Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Annó ezt beszéltük is, hogy egy időben a benzinesek műszercsoportját rakták mindenbe (clio/thalia esetében is). Talán valamelyik autós oldal is foglalkozott ezzel.
Ablakemelő ha elhalt ebay-en van jó minőségű javítókit, olcsón. [link]
Általában a bovden végek szoktak leszakadni, vagy a műanyag dob, amire feltekeredik az szokott félrekopni és akkor megszorul.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
dhgm
tag
válasz feri19 #34794 üzenetére
Szia !
Én is R19-ből ültem a dci-be...
Hát az én vásárlásomomat sokan nem hiszik...
lizinges kocsi volt, mint utólag kiderült 1.5 dci 86 lóval.
Vásárlás előtti átvizsgálás annyiból állt, hogy beindítottuk a motort... az egyéb elektromos kütyük nem is kerültek kipróbálásra. Végülis megvettem mert, nagyon tetszett a bézs külső belső együttessel.
Ez történt négy éve 50.000 km-el ezelőtt. Azóta ami komolyabb beavatkozás volt az a klíma utántöltés 8 éves korában. Azóta is teszi a dolgát. Harmadszor vittem műszakira úgy, hogy hozzá sem nyúltam. Pedig a vezérléscserét, ill. a féktárcsa cserét már nem nagyon kellene tovább halogatnom...Az első és szerintem utolsó olyan autóm, ami termeli a gázolajat
A leendő gépedre csak annyit, hogy tudomásom szerint a Megane 2 ph1 100 lőerős változatát 6-os váltóval szerelték... a 20.000 km-es olajcsereperiódus - habár előírásszerű- de mondhatni, hogy eltúlzott...
El kell menni meg kell nézni és lehetőség szerint kipóbálni.
Ha a keret engedi inkább ph2-őt vegyél, néhány gyermekbetegségét javították.Én az enyém vásárlása előtt néztem egy másikat full-full-os francia import volt , hát alapjáraton bedadogott aztán megállt. Azt inkább kihagytam... azt mondta a kereskedő, hogy biztos felkapott valami koszt , ja az agyonszűrt gázolajból.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #34805 üzenetére
Miből gondolod? Mindegyik céges?
Nem voltam megnézni. Elmondás alapján nem volt benne semmilyen komolyabb dolog cserélve és inkább nem akartam ennyi km-rel.
Ezt fogom valószínűleg megnézni még idén. [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ck.
addikt
Urak, vásárlás előtt óta már nem működik a középső kijelző a Megane 2-ben. Nem a computer, az tökéletes. Az ajtónyitás jelző kijelzőre gondolok, ami a keréknyomást is mutatja. Van háttérvilágítása, nem vaksötét, viszont semmit nem rajzol ki, abszolút semmi ábrát.
Eddig nem foglalkoztam vele, mert eleve az autó is épp hogy 250 ezer magyar pénz volt, de most hogy van egy kis időm vele foglalkozni a szünetben, kíváncsi lennék, mi lehet a bibi. Főleg, ha pici pénzből megoldható.
-
-=Tiger=-
tag
válasz imyourfriend #34801 üzenetére
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Semmi hiba nincs ebben a kijelzőben. Nekem is ilyen van benne. (utólag) Tök8, hogy előtte benzines vagy diesel volt e, mert úgy is CLIP-el előtte fel kell konfigurálni.
-
#10726912
törölt tag
Valószínűnek tartom, hogy valamelyik végállás kapcsoló ne működik, vagy épp mindig működik, emiatt megy le-fel. Ajtó kárpitot bontsd szét apróra, (szisztematikusan természetesen) és keresd meg a hiba forrását. lehet, hogy egy kis kontaktspray, vagy épp a WD-40 a szoruló rész ellen megteszi a hatását.
-
-
gabx76
senior tag
Sziasztok!
No, itt vagyok újra. Szűrőt még nem cseréltem, az holnap reggelre marad, viszont lehet nullázni mindent, amit az eddigi szerelgetésemről írtam, mert úgy tűnik a probléma jelentkezését illetően teljesen irreleváns.
Új kérdés:
Milyen hiba az, ami rövid állás (1-4 óra) után jelentkezik, hosszú állás után megjavul?!
ui. most, hogy hazaértem, próbából beindítottam a szekeret, és megy. Próbakört ugyan nem mentem, de alapjárat stabil, gázadásra szépen reagál, nem bőg el minden érintésre.Tudom, hogy unalmas már a nyavalygásom (rontom itt az ünnepi hangulatot), de egyszerűen nem értem...
-
Ez a kormány mögötti kijelző?
Ha az, akkor azt meg kell nyomkodni és megszokott javulni. M2 betegség ez is. Viszont ha nyomkodásra sem jön vissza akkor elvileg kuka, gyakorlatilag megane klubon van valaki aki tudja javítani. Csak nem emlékszem rá, hogy ki volt az, de ott biztos tudnak segíteni.(#34818) feri19: nincsen, csak a 6gangos 106lovasban (1.5dci esetén)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Ck.
addikt
3 kijelző van ugye:
- legfelül középen: rádió és hőmérséklet ---> pipa
- vezető oldal felül: fedélzeti computer, fogyasztás és egyéb dolgok ---> pipa
- vezető oldal a két óracsoport között: ajtónyitás jelző és keréknyomás érzékelő: ---> iksz, ez az ami nem megy. A narancssárga háttérvilágítás oké, csak nem rajzol ki semmit. Szóval próbáljam először nyomkodni és ütögetni? -
-
Bjørgersson
félisten
Sziasztok!
Renault R19 ajtaját hogyan lehet szétszedni, hogy ki tudjuk cserélni a zárszerkezetet?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
feri19
csendes tag
válasz Bjørgersson #34829 üzenetére
A felfogató csavarokat kiveszed, 1 abelső nyitókar alatt van, 2 a behúzó alatt, utána alulról kezdve kifeszegeted a bolhákból ha meg van felfelé meghúzni, hogy a belső zárbütyöktöl le tudd venni( a felfelé húzás nem lesz egyszerű) a kárpitot valamilyen rwgacsos anyag is tartja!
-
sladka_pani
aktív tag
válasz feri19 #34830 üzenetére
Ahogy a kolléga írja, csak elsőre nehéz, aztán álmodból felkelve is menni fog Egyébként nem akarom reklámozni magam, de 5 évig csak R19-ekkel foglalkoztam minden típus és utolsó csavarig ismerem őket, ha Győr megyében valakinek kell segítség csak szóljon!
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
Bjørgersson
félisten
válasz sladka_pani #34832 üzenetére
Pont az ország másik vége.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
norbert1998
veterán
Sziasztok!
Van egy kis gond az autónkkal (Thalia 1.5 dci, 2004-es, 82 lovas modell), és már az összes környéki szervízben volt, de az istennek nem tudják, mi baja.
A hibajelenség a következő: hideg(b)en(akár minusz fokokban is) pöccre indul, de amint meleg lesz a motor, üzemhőmérsékletű, ez megváltozik. De úgy, hogyha leállítjuk a motort, utána még egy 10-20 percig semmi gond nincs az indulással, ám ezen időn felül egyszerűen lehetetlen elsőre indítani, de még van, hogy harmadikra sem indul. Rengeteg önindítózás (ennyivel sosem indul, bármeddig is tartson), gyújtás le, és előlről, amíg nem indul be a motor.
Viszont ha az üzemhőmérséklet elérésekor leállva 1-2 órát áll, utána megint pöccre indul.Volt olyanja, hogy a turbóról le volt csúszva valami cső, azt visszatették és rögzítették rá (7000 forintért ), ezután egy kis ideig jó is volt, már fel is lélegeztünk, mire újra elkezdte.
De mindössze a melegen indításból tudjuk, hogy valami nem stimmel vele, mert ha nyomjuk, akkor megy, mint a rakettta, szóval ilyen téren nincs gond (kopp-kopp-kopp).Találkozott már valaki ilyennel? Esetleg ötletetek van, hogy mi baja lehet?
Kicsit para lenne, ha meghalna, még van rá 6 év kölcsön (igen, OTP, köszönjük, egyoldalú szerződésmdosítás)
Továbbá valami, az alapjárat kb. fele sebességével jelentkező közepesen hangos kopogás is észrevehető a generátor körül. Ez mi lehet szerintetek? Igaz, hogy a 150 ezer km alatt a generátor szíja és azzal együtt semmi ott (görgők, csapágyak)nem lett cserélve sosem.
Köszönöm szépen a segítséget
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #34835 üzenetére
Nem értek a dieselekhez de én első körben
ezt
Illetve ezt záratnám ki.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
kk831228
addikt
válasz norbert1998 #34835 üzenetére
Nem tudom rönóknál jellemző-e ,de vw tdi-nél ugyanez a jelenség önindító hiba szokott lenni... Ez csak tipp...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #34841 üzenetére
TDI-nél :Ha kicsit lassabban teker az önindító amit sokan észre se vesznek akkor melegen nem lesz meg a kellő fordulat hogy beinduljon... Amit Te írsz az már legvégső stádium...
Úgy emléxem hogy lehúzott motor hőmérséklet jeladóval a nem indulós állapotban ,beindult a haver passat-ja... Aztán szétszedte az önndítót kicserélta a fossá kopott szénkeféket stb. Azóta pöcc-röff...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #34845 üzenetére
Ő , hát igen akku is lehet... Mondjuk az akkor inkább már hidegen is sokkal lassabban teker, amit azért észre vesz az embör...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #34845 üzenetére
Ettől függetlenül persze más baj is lehet , lehet semmi köze hozzá... Azért írtam hogy ez tdi-nél jellemező hiba...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz norbert1998 #34842 üzenetére
Motorhőmérséklet jeladó? Az ha szórakozik az értékekkel, tud ilyen jelenséget okozni. Diaggal utána lehet járni az összes jeladónak. Akkor kell élő adatot olvasni, amikor nem akar beindulni. Lehet nyomásmérő a nagynyomású szivattyúban is.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mini-ITX
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest