Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz tusi74 #80685 üzenetére

    Szia.
    A volán mögé akkor tudsz majd visszaülni, ha szerelőhöz viszed az autót, nem kóklerekhez.
    Ez nem elektromos hiba, hanem fals levegő.
    Persze biztosat csak akkor lehet mondani, ha elvégzett az ember pár vizsgálatot.
    Azonban találkoztam már ilyen esettel, a fék dewander vákumcsövét, elnyiszálta a gázbowden, mert rosszul volt elvezetve. Innentől vákum helyett extra levegőt kap és az alapjárati beállítás megszűnik. Azaz full gázon pörög a motor. Ez az 1.2 es 8szelepes autó nem ekkora betegágy, mint amit te leírsz, csak sok a húzzuk le a női tulajt, úgyse tudja miről beszélünk.

    Hogy értsd, miről beszélek, ez egy szívó benzines autó. 3 dolog kell, hogy működjön.
    Benzin, levegő, szikra.
    Benzinből nem kap többet, szikrából nem kap többet, levegőből viszont igen. A sok oxszigén meg beindítja a folyamatokat.
    Ha a tábor tüzet meg akarod gyújtani ott is fújod, hogy lángra kapjon.
    Persze ez durván leegyszerüsítve...
    :R

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák