- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #71750 üzenetére
Hasonlóan jártam én is. Az X-nél viszonylag könnyű izzót cserélni, de van ott egy kis műanyag takaróelem, amit két patent tart. Az egyiket sikeresen elejtettem, kb. 40 perc után meg is találtam a hűtősapka és az idom között.
Ebből a szempontból jobb volt az ETZ.
-
válasz runner 125 #71785 üzenetére
+1, nekem is van ilyen titkos fb csoport, eladáskor nyitom ha kell, de pl egy szelephézag állítás meghaladja a tudásomat. A légszűrő, gyertya még oké. Leültem a manual elé, azért vannak dolgok aminek neki mérnék állni, de csak hiba esetén. Épp ezek miatt gondolom, hogy tudni kell min ül az ember, nem csak menni vele azt majd lesz valami.
V.Stryker! Hát nem tudom. Nem csóróság ez. Valami más. Nem szeretem idegen kézbe adni. Mondok egy talán meglepőt. Amikor visszakaptam és láttam hogyan tolják ki már rosszul voltam. Neki egy tárgy, nekem más. Amit lehet azt az ember magának csinál sztem. Tudja mi van vele. Az ecu miatt amúgy csökkent az amit meg tudok csinálni, mert nincs eszközöm bizonyos dolgokhoz. Ha fi lámpa hiba van az tetszik vagy sem szerelő lesz. Annyit tudok h kiolvasom a hiba kódot.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #71844 üzenetére
A VFR is csak 200-ig jó. Porsche meg jobb autók odabasznak. Engem mindig betaláltak
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
emre
veterán
válasz runner 125 #71850 üzenetére
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #71875 üzenetére
mondd meg Sunieknek hogy glezmen udvozli oket, remelhetoleg jovore megint ott leszunk a talalkozon, majd mar harman megyunk
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #71875 üzenetére
apóséknak terveztem ITN converter-el egy 2200 km túrát. érdekes volt, mert gépen tök jól belőttük merre menjen, tele volt köztes pontokkal végig, de a helyszínen mégis elvitte őket más felé, és kerülőkkel mentek arra, ami egyébként ki volt táblázva. szegények meg nem merték a táblát követni, mert nem igazán beszélnek idegennyelven, úgyhogy követték a gps kitérőit. de így legalább izgalmas volt
-
válasz runner 125 #71875 üzenetére
Mint egy repülő műszerfal! Jó ránézni!
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #71883 üzenetére
igen, igo 8 van rajta, de gépen kényelmesebb és egyszerűbb guglival megtervezni, majd azt az útvonalat átkonvertálni és megetetni az xrider-el.
de lehet csak ők mókoltak el valamit, azért kóvályogtak -
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #71883 üzenetére
Jól néz ki. Igényes megoldás. MOndjuk a GPS-nél nálam kib@szta a biztit, hogy a hozzá adott!!!! stylus összekarcolta a kijelzőt. Mikor megvettem és ráraktam a szoftver a fotelben otthon nyomkodtam vele és putty, össze is b.szta.
polimorf: Szép eredmény. Látom motorozol.
ath: Én is így szoktam. Bár én a google térkép alapú Tyre alkalmazást használom erre. Megtervez, kimentem kml-be, gps-be bemásol és útvonal betölt. Nem nagy kaland.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #71883 üzenetére
VFR-tali: hat, a jo bulirol csak annyit hogy mar a Zasszony is alig varja hogy megint mehessunk
-
polimorf
tag
válasz runner 125 #71875 üzenetére
Bocs de a linkeket nem vettem észre.
Nagyon szép, igényes munkaMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71912 üzenetére
Hali. A gipro fokozatkijelzőt te kötötted be vagy szaki? Tiéd gondolom stekkeres, nekem meg kell patkolni néhány vezetéket. Enyém még "buta".
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71919 üzenetére
Valószínű meg tudnánk itthon csinálni a bekötést, de inkább viszem szakihoz. Biztos, hogy gyorsabban végez vele. Olajat és szűrőket majd itthon cserélünk.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #71956 üzenetére
Ne már... 30-40k után egy japán motor épp túl van a bejaratason.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71987 üzenetére
A VFR közelebb hozza az embereket.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #72245 üzenetére
Furcsa is volt, hogy ilyen olcsó mert általában a gyári alkatrészek arany árban mennek.
3000-be lenne egy darab búra meg 1700-be kerülne a gyári sárga izzó bele. Mondjuk szállítással meg mindennel együtt így is lenne egy 20k.Hello darkness, my old friend...
-
félisten
válasz runner 125 #72245 üzenetére
Nem "szívja vissza" a kipufogógázt?
(#72244) Horvi: Erre gondoltam én is.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
ujskodas
tag
válasz runner 125 #72261 üzenetére
Ha az elejétől nézed, látható, hogy a kamerás motoros előtt ott van az elsőbbségadás kötelező tábla.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
félisten
válasz runner 125 #72276 üzenetére
Áramláskor nem húzza vissza a szélárnyék?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #72424 üzenetére
Pályán, együtt 130-140. Ha egyedül vagyok, akkor 140-150 az utazótempóm. Persze, ez sokmindentől függ. Hosszú, nehéz esték után másnap, hazafelé visszább veszek (én vagyok a Road Captain a csapatban, én diktálom a tempót).
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #72430 üzenetére
A "csaj" nagyon jól motorozik. A Sportster -t viszont nem csípi. Előtte egy sivatagi terepszínű, 650 -es Pegasoval nyomta. Azt jobban szerette.
Az 1,8 -as Intru tényleg komoly power cruiser. Van egy elvetemült cimborám, aki pályázni is járt vele.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #72430 üzenetére
Ideje lecserélned a hondát akkor valami hónaljszárítóra.
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #72499 üzenetére
Úgy vettem észre, hogy amióta van az A2-es kategória, azóta szaporodtak el ezek a kicsi köbös gépek. Gondolom, sok kezdő nem akar egyből nagyra ülni, csak egy megbízható motort szeretne, aminek a fenntartása (telj. adó, biztosítás...) sem horror. A gyártók meg az igényekhez igazodnak.
Egy KTM RC390-et elfogadnék. ~150 kg és 43 ló, szerintem elég nagy fun lehet vele menni.
Belegondolva jól néznék ki rajta a 194 centimmel. Egy 390 Duke-on ültem már, az nagyon pici volt. Állítólag az RC-n jobban elférnek a magasabbak, mert előrébb és alacsonyabban van a kormány.[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #72589 üzenetére
Lehet nem ilyennel kellene tolnia
Hello darkness, my old friend...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz runner 125 #72589 üzenetére
Nem tudom. Kapadoztam én is és valahogy befészkelhette magát. Ég,mint a kva anyja,egész este fájt,fájdalom kezd elmúlni. Bementem körzetihez,de kb 20-an vártak így eljöttem a francba. Itt úgyis csak injekció segíthet,de már kibírom valahogy.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Khaosz55
addikt
válasz runner 125 #72631 üzenetére
Bridgestone BT023 az indexet nem tudom de jól emlékszem F
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #72638 üzenetére
Nekem is volt fent BT023 a VFR-en, és nekem sem volt gondom vele. De ennyit nem ment el azért. VFR nehezebb, az MT-07 meg kifejezetten könnyű motor. A súly is sokat számít.
Most a 8R-en Pilot Road 4 van fent, de még nem csúszott ennyire egyik gumi sem alattam mint ez.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Khaosz55
addikt
válasz runner 125 #72638 üzenetére
Hát pedig húzom neki. Mt07-ben azért van nyomaték is. Nem kímélem persze nem vagyok egy őrült. Osztrák szerpentineken nem volt gondom a tapadással. Nem csúszott meg, inkább az én bátorságom hagyott alább a döntögetésben nyilván mert először jártam azon az úton és nem néha nem tudtam, hogy ez most 90 fokos vagy 180 fokos kanyar lesz.
Német MT07-es fórumon mindenki másik gumit ajánl. Azzal bátrabban lehet dönteni.
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz runner 125 #71785 üzenetére
Szerintem erre van nagyon sok ellenpélda is.
Én a 650-es Burgi miatt 2 helyet kaptam annó ahol már láttak is ilyen gépet és tudják is szerelni, kistarcsa és érden a tmotor. Azóta az érdi tomotorból sehová máshová nem vagyok hajlandó elmenni pedig már nem burgmanom van hanem a dóvill. Időpontra odamegyek, mindent megcsinálnak és megvárhatom, ott állhatok a gép mellett mindent megnézhetek, ha viszel olajat meg minden mást is azzal dolgoznak semmi gáz vele. De áttértem arra hogy ők szerezzék be nekem mert jó árakat kapok a cuccokra és a több év alatt kialakult a bizalom. PL a burgin az ifa méretú becsukható visszapillantókban tönkrement az a rugós préselt cucc ami a helyén tartja a visszapillantót mindkét állásban, szétszedtem de egy préselt rugós csapágygolyós szar volt benne esélyem sem volt szétszedni, az mechanikához csak úgy lehet hozzáférni ha kiveszed a tükröt egy műanyag bugyiból mert a mechanika mögötte van, nem lehet szétborítni máshogy, hőfúvóval ki kell játszani belőle a tükröt, rohadt szopatós pepecselős aztán meg szétbontani, préssel kell összenyomni a végén, otthon ezt nem tudtam volna, szerszámom sincs ehhez meg elsőre....Az ilyen melókat nem sok helyen csinálják meg. Az M5 bevezetőn a Motorradban PL körberöhögtek hogy vegyek új visszapillantót...vagy bontóba vegyek mechanikát, de ha veszek mechanikát akkor sem cserélik ki ők nem tökölnek ilyennel...
Lehet kérdezni, készségesek, mikor elöször vittem a dóvillt csomó mindent mesélt róla, magyarázott, tanácsot adott. A munkadíj sem horror. Most PL olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, fékolaj, első két fékpofa csere, hűtővíz csere, kardán olaj cserére fizettem ha jól emléxem 36-37k? Úgy hogy mindent ők vettek, a fékpofák 18k volt belőle, azt is én választhattam ki milyen árkategória milyen márka, ott bontották fel elöttem...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #72666 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy nem GiPro.
[link] -
válasz runner 125 #72666 üzenetére
Én meg venni akarok. Gipro ds való az enyémbe.
Más: van tippetek miért lehet, hogy ugyan oda parkolva ugyan ott nézve 1x sok az olajstint aztán meg mintha kevesebb lenne? Azaz mondjuk max fölött van a szint 2 nap múlva ugyan oda allva meg alatta, aztán hol ezt hol azt mutatja. Lehet, hogy a blokkból úgy folyik le vagy épp nem ami megtévesztő?
[ Szerkesztve ]
-
mindkilla
tag
válasz runner 125 #72694 üzenetére
Rá lehet dugni akár egész télre is az akksit ezekre a töltőkre? Nekem egy ilyen van, de nem teljesen világos, hogy hogyan kéne használni..
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #72694 üzenetére
Van töltőm. használtam most is vele.
Vagyis használtattam. De ez volt a baj szerintem mert csak 2havonta volt rádugva egy éjszakára...
Persze a töltő szerint most is oké. Rádugom 2 perc után jelzi hogy fel van töltve...
Te rádugtad egész télre? Az nem baj neki?
Ok, tehát az a 2 hetente ráteszed egy éjszakára. Erre voltam kíváncsi.-.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
demars
addikt
válasz runner 125 #72694 üzenetére
Néztem én is ctek töltőt, amit te is használsz. De most spáren van, lehet inkább behúzok egy lidliset, haver olyat használ, azt mondta teljesen jó. Az is életet lehelt egy dög akksiba. Azt hiszem 6 k -ért szórják.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #72711 üzenetére
LomhaV8: köszi!
Ha lesz erőm holnap be is ugrok egyet behúzok.
Másik témához: Azért nem kell a "kis" 600-asokat 10.000-ig húzatni. Tény, hogy felül tolnak de 4-5 ezer környékén már érezhetően javul a helyzet. 6. ban 9500-nál 200 -nál vagyokAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #72738 üzenetére
A szalaggal kapcsolatos tapasztalataidat kíváncsian várom, mert nagyon szenvedek a Caberg Duke-kal. A füldugót meg utálom...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #72851 üzenetére
Jó lett. Nincs kedvem visszakeresni, milyen sisak is ez?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #72851 üzenetére
Tudom hogy Bogyóbá elégedetlen a Caberggel, de még csak megközelítőleg sincs rajta ilyan gagyi részlet, csodálkozom is hogy a tiéden van.
Caberg szerintem a sok kis sallang miatt hangos: a plexitartó kiálló pöcke, a fülrész három darabból áll, és a napszemüveg mozgató is a tetején van.
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #72902 üzenetére
mit értesz egyedi tartó alatt? Van róla képed?
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #72902 üzenetére
Az a csavar tényleg zörög, mint állat!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #72910 üzenetére
Köszi ... hát gratulálok profi munka ... nekem a gyárival egész eláll a kormánytól, szinte egy szintbe van a plexi tetejével tied jóval lejjebb van, mármint ami átjön a képről... lehet a szél a baj
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
félisten
válasz runner 125 #72851 üzenetére
Ezer hála.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Kroni1
veterán
válasz runner 125 #72926 üzenetére
Ez mindenkinek más..
Én amikor futárkodtam heti öt napon át napi 5-6 órákat és többszáz km-eket simán kibirtam az XR-en, igaz annak az DRZ-nél szélesebb, kényelmesebb az ülése. De lehet hasonlókat találni, és akkor a kényelem megoldva. Egy idő után azt vettem észre, hogy a magyar utakkal sokkal kompatibilisebb futóműve és a kényelmesebb testtartás miatt már minden esetben azzal szerettem menni, a Fazert meg nem is volt kedvem elővenni még nagyobb túrákra sem, csak állt a garázsban.
Az 1 henger ha nagyon nagy köbcentis akkor tényleg tud gáz is lenni, de itt is van különbség, én az XT660-ast nem éreztem gáznak. Aki pl. egy kultúrált sor4-hez van szokva annak azért valóban elég furcsa lesz és szokni kell, már ha egyáltalán meg tudja szokni, de sokan vannak akik pont erre gerjednek. (egyébként őszintén megmondom engem is zavar ha nem látok a tükörben a vibrációtól, én is inkább a sima járású motorokat szeretem) Nyilván a 150-180km/h sebességgel autópályázás az felejtős, de ha valaki óvatos duhaj és megelégszik a 120-130km/h alatti tempóval annak szerintem egy SM vagy enduró is lehet akár szerethető első motor. Ha egész nyáron hosszabbakat túrázik az ember arra nyilván nem ilyet kell venni, de mindennapos használatra a legfajább, és emellett évi 1-2 hosszabb túrát is ki lehet bírni szerintem. -
ujskodas
tag
válasz runner 125 #73123 üzenetére
Nem, nem is gondolkodtam nagyon. Csak a fontosabbnak vélt településeket raktam fel. A túrázást nem nekem találták ki, pedig ilyen keveset még az életben nem fogyasztott a motorom. Amúgy kicsit "szaró macskába" átmenve le tudtam olvasni.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #73155 üzenetére
Az ADV? Annak majdnem valami 90cm az ülésmagassága a kipuff miatt meg jó széles is ha dobozlva van.
TommyGun:
Igen és érdemes a kutyacsontnál lévő csapágyakat is szétszetni és megzsírozni néha. Nálad ez valóban nehezen kivitelezhető de érdemes megcsinálni majd szerelővel.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz runner 125 #73159 üzenetére
Vazz tényleg, ez jó ötlet, van otthon egy pár ilyen túlnyomásos felpumpálós permetezős flakonom azzal be tudok oda lőni, gondolkodtam hogy kiszedem az akksit (merthogy ha leveszem az ülést pont rálátni a rugóstagra) és kitakarítom gőzborotvával, de rizikós mert minden kábel ott fut ha meg véletlen rossz helyre lövök ki tudja...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #73159 üzenetére
Azaz,ilyen spricnis flakon jó erre a célra,le fújod majd ecsettel szépen leszeded a sok dzsuvát.
Ez a slag/gőzborotván nem szabad,mindig meglepődöm. Nem cukorból van a motor.. Csoda ha egy egész napos esőt vagy havas hágókon való átkelést kibír.
A 30lityis tankot irigylem,nem kell megállnia 400-500Km-t mint nekem, elég ~600+után.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #73164 üzenetére
Levegőszűrő ház alján szokott egy luk is lenni, pont e célből. Nálam kb lámpa magasságban van, addig jó vagyok. A segédvázba ha befolyik a víz akkor alul ki is fog.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz runner 125 #73153 üzenetére
Oszkar-asszony-kutya-gyalog-fénképezőgép. Ne tudd meg mennyire hiányzik h nem motorral megyek ide oda. Én magam nagyon tudnék élni. Hotel sopronba vagyunk. Kint ilyen kiülős helyeken kajolunk, egy vagyon.
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest