- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
guftabi96 #80815 üzenetére
Pedig a pözsihez is csak egy jó szerelő kell.
Aki tudja mit keell rajta csinálni.
A thalia egy igazi igásló!
Ami hibája fixen van az összesnek. Váltó szimering ereszt. (ez csak extrém esetben vállik foglalkozóssá, olyan minimális a szivárgás, hogy 2 évente egy edcit elég rátölteni.
Fűtőradiátor csere, ha egyszer is olyan cserélte aki nem tudta milyen minősítésű kell bele.
Sajnos ez magyarországon a thaliak 90 % val megesett.
Havi egyet cserélek. Ez nem olcsó mivel műszerfal ki be a menete.
De ha megvagy vele utána hibátlan kocsi.
Az olyan elektromos hibák, hogy a bal hátsó lámpa csatiját meg kell csiszolni 2 évente kicsit, szerintem elhanyagolható jelenségek.Nagyon sok van amelyik 300ezer felett van bontatlan motorral.
A vezérlés cserére oda kell figyelni, azt szakszerűen elvégezni, a gyertyákat 40e ként cserélni.
Olaj elf evolution sxr 5w30 legyen.
Ha ezek megvannak kimegy a világból.
Valamint az 1000kg kaszni a 98 lovas motorral egésszen jól autózhatóvá is teszi.
A kaszni nem csak ezeknél, már az én 2000es évjáratú meganeom is galvanizált, azaz ha nem töröd sose megy tönkre. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gali199qd #80779 üzenetére
ahhoz vadászni se lesz egyszerű dewandert.
Van a tiéden is egy ilyen szám, azzal megegyezőnek kell lennie.
Jó meló kicserélni és utána légteleníteni a teljes fékrendszert.
Jah és a munkahengert is cserélni kell, mert az ereszti át a fékfolyadékot és azt teszi tönkre a dewandert. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80776 üzenetére
Jah igen, de ez nem a beírandó kód, ebből kell kikalkuláltatni a kódot.
-
rob210
Topikgazda
válasz
atosan #80775 üzenetére
Ha berohadt akkor már csak a csere segít.
Komolyabb felszerelést nem igényel, de emelő, bak legyen! Emelőről nem szerelünk!
A nyergen van egy rugó is ezt esetleg érdemes ellenőrizni, hogy még megvan-e
Illetve egy fogóval megfogni a kart ahova be van a rugó akasztva és megmozgatni, ha az szépen könnyen jár akkor valóban bowden hiba.
(de nem az szokott lenni.)
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80756 üzenetére
Ha hajtókar csapágy problémád van akkor azt én hallottam volna és szólok, hogy ne költs rá, egy fillért se tovább
Illetve erősen csodálkoznék rajta, mert én még benzinesben talán eggyel ha találkoztam, de abban 674ezer kilométer volt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #80763 üzenetére
NEm működik hidd el
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
tusi74 #80685 üzenetére
Szia.
A volán mögé akkor tudsz majd visszaülni, ha szerelőhöz viszed az autót, nem kóklerekhez.
Ez nem elektromos hiba, hanem fals levegő.
Persze biztosat csak akkor lehet mondani, ha elvégzett az ember pár vizsgálatot.
Azonban találkoztam már ilyen esettel, a fék dewander vákumcsövét, elnyiszálta a gázbowden, mert rosszul volt elvezetve. Innentől vákum helyett extra levegőt kap és az alapjárati beállítás megszűnik. Azaz full gázon pörög a motor. Ez az 1.2 es 8szelepes autó nem ekkora betegágy, mint amit te leírsz, csak sok a húzzuk le a női tulajt, úgyse tudja miről beszélünk.Hogy értsd, miről beszélek, ez egy szívó benzines autó. 3 dolog kell, hogy működjön.
Benzin, levegő, szikra.
Benzinből nem kap többet, szikrából nem kap többet, levegőből viszont igen. A sok oxszigén meg beindítja a folyamatokat.
Ha a tábor tüzet meg akarod gyújtani ott is fújod, hogy lángra kapjon.
Persze ez durván leegyszerüsítve...
-
rob210
Topikgazda
válasz
passat77 #80674 üzenetére
Én azt gondolom, hogy ha mindent kicserélsz is ugyan ilyen szépen fog járni a motor ugyan így hibakód mentes lesz és ugyanennyit is fog fogyasztani.
Az 1.6 os motor ennyit tud abban a kaszniban.
Ezerszer kitárgyaltuk ezt a témát, hogy a kis köbcentis motor nem feltétlen alapja a kis fogyasztásnak. Súly Le arányban egy nagyobb köbcentis motor lehet, hogy kevesebbet fogyaszt."Ugyan ez a motor" az én megane 1 emben a stabil 8 litert tudja városi használat mellett, most, hogy beállt ez a nagy hideg.
Ettől még egy diag sose árt, de szerintem jobb ha megbarátkozol a fogyasztásával.
-
rob210
Topikgazda
válasz
csababarca #80670 üzenetére
Ettől még a hibatárolód teli van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
csababarca #80667 üzenetére
Kérdés, hogy az aksi miért halt meg, koros és azért, vagy rossz a generátor és azért?.
Illik ilyenkor kizárni a töltéshibát, feltölteni az aksit és diaggal nullázni mindent. -
rob210
Topikgazda
válasz
BUZZLGHTYR #80653 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #80652 üzenetére
9 hónap
-
rob210
Topikgazda
válasz
BUZZLGHTYR #80647 üzenetére
Ha addig ráér este küldök egy rajzot
-
rob210
Topikgazda
válasz
BUZZLGHTYR #80645 üzenetére
Kb. 5 liter.
A termosztátházon és a fűtéscsövön van egy egy légtelenítő.
Leeresztés a radiátor alsó csőcsonkján keresztül történik, csap szerencsére nincs.
Nyomaték kulcs legyen 15Nm max a lehúzásija a termosztátnál. -
rob210
Topikgazda
válasz
Robi81 #80641 üzenetére
Pont azért mondják amiért én.
Én is a megjavít híve vagyok, de a féknyereg pont nem az ami jó lesz otthoni körülmények között. Ha sokat kell vele pepecselni akkor ott leszel a végén mint az újjal.
Hogy értsd egy új 30e szereléssel együtt nálam.
Egy javítás szettel 8 e az alapanyag. És ha 3-4 órát elszúrsz vele, márpedig elszúrsz annyit akkor árban majdnem ugyan ott vagy, de sose lesz olyan mint egy új. -
rob210
Topikgazda
válasz
Robi81 #80638 üzenetére
Ahol most a toló mérő van ott nem mérünk fékdugatyút!
Azt a hengerpaláston kell mérni.
Két féle van 34mm és 38mm
Magyarán a 34mm es kell neked, csak rosszul lett összerakva. A karmantyút bazi nehéz jól összerakni, miközben befelé tekered és nyomod, hogy ne csípje be. Én őszinte leszek amióta van bejáratott zsír új féknyereg beszerzési forrásom, én nem is szenvedek vele. Elmondom a tulajnak mik az előnyei mennyibe kerül és dönt, ha nem tetszik kezet fogunk elviszi máshoz. A felújított nyergekkel nekem csak a bajom volt eddig..... -
rob210
Topikgazda
válasz
Criminal017 #80621 üzenetére
Nem csinálsz vele bajt, de az elf a gyári olaja ami szinte ugyan ez az olaj, de csak szinte. A belavaló az az elf evolution sxr 5w40 ha nincs dpf és elf full tech fe 5w30 ha van. Ha van dpf szűrő akkor viszont az 5w40 et nem szabad beletenni!!!
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80595 üzenetére
Tisztítsd ki az ajtó kifolyókat a kédert pedig felül ellenörizd, hogy jól illeszkedik.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80589 üzenetére
Az egy szövet műgyantával átitatva préselve.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80586 üzenetére
Nem papír az de igen arra gondol.
-
rob210
Topikgazda
válasz
dangerzone #80568 üzenetére
Ha teheted a 100 Le változatra hajts.
A tce generáció 0.9 es és 1.2 es verziójának nagyon sok hibája van.
A 0.9 nek különösen.
Láncnyúlás, termosztát, turbónyomás szenzor, 2es 3as hengerek közötti gátrepedés.
Soroljam tovább? -
rob210
Topikgazda
válasz
dangerzone #80566 üzenetére
Hát az nem a tce motoros lesz.
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
gabor9991 #80533 üzenetére
hétköznapi használat során nem fogod érezni.
Amikor baj lesz akkor fogod, de akkor már késő.
Nem riogatni akarlak, de ezek csúnya tények, a fizika meg fizika.
De mivel olcsó rugót vettél, még akár az is lehet, hogy a gyári régi pont annyira fáradt meg, mostanra, hogy szintben van az új olcsóval, de erre kicsi az esély. -
rob210
Topikgazda
Osztrák fronton és német piacon nézz szét rohadt népszerű volt a tce ott.
Vették rendesen és ott 4-5 évesen bőven lecserélik a kocsit.
Az egyetlen dolog amire figyelned kell, mert ott a szervíz is rendben szokott lenni, az a rozsda.
Ha onnan tudsz hozni hozatni egy rozsdamentes darabot akkor bőven jó vagy -
rob210
Topikgazda
válasz
dudrob #80486 üzenetére
a thaliába nem a fagyálló miatt lukad ki a fűtőradiátor
Hanem azért amit hozzáraksz, egy időben ugyanis közszájon futott a fagyállóhoz csapvíz kell baromság.
Ez nincs így és óvva intek mindenkit tőle.
A g12 egyébként a gyári fagyállója.
A színt meg feleslegesen nézed ahány gyártó annyi féle szinezés van.
Én tudok neked agni g11 ből kéket zöldet sárgát lilát és pirosat.
Ugyan ez g12 ből is megvan,Egyszer pl. hölgy tulaj külön kérte a padlizsán színű autójához, hogy tegyünk bele lila fagyálót az olyan jól passzolna a kocsihoz. Megcsináltuk , hiszen a színe édes mindegy.
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #80484 üzenetére
Ezt konkrétan a képeken nem látod csak a fojtó szelepet.
De mivel, már abban is volt trutyi egyértelmű, ahogy shifty írta, "hogy egr, van baja".
Valóban itt ennek a hűtőnek van baja!
Ezért gáz a gázvisszavezetés
Ez a hűtő is egy lamellás hőcserélő, ha átszakad be tudja engedni a hűtőközeget a kipufogógázba, ami az olajjal keveredve emulziót képez, és lerakódik a nagyobb keresztmetszetű intercoolerben ahol ugye lelassul a levegő áramlás.
Hosszú távon nem egészséges. mert ha megtelik a cooler akkor más baj is lesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80472 üzenetére
A feszítőgörgő 13as tengelycsavarját kell feszíteni azzal tehermentesedik a szíj és simán levehető.
Visszarakásnál ugyan ez. -
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #80428 üzenetére
Van olyan autó ahol felesleges a járatás 10-20mp és mehet.
De Gyuri pl. Nem teszi rosszul, hogy nem így jár el.
Egy automata váltóban nem épül fel azonnal a kenés azt jobb megvárni, mielőtt nyomatékot adsz neki. De ez persze 1-1,5 perc alatt megvan többet valóban felesleges járatni "üresen". -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80396 üzenetére
A doblemezhez viszonyítva, vagy a kerék külső íve és a sárvédő ív.
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80390 üzenetére
nem nagy dolog fogsz egy mérőszalagot és mérsz fent és lent egyet a keréken.
Ha 1cmnél nagyobb az eltérés akkor kezdj keresni egy futómű felújítót. -
rob210
Topikgazda
válasz
dankonor77 #80383 üzenetére
Privát.
-
rob210
Topikgazda
válasz
dankonor77 #80377 üzenetére
Tudnék, csak ki se látok a fejemből, annyi a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Formula-1 humoros
- Battlefield 6
- Magisk
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Otthoni IPTV megvalósítási lehetőségek?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest