- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Digitális detox a Nokiától
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Amarth
aktív tag
-
#10726912
törölt tag
válasz Amarth #35206 üzenetére
Nem. Az a csavar csak egy határoló. Mikor elengeded a gázpedált, annak egy nyúlványa megnyomja az ütközőt, ami egy csavar is egyben. ezt annyira kell kitekerni, hogy stabilan és teljesen megnyomja ezt az ütközőt. Ez az ütköző egy mikrokapcsolót működtet, ami bekapcsolja az ECU alapjárati mechanizmusát, azaz a motor fordulatának függvényében nyit vagy zár a pillangó szelepen és szabályozza a benzin mennyiségét. Az alapjáraton nem tudsz állítani, az teljesen elektronikus.
-
feco6512
tag
válasz #10726912 #35207 üzenetére
Sziaztok a kérdésem a következő lenne:1.2 központi inj. motor mi van akkor ha ezt a csavart nem lehet ugy tekerni hogy elérje az al.járati motort mert akkor már megszorul a pillangó szelep vagy valami hiányzik innen nekem?nem tudnál képet feltenni hogy ez csak egy sima csavar?
-
#10726912
törölt tag
válasz feco6512 #35209 üzenetére
Ezt inkább fordítva intézzük, neked kéne feltenni képet a problémás helyről. Nekem nincs elmentve kép. Egyébként komoly gond, ha az nem ér el odáig. Csinálj képet, azzal okosabbak leszünk.A pillagó szelep akkor sem szorulhat meg elvileg, ha alapállapotba kerül, sajnos ez nálam is szorul, kopás miatt, annyit tehetsz, hogy befújod-zsírzod a forgópontokat.
PHenis: Polgáron van egy szerelő, akinek van diagja régi Renaulthoz, pontos nevet-címet nekem sem mondtak, próbálj bemenni Polgárra és ott a helybeliek útba igazítanak. Egyébként 6 Km-re vagyok Tiszaújtól, végre valaki erről a környékről írkál[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #35209 üzenetére
Semmi nincs olyan.
Azt ne felejtsd el, hogy ha nem jár a motor akkor az alapjárati motor sem dolgozik.
Azt hogy a csavar eléri-e alapjáraton tartott motor mellet nézd meg, meg azt is, hogy mi történik ha járatod egy kicsit.
Akkor az is kiderül teker-e a motor, szabályoz-e.Renault power
-
_NCT
őstag
Na ablakemelő csere első ajtóban 13-15 ezer körül lesz, a XV. kerületben ahol Rob ajánlotta korábban.
-
FerNandor
őstag
sziasztok,
ez az olaj teljesen szintetikus? [link]
az elf evolution elvileg nem teljesen csak szintetikus technológiával előállított olaj. akkor lehet, hogy inkább ilyen mobilt rakok bele, ennek is van RN teljesítése."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
cellpeti
veterán
A bal oldali lámpában kellene index izzót cserélnem, ha jól tudom az nem olyan egyszerű 😞
Tigris, tigris, csóvafény...
-
-
_NCT
őstag
Bezony, mikor idetévedek, valamit rögtön cserélni kell az autón, pont múltkor kopogtam le hogy nincs semmi baja amúgy
Sajnos akármennyire szeretnék a jövőben autót cserélni, kezdek rájönni hogy BP-re új autót hülyeség venni, ide tényleg a 10+-os autók valók, mivel rögtön szétb@sszák az ember új autóját. Főnököm új Passatját 1 hét alatt megtörték, ismerősöm új Laguna-ját szintén. Nekem is a parkolóban nekem jött valaki hátulról, hátsó lökösön egy 5cm-s kis darabban lepattant a festék.
Igaz a jégkár óta nem valami nagy érték az autóm, de BP-en jobban megnézik mintha Audim vagy BMW-m lenne
Viszont tavaly lett 12 éves az autó, érződik már az öregség picit rajta, főleg ezekben a kemény mínuszokban belül pattog a műanyag meg hülye ciripelő hangok hallatszódnak, gondolom elöregedtek a filcek meg társai.
-
gabx76
senior tag
válasz gabx76 #34862 üzenetére
Úgy látszik lassan zárul az "ünnepi" kálváriám.
Már 2 napja jó a kocsi, mióta kicseréltem a légnyomás szenzort,
Mivel szilveszterkor nem nagyon volt nyitva semmi, beleértve a webshopokat is, végül Ebay-ről vettem a legolcsóbb Európai forrásból.
Konkrétan ezt vettem (Lettországból)Hétfőre ideért (5 nap alatt, úgy, hogy közben szilveszter is volt).
Elég vicces, hogy annyira "közvetlenül a gyártósorról leemelt" cucc, hogy még cikkszám sincs rajta, nem hogy márkajelzés. Viszont működik, szerelő szerint ha nincs fogyasztásnövekedés, egyéb furcsaság akkor maradhat. Biztos, ami biztos azért bekészítettem a kosárba egy ilyet isItthon amúgy ennyi lenne az olcsó, és ennyibe kerül egy márkásabb.
Mellékesen megjegyzem: nem vagyok benne biztos, hogy nem ugyanarról a gyártósorról kerül le az összes.
[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
Abból gondoltam hogy valami hiányzik esetleg hogy az elözö tulaj vagy szerelő bevágta a csavar végétt ott szerintem ahogy én emlékszem csak egy müanyag kupaknak kellene lenni nem? ennyire szorulhatna a pil.szelep tengelye hogy nem lehet csak fogoval vissza billenteni ha állitok rajta kifele tekerve a csavart?lehet vele valamit kezdeni vagy csere?
[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
válasz Amarth #35224 üzenetére
De igen nincs hidegjárati alapjárat sem és érdekes modon hidegen 800as melegen 1100-1200 as alapjárat van.cseréltem már lambda szondát új az alapjárati motor is.Állitolag a km oránál is belül a müszerfalban is van valami sebesség jeladó állitólag az csinálhatja nem tudom nem tudják itt Fehérvár környékén sem gépre rakni
-
#10726912
törölt tag
válasz feco6512 #35223 üzenetére
Más rendszer, mint az enyém, de a lényeg ugyan az. Ha az a hernyócsavar nem nyomja meg a rugós tagot, akkor sosem lesz üzemben az alapjárati motor. A szorulás gyógyítását neked kell megoldanod, legegyszerűbb az lenne, ha bontóból kukáznál egy jó állapotút. A csavart meg tekerd ki annyira, hogy mindenképp neki ütközzön a rugós tagnak, ez zárja rövidre a léptető motorban a mikrokapcsolót.
Másképp is működésre lehet bírni az alapjárati motort: Indítsd be a kocsit, és nyomd meg egy csavarhúzóval ezt a rugós tagot. Ez bekapcsolja majd a léptető motort, ami elkezdi a rugós tagot kifelé tolni mindaddig, amíg a hernyó csavarnak nem ütközik és nem tudja normalizálni az alapjáratot. Próbáld ki, ez elméletben így működhet, ha nem jó, akkor is ráérsz kijjebb szenvedni a hernyó csavart.
Még valami: ha nem működik az alapjárati motor, az ECU vészmódba teheti magát, lehet, hogy idő kell neki, mire újra tanulja az alapjárat kezelést, ha mindent sikerül megélesztened rajta, akkor szokták javasolni az ECU alapértékre állítását, reméljük, nem lesz rá szükség, de ez is egy lehetséges forgató köny.[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
válasz #10726912 #35226 üzenetére
Köszi megpróbálom.Másik kérdés cseréltem első gátlokat mindegyik rugó végéből le van törve igy nem tudom mekkora kellene mert 2 méret van belőle.ráadásul azóta +3fok lett a kerék dölésem egyformán mindegyik felén és ezeken nem lehet állitani dölés szöget legalábbis azt mondták ahol beállitattam a kerék összetartást.
-
#10726912
törölt tag
válasz feco6512 #35230 üzenetére
Ebben nem tudok segíteni, süket vagyok a futóműhöz még. Csak abban adok tanácsot, aminek már utána olvastam, jártam, meg beszéltem szerelőkkel róla. Sajnos nekem is vannak, voltak alapjárattal és a túlzott fogyasztással problémáim, emiatt tudok ebben segíteni. (pl alapjárati motor nekem is kuka, lambdaszonda szintén, stb.).
Alaphelyzetben, ameddig visszazár a pillangószelep, még le tudja zárni a beömlőt?[ Szerkesztve ]
-
smiti
addikt
Sziasztok!
December közepén már írtam ide a Thalia-m hengerfej tömítésével kapcsolatban. Elvileg holnapi napon elkészül a síkba köszörülés, utána a szerelő elkezdi összerakni.
Hozzávetőlegesen le tudja valaki írni itt nekem, hogy kb. miket szoktak ilyenkor csinálni és megközelítőleg mennyibe kerül ez általában ?Az elmondás szerint cseréli a vezérműszíjat, vízszivattyút ( kb. esedékes is 80000-nél volt cserélve, most 145000 van benne), 4 db gyertya és már nem is emlékszem még miket.
Ebben csak azért kérnék segítséget, hogy valóban ezeket kell-e csinálni és hogy vajon reális árat kér-e majd a szerelő.
Előre is köszönöm!
-
feco6512
tag
Szia nekem a M1en a henger fejtömités új hengerfej csavarok teljes vezérlés csere(gates vizpumpa) ékszij csere egy motortartó bak szelephézag állitás volt.Az anyag ár 50ezer a munka díj szintén 50ezer volt számla nélkül én nem sokaltam kb 90-100 ezret mondtak minden hol ahol kérdeztem.
-
-
smiti
addikt
Köszönöm szépen mycso és feco6512
Bár még azért reménykedem egy kicsit abban, hogy ennek a 8 szelepes 1.4-es Thalianak egy picivel alatta lesz a javítási költsége mint a Meganoknak.
Egyébként mi okozhatja ezt a meghibásodást? Nem gyilkolom az autót, tényleg kímélem, újonnan vettem és oda volt figyelve az olajcserékre is. Elindulás előtt mindig járattam, melegítettem egy kicsit.
-
Az én esetemben a HF tömítés volt egy kis részen átégve, igazából az enyém sem volt gyilkolva, egyszerűen megadta magát a HF tömítés 343.275km után. Pedig én is tényleg odafigyeltem a melegítés/visszahűtés dologra, már csak a turbó miatt is, csereperiódusok rövidítve, stb. ...tehát nem indokolta semmi.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
feco6512
tag
Hátha visszaolvasol többen tánácsolták hogy nem jó alapjáraton melegiteni.hanem el kell indulni vele csak nem kell 2000 fölé pörgetni mig be nem melegszik a motor és akkor ki megy a világból ezek a 8 szelepesek sokáig birják az enyémbe 100k volt mikor vettem és álló helyében kiment a hengerfej tömitésben az olajgyürü szinte nem is volt.Én kijárok dolgozni 2hétig állt a harázsban mire haza jöttem állt az olaj alatta igaz az enyém 98as.A szerelő azt mondta egyszerüen el öregedett az a o gyürü az olaj furatnál bár az elő életét annyira nem tudom egy idös úré volt.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz feco6512 #35233 üzenetére
Ha nem zár le teljesen, akkor sajnos (ha nem tudod orvosolni a hibát) cserélni kell a karburátort. Bontóban nem túl vészes összeg, s azonnal látod, milyen állapotban van...csak legyen. De kezdj el keresni, az alapjárathoz teljesen zárt állásban kell lennie a pillangó szelepnek. (az alapjárati meg a szonda az enyémnél is volt, arra írtam, hogy emiatt tanultam ki az okoskodást ezen a téren, a futóműnél még nem tartok).
-
Hugo85
aktív tag
Pedig sokszor le lett írva sok helyen, többek között a kézikönyvekben is benne van. A két fő indok az hogy lassabban melegszik sokkal és feleslegesen szennyezed a környezetet/égeted a drága benzint.
Arról nem is beszélve ha valami újabb dízeled van, ami alapjáraton sose melegszik be üzemi hőmérsékletre mert nincs elég veszteséghője.
[ Szerkesztve ]
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Kéne nekem rögzítő patent Megane 1 PH2-re, az ajtóknál lévő gumicsíkhoz. Ahhoz amelyik felül van, tehát nem a küszöbnél levőhöz. Remélem valamennyire érthető így..
A Patent deponál nem találtam ilyet sajnos... Hol lehetne még utána nézni ennek?
-
diablo1984
veterán
válasz Hugo85 #35247 üzenetére
hát persze, az 1,5 dci motornak az tesz jót, ha menet közben melegíted a motort, mert kívánja! nekem a dízeleim eddig kivétel nélkül üzemmelegre tudtak melegedni alapjáraton, pont az a fos, ha hideg turbós motorral jársz...... aki az auro4-es füstjére a környezetet hozza fel mentségnek, az járjon villanykecskével vagy gyalog!
-
tresh
addikt
válasz Hugo85 #35247 üzenetére
Bátran oda merek állni pl egy 2 literes benzin mellé és biztos vagyok benne hogy alapjáraton max egy hajszállal fog jobb értéket mutatni.. nem azt mondtam hogy megvárom míg bemelegszik, de hagyok időt hogy felépüljön benne pl az olaj nyomás..-9 be nem hiszem hogy jót tenne a turbónak se ha indítok és már go még ha elváltogatok 2000-nél is (főleg hogy kb 1750 től már dolgozik). Ráadásul kb 3km van a nullás amin közlekedek nap mint nap tuti meghálálná hogy 2 perc múlva már a pályán 100-110-el haladok Benzinesnél ez nem téma de dieselnél szerintem 4-5 perc melegítéssel nem irtod ki a fákat nem hal meg a mögötted sétáló kutya se, ellenben meghálálja.. mondom ezt úgy hogy világ életembe benyás autóm volt csak most szükség volt a kedvező fogyasztásra a teljesítmény megtartása mellet mert rengeteget megyek kb 8 hónap alatt belevertem 30-35k-t.
AthlonXP: hívd fel őket úgy könnyebb lesz
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest