- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elvezd ki!
Na, mostmar terjunk ra komoly temakra is
Megane II tulajdonosok: kerlek nezzetek mar meg nekem, hogy Nektek az alvazon az elso kerek mogott minden lyukban van dugo? Mert nekem mindket oldalt hianyzik az egyikbol.
Bar amikor tegnap elott kiszedtem a karpitot szaritani arra lettem figyelmes, hogy a kormany mogotti reszen is van nedvesseg nyoma.
Lehet, hogy a szelvedon jon at a viz? Vagy valahol a tuzfalon a muszerfal mogott?!
Vagy alulrol, a lyukon at? -
Ha mar szij tema: Tegnap vettem Tescos ablakmosot (tudom rob210 hogy szar, a de a tobbi 2eFt volt, sajnaltam erte). Amikor tettem bele a kocsiba, akkor par csepp rament a vezerszijra. Probaltam letorolni, de belul maradt egy pici alul, ahova nem ertem be. Ez mennyire art a szijnak?
Mert a hutoviznel irtak, hogy vigyazni kell vele, ne menjen ra. -
Kiszedtuk a bal elso szivacsot a kocsibol. Csak a bal elso resz bal oldali kis melyedeseben van viz (ahol a tarolo rekesz van). Most szaritom a szivacsot.
Viszont tovabbra sincs foGGalmam se, hogy honnan azhatott be.
Neztem alulrol a kocsit, ahol az elso "segedalvaz" csatlakozik, vagyis a bal elso kerek mogott reszen 3 lyuk van, de ebbol csak kettoben van kupak mindket oldalt, de akkor miert csak a bal oldala azik?!
Ez a resz amugy sztem a pedalok ala esik, tehat nincs "egybenyitva" a labter resszel.Van valami tippetek, honnan azik be ez a kis resz?
-
Hat most ezzel nem nyugtattatok meg
Azert koszonom! Akkor lehet, hogy tovabb vadaszok gyarit... Gondolkozok egy erositon meg melyladan, de szerintem az majd masik kocsiba...
-
válasz
rob210 #25192 üzenetére
rob210: De a gyari az olyan jol szolt... :S Mind1, megszokom ezt. Aztan nezegetek gyarit, hatha lesz meg.
Igen, en is gondoltam mar erre, ala fogok kukkantani, de legutobb meg megvolt. De amugy a kupak alul az nem valami zart helyre megy? Vagy az egybe van nyitva a padloval. Mert arra emlekszem, hogy a legutobbi belter kibelezesnel tiszta trutyi volt a "sarokban" (ertsd: a kerekek mogotti resz)
-
válasz
rob210 #25190 üzenetére
(#25190) rob210: Ha kinyitom az also tarolot, eddig meg kellett nyomkodnom, es akkor volt nedves, mostmar egybol erzodik, nem kell nagyon nyomkodni. Az ajtokuszobot le szoktam szedni, ott probalom a kezem bedugni, egyelore meg nincs teljesen atazva, de akkorsem tetszik a dolog. Szerintem valamelyik nap szetkapom es megszaritom a szivacsot. De nem birok rajonni, honnan jon a viz? Lyukas lenne a kasztni valahol es a kerekek beverik a vizet?!?!
En ertem, hogy 13 centitol ne varjak csodat, de az normalis, hogy gyari hangszoro a JVC fejegysegemmel (kapcsolt LAUD-dal) rezgette a kasztnit, nagyon jol szolt. Ez meg szep tiszta, de nem tud olyan melyeket. Ez inkabb Jazz zenehez lenne jo. Nekem meg trance es rock-hoz kellene...
-
Jo reggelt Ronosok!
Tegnap vettem egy Kicx ICQ-502 -es hangszorot, azzal az elkepzelessel, hogy ezeket beteszem elore, a ket gyarit, pedig hatra.
Kis barkacsolas utan (ket felfogatot el kellett hajlitani, meg az esovedobol kicsit kivagni az ajtoban) sikerult betenni az uj hangszorokat.
Viszont az erdekes az, hogy kicsit allitani kellett a fejegysegen, mert teljesen maskepp szol, es bar elvileg 75W-os nevleges teljesitmennyel van, a max teljesitmenye pedig 150W ennek ellenere nem tud olyan melyeket kiadni, mint a gyari hangszoro.
A basszust feltekertem maxra, de igy sem. Mivel a regi hangszorok mar alul meg vannak szakadva (gondolom az eso, meg a sok hangos zene kikeszitette), ezert recsegnek, plane, hogy az elso hangszorok miatt meg tobb basszus van raadva, igy vegul be sem epitettem oket... majd szerintem veszek meg 2 db ilyen hangszorot.Szerintetek mi lehet a gond? Atvertek es ez egy vacak hangszoro (amugy szepen szol!). Vagy ez egy jo hangszoro, ezert nem engedni magat szetverni tul melyekkel? Vagy nem eleg a fejegysegem hozza? Mert azt olvastam hogy erositon keresztul szol igazan jol.
Masik gondom: megint azik a kocsi.... most a bal oldala. De mar par hete vizes, most, hogy esik az eso, jobban erzem. A szelvedo elotti legbeomlot rendszeresen takaritom, ellenorozom, most lehetetlen hogy, ott azzon be.
Van valami otletetek, hogy honnan johet meg a bal elso ules ala viz?! -
válasz
Füge007 #25160 üzenetére
Tetszik, jol nez ki. Sportos, de meg hasznalhato.
(#25161) SZATA: En ilyesmi felnit keresek, csak "poklabas" valtozatban, tehat ami nem 5 kullos, hanem sok kis vekony kullo van benne igy meghajlitva, de sosem latok eladot. Pedig mar ket Megane II-n is lattam ilyet, es piszok jol all neki.
Valaki nem tudja, melyik felni lehet az?! -
Keresek:
- Hasznalt/uj olcso webkamerat, ami laptopra csatlakoztathato (gar. nem kell, olcso legyen)- Valami szep pendrive-ot, esetleg femet, ami graviroztathato. Ajandekba lesz, igy csak uj erdekel (gar. nem fontos)
Privatba irjatok, kerlek!
-
Multkor szetszedtem a hatuljat a kocsinak, es akkor lattam, hogy a hatso hangszorohoz be van huzva a kabel, csak a hangszoro nincs benne. Gondolkozom egy olyanon, hogy az elso hangszorokat hatrateszem, elore pedig veszek valamit.
Tudnatok nekem segiteni, hogy milyen hangszorotipusok vannak gyari Renault csatlakozassal ellatva? Mert en csak ezt az egyet talaltam: Pioneer TS-Q131C.
Forrasztasra nincs lehetosegem, igy jo lenne egy ilyen, amit csak ra kell dugni es kesz. (plug and play)
Szerk.: De ha valaki tud gyari hangszorobol 2 db-ot (foleg ha itt lenne a kozelbe, hogy Penteken be is szereljem) az ne habozzon szolni!
-
tresh: En is nagyon gondolkozom, mert egy ismerosomnek felaron lenne 320-as E46-os coupe BMW-je asszem 2002-es vagy '03-as), ami mindig is az almom volt... raadasul most alig kellene egy picit hozzacsapni, es at lehetne ulni Ronibol. Viszont nagyon megszerettem ezt a kis dogot, nekem meg talan a teljesitmenye is eleg, egyedul a valto az, ami meg mindig nem a legjobb, minden mast szeretek. Szoval igy szerintem nem lesz valtas meg egy ideig, ha csak valami hiba nem indokolja (rozsda, elektronikai hiba, ...)
-
giigz: En tavaly egy kabai gumis sractol vettem 3 eves Dunlop SP WinterSport 3D-t. A 4 kerek volt 20eFt! Nagyon jo uzlet volt. Kar, hogy most tavasszal nem tudott segiteni, aztan vaterarol vettem meg azokat a vackokat, amibol vegulis csak ketto ment fel a kocsira, de meg ezekkel is biztonsagosan megtettunk par ezer kilometert. De mar varom, hogy felkeruljenek a Dunlopok
Szerk: 22eFt volt a 4 db egesz pontosan. De behozta Debrecenbe. Tenyleg nagyon jo allapotuak.
rob210: En tavaly amikor a teligumi-teszteket olvastam, csupa rosszat olvastam a FireStone-rol is. Pedig a regi F1-bol azt hittem, milyen jo gumik...
-
Ugy nez ki, hogy sikerult megoldanom a csomagtarto gondjat: kiszedtem a csomagternyito gombot es teli volt vizzel, meg kosszal, a fem mar oxidalodott. Szepen megtakaritottam, aztan kapott WD40-et, szigeteloszalaggal a kapcsolohazat korbetekertem, eddig hibatlanul megy!
Ha mar a WD40 a kezemben volt, akkor befujtaltam az osszes ulesnel, ajtonal, mindent amit lattam
Remelem megszunteti a nyikorgast, mert az van ra irva, hogy "maradektanaul megszuntetni a zajokat"
Viszont ami mellefolyt, azt eltoroltem ronnyal, muanyag feluleten is. Abbol azert nem lesz baj, ugye rob?
-
válasz
FerNandor #24948 üzenetére
Amennyire fel/le tudtam huzni a gumiszigetelest, probaltam alanezni, de nem lattam semmit. Illetve mindig csavargatom, hajlitgatom a kabeleket, de nem segit semmit.
Megprobalom megnezni, hogy kell kiszedni a nyitogombot, oda adok meg egy kis WD40-et. Ha az nem segit, akkor majd szerelo megoldja...
-
Ma vettunk WD40-et, szet is szedtuk megint a csomagtartot, befujtam a csomagtarto csatlakozokat, de semmit sem segitett. A kebeleken sehol nem latok torest, korroziot, barmit. Meg amire tudok gondolni, hogy maga a nyito kapcsolo lehet rossz. Azt hogy kell kiszedni?
-
Nekem ez a sorrend:
65k: Conti WinterContact TS780
72k: Michelin Alpin A3
64k: Dunlop SP Winter Response
64k: Goodyear UltraGrip8
54k: Vredestein SnowTrac 3Ha van ra penzed, en tuti a WinterContact-ot vennem, mindenhol gyoztes gumi. Ha nincs ra penzed, vegyel hasznaltat, en is igy vettem tavaly
Meg hasznaltan is jobb, mint egy uj Debica, vagy mas Tescos gumi
-
-
válasz
rob210 #24926 üzenetére
De en a hatso ulesek csatlakozasait szeretnem befujni, meg a biztonsagi ov csatlakozokat, mert szerintem valahonnan onnan jon a nyiszorgas. Ott nincs muanyag, de koszia figyelmezetest!
Ev elejen ellenoriztettem a hutovizet, akkor MAX-nal volt, most picivel a MIN alatt van. Bo fel ev alatt ez olyan nagy fogyas?!
-
Koszi! Akkor lehet kuton veszek fagyallot, es akkor megnezetem. Nem merek vizet ratolteni tel elott....
Nekem meg nehezen lehet csavargatni a hoszabalyzo gombjait, de nem jottem ra, miert. Lehet magaval a panellel van baj. Ha veszek WD40-et lehet megkinalom azt is vele
Es ha mar leszedem a kozepso panelt megint: van valami specko kocsis cucc, amit a muanyag panelek ala lehetne tenni, hogy ne zorogjenek annyira a muanyagok? Olyanra gondolok, mint a szigetelo a nyilaszarok szelen.
-
válasz
csibor #24914 üzenetére
MII, manual klima? Ha igen, akkor en kiszednem a kesztyutartot, akkor ralatsz a konzol oldalara. Nezd meg, miert nem forog. Lehet, hogy a bowden elszakad, vagy kiakadt a kis legterelo laprol
Nekem is lenne ket kerdesem:
1. A hutovizem minimum alatt van picivel. Most csak desztillalt vizem van (nem merem tel elott beletenni), de holnap veszek hutofolyadekot, es azzol toltom meg. Mennyibe kerul egy mero, ami mutatja a fagyaspontot? Egyszerubb benzinkutast megkerni?
Amugy a fed.comp. irja, ha tul alacsony a hutoviz?2. Tegnap leszedtem a belso burkolatot hatul (mivel nekem 3 ajtosom van, nincs hatul ajto), es bar par patent torve van rajta, meg parat en tortem, szerintem a nyikorgas nem onnan jon. Plane, hogy szerintem a muanyag inkabb zorogne, mint nyikorogna. De akarhogy ugralok a kocsiba, ugy nincs hangja, csak menet kozben. Sztem az ulesek csatlakozoi nyikorognak. Mivel lenne erdemes befujni? WD40?
-
válasz
Dareios 86 #24794 üzenetére
Szia!
Szerintem Neked is az lesz a problemad, mint nekem: eldugult a szelvedo elotti vizelvezetod, megallt benne a viz, es a szellozorendszer legbeszivojaba befolyt, igy az utasterbe.
Nekem is ez mar tobbszor gondot okozott. Volt, amikor ki kellett beleznem a kocsit miatta. Most, hogy megjott az osz, teli ment falevellel, megint eltomodott. A jobb oldalit gyorsan kitakaritottam, a bal oldalt kicsit nehezebb (en ahhoz szet szoktam huzni a gumicsovet), azt ma este fogom.
Szerk.: Ha jaratod a ventillatort, es marad a para, akkor tuti viz van a kocsiban. Ellenorizd le ugy, hogy felszeded az ajtonal levo kuszobot, vagy ha van a padloba epitett rekesz, nezz bele, hogy vizes-e.
Ha igen, akkor nezd meg, hogy a pedalok felett, illetve a kesztyutarto mogott van-e viz. Ha igen, akkor szellozesen keresztul jon be valoszinuleg... mint nekem... -
Eddig nekem sem sirt. Pont ez a furcsa, hogy megint csak akkor, ha egy ideig nem inditom be a kocsit. Ezert furcsa nekem, hogyha a kinyomo lenne a rossz, akkor az minden inditaskor, minden idoben sirna, nem?
Mert nekem inkabb az tunik most logikusnak, hogyha hidegben all a kocsi (kint), es egy ideig nem inditjuk be, akkor valamelyik szij szerintem kicsit nyirkos lesz, vagy megmerevedik.Bar lehet ujra probalgatnom kellene, hogyha fekkel inditom, akkoris lesz-e a hang. Mert ha akkor nem, akkor tenyleg kinyomo. Na mind1, egyelore nem fontos, a kocsi egesz szepen fut...
-
Urak!
Ket gondom akadt:
1. Tegnap este a kocsi alatt fekete foltot vettem eszre. Rajottem, hogy a kipufogobol kerul az aszfaltra. Ez normalis dolog? A lefele aramlo kipufogogaz "lecsapodik" a hideg asztfalton?
A fogyasztasom rendben van.2. Ugyebar nem reg csereltettem hasznalt valtot, kinyomot meg kuplungot. Egesz jol mukodik (bar a valto tovabbra sem a kedvenc reszem), viszont a mostani hideg reggeleken megin "felsir" a kinyomo, amikor inditom a kocsit, par masodperc utan elhallgat. Biztos, hogy a kinyomo az, nem lehet, hogy valami szij megcsuszik inditaskor? Vagy hulyeseg volt hasznalt kinyomot beletenni? (vagy lehet a mester at sem cserelte
)
Masoknak nincs ilyen gondja, aki a csillagok alatt tarolja a kocsit es nem (futott) garazsban?
Extra kerdes: A Megane III-ban is olyan vacak valto van, mint a kettesben?! Valaki probalta mar?
-
Ez teljesen normalis sajnos. Az enyem is szet van esve, en gumival oldottam meg
Nehez talalni olyan kesztyutartot, amiben jo a kilincs. Van ra manual, hogy kell szetszedni, de en nem akarom megbontani a ragasztott feluletet, aztan megint osszeragasztani.
Ha mar olaj tema: MII ugye jelzi, hogyha keves olaj van benne, nem kell nezegetni a szintet? Mert remlik, hogy tud valami olyat kijelezni a muszerfalon, hogy mennyi olaj van benne, csak mar nem tudom azt hogy' kell elohozni. Valaki arulja el, legy' szives!
(#24452) mycso: Nekem most amikor megtortek a kocsit, akkor csak szurke diszlecet tudtak szerezni az ajtora, az enyem meg fekete. 4eFt -ert fujtak le darabjat. Ez a fenyezes tenyleg jo lett! (a szereles mar mas kerdes... :S )
-
tresh: de nincs hideg meleg: probalom nyitni semmi. Lezarom a kocsit, kinyitom, es nyilik a csomagtarto. 10 masodperc alatt nem hul annyit a levego
De valamikor meg hiaba zarom-nyitom, semmi. Motorra meg nem tudok honnan 12V-os adni. Na mind1, majd megnezetem valamikor...
-
-
Szep napot Urak!
Regen irtam mar ide, mivel mostanaban egesz jol futkarozik a kocsi, de azert van par aprosag, amiben megint a segitsegetek kernem:
1. A csomagter ajto meg mindig azt jatsza, hogy hol kinyilik, hol nem. Mondtatok a kabelt a teto es az ajto kozott, de azt azert nem tartom valoszinunek, mert van ugy, hogy hozza sem nyulok a kocsihoz, aztan egyszer nyilik, maskor nem. Tehat amikor a kabel meg sem mozdul, valamikor nyilik, valamikor nem.
Olyan is elfordul, hogy nem nyilik ki, lezarom a kocsit, ujra rapittyentek, es akkor meg kinyilik. (nem hiszem, hogy az elektromos zar behuzasa akkor mozgast kelteni a kocsiban, hogy a kontakthiba megszunjon)
Hol lehetne meg a hibat kereseni?2. Nagyon jol fut a kicsi kocsi, jo a futomuve, de rossz utakon, bukkanokon egyszeruen a hatso reszbol (ules korul) jon valami nyiszorgas, es nem tudom, hogy mi az. Szerintem nem a futomu, mert ha all a kocsi, hiaba nyomogatom, ugralok rajta, akkor nincs hangja. Mintha a hatso uleseknel levo oldaso idom lenne, de az mar meg van huzva, es megis ilyen hangja van. Manualt meg nem talaltam, hogy kellene leszedni a hatso panelt (meg idom sem volt vele foglalkozni). Vagy mi lehet meg? 5 ajtosokban van ilyen hang?
3. Vasarnap mentem a kocsival, odafele meg ment a homero, aztan par oraval kesobb, amikor jottunk haza, akkor mar semmit nem mutatott. Kedden bnom ment vele dolgozni, akkor meg allitolag -33 meg hasonlokat mutatott
Ez mitol lehet, mit lehet csinalni vele?
-
Tegnap eszrevettem, hogy le van csuszva a legszurohaz (mivel a felfogato csavarnal el van torve a muanyag). Fogtam a ragasztoszalagot es a helyereraktam.
Beinditottam a kocsit. Mar az jo jel volt, hogy nem rantott, mint ahogy mostanaban szokott, mint egy dizel. Es hazafele uton sem volt a szokasos pedalremeges sem. Meg a parkolohazba felfelemenet sem, pedig "nagy terhelesnel" szinte mindig erezheto volt.
Ja, meg motornal az egyik gyujtotrafo lotyogott, azt meghuztam
Lehetseges, hogy lecsuszott legszurohaz miatt remegtek volna a pedalok?!?! Nagyon orulnek, ha sikerult volna megszuntetnem a problemat.
-
válasz
FerNandor #22839 üzenetére
Nem tudom... Pestig nem volt semi baja. Aztan egyszercsak Pesten lassitottam, es akkor ereztem, hogy olyan, mintha a pedal bowdenes lenne es valamihez hozzaerne.
Azota amugy a kuplung is a regi, mar nem olyan kis puha, mint a valtocserekor volt. Nem tudom, hogy most megint menjek szerelohoz, vagy varjak-e inkabb...
-
Udv ujra itt!
Hazatertunk Ronivel a nyaralasbol, kb. 1600km-ert mentunk vele, miota 3 hete bele lett teve az uj valto+kuplung.
A valto egesz jol bekopott, nagyon szepen vagy, megerte megcsinaltatni (pedig meg Xadot nem kapott).
Szerencsere lerobbanas nem volt, egyedul az elektromos ablakra kellett koltenem majdnem egy 20-ast, mert most derult ki, hogy amikor az ajto osszetort, akkor elferdult a sin, es ledobta a bowdent.De aztan Pesten egy lassitasnal ereztem, hogy a pedalok elkezdenek remegni. Azota mentunk vele tobb, mint 1000 km-t, mostmar nem mindig erzem, de neha ugy remegnek a pedalok, mint amikor le akar fulladni a kocsi. De van, hogy uresben allok, fek benyomva, es akkoris erzem. Mi lehet ez? Van valami otletetek? Csinalni kellene vele valamit, vagy lassan teljesen meg fog szunni?
-
Leszedtem az ajtot, ugy nez ki, hogy a kabellel valami torent: Az egyik vege (ami felhuzza) az kijott, es teljesen fel van kunkorodva, mint a malac farka. A masik vegevel is ugyanez a helyzet az egyik kereknel.
Eselytelennek tartom megcsinalni, kellene masik kabel. Hol lehet ilyet kapni, mennyire tipus specifikus ez?
Vagy ne szarakodjak es vigyem Pestre az "ablakszerelohoz", ahol allitolag 1-2 ora alatt megcsinaljak?!
-
giigz: jo, de akkor meg nem volt meg a professzionalis kulcskeszleted
P Mostmar gondolom 5 perc alatt leszeded
(#22332) mycso Megprobalom, aztan hatha. Koszi a linkeket! En is remelem, hogy csak valami kiakadt. De szerencsere heten megyek Pestre, ott ugy latom van olcson alkatresz hozza, vagy akar szerviz is, ami 1-2 ora alatt megcsinalja.
-
válasz
kisninja #22326 üzenetére
Es akkor most szedjem szet, ne szedjem szet? Ez lehet az egy honappal elotti szereles hibaja? Egy honapja csereltek a teljes ajtot, de a bontott ajto pucer volt, csak a fem. A tobbi az en regi ajtombol van, amit osszetortek. Lehet, hogy az utkozes szoran ment szet?
Hetfon indulnank nyaralni, most mit csinaljak mar megint?
Szerk: Merre van ez a tarcsa? Meg lehetne ugy nezni, hogy ne kelljen az egesz ajtot szetszedni?!
-
Megint gyors segitseg kellene:
Elindulaskor ma este a kocsival, lehuztam az ablakot, minden oke. Aztan menet kozben parszor meg le-felhuztam (szelvedot mostam).
Aztan amikor leparkoltam es huztam volna fel az ablakot, akkor nem akart normalisan menni. Aztan vegul mar semmit nem moccant, vegul kezzel felhuztam, es odaragasztoszalagoztam.
Azt vettem meg eszre, hogy az ajtoban levo ablakemelo kapcsolo is mozog.Ugyebar egy honapja csereltek ki egy bontott ajtora a jobb ajtot, mivel osszetortek. Azt nem tudom, hogy a toreskor serult-e az ablakemelo mechanika vagy sem. Azt sem tudom, hogy csereltek-e.
Mit csinaljak? Vigyem vissza oda, ahol javitottak?! De sztem egy honap utan ugysem fognak foglalkozni vele. Vagy probaljam meg en szetszedni? Mi tortenhetett amugy? Eddig siman ment (bar neha kis szorulas hangja hallattszott, de semmi veszes).
-
Most meg kicsit szokatlan, hogy nagyon hamar fog a kuplung, es ha picit is megnyomom, akkor mar bontja a kapcsolatot (ha pl megyek 50-nel, es rateszem a labam pihentetni a pedalra, akkor mar latom, hogy a fordulatszam megugrik).
Viszont az teny, hogy regen kemenyen kellett nyomni, mar nyikorgott is kicsit a pedal, be is fujtam Wd40-elBaratnomet feltettem, hogy fogja megszokni, de most beszeltem vele, le sem fulladt es mondta O is, hogy tok siman megy minden
Szoval ugy erzem, ezt a majd' 60eFt-ot megerte, plane, hogy a kuplungcsere mar amugy is kilatasban volt, es bar most bontott kerult bele, de ugy nez ki, ezzel is el leszek egy ideig, igy meg vegulis a valtocsere ingyen volt.
Nagy szerencsem van ezzel a szerelovel. -
válasz
rob210 #22243 üzenetére
Azert mert jovoheten indulnek nyaralni a kocsival, aztan vegre jaratva lesz a kocsi, igy lenne lehetosege beepulni.
Szerk.: 2.300.- Ft a 9ml Xado, a nagy adag meg 5-6 korul van. Nekem ennyit meger, ha van eredmeny.
Ennel meg varhatok javulast? Az atcserelt olajban van meg Xado? Kb. 3 hete tettem sztem bele a regi valtoba.
-
(#22231) tresh En se igy akartam, de a srac elvitte a szerelohoz a valtot, meg ingyen adott hozza kuplung szerkezetet, meg kinyomot. En tenyleg bizok a szereloben, mindenkitol jot hallok rola. A taxis, aki vitt ki hozza, O is Penteken viszi oda a kocsit.
Szoval a szerelo atnezte, azt mondja, igy par evig rendbe lesz a valto, kuplung, kinyomo.
De en is tudom, hogy ezeket csak egyutt erdemes, ujonnan megvenni. Hat meglatjuk, mi leszEn orulok inkabb most, hogy ennyibol megusztam. Csak a kuplung csere lenne 50eFt.
rob210: A bontott valto olaj nelkul volt, az en regi valtombol tettek at a februarban lecserelt olajat. Igy is csereljem? Xadobol megint vegyem ezt a 9 miliset, vagy vegyem meg inkabb Pesten a 27 ml-s adagot?
-
Ma reggel elhoztam a kocsit a szervizbol.
Elkezdtek a valtot szetszedni, de mar az egyes fokozat annyira meg volt kopva, hogy nem erte volna megcsinalni. Viszont, ami erdekes volt, hogy mondta a szerelo, hogy teli van kis lyukakkal, kopasokkal a fogaskerek, de a Xado tenyleg kitoltotte ezeket. Ezert is ereztem, hogy mostanaban finoman ment a valto.
Szerencsemre volt egy debreceni srac, akinek volt egy pont ugyanilyen valtoja, odavitte a szerelohoz. 30eFt-ert kaptam egy bontott valtot, kuplungszerkezetet, meg kinyomocsapagyat is.Kiprobaltam a kocsit, ami nagyon furcsa, hogy a kuplung nagyon puha, es mar az elejen fog. De MMA87 is irta, meg a szerelo is mondta, hogy idovel majd kemenyszik.
Ami viszont nem tetszik, hogy bar mar nem akad meg a valto, minden fokozatot szepen vesz, egyesben igy is van egy pici hangja (de akkor tenyleg ez annak koszonheto, hogy egyenesen allnak a fogaskerek bordai), de ez teljesen jo igy, viszont meg egyesben igy is erzem neha, hogy nem "becuppantja" a valtot, hanem valami meg utkozik. De azert jobb mar igy minden, szerencsere.
Illetve elkovettem azt a hulyeseget, hogy a valto es a bowden csatlakozasat befujtam WD40-el, es azota femes zorgest hallok valtaskor lehuzott ablaknal. A szerelo azt mondta, hogy ezen van egy teflon bevonat, nem kellett volna rafujni. Lehet ezzel vmit csinalni? Vagy idoval majd lekopik a WD40, es elmulik a hang?
Az utolso kerdesem pedig, hogy a Xado tenyleg segitett erzetre is, meg szetszereleskor is bebizonyittotta, hogy er valamit. A bonott valtot szarazon kaptam, az en februarban cserelt olajom lett attoltve bele, amiben ugye volt mar 2 adag Xado.
rob210: foleg Neked szol a kerdes: szerinted tegyek bele meg egy adagot, hogy ugy jarjon, mint az olajozott villam?! Mert a 2 adag eleg ugyebar, viszont az mar lehet, hogy "beepult" a regi valtombaJa, es hogy kicsit reklamozzam a szerelomet: mindezt ket nap alatt csinalta meg 53.000.- Ft-ert, amibol ugye 30.000.- Ft a valto es kinyomo meg a kuplungszerkezet. Meg 6.000.- Ft-ert szerzett bele bonott kuplungtarcsat, igy az is ki van cserelve.
-
-
válasz
Laraxior #22035 üzenetére
Meg sosem lattam kozelrol Laguna kupet, megneznem.
De en ennyi penzbol meg mindig a Megane III RS-t vennem. Kar, hogy felvittek az arat 5 milliora. Pedig 4.4-ert tenyleg nagyon megerte.
Szerk.: Mondjuk meg 3 literes Lagunaban sem ultem soha... hatha egyszer valaki kolcsonad egyet
-
-
Koszi mindenkinek a segitseget!
Tegnap megneztem a valto kodjat, itt helyben mar van egy ilyen valto hozza.
Hetfon megy a szerelohoz a kocsi, aki elsonek szetkapja az en valtomat, hogy lehet-e valamit kezdeni olcson vele, ha nem, akkor megveszem a bonottat.Amugy vicces, hogy tegnap egesz jol viselkedett a valto, biztos erzi a vesztet
Ti megmernetek venni ezt a Megane II RS-t? Borzasztoan jo arban van, egesz szep. Bar apro hibai vannak a kasztnin, de legalabb igy nem sajnalnam az utcan hagyni. Vagy gyanusan olcso? Meg ugyis a fara csavarnam fel
-
rob210: A valton hol van feltuntetve, hogy milyen tipus? Ez a JH3 melyik reszen van rajta? Felulrol ra tudok nezni, vagy megint ala kell fekudni?
-
Beszeltem egy Renault szervizes ismerossel, O azt mondta, hogy Nyiregyhazan van egy ceg, akinek vannak felujitott, garancias Renault valtoi. De mivel most nem dolgozik, nem tudja megadni az elerhetoseget. Melyik az a ceg?!
giigz: Igen, a napokban tobbszor is mondtam Neked, hogy en szoktam neha hozza vinni a kocsit, mert nagyon ert hozza. O volt, aki segitett az Electronic fault problemammal, amikor a Bosch szerviz meg kiolvasni sem tudta a hibakodot...
-
tresh: Nekem meg megerne 20k-t, hogyha nem ragadna a valtom, meg egyesbe nem lenne olyan hulye hangja. 1 nap alatt ki lehet cserelni. Mig a valtofelujitas lehet heteket vesz igenybe, es 70-80eFt-ba kerul.
Nem ertitek a kerdesemet: TUDOM, hogy JH3-as valto van a kocsimban (a 3 szamjegyu kodjat nem neztem meg, de tudom, hogy a valtora ra van irva), viszont a kerdes az lenne, hogy pl nekem van JH3-111, akkor a JH3-222 -t es a JH3-333 -at ra tudom tenni ?!?! Vagy csak es kizarolag a JH3-111 fog menni az en kocsimhoz, hiaba egy masik 1.4-es Megane II-bol van a valto.
-
válasz
rob210 #21967 üzenetére
Igen, ezt en is sejtettem, hogy nem viccbol keri el az enyemet. Viszont a 20eFt az nagyon jo ar erte. Renaultalkatresz 90.000.- Ft netto arat mondott ugy, hogy keri az en valtomat.... ehhez kepest...
Te beleugranal?
Honnan tudhatnam meg, hogy milyen valto jo az en kocsimba?! Nem talalok leirast sehol..
-
-
válasz
rob210 #21962 üzenetére
rob210: De en most ugy vagyok vele, hogy mar kozel vagyok ahhoz, hogy tokeletes legyen a kocsi. 20eFt nem sok egy valtoert, es akkor egyuttal megcsinaltatom a kuplung+kinyomot is. Es akkor most rendben lesz. Raadasul szerintem kb. egy munkaarbol ki is jonne, szoval meg sporolnek is vele.
Lehet, hogy a valto is kibirna meg 2 evet meg a kuplung is, de akkor csereljem le majd eladas elott, es mas elvezze az uj valtot meg uj kuplungot?! Tobbet meg ugyse kapok erte, hiba csereltetem mar le akkor a valtot...Szoval ezert kernem ebben a segitsegedet, hogy milyen valtot lehet betuszkolni.
Mert nekem egy eleg viccesen hangzik, hogy egy 1.4-bol kivett valto, nem lesz jo az en 1.4-es kocsimba. Ne mondd, hogy az egyik 1.4-esben mas feltengely vagy mas kuplung van, mint a masikban. Vagy megis?!?!(#21963) FerNandor: Na, ez mar viszont logikusan hangzik. Jolvan, utana kerdezek ott is. Csakhat igy is orulok, ha talalok egy valtot az enyembe, es akkor meg abbol is csak 3 az 1-hez az eselye, hogy pont jo legyen... akkor inkabb nem kezdek bontott valtot keresni, mert az "tu a szenakazalban"
-
válasz
FerNandor #21960 üzenetére
Igen, engem is rohadtul irrital az a hang. Nem tudom igazan, hogy miert.
Igen, ezt is jol tudod, hogy van meg 3 szam. Csak hogy minek, vagy hogy az en kocsimba melyik 3 szam megy bele, arrol fogalmam sincs. Ebben kernek segitseget.
Mert most feleslegesen nem akarom lebontani a kocsit, hogy megnezzem milyen valto van benne, mert ha mas is jo bele, nekem tok mindegy, mi van benne, csak jo legyen
-
válasz
FerNandor #21957 üzenetére
Koszi! Tobbiektol is varom, hogy Ti mit csinalnatok
Illetve meg egy kerdesem van: Mi a tokomert van tobb fajta JH3-as valto? Ha ez a bonott valto 1.4es Megane-bol szarmazik az meg nem garancia, hogy jo lesz az enyembe? Miert van 3 tipus? Miben kulonboznek?
(#21959) MMA87 De en nem erek ra!!!
De erre rajottem, amikor tegnap vezettem az ismerosom kocsijat. Hiaba megy akad nelkul, nem egy kapkodo idegbeteg valto... bar egy kis Xado sztem finomabb valtast tenne lehetove. Ilyen szempontbol tenyleg mukodik a cucc!
-
giigz: Ha van kompatibilis valto, akkor ugyanannyi ido beepiteni, mint a Renault valtot
Vateran kerdeztem a Xadorol egy eladot, hogy szerinte erdemes-e meg beletenni, ezt valaszolta:
"Nem írtad milyen autóról van szó.Kormányműnél volt akinek a 4. tubus után javult meg,miközben 5000km-t tett meg.A 1Stage 27ml így nagyobb a hatóanyagtartalma,így hatásosabban javítja a váltót.üdv"Viszont szinten Vateran 20eFt-ert lenne hozza bontott valto!
Szerintetek megerne kicserelni egy bontottra? Vagy varjam a "Xado-hatast". De en szeretnem, hogy ket het mulva rendben legyen a kocsi, mert megyek nyaralni vele.
Szerk.: Ha meg tenyleg mechnaikai hibaja van, azt a Xado ugyse oldja meg.
-
Kiprobaltam ma egy ismerosom Megane-jat. Neki mindent lazan vesz a valto, de az apro megragadasokat leszamitva tenyleg nincsen olyan hatalmas kulonbseg. Ez az igazsag, hogy ez a valto nem gyors valtasra termedt.
Ja, es neki is csinalja azt, hogyha egyesbe elengedem a gazt, akkor megrangatja a kocsit, szoval nekem kell a vezetesi technikamat csiszolni.Szoval nem tudom mit csinaljak. Xadobol eddig 2db 9ml-est tettem bele, de most latom, hogy van 27ml-es is. Lehet, hogy azzal tobbre mennek?! Vagy mechnanikus gondja van, es ugysem segit semmit?
-
Igy mar ertem, koszi!
Sztem fogom moddolni, mert autopalyan nem jarunk vele, 5nel meg jo az otos fokozat, hogy nem alapjaraton megy. Bar, ha elozok, legtobbszor visszavaltok.
-
-
válasz
rob210 #21822 üzenetére
Tudom, hogy tul sokat varok, de az akkorsem normalis, hogy egyesben hulye hangja van a kocsinak, meg hogy picit ragadva megy be egyesbe, illetve, hogy 5-bol 3-ba pl nem lehet visszavaltani.
Masik valtot nem lehet beletetetni?Annyira jo lenne egy 6 sebesseges...
tresh: Most, hogy mar megszerettem a kocsit, nem akarok megvalni tole, hellyel-kozel minden rendben van.... most akarod, hogy masikat vegyek?!
Jelenleg egy kocsira cserelnem le szivesen: Megane II RS
Pesten volt egy fekete 1.6mFt-ert, de ugy latom, hogy elkelt, pedig meg akartam nezni... -
Nem, ennyire nincs nagy gond. Siman lehet vele kozlekedni. Csak szeretek kicsit sportosabban vezetni, aztan nekem zavaro, hogy egy fel masodperce is megakad a valto.
Meg egyre jobban megszerettuk a kocsit, es igy, hogy a rozsdaval sincs mar gond, lehet, hogy megmarad meg 1-2 evig. Kuplungcsere sztem meg ugyis lesz, akkor egyuttal jo lenne a valtot is helyretetetni.
De en meg kivancsi lennek, hogy egy jo valto milyen.
-
giigz: Nem akarom ezt itt nagyon reklamozni, mert "privatba" segitett. De amugy 7eFt-ert csinalta meg borravaloval egyutt. Maga a feklampa-kapcsolo kerult volna ennyibe amugy.
De ha jol tudom 3.600.- ft egy ora szervizdij. Tehat ha csak ilyen "nezzetek at" vagy kodolvasas kell az 5eFt-bol kijon.
tresh: Most, hogy megcsinaltak a rozsdat, es mondtak, hogy minden okes a kocsival, ugy vagyok vele, hogy aldoznek ra penzt, hogy megcsinaltassam a valtot es akkor talan a kuplungot is egyuttal. Es akkor mostmar nagy hibai nincsenek a kocsinak.
Engem nem erdekel, hogy valtofelujitas, vagy csere, csak ugy menjen a valto, mint az olajozott villam. A felujitas szted mennyi ideig tartana?Mert 2-3 het mulva lesz egy kis kirandulas a kocsival, es nagyon boldog lennek, hogyha addigra meglenne, es nem kellene 2-3napnal tovabb letenni.
Valaki tud nekem jo szerelot ajanlani a valtohoz Debrecenben?!
Ja, es akkor megegyszer: Mo-n nem lehetni kapni valtofelujito keszletet ehhez a valtohoz?!?!
-
Hatsot mar mondtak anno is, hogy kezd kikeszulni. De multkor a szerelo nem akarta meg kicserelni.
Valtofelujito keszlet sehol nem kaphato Mo-n? Mert e-bay-en van...
Meg annyit: tegnap befujtam a valtot, ahol csatlakozik a bowden egy kis WD40-ennel. Nem tudom, hogy emiatt, vagy csak most vettem eszre, de ahogy nyitott ajtonal elkezdtem pakolgatni a sebessegeket, femes csattogast hallottam, mintha valami a hovedohoz erne. Lehet ilyen?
rob210:
Valtotarto bak mar lett cserelve. Meg ahogy mar sokszor irtam: Egyesben olyan handja van a kocsinak, mintha tolatnek. Biztos van valami a valtoval. -
A debreceni Bosch szervizhez ne vidd! Mar irtam multkor: Elmentem hozzajuk, amikor beazott a kocsi. 3eFt-ert dugtak ra a muszert, es kiolvasni sem tudtak normalisan (volt ismeretlen hiba). Torolni meg SEMMIT nem tudtak. Szoval 3eFt-ot kifizettem a semmiert.
Aztan kesobb elmentem Renault-ekhoz, ott az ismeros srac egybol megallapitotta, hogy a feklampa-kapcsolom ment ki. Kicserelte. Kitorolte az osszes hibat. Elmondta, hogy a legzsak volt lehuzva, meg hogy a lambaszonda is rosszalkodik, ossze kene forrasztani a csatlakozot.
Ezzel szemben a Bosch-szerviz elengedett ugy, hogy nem ment egyik feklampam sem. Es nem tunt fel nekik... En egyaltalan nem ajanlom Oket ezert.
Ki az a debrecen Renault magus?
rob210 meg a tobbi szakinak:
Beletettem meg egy adag Xado revitalizalot (bar egy pici inkabb kifele folyt, jobb lenne a fecskedos valtozatot venni), finomabban siklit a valto, de akkoris: Egyesbe meg mindig nehezebben megy be (de mindig beveszi), 2-esbol 3-asba valtasnal meg mindig meg tud akadni (nagyon ritka, de elofordul). 5-bol 3-ba visszakapcsolni szinte eselytelen, mindig 4be huzom.Illetve nem tudom, hogy en vagyok-e bena, de egyesben nehez ugy adagloni a gazt, hogy ne rangasson a kocsi. Plane, ha elkezdek gyorsitani, de elveszem a gaz. Meg amikor leer alapfordulatszamra, rant kettot a kocsin.
Nem tudom, milyennek kellene lennie egy Megane valtonak, de nem ilyennek.
Szintetek mi lenne a megoldas? Valtofelujitas, vagy bontott valto? Egyuttal lehet csinaltatnek egy kuplung+kinyomo cseret is, es akkor sztem mostmar rendben lenne a kocsi.
-
válasz
rob210 #21614 üzenetére
Milyet vettel?
En a segitsegeddel kicsereltem 1-2 honapja csak a gumit, amit a Tescoban vettem. Egy par napig jo volt, de mult het Csutortokon esoben ugy mentem a kocsival, hogy semmit nem lattam. Semmit nem ert az ablaktorlo, raadasul visszatorlesnel meg ugralt is az ablakon. Biztos koze van hozza, hogy parkoloban alszik a kocsi, es allandoan raszarad valami farol jovo trutyi.
Aztan elmentem Auchanba, jo aron voltak ezek az "uj fajta" flexibilis ablaktorlok. Be akartam ruhazni egy jobb minosegure, de abbol nem volt mindket oldalra, igy vegul 2eFt-ert vettem 2 db "flexi"-set.
Ahogy feltettem meg a parkoloba oket, azonnal elkezdett szakadni az eso. Ami elsonek feltunt, hogy olyan halk, hogy hallom az ablaktorlo motor hangjat.
De a lenyeg, hogy nagyon jol torol! A 2eFt-ot nagyon megerte, mar csak arra leszek kivancsi, mennyire lesz tartos. -
Nekem most Megane III RS-bol ez a nagy kedvencem: hasznaltauto
Ez nagyon szep, es sztem a 250LE mindenre eleg. Kar, hogy elso kerekes. Amugy tokeletes lenne.
Szerk.: Gyorsan valaki meg tudja mondani, hogyan kell az elso ajtokrol a behuzot leszedni. Vagy a manualban hanyadik oldalt talalom?
Mert a mai szervizelesben le akarom vakarni a gumit rola, mert igy lekopva eleg csunya.Szerk II: Mar megvan, hagyjatok!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Hegesztés topic
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Változatos hardverbokréta
- DOOM - The Dark Ages
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 5 5500 / RX 6600XT / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- PROCASTER 40UNB700 40" 101cm televízió eladó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest