- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ez nem az én napom 1 napja van nálam a kocsi makulátlan fényezés.
Errre tessék.
Szétkúr az ideg.
Úgy hogy ma bevonták a 4 napos vadonat új bankkártyámat mert a szeleburdi idióta picsa nem a régit szüntette meg, amit leadtam hanem az újat.
Imádom az ilyen napokat -
rob210
Topikgazda
Az a baj, hogy a c oszlop közötti merevítő pont ott van azt nem szívesen farigcsálnám.
Meg akkor ha be is erőltetném, nem lehetne feltenni/visszatenni a gyári hangszóró takarót.
Tehát nem jó sehogy sem.
Hidd el mindent megpróbáltam forgattam méregettem de sehogy sem jó
Pedig olyan szépen és jól szól, életem eddigi legjobb hangszórói. -
rob210
Topikgazda
Na átcuccoltam az "új" kocsiba, ha nem lesz holnap olyan szar idő mint amit jósoltak meglesz a galéria is
Egyenlőre a mosoly még rögzült az arcomon nagyon tetszik a kocsi
Egyedül ez a hangszóró bibi ami nem jött jól erre nem számítottam
-
rob210
Topikgazda
Ha Zugló neked jó akkor megbeszélünk egy napot időpontot és elgurulsz hozzám megcsinálunk mindent.
A gumiharang cserét is meg tudjuk csinálni de ahhoz jó előre egyeztessünk, mert a rugóösszehúzót nekem is kölcsön kell kérni, ami kell a gumiharang cseréjéhez (porvédő)
Egyúttal jelzem védi a kosztól érdemes cserélni csökken az élettartama ha koszt kap. -
rob210
Topikgazda
Ez viszont most épp aktuális de nem ide való így offba is teszem.
A régi kocsiból megmaradt egy gyári sosem használt GE H4 12V60/65W Halogen MegaLight Plus izzószettem plusz 60%-os.
HA valakit érdekel baráti áron eladnám.Illetve a legnagyobb meglepetésemre és szomorúságomra a classicba nem megy bele a 16cm es hangszóróm hátra így van egy pár nagyon durván szóló HERTZ 16cmes hangszóró párom is.120W 93db/spl 4ohm
Típus dcx165 teljesen gyári állapotban.
Ha valakit érdekelne privátban küldök képeket. -
rob210
Topikgazda
Azt ne felejtsd el, hogy neki már komolyabb inkább úgy írom bonyolultabb elektronika van a kocsijában és minden áron a computert fogja védeni azaz előbb az "olcsó" gyenge dolgok durrannak el.
Ebben nem vagyok biztos, de mintha a compi elé kötöttek is volna túlfesz védelmet, de ez nem tuti. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ezek a bevizsgálások mindig nagy kamuk.
Én is voltam ilyenen csak én elhajtottam őket amikor közölték ez meg ez meg ez a hiba.
Mondtam persze csak ezt meg ezt 2 hete cseréltem.HA valami olyan hiba van a kocsival amire nem tudsz rájönni vagy más nem jön rá, akkor el lehet menni de akkor sem javíttatni csak hibát feltárni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Füge007 #28141 üzenetére
Az is megoldás csak drágább.
Én a cimborám fiat puntóján csináltam meg a kerekeket.
3 éve ugyan olyan állapotban van bár a lakkot egy két helyen már megrepesztette az időjárás, de a színe kitart.
(igaz ő télen nyáron ugyan azzal a felnivel jár csak gumit cseréltet.)Azért jó a fékfolyadék mindenféle rozsdamaró szerrel szemben mert az valóban mindent leszed.
Ilyen megoldás még a kénsavas lemaratás, csak az lényegesen veszélyesebb! De tény hogy az is mindent leszed. -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #28136 üzenetére
Ha jársz felém egyszer kipróbálhatjuk, bár nekem már 185/60/15" van és abs is.
Magyarán közelebb vagyunk az egyenrangú esélyekhez.
Ezekkel a nyári nokianokkal fel merek tenni egy tank benzint rá, hogy én fogok előbb megállni azonos körülmények között.(azt jó ha tudod, hogy soha nem fogadok, mert biztosra úriember nem fogad
.)
Csak, hogy tudd miért mondom ATE féktárcsa Zimmermann betétekkel.
Az előző tulaj se szarral gurigázott -
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #28121 üzenetére
Mert 90 ló alatt volt a teljesítménye.
Illetve az 1.6 osé is 90 volt kereken.
Aztán amikor megtörtént a ráncfelvarrás meg a motorcsere 16V-re és 95, meg 107 lóerős lett a két legnépszerűbb motorjával a kocsi akkor le is cserélték a fékeket is meg a kerékméretet is azonnal.Az utolsó generációs 280as fékekkel jött ki az enyém alatt is ez van most.
Erre már a 14" os sem jó csak a 15" -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #28119 üzenetére
Nézd nekem is eddig egyszer kellett vész fékeznem amióta vezetek, de akkor jól jött a jó minőségű gumi mert a kezem nem mertem volna betenni a két kocsi közé.
Az egy barummal vagy valami idős gumival csatt lett volna és akkor a gumi árának többszörösét fizetem ki.A másik az, hogy lehet ésszel közlekedni ha előtted hülyék vannak mindegy mivel mész, ez tény.
Az is tény hogy vidékre el lehet járkálni a régebbi gumikkal is.De akkor és most jön a lényeg aki napközben járkál Pest nem kicsit forgalmas útjain mondjuk Júniusban 35°C ban egy csúcsidőszakban amikor még nincs dugó lehet haladni de már sokan vannak és megjelentek az agresszív barmok is, akkor azoknak igen is ajánlott az új és jó minőségű gumi.
Ennek ellenére továbbra is azt mondom mindenki járkálhat akár bicikli gumival is, csak ne előttem és mögöttem tegye. Néha átvehetnénk olyan törvényeket is aminek van értelme.
Mondjuk a gumik korának ellenőrzését.
Azt jogosnak érezném ha azért büntet meg a rendőr mert mondjuk 10 éves gumi van a kocsimon.Van egy ismerősöm baleseti helyszínelő volt a rendőrségnél.
Volt olyan amikor kiszállt és közölte na ha gumi lett volna a kocsiján akkor ez a baleset nem történik meg.
pályán 79méteres takony csík az aszfalton, na az volt a 9 éves Goodyeer.
Konkrétan eltűnt a futófelület a gumiról mire megállt a Ford tranzit hátuljában.Ez nem szóbeszéd meg szomszéd mondta hanem tény.
-
rob210
Topikgazda
Én most, hogy remélem elmegy a kocsi és a 13" os kerekek nem jók erre a féktárcsára, nokian mellett döntöttem elég baráti áron kaptam meg őket, be se írom mennyire baráti.
Azt hiszem ezekkel neked sem lesz bajod sem tapadásra sem semmire
-
rob210
Topikgazda
válasz
Füge007 #28110 üzenetére
No és tegyük hozzá nem is a tükör kopásiggal van a baj, (azzal is) hanem a gumi szerkezetének megváltozásával azaz kiöregedésével, amitől a tapadása a nulla felé kezd konvergálni
De emberünk ha kész a baj csodálkozik, de hát még 5mmes a gumi.
Igen wazze csak 4 éve lejárt a gyártó által javasolt 5 éves felhasználhatóság -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #28099 üzenetére
Köszönöm neked is és mindenkinek.
Már nagyon várom, hogy teljes birtokba vegyem, meg hogy az enyém elmenjen -
rob210
Topikgazda
Na urak eldölt 1.6 16v classic tulajdonos lettem
Csütörtök este el is hozzuk ha minden jól megy, de hétvégén legkésőbb.
Képek hétfő - kedd magasságában lesznek.
Egyszóval maradtam a franciánál -
rob210
Topikgazda
Na most aztán megy az agyalás.
A mostani:
5.5"J X13" ET36 4X100X60 lemezfelnieim a Fuldákkal nem mennek fel erre a kocsira valószínűleg.
6.0"X15" ET43 4X100X60 as felnivel jött ki gyárilag.
5.5X14" ET36 4X100X60 kellene minimum gondolom.
Megint mehet a felni keresgélés, meg a gummancs vétel.Meg az enyimeket is el kell adnom
Nagy teher egy kocsi vásárlás.
-
rob210
Topikgazda
Jól van jól van, igazatok van csúnyán benéztem.
Ez van ha nem kell sokat a kocsi alatt mászkálniFeltettem a kocsim kép nélkül különösebb adatok nélkül, már hívott is a nepper, hogy 150.000.- adna érte látatlanul is.
Mondtam neki, köszi de 150.000.- beszámolnák szeretnék érte többet kapni
200.000.- ba határoztuk meg az asszonnyal a menekülési árat.
Mivel a bal első toronycsapágyamat ki kell cserélni de lehet azt megcsinálom a héten és akkor 220.000.- hogy lealkudhassák 200.000.- ra -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Giigz lehet nagyon megtetszett, egyre jobban agyalok, hogy lehet le kellett volna foglalózni, csak nem akarok kapkodni.
Az ülése ki volt ülve az mondjuk nem tetszett, viszont 150.000 alatt volt a kilóméter.Ejj basszus a baj az hogy találtam egy 2003/11havit is.
Meg találtam egy 2002est is amiben csak 87000van.
Ami előny is meg hátrány is mert 7 évig állt az autó azért van benne ilyen kevés.
Ki volt vonva a forgalomból 7 évig külföldön volt a tulaj. -
rob210
Topikgazda
Szia.
Hívtam nem vette fel.
Viszont mázlim van mert 700-as a motorkód, azaz olyan mint a tietek, tehát nem hiszem, hogy egy motorkódon belül ilyen is meg olyan is lenne.
Még jó. hogy beszéltünk róla, nagy segítség voltál nekem mostAz autó csodaszép az eladó rettenetesen jó fej volt elmondott mindent hibákat nem nagyon találtam pedig kerestem.
Mélyen meglepődtem, hogy hátul is telós nem torziós, ez mondjuk az én hiányosságom volt, azt hittem minden megan torziós, de ez nem baj kellemes meglepetés volt.
Szépen járt a motor egybe volt nagyon megbeszéltem vele, hogy holnap még egyet megnézek aztán ha úgy tetszik elhozzuk ezt.
Nincs rajta rohadás ami nagyon megnyerő volt.
Minden elektromos kütyüje is ment, egyszóval 2001 es ellenére patikának tűnt. -
rob210
Topikgazda
Fel kéne hívni zoltánt, mert ő ért ezekhez az biztos, hogy ezt fejből vágja.
-
-
rob210
Topikgazda
Hát ez az.
Én úgy tudom, hogy már az utolsó évjáratos 1.6 16vket az I-eseknél is ezzel szerelték.
Most megyek megnézni 18:00-kor egy bordót és hát ezt jó lenne tudni, hogy van-e benne vagy sem.
A gépkönyvben nem írja, hogy lenne, de volt már olyan akitől azt hallottam hogy van.
Ki tudja ez mondjuk sose tetszett a renultban, hogy tipusváltásoknál olyan öszvér kocsikat tudtak gyártani.Holnapra is van egy 1.6 16V-m amit megnézek, lehet mégis csak maradok itt.
Gigznek jóhír, hogy ráadsul sedan mindegyik amit néztem.
-
rob210
Topikgazda
URAIM!!!
Megane I PhII 1.6 16V tulajt keresek akinek már meggyűlt a baja a vezérlés módosító kerékkel a kocsijában.
Legalábbis ha jól tudom ebben már van ilyen okos keréknek nevezett valami.Találtam egy szép enyhén sérült megane classicot holnap elmennék megnézni de 235.000.van benne és nem tudom érdemes-e vele foglalkozni állítólag végig vezetett szervíz könyves.
-
rob210
Topikgazda
Már bocs urak, hogy szét offolom a topikot, de itt legalább van élet meg némi tapasztalat.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Csak is jó mintával erős anyagból, jó pereset
Na viccet félretéve lehet feladom ezt az autóvásárlást amíg nem lesz 800.000.- ebből a 600.000.-ból.
Mert azért már lenne perfekt kocsi de ez a 600.000.- pont a bűvös határ ahhoz sok hogy kompromisszumot köss ahhoz kevés hogy megvedd amit szeretnél.Egyébként most már elárulom mert senki nem találta ki mit akartam ez volt a kiszemelt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #28017 üzenetére
Amilyen jó volt az egyes laguna olyan szar lett a II-es.
A IIIas meg már csak izzadtségszagú.
Annak ellenére, hogy nekem tetszik mind a III széria csak az egyest tudnám megfizetni és fentartani, de nem kell akkora autó, a Laguna nagy autó az alá illik a 1.9 DCI DTIHolnap meglesznek a képek, csak ma hozták haza a fotó masinériát majd privátban küldöm.
nem vagy elfelejtve
-
rob210
Topikgazda
A Laguna II sanos méltó a Franciákkal szembeni közutálatra, olyan szar autót mint amit a Laguna II képvisel még nem láttam.
A beltere takony anyagokból van az elektronikája egy vödör fos.
Sajnos ki kell mondani az egy szar autó abból jót kifogni olyan nehéz mint c...nyból becsületest. -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #27994 üzenetére
A defektet úgy megjavítják, hogy azt sem mondod meg hol volt javítva, jobb helyeken legalábbis.
A baj a repedezettsége.
ezen mindig megy a vita, de egy öreg márkás gumi rosszabb tapadással rendelkezik mint egy új középkategóriás.
Pl. a 7 éves goodyear rosszabbul tapad mint az egy szezont futott Fuldám erre a nyakam teszem. -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #27990 üzenetére
Ezek már eléggé ki vannak öregedve, én ebbe nem ugranék bele.
De van olyan használt gumi amit érdemes megvenni.
Ha nem idősebb 1-2 évnél és van rajta minta akkor azt érdemes megvenni.Ezt ami a képen van szvsz csak drift bajnokoknak ajánlanám, gyorsan el lehet forgatni őket.
Amikor egy gumin sok ilyen kis mikro repedés jelenik meg akkor elpárolgott a szilikát tartalma és a tapadása puhasága jelentősen csökken.
Kiműanyagosodik a gumi és úgy fogsz vele csúszkálni mint kacsa a jégen. -
rob210
Topikgazda
Oké de azok nem is 600.000.- állnak meg
Az új Fiesta nekem is tetszik sőt az elég nagy is lenne mert bármilyen meglepő ezek a kocsik híznak ám rendesen.
Az új clió is elég lenne főleg a grandtour.Egyébként én a benzin párti nagyon elgondolkoztam egy CRDI változaton 4.5 literrel elmegy csak hát nem igazán van benne fűtés én meg bazi fázós vagyok. Meg a rövid távokat se nagyon szeretné az tuti.
-
rob210
Topikgazda
Fokusz soha.
Annak egy vicc a műszerfala nem tudnám nap mint nap azt nézni, egyszerűen a gyerekem aki 6 éves közölte apa mi ez az óvódás kriksz-krakszutálom az ülését kényelmetlen. Ennyit a beltérről.
Kismillió kilóméter van bennük, és akármennyire is megbízható az 1.6-os focus motor köszönöm 300.000.felett nem veszek autót.Az Astráról meg már ezerszer írtam, soha OPEL!!!
Még egy B vectra talán ha nagyon jó vétel lenne benzingázzal esetleg, de astrába nem ülök.A listában egyikben sincs benne a kiszemelt áldozat, legyen elég annyi, hogy nem a használt autóról néztem, mert az mostanra a kereskedők honlapja lett sajnos, én meg eldöntöttem magánszemélytől veszek autót.
-
rob210
Topikgazda
Uram, köszönöm az eszmefuttatás helyes ezekkel én is tisztában vagyok.
Az 550.000.- a tiszta vételár.
A többi a kocsi eladásából visszajövő összegből lesz megoldva.
Átírás vezérlés csere.Meg van a kiszemelt autó, szerintem baba, de mint írtam babonából nem írom le.
Össze kell egyeztetnem a szerelő ismerősömmel, hogy eljöjjön velem, mert nem szeretném ha az, lenne, hogy beleszeretek egy kocsiba és nem veszek észre hibákat, egy kívül álló mindig kritikusabban nézi a kocsit mint aki meg akarja venni.Tehát a cél megszületett a megvalósulás meg kiderül.
-
rob210
Topikgazda
Nem lenne bajom a renaulttal, de 2002 es az utolsó ami szóba jöhetne mert a II-es megane nem tetszik.
A Thalia sajnos nem kényelmes lássuk be az egy clió aminek a seggére ráragasztottak egy dobozt.
A cliónak kicsi a csomagtartója és kényelmetlen( a sport kivételével).
A laguna marha nagy az nem kell.
A dieseleket kilőttem, mert nekem nem érné meg fenntartani.Így maradt a Megane I PH II.
Ebből viszont mindegyiknek van valami baja már ránézésre, de ha tudtok 2002 esetleg utolsó szériás 2003-ast ami 550.000.- megvan akkor visítsatok.Sajnos én nem találtam.
Jah csak klímás jó és szürke nem lehet!!!
Ha már egyszer nős vagyok neki is van beleszólása -
rob210
Topikgazda
Na xara nem jött be.
Ki volt a felújított hátsó futómű.
2 éve csináltatta meg a tulaj, számlával igazolta ennek ellenére nem hoztam el, mert elég volt nekem beülni és máris látszott, hogy ül a kocsi hátulja.Így most már biztos, hogy elhagyom a francia érát, pedig a kényelmét szerettem igazi nagy autós volt.
Megvan az új kiszemelt áldozat, de ha összejön csak akor írom meg, nehogy elkiabáljam mint ezt a xarát -
rob210
Topikgazda
válasz
Füge007 #27951 üzenetére
Hát én még mindig ott vagyok, hogy nekem a dinamikakülönbséget nem éri meg a szervizszámla.
Aláírom, hogy a turbós autó nagyon jól megy főleg a változó geo-s, de amikor kileheli a lelkét akkor az addig megspórolt üzemanyag többszörösét bele lehet locsolni a kocsiba.
Én valahogy fázom a turbós kocsiktól, akár mennyire is élvezetes vezetni őket. -
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #27944 üzenetére
Csak amikor feszíted fel a burkolatot használj régi bankkártyát, vagy hasonló plasztikkártyát.
Én az ilyeneket mindig egy régi shell kártyával csinálom, mert nem sérti meg a műanyagot mit a csavarhúzó. -
rob210
Topikgazda
Nem tudom mi baja a szervó kormánynak, de hogy az nem 380.000.- az biztos.
Már csak azért sem mert ezek felújíthatóak.Ajánlom nézz be hozzájuk nagyon szépen és gyorsan dolgoznak.
Ha meg valami más baja van akkor nem a kormánymű hanem a komputer szar. -
rob210
Topikgazda
Na ácsi akkor most tisztázzuk ez egy Megane I Ph2 1.6 16v.
Vagy Megane II 1.6 16v.
Mert akkor az állításom vissza is szívtam azonnal.
Mikori évjárat mert II-esnél még az sem mindegy sőt az sem, hogy benzin vagy diesel. -
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #27919 üzenetére
Simán kapsz megjelenítőt bármelyik bontóba, és ez ugyan az felszereltségtől függetlenül veheted, mert mindegyik ugyan azt tudja kijelezni, csak a computer nem mindegy hogy mit küld rá.
Magyarán beármelyik kettesé jó a tiedbe. -
-
-
rob210
Topikgazda
Hát srácok lehet, hogy szombaton délután már ennek a tulaja leszek.
Ha tényleg szép és megtetszünk egymásnak. -
rob210
Topikgazda
Ugye hogy nem írtam 5.2őt.
Egyébként hihetetlen egyszerű a magyarázat.
Nem fogod elhinni, szar az erzékelőm.
Ha ráadom a gyújtást a visszajelző világít, de az érzékelő ami felkapcsolná az szarik működni.
konkrétan, ha koppon van a tank, akkor jelezne.
Legalábbis én ezt feltételezem, mert kipróbálni nem szeretném és hálisten eddig nem is voltam annyira megszorulva, hogy odáig jussak. -
rob210
Topikgazda
5,2 őt
Valamire rosszul emlékszel nekem sose ivott 5,2 őt.
Valótlan adatokat nem írok be egy 8 szelepes 1.4 es soha nem fog 5.2 vel eljárni csak ha tolod.6.2 lesz az az 5.2 és tudod, hogy volt némi erő előcsalogatás a kocsiból, ez annak az ára.
Nagyobb teljesítményt semmiből nem lehet csinálni. -
rob210
Topikgazda
Jelentem ma számoltam ki a fogyi adatokat Giigz érdeklődött nagyon.
Az általános adat az én felhasználási szokásaim mellett 6.7 liter.
Viszont, most, hogy kollégámnak autót kerestünk sokat mentem a Nulláson 110-80 ahogy a forgalom és a táblák engedték.
Egyik az, hogy kitisztult a rendszer a sok városi használat után.
A másik pedig, hogy 5.8 as átlag jött ki.
De ez ugye a legoptimálisabb körülmény egy ilyen verdának ezt a 80-110 et nagyon kajolta a gép kifejezetten virgonc volt és a motor se akarta kilehelni a lelkét még.Egy szakaszon megküldtük, 155 körül már lehetett érezni, hogy kezdte elérni a végét.
(igaz ekkor 3X110 kiló ember tömeg volt benne)
-
rob210
Topikgazda
válasz
antonov225 #27845 üzenetére
Jaha akkor nem szóltam
-
rob210
Topikgazda
válasz
antonov225 #27842 üzenetére
Ezt az út szélén is ki tudod próbálni 1 perces művelet.
HA nem indul be akkor elektronikai problem, azt csak szakember fogja neked kideríteni, ami nem 30 perc és nem 5.- sajnos.Azért egy multimétert szerezz valahonnan ha nincs és mérd meg az aksit a töltést és egy két apróságot amit tudsz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
antonov225 #27840 üzenetére
Ez nem aksi és leszívás probléma lesz szerintem.
Főleg ha a generátor jó és az aksiban is van töltés csak nem indul be a kocsi.
A következő ilyennél amikor nem sikerül beindítani, tessék szíves lenni a bikakábelt elővenni felcsíptetni az aksira a negatív szálat és csak azt a másik végét pedig az önindítóra. Majd úgy megpróbálni indítani.
Ha nem sikerül úgy sem akkor pedig mintegy direktbe kötve a pluszt is ráadni az önindítóra de vigyázva mert rögtön tekerni fog és szikrázik is majd egyet, nem kell megijedni.
Ha így sem indul akkor az új aksi is lehet kukás,Ha így beindul akkor valahol az áramkőr megszakadt eloxidálódott valami.
Szerintem a negatív kábel direktbe kötése lesz egyébként a megoldás.
Akkor pedig nincs más dolgod, mint leszedni a tűzfal aksi motor közötti kábeleket átcsiszolgatni visszatenni és öröm boldogság.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- További aktív témák...
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 32GB 1000GB FHD 17 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest