- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SZATA
senior tag
Hát nem tudom, biztos az én autóm finnyás, de nem éreztem rajta azt a felhőtlen örömöt mikor a múlt hónapban megtettem ezt.
A szokásos olaj és szűrőcserén kívül ki lettek cserélve NGK-ra a gyertyák + fojtószelep tisztást kapott, a szívósor tömítések, fagyálló és termosztát is lett cserélve. A gázreakciója egy kicsit jobb, simább lett, de mintha alul az a kis erő is csökkent volna benne.
Hidegen meg néha olyan problémáim vannak vele, hogy sima az alapjárat, de ha gurulok, és kinyomom a kuplungot, felpörög kicsit a motor. Párszor meg olyan volt, – szintén hidegen – hogy gyorsítok, nem sok erő van benne alacsony fordulaton, egyszer csak, a pillanat olyat gyorsult, megindult, hogy azt hittem menet közben bele szereltek egy turbót, vagy valaki utolért hátulról. A fogyasztás meg emelkedik, de persze hűl a levegő, meg a karácsony miatt növekszik a forgalom.Mitől lehetnek ezek?
Az erőtlenség lehet attól, hogy felkerült a téli gumi szett, ami átmérőben 1cm-rel nagyobb mint a gyári és 2cm-rel mint a nyári?
-
SZATA
senior tag
Megvolt a nagy szerviz.
Olaj (Xado), olajszűrő és levegőszűrő csere, fék- és hűtőfolyadék csere, gyertya csere (NGK LZKAR7A).
Szívócső nyomás szenzor probléma megoldása: szívósor tömítés csere, szenzor-kábel ellenőrzés, fojtószelep tisztítás.Sokkal jobb lett a gázreakció, finomabban lehet szabályozni, nem "ránt" ha visszaveszem a gázt.
Kérdés: Ha a hőfok mutató üzemmelegen egy hangyányival feljebb áll félnél és ahol lenni szokott, de nem ingadozik, és félről minimumig ment le a vízszint az első hosszabb útnál (melegen nézve), akkor az a levegősség jele? A számla szerint csak 3 litert tettek bele, de valahol az olvastam, 5 liter a feltöltési mennyisége.
-
SZATA
senior tag
Egyre rosszabb a helyzet. Ma mentem vele 60km-t és ötször kigyulladt a hibajelzés. Ingadozó alapjárat, stb. Volt, hogy 8km után mikor bemelegedett, de olyan is volt, hogy mikor indítás után pár méterrel, mikor melegen folytattam volna az utamat.
Keddre kaptam időpontot a szervizbe. A fojtószelep tisztítást annyira nem tartották megoldásnak, a tömítéseket cserélik, a szívócsövet kipucolják, és visszafejtik a szenzor kábelének borítását, hogy nincs-e kidörzsölés miatt letestelés. + Olaj-, szűrőcsere, fékfolyadék, hűtőfolyadék.
Ez az utolsó esélyük, aztán irány Zoltán, vagy nemtudom.
-
SZATA
senior tag
válasz
rob210 #33849 üzenetére
Lehet hogy én is túlgondoltam, meg a munkafelvevő srác is tömítésekről beszélt. Megnéztem újra ezt a videót és maximum a szívósor tömítéseket kell cserélni.
Ez alapján a márkaszervizre, vagy a maszekra szavaznál? Mindenképpen két helyre kell mennem. A többi karbantartás, csere miatt a maszekhoz, kiüttetni meg a Renaulthoz. -
SZATA
senior tag
Voltam ma a Renault Újpestnél.
Egy halálra vált képű, unott szerelő foglalkozott a géppel, de szerencsére a munkafelvevővel lehetett beszélni. Rádugták a gépre. Újból szívócső nyomásérzékelő hiba. Nézegette az összes érzékelő élő értékeit túráztatás és a fordulat visszaejtése közben, de minden rendben volt. Lehúzta a szenzort, hogy tesztelje az esetleges vezetékszakadást, de arra más hibát dobott.
Innentől jött az ötletelés a szerelőtől. Biztos szar ez az új szenzor, mert olasz, vissza kell tenni a régit. Hiába mondtam neki, hogy azért lett cserélve, mert az eredetivel háromszor jött elő a hiba.
A munkafelvevővel beszélgetve, azt mondta, hogy érdemes lenne kitisztítani a fojtószelepet, mert ha ott valami el van koszolódva, és nem tud zárni, az okozhat ilyet. 26.000 forintos árajánlatot kaptam rá, de mondta, hogy ahova hordom, ott is ki lehet pucoltatni, ők meg majd utána műszeresen beállítják. A mai kiütés plusz diag 6.700 forintba fájt.Kérdés: Ennél a 1.2 16V motornál mennyire kell megbontani a fojtószelep kitisztításához? Le kell venni a szelepfedelet is? Akkor már érdemes a tömítéseket is cserélni gondolom. Szívósor, szelepfedél, kipufogócsonk? Mennyi idő lehet ez? Rob, te a pucolás után hol, hogy állíttattad be?
Úgy is ebben a hónapban terveztem az olaj, szűrő, fék- és hűtőfolyadék cserét, meg kellene csináltatni ezt is.
Köszi előre is! -
SZATA
senior tag
válasz
FRENK1988 #33811 üzenetére
Az olcsóbb flexibilis lapátokon olyan bumszli (vastag) az a gumi profil amiben a törlőél fut és a csatlakozó rész a gyáriakhoz képest. Van olyan ami megfizethető, jól töröl de kisebb, vékonyabb? Hátulra is van ilyen flexibilis? Az nem a kampós, hanem egy kereszt rúdba bepattintós (Clio).
-
SZATA
senior tag
Bosszús vagyok.
Miután fél év alatt (szereléssel, olvasásokkal együtt) 50 ezerért kicseréltettem a szívócső nyomás szenzort, és a FHP-t, ma újra bedobta a spirálos hibalámpát az autó. Ezeket olvasták ki eddig a computerből, de ma még nem értem el a szerelőhöz vele. Mostanra kitapasztaltam, hogy ha 2 napnál többet áll, akkor az azt követő napon üzemmelegen jön elő a nyavalyája.
Agyalok, hogy hova vigyem. Ajánlották Simon Tibit Csepelen, a másik opció meg a Renault Újpest. Az az averzióm az utóbbival, hogy az ő autószerelési tudományuk is a gépre dugásból, és a cseréljük ki az x, y, z, alkatrészt, hátha jó lesz-ből áll.
Jöhet minden ötlet, tipp.
-
SZATA
senior tag
válasz
kisgyerek85 #33642 üzenetére
Én az enyémet még nem szedtem szét, csak mikor mondtam a szervizben, hogy cserélni kéne, benézett a srác, és azt mondta, ebben nincs.
Az a baj, hogy most szereztem be oda egy hiányzó patentet, és most nem szedném szét. A klíma nélkülibe nem érdemes szűrőt tetetni? -
SZATA
senior tag
válasz
kisgyerek85 #33640 üzenetére
Klímás? Az enyém nem, és abban sincs.
Neked van az a videón szereplő fedél ott?
Anno a klímás Tháliánkban se volt, annak még ki kellett vágni a rést és be kellett szerezni még a fedelet is a szűrőn kívül. -
SZATA
senior tag
Nem tudtok Bp-en egy ügyes karosszériást? Egy kis fazon(vissza)igazításra lenne szükségem.
-
SZATA
senior tag
Honnan lehet megtudni helyesen (motorolajnál pl. 90% falsot ír) a fék- és hűtőfolyadék feltöltési mennyiségeket? 1.2 16V D4F712
-
SZATA
senior tag
Ma pontot tettem (remélem, kopp-kopp-kopp) a sárga spirálos visszajelzős kalandjaimnak. Vettem 30 ezerért egy Hella MAP szenzort, és betetettem, törölték a hibakódot, plusz leellenőrizték a működését a diaggal. Tegnap újra előjött, de akkor már megvolt az alkatrész. Azt vettem észre, hogy mindig 2-5 napos állást követő napon jött elő. Mindegy, ez csak a múlt.
-
SZATA
senior tag
válasz
asdf74 #32709 üzenetére
Én is jártam így. Szedd szét a kulcsot, mint ha elemet cserélnél (könyv leírja, óvatosan, szét ne hulljon), és a mikrokapcsolóra kell visszatenni a fedelét. A két pici fém lemez domború oldallal legyen felfele, majd a gumi, és utána a fém. Az alu fedél lábait jól nyomd össze, hogy tartson. Mióta másodszorra így megreparáltam, jól bírja.
A kulccsal záráskor nem működik a központi zár, tehát nem lehet így zárni a csomagtartót.
(#32714) Babcola: Nekem beriaszt, ha gyújtás nélkül nyomod a központi zárat.
-
SZATA
senior tag
válasz
Sly189 #32536 üzenetére
A srácok nagyon ráugrottak a Mégane-ra. Ez a külföldi használt kombis sorozattal együtt már kb. a hatodik egy hónapon belül.
Bele szabad ugrani? -
SZATA
senior tag
-
SZATA
senior tag
válasz
rob210 #32106 üzenetére
Tudom, hogy amit a tc ír sem szentírás, meg erős a lobbi, de ... hogy igazodjon ki az ember!? Mindenki, mindkét fél csak a saját érdekét majmolja. Az ember meg félti az autóját.
Olvasgatom, hogy a szoktató időszakban gyakran kell üza. szűrőt cserélni, ez meg nekem a tankban van, többi cuccal együtt. Csábít a kíváncsiság, de azt hiszem nem fogok mixelni, nem akarok magamnak felesleges gondot. Esetleg megvárom míg bejön az E10. Vagy már a Lukoilnál most is azt adnak, 95 v. 98-ként?
-
SZATA
senior tag
válasz
#42667776 #32098 üzenetére
Lehet, hogy az LPG-vel kevertem. Én is gondolkoztam rajta hogy tankolok valamilyen arányban E85-öt, de nem tudtam egyértelműen megbizonyosodni, hogy nem tesz kárt az autóban.
Rob, ettől nem félsz? Jön a benzin, amitől elromolhat az autó
-
SZATA
senior tag
válasz
Laraxior #32082 üzenetére
Pont erről beszélek, és szigorúan csak a startra értettem amit írtam. Azután lehet, hogy lekörözi az elsőkerekes.
Ezért van, hogy egy 60LE-s fronthajtásúnak is kipöröghetnek a kerekei - még ha nem is gatyák a gumijai.Majd a többiek megerősítenek, vagy megcáfolnak.
Egyébként egyáltalán nem vagyok egy racsing boy, csak tapasztalat, fizika, tájékozódás. -
-
SZATA
senior tag
-
SZATA
senior tag
-
SZATA
senior tag
válasz
rob210 #31500 üzenetére
Kibocsátást nem mértem, de hidegen hangosabb mint volt, és kicsit kattogós a hangja.
Lion a Wolfos cuccra írta a beszerzési helyet, mert azt hitte, arra gondolsz.
Neked a fojtószelep tisztítás után ki resetelte az ECU-t? Univerzális szerviz volt, vagy rönós szaki? Egy aksi lekötés nem elég?
Lehet, hogy nekem sem ártana egy ilyen kezelés.
-
SZATA
senior tag
-
SZATA
senior tag
1-2 hetes garázsos tárolásnál gáz, ha csak a fekete (-) kábeles akkusarut kötöm le? A pirosban annyi kábel van, meg azt sem tudom, hogy kell szétszedni.
-
SZATA
senior tag
válasz
Mágus2 #30714 üzenetére
A szívócső nyomás érzékelő szenzorukat is?
(#30716) eTrade
Nem péntek, 21-e szombat! -
SZATA
senior tag
válasz
imyourfriend #30630 üzenetére
Köszi, rob neked is! -
SZATA
senior tag
-
SZATA
senior tag
Változott a program, nekem is jó a szombat!
(#30559) tresh: Már csak azt lenne jó tudni, hogy mikor volt benne cserélve, ha volt. Majd kipróbálod szombaton, és véleményt mondasz róla.
Valamiért úgysem tetszik most a motor járása, meg kellene hallgatnia egy hozzáértőnek. Nem nagyon gáz, csak nem az a lágy járású. -
SZATA
senior tag
válasz
rob210 #30533 üzenetére
Benne lennék, de nekem egy hétköznap (pl. csüt.) este lenne csak jó.
F I. vs. M I.: anno autóvásárlásnál azért lőttem ki a Méganet, mert nagyon ósdi a műszerfala. Az utolsó szériás hűtőmaszkhoz meg egyáltalán nem illik.
(#30536) rob210:
Ha már így szóba került, bennem is felmerültek ezek:
Nagyon rosszul emlékezek, ha az van bennem, hogy váltóolajra nekem nincs előírva csereperiódus. Ilyenkor mi van? A másik a szervó, az nekem elektromos, ha jól tudom,ugye?! -
SZATA
senior tag
Ez milyen vétel szívócső nyomásérzékelőből? Felejtős márka? A net azt írja róla hogy Opelhez is való – nem mintha ez sokat jelentene.
Meyle 6148990020 14244.-Ft -25% 10683.-Ft
-
SZATA
senior tag
Visszakaptam az autót, de sok minden nem történt szerencsére az is grátiszban. Ugyan úgy a szívócső nyomás érzékelő hibát dob a rendszer. Legközelebbi hibánál ajánlják cserélni. Az viszont nem olcsó, ha vállalható minőséget akar az ember bele.
Van valami tippetek hol nézzem meg?Esetleg ha megint előjön, érdemes egy gyári diagra dugni? Elképzelhető olyan, hogy nem is az a hibája?
Köszi!
-
SZATA
senior tag
Újból megkaptam a spirálos sárga visszajelzőlámpát az arcomba.
A helyzet ugyan az. A hegytetőn megálltam vásárolni, 20 perc múlva megyek ki, simán indul, de azután jött a hiba, leállt, majd újraindítás után hullámzott az alapjárat. 500 méter múlva (hegyről ereszkedés) eltűnt a jel, és megjavult. Holnap megyek kiolvasásra.
Épp a múlt héten jutott eszembe, hogy milyen jól sikerült elhárítani, kijavítani a hibát. -
SZATA
senior tag
válasz
rob210 #30293 üzenetére
PC = polikarbonát
Valóban, egy vizes csiszolás jobban leszedi a külső réteget, de a fogkrém is vesz le belőle, mivel azt a mattult réteget el kell távolítani.
Ha olyan szett van, ami tartalmaz sealentet (konzerváló, védő bevonatot) is, az jó lehet, csak ugye az már nem fogkrém árban van és kézzel nem lehet olyan tökéletes eredményt elérni.
-
SZATA
senior tag
válasz
DonThomasino #30272 üzenetére
Ajtónyitás érzékelő, ha erre gondolsz, de az nem az ajtóban,hanem az ajtónál van.
-
SZATA
senior tag
Van a gyárinál (kb. 45e) költséghatékonyabb módja az elveszett kulcskártya pótlásának?
A clionál hogy lehet kiszedni az első ablakmosó fúvókákat cseréhez, tisztításhoz? Az ujjam nem fér be. Csőrös fogó?
-
SZATA
senior tag
Visszakaptam az autót. Kiolvasták a hibakódot, és megint a szívócső nyomás szenzor volt. Ez múltkor is jelzett, de azt hitték, csak egy kicsit falsot szív. Szétszedték és kipucolták. Azt mondta eléggé kokszos, olajos volt. Remélem csak ennyi volt. Azt mondták, hogy használjam, és majd kiderül.
A kopogás az elmúlt egy hét tapasztalatai alapján megmaradt, de fel olyan hangos sincs, mint a lemezfelnivel volt.
-
SZATA
senior tag
Na urak, most legyetek okosak!
Az FHP jeladót csere óta eltelt héten jól indult az autó, mint ahogy ma is. 8km után megálltam vásárolni. Utána is indult, de pár méter után le is állt. Újraindításnál megint jött a sárga spirálos visszajelző, 500-1500 között hullámzó alapjárat, időnként lefulladás. Többszöri indításra valahogy beevickéltem, és közben a hiba is megszűnt.
Mi lehet ez? -
SZATA
senior tag
Az elmúlt héten sok minden történt az autóval. Volt, hogy simán indult, volt hogy másodikra, volt hogy elsőre de az átlagosnál több forgatásra. Hétfőn munkába menet megálltam útközben 5 percre. Utána simán indult, de pár méter után leállt. Újraindítottam, de égett a sárga motorhiba jelző, és hullámzott az alapjárat 500-1700ig. A következő próbálkozásra is ez jött, de nem volt mit tenni adtam neki pár gázfröccsöt. Ettől megjavult, és simán beértem.
Egyébként is aznap délutánra volt megbeszélve a szerviz, így akkor leadtam. Tegnap kiolvasták a hibakódot, és FHP jeladót írt, amit javasoltak cserélni. Belementem, 11 volt az anyag. Volt még valami szívócső nyomás szenzor is, de az mondták az nem érdekes.
A futóműből jövő kopogást is megbeszéltem, hogy megnézik, de nem találtak semmit, hiába voltak vele próbaúton. Most feltették a nyári kerekeket, kíváncsi vagyok, hogy azzal is jön-e. -
SZATA
senior tag
Van egy kis gond az autóval. Szombaton mentem egy rövidebb vidéki útra, és 15km után megálltam tankolni (nem porzott még a tank). Utána nehezen indult az autó, és indulás után nem ment a fordulatszámmérő. Újbóli indításra megjavult, de azóta néha a szokásosnál nehezebben indul. Ma du. a melóból hazafelé, csak második próbálkozásra indult. Útközben leállítottam próbából, de utána is nehezen indult.
Van konkrét tippetek, vagy csak a szokásos FHP, gyertya, trafó körül érdemes körülnézni? Holnap úgyis megy a szervízbe.
(#28858) Laraxior:
A plecsni színe most hogy van? Fater 65LE dci-je eddig zöld (ha jól emlékszünk), most a 10 éves vizsgánál. kék plecsnit kapott. -
SZATA
senior tag
Bepróbálkoztunk ma ezzel az ODB Diaggal. Sajnos nem jött össze, a Torque PRO-val nem tudott csatlakozni az ECU-hoz.
Milyen protokolon kellene / kellett volna csatlakoznia? Clio II-sök, valaki lefényképezné a csatlakozót és környékét?! Nem értem miért mondta a márkaszervizes, hogy nem eredeti. Lehet, hogy a plusz kupak zavarta meg? Mert van egy levehető kupak rajta, és van egy oldalra lehajtható, odarögzített. -
SZATA
senior tag
válasz
rob210 #28438 üzenetére
Benne vagyok én is.
LED project: Most este próbáltam lefotózni a belteret, de akkora a fényár, hogy meghülyül a telefon.
Viszont a rendszámtábla nem lett jó szerintem. Nem biztos, hogy a fényerővel van a gond, hanem a 5. ajtó élében "elakad" a fénysugár, ott van egy fényesebb sáv, nem a táblán.
-
SZATA
senior tag
válasz
rob210 #28210 üzenetére
Na látom gyakoroltál.
Persze, hogy megy, a többit majd privátban.Rossz hír viszont, hogy nem múlt el a kopogás a futóműnél.
Hívott ma a munkafelvevő, hogy vagyok megelégedve, és el is mondtam neki. Invitált, hogy megnézik újra, de borítékolom a válaszukat. Toronycsapágy csere 45 ezerért.
-
SZATA
senior tag
válasz
Sgt. Chris #28187 üzenetére
Az ajtónál beszűrődő menetzaj engem is zavar, főleg nedves úton. Azt hittem egy újabb, magasabb kategóriájú autónál ezt jobban megoldották. Érdekel, ha van rá megoldás!
mycso és a többiek: Szeretnék kérni egy pár mondatos ODBII Diag útmutatót. Mikor kell rádugni, mire kell figyelni, stb.?
-
SZATA
senior tag
válasz
rob210 #28147 üzenetére
Hát igen, ők abból élnek, ha hibát találnak. Arra jó volt, hogy megnyugodtam, más szerviz is rendben találta az autót nagyjából, meg legalább ők megtalálták a kopogás okát. Az a baj, hogy a másik szervizbe péntek kora délután tudok csak odaérni, akkor meg már nincs sok kedvük ráhangolódni. Most ezzel szerencsém volt, mert lett egy kósza szabadnapom.
Az egyik lengéscsillapító gumiharang el van szakadva. Azzal érdemes foglalkozni? Milyen nagyságrendű a szerelési költség?
_____Akarok venni egy ilyen ELM327 diag cuccot. Torque progival akarom használni. Mire kell figyelni ezzel? Mikor kell rádugni, gyújtás/indítás előtt/után? Rajta lehet hagyni ha áll az autó, vagy célszerű lehúzni? Pár tanács jól jönne. Köszi!
_____Megvettem a LED szalagot. A rendszámtábla világításnál bele lehet applikálni? A csomiba meg úgy szeretném, hogy ne menjenek kósza kábelek. Vagy a lámpatestbe, vagy szépen elrejteni a vezetéket – ha lehet.
Tudna valaki segíteni a beszerelésben, forrasztásban Bp-en? Természetesen nem a két szép szememért gondoltam. -
SZATA
senior tag
Voltam az Újpesti Renaultban – ami inkább már Dacia, mert összesen 1 db Fluance-szuk volt kitéve.
Ingyenes átvizsgálásra hívtak, gondoltam nem árt, meg hátha rájönnek mitől kopog kanyarodáskor az autó.Ki volt szakadva az egyik külső stabilizátor szilent/csapágy. Csere. Párban az anyag br. 7.800 Ft. Dobtam egy hátast mikor megláttam a számlán szereplő tételeket, úgy, hogy mást nem kellett cserélni.
Nettó összegek:
Alkatrész: 6.096,- munkadíj: 6.500,- átadás-átvételi díj: 2.600,-,megsemmisítés: 1.100,-
A bruttó végösszeg 21.000 lett. Azt hiszem nem leszek túl gyakori vendég, de legalább ez most rendben van, és úgy tűnik meg is találták a hiba okát.Megzsírozták még a váltó rudazatot, rádugták a gépre, ott is minden OK volt. Azt mondjuk nem értette a srác – én meg pláne – hogy miért nem a gyári diag csati van benne. Attól félt hogy lopás ellen van mókolva egy hamis csati, fordított polaritással, és van máshol egy igazi. Aztán simán kiolvasta, nem volt ilyen.
Az egyik lengéscsillapító gumiharang el van szakadva. Azzal érdemes foglalkozni? Milyen költség a cseréje. A toronycsapágy is lassan cserés lesz, de még simán elmegy.
Még egy adalék: ki van téve mindenféle reklám, hogy elengedjük az ÁFÁ-t, stb. Kérdeztem a sráctól, azt mondta, ha úgy számolja, többre jött volna ki.
-
SZATA
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Bluering Libra irodai forgószék
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest