Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • osonte

    őstag

    válasz 4Grider #111512 üzenetére

    Reggel azonnal felvették a videóchatet. Kedves volt a hölgy, kaptam felhasználói szintű jelszót, töröltem és újra felvittem az azonosító + jelszó párossal, látszik hogy kicsit változott, tehát tényleg megcsinálták, de ennek ellenére nem látom a helyén az "Elektronikus dokumentumok" opciót:
    Ott a helye, de nincs ott. Mindent úgy csináltam ahogy itt írjátok a fórumban, ahogy az ügyintéző elmondta és mégsem sikerül. Lassan két napja azon küzdök, hogy le tudjam tölteni a szerződésem, ami szerintem alap. Most nem tudom, hogy én vagyok ennyire nyomorult (végülis informatikai főiskolába jártam és informatikai boltba dolgoztam sok évet és elég sok embernek oldottam meg ettől nehezebb problémáját) vagy szivat a Yettel informatikai rendszere? Nem tudom, de már lassan én érzem magam kellemetlenül. :W

    Honor 200 Pro

Új hozzászólás Aktív témák