nel ez a kártyás rendszer hogyan működik? Mert ahogy észrevettem a nyitáshoz nem kell megnyomnom semmit, ez zarasnal is ugyanígy működik? Ha eltavolodom akkor magától bezár? Illetve az inditashoz se kéri a kartyat, elég ha a zsebembe van úgyis indul az autó.
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #53493 üzenetére
Azt nem is lehet cserélni vagy nincs értelme?
-
Nordik
őstag
Megane 2 hogyan tudom a tükröket behajtani? Most hoztam el az autót a kereskedőnek simán működött, de sajnos nem figyeltem hogyan csinálta.
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #53163 üzenetére
Amiket leirtal azokon belül nem tapasztaltam hibat, olajat megnéztem nem volt habos, kicsit sötétebb volt de nem vészes, inkább látszott hogy már cseres. Hutofolyadek szép tiszta volt, nem volt olajos vagy ilyesmi. Okoskerek szerintem nem volt hallhato. Hátul rugok szépek voltak talán valamikor cserélték is.
Olajszintre meg rá nézek. Egyébként ilyen árban jo? Nem sok erte? Mondjuk ebbe benne van friss műszaki, névre írás a vagyonszerzési illeték kivételével. -
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #53160 üzenetére
Megnézem meg ezeket holnap. Egyébként élőben is szép minden működik másfél órán keresztül próbáltam ki, néztem át. Motorja szépen jar, jól megy, szépen fut stb. Persze nem vagyok autószerelő sajnos. Mire figyeljek meg?
-
Nordik
őstag
Vélemény? Magáról az autóról illetve a tipusrol motorról? Megnéztem ma szep, jó de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
-
Nordik
őstag
Mi a véleménywtek erről az autóról? Jó vétel lehet ennyiert? Illetve úgy általában a megane 2rol valamint évjárat, motor stb.?
-
Nordik
őstag
Ha a gyári R13-as kerekek helyett R14 van a Clion akkor mennyit csalhat az órája? Illetve felfelé vagy lefelé csal?
-
Nordik
őstag
Azt miért csinálhatja haver kocsija, hogy nem mindig áll le a motor miután elfordította a kulcsot? De ha kinyitja majd becsukja az ajtót akkor leáll. Nem Renault, hanem egy G Astra, csak ebben a topikban vagyok járatosabb.
-
Nordik
őstag
Az mitől lehet, hogy tegnap mögöttem jött haver este, 2be lepadlóztam kicsit és fehér füstöt láttam mögöttem. Vagy ez csak a hideg miatt van, meg ahogy rám világított a fényszórója? Esetleg normális? Máskor soha nem füstöl, nem fogyaszt vizet, nem habos az olaj vagy a víz.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #24290 üzenetére
Csak úgy érdeklődök, hogy mennyire nagy munka ezeket cserélni, mert gondolom ennyi idős autónál már valószínű kellene és nem is nagy összeg, viszont biztos sokat dobna a futóművön.
De lehet akkor elviszem szakihoz, hogy nézze át a futóművet és beszéljük át mit kellene cserélni. Meg akarok egy futóműbeállítást is csináltatni, tehát azelőtt jó lenne ezeket cserélni ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Szilentek közül a Clioba mennyi van és minél? Ezeket otthon is ki tudnánk cserélni?
-
Nordik
őstag
Holnap megkapja a Total olajat és a Mann olajszűrőt a kicsike. Remélem szeretni fogja.
-
Nordik
őstag
Kell különösebben figyelni a jobb felső motortartó bak beállításánál? Ugyanis eléggé rázza az autót, nem a legjobb. Oldalirányba különösebben ugye nem lehet állítani az eléggé fix, de előre-hátra lehetne minimálisat tologatni. Vagy ez nem is számít annyit? Szemre naggyából egyenesen álljon a blokk és kész?
-
Nordik
őstag
Tegnap ugye kicseréltük a jobb felső motortartó bakomat, de nem a legjobb. Eléggé rázkódik azóta az autó, pedig mindent ugyanugy tettünk vissza ahogy volt, nagyon nem is lehet elrontani. Én arra gondolok, hogy még nagyon kemény a gumi és jobban átadja a rezgéseket. Vagy alapból jóval keményebb mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Kicseréltem a jobb felső motortartó bakot is, hátsó váltótartó már előbb volt cserélve, de nem lett sokkal jobb.
Fenébe ez is 10ezer volt és alig használt valamit... Elegem van az elmúlt hónapokba havi 20-25ezret költöttem rá és soha nem az igazi és mellé mindig előjön valami apróság. Ez így már egy pénztemető, ne mondjátok, hogy egy 10 éves autóval is ennyi gond van...
-
Nordik
őstag
Sajnos én is így gondolom, hogy nem fogja meghálálni, mert mindig előjön valami apróság.
De az a baj, hogy nincs értelme eladni egyszerűen, olyan kevés pénzt kapnék érte, hiába a jó műszaki állapot.
Bár ma kicsit szívtam a fogam, mert vezettem nagymama swiftjét míg elmentem alkatrészért, ami 1.3-as és az enyémhez képest sokkal jobban ment. Kicsit megléptem neki, legalább ki van kormolva... Mondjuk az is igaz, hogy van benne 46ezer km 16 évesen. Meghát még is csak egy Suzuki... Jó kis járgányok, de nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Ma kicseréltem a gázbowdent, 3200Ft volt. Azért a gyárihoz képest nem annyira jó minőség, de nagyon remélem, hogy megteszi és bírni fogja.
Rendeltem jobb felső motortartó bakot és új olajat, szűrőt is kap, illetve következő hónapba megpróbálom beiktatni a vezérműszíj cserét is. Egyre jobb lesz a kicsike, remélem meghálálja.
-
Nordik
őstag
Nah ma sikeresen eltörött a gázbowdenen az a kis műanyag rész ahol állítani lehet mennyire legyen feszes a bowden. Húzta folyamatosan a gázt. Vehetek gázbowdent, viszont ezer féle hosszba és változatba van. Csak kiszerelve fogom megtudni a méretét stb ugye?
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #23372 üzenetére
Az lehetséges, hogy más benzint jobban szeret a clio? Eddig Shellnél tankoltam mindig, most nyomtam bele OMV-től és mintha jobban pörgött volna, éreztem ha odalépek neki akkor megindul. Legalábbis lenyomtam egy Balaton odafelét OMV benzinnel, hazafelé tankolnom kellett Shell-nél és hát nemtudom... Más volt.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #23326 üzenetére
Köszi!
Majd még kérek segítséget, mert fogalmam sincs, hogy honnan szivároghat az olajam. A motor és váltó összeillesztésénél leginkább olajos, meg persze a környéke is, ahogy szétveri. De tegnap magasnyomásúval jól lemostam, hogy lássam hol indul meg először. Mit gondoltok erről a részről honnan szivároghat? Szerelő főtengely szimeringet mondja vagy a váltórudazat szimering. De az utóbbi szerintem jobban lokalizálódna arra a részre csak. Még annyit tudok mondani, hogy egyszer mikor kivettem az FHP jeladót tisztítás céljából, akkor az is eléggé olajos, koszos volt. Pedig ott száraznak kellene lennie mindennek elvileg. Ezért tippelek én főtengely szimeringre.
De mad csinálok képet is, hátha jutunk valamire.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Hátul a fékdob hogyan jön le a Clioról? Szeretném lefesteni, kicsit rozsdás már.
Mire figyeljek le illetve visszaszerelésnél?
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #23311 üzenetére
Nah próbálgattam hézagolót betenni, de mivel elég szarul sikerült, ezért nem szórakoztam tovább, hagytam úgy ahogy van, úgyis csak ritka eset, hogy nem ugrik vissza a helyére.
Viszont van más amit megoldottam. Csodálkoztam, hogy sose hallom a ventillátort bekapcsolni mikor már elég meleg a motor. Múltkor hegyekbe jártam vele és eléggé fent volt már a hőfok, mégse kapcsolt. Persze, hogy nem mivel a jeladó csatlakozója koszos, oxidálódott lehetett és nem is vagyok benne biztos, hogy rendesen a helyén volt. Bőséges WD40 és kis piszkálás megoldotta a gondom, szépen kapcsol a ventillátor amikor kell.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #23307 üzenetére
Nincs kikopva, csak olyan mintha kicsit hosszu lenne a bowden es nem tudja megfesziteni rendesen. Ugye ennek is van egy hatara. En a mechanikajabol azt gobdolom ha kicsit rovidebb lenne a bowden akkor folyamatosan tudna fesziteni. Mert igy van, hogy eleri a hatarat. Ezert gondoltam kis hezagolasra.
-
Nordik
őstag
Néha ez az automata bowden állító a kuplungpedélnál nem feszít rendesen. Van hogy lötyögősebb és az elég zavaró, de van mikor megfeszíti rendesen. Ahogy néztem simán tudna még arrébb bele kapni abba a fogaskerékbe. Gondolom kicsit már nyúlott lehet a bowden is.
Esetleg nem lehetne valahogy a kiemelővillánál egy minimálisan hézagolni? Úgy sokkal jobb lenne, mert mindig ráfeszítene rendesen. Olvastam már ilyet. De kérdés, hogy ez nem -e árt neki, bár addig nemhinném, amíg nem tudja túlfeszíteni vagy ilyesmi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Diablo IV
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Milyen routert?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- EAFC 25
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Black Ops 6
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Visszatér a Pebble
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest