- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
[link] mi az isten?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz csongi #39806 üzenetére
Az eleje meg 1-2 dolog nekem is nagyon tetszik és a cikkben leírtakkal szinte teljesen egyet értek. Az eleje valami fenomenális, de ha már a sorok közötti cikázást beáldozták az elejével akkor igazán kaphatott volna egy kicsit vaskosabb hátsót legalább is gumi fronton. A kipufogót is formázhatták volna az elejéhez hasonlóan szögletesre. Első ránézésre árban azt hittem több lesz.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
Egy fontos dolgot kihagytak belőle. Goldwingnél is nagyobb teljesítményű hangrendszer, ami ráadásul körbe, kívülre sugároz - s gyárilag beépítve játssza, hogy "nana-nana-nana-nana Batman!"
933 mm, vazze... Tükrökkel betolom az udvarba a gépem a 760 mm-es bejárati ajtón...
De ettől függetlenül tetszik a megjelenésében, hogy egyedi, van karaktere. Kéne egy fekete bőrruha, bukó, palást, s krúzolnék vele este a városban, poénból De komoly motornak nem kéne. A futómű, fékek alapján nem is annak szánták.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vlevi
nagyúr
"Egy fontos dolgot kihagytak belőle. Goldwingnél is nagyobb teljesítményű hangrendszer,"
Meg, ahogy olvastam, ez egy felidomozott NC750. Úgy meg kevés. Szerintem.
Én viszont ezt nézném meg szívesen : Már biztos: jön a Yamaha MT-09 túraenduró
Mondjuk az, hogy nincs rajta topcase tartó gyárilag, az nem teccik. Tudom, lehet rá utólag rakni, még egy gixxerre is, de akkor már nagyon túlnyúlik a motoron, nagyon megváltoztatja a motor egyensúlyát +20-25 kiló hátul, a tengelyen túl.
A többi túraendurón (Vara, Capo, GS, V-Strom) gyárilag ott a helye a doboznak.De mindegy, mert úgyiscsak a képeket nézegetném, nem hiszem, hogy rövid távon lecserélném a mostanit. Legfeljebb a Szerencsejáték RT szponzorálásával
[ Szerkesztve ]
-
eszgé100
őstag
-
válasz csongi #39810 üzenetére
Én annyira nem éreztem sohasem "merészebbnek" a Hondát mint a többieket. Sőt inkább ellenkezőleg, de ugye ez kicsit szubjektív. Nálam a Yamaha és a Kawa mindig előrébb volt ilyen szempontból.
Egy CTX-et szoktam látni nap mint nap. Az is olyan volt első alkalommal, hogy előlről Wooow, de amikor megláttam a "nyeszlet" hátsó felét valahogy egyből ki is ábrándultam belőle. Gyakorlatilag ezt is minél többet nézem így képeken annál kevésbé tetszik.
(#39809) vlevi: igen, ez a High-Tech külső kaphatott volna a burok alatt is komolyabb technikát, pláne az csicsa felár mellett.
MT-09 alapjaira lehet építkezni, valami veszedelem milyen az a motor menetdinamikailag.
(#39808) .mf: ezzel én sem tudnék a kapunkon befordulni. Most is úgy jövök be, hogy Y alakban beseggelek a járdán, hogy reggel ne kelljen ezzel szórakozni, de elég szűkös pedig nem túl széles a gép.
MÁS:
Múltkor mindenki haverkodni próbált. A CIB biztonságija jön, hogy milyen "Harley"... Azután, a benzinkutas erősen faggat mekkora a motorja és stb... A Lehel sarkán megáll mellettem egy másik motoros, vágja milyen masina és egyből mondja, hogy valamikor ő is ilyet szeretett volna. A túristák a gépet fotózgatták.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
Nem tudtam hogy el lett halasztva a csere. Bár jobban belegondolva ez sem probléma, a rendszert ismerve ha a kolléga most rögtön beiratkozik a tanfolyamra ebben a szezonban akkor sem nagyon lesz már ideje motorozni...
(#39784)
A nemjóját! Mit takar ennyi pénzért az a "kötelező átvizsgálás"?(#39753) Mosquito34!
Csak meglett...miután a GMapsot gyalogos módra váltottam...(#39764) HGabor89!
Nyugalom! A hosszú élet ritka.(#39794) eszgé100!
Grat!Kérdés
Mint említettem már a kelleténél/passzentosnál kb. egy számmal nagyobb (cordura) kabátomat "frankón" rángatja a menetszél; ha bőrkabát lenne azzal is ez lenne a helyzet vagy esetleg a súlyának/más tulajdonságának köszönhetően azzal nem lenne ilyen probléma? Persze továbbra is a csupasz Viharon értve.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
válasz eszgé100 #39811 üzenetére
Öröm látni, hogy gyűlnek a topicban az SV-k.
Enyémet eladtam, hogy majd rendezek belőle pár kiadást, erre elkúrtam az árának egy nagy részét a semmibe. Most se moci + még a kiadások is hátra vannak, de legalább már nem fáj a hátamCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
válasz canniball #39813 üzenetére
A kabátom akkora, hogy a FF Harness Flite (mell+hátvért) is belefér. Amíg az előző gerincprotival használtam, akkor se rángatott. A nadrágba pedig a vékony lábam majd' másfélszer belefér. Pedig megyek időnként 200 fölött is velük.
Vastagabb, nehezebb, keményebb anyag. Védelem (főleg csúszás) és szélrángatás szempontjából jobb. Viszont szellőzni se fog úgy.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
eszgé100
őstag
-
canniball
nagyúr
"Amíg az előző gerincprotival használtam, akkor se rángatott."
Na de téged védenek az idomok. Vagy csupasz gépen is próbáltad?"A nadrágba pedig a vékony lábam majd' másfélszer belefér."
A nadrág az nálam sem problémás, csak felül van helyzet."Viszont szellőzni se fog úgy."
Természetesen nem. De a "hűvösebb" napokon ez talán nem annyira kardinális kérdés, illetve úgy láttam ezekből is van szellőzővel ellátott modell. A nyári nagy melegekre pedig úgyis marad a "hálós" dzseki, azon átfúj a szél így nem rángat.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
válasz canniball #39813 üzenetére
Amilyen idő van talán jobban is jár.
El lett halasztva mert amik szóba jöhetnének azok mind legalább másfélszer annyiba kerülnek mint a ZL400 és most nem tudok ennyit már kiokoskodni, pláne így a 2. gyerek érkezése előtt. Ha meg lenne 1-2 olyan ajánlat amik jók lennének azok hamar elkelnek, max pár nap.
Egyébként amióta kitisztult és megjártam különösebb gond nélkül körbe a Balatont utassal, azóta le is nyugodott a váltási kedvem kicsit. Motorikusan elégedett vagyok már vele, szépen fel lehet pörgetni 160-170-ig ami nekem bőven sok is.
Az átvizsgálásban benne van a fékolaj csere, az olajcsere, a kardán olaj cseréje, olajszűrő csere. Ezen felül végül náluk vettem külsőre ugyanolyan indexeket mint a gyári, kuplung bovden csere is volt és a hátsó fék pedált is rendbe szedték. Ja meg a múltkor elhagytam a kipufogó tartó csavart és amit a helyére tettem azt cserélték egy normálisra. Hazafelé olyan szépen, egyenletesen ment végig mintha új motort kaptam volna. Még esztétikai dolgok vannak amiket meg kellene csináltatnom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
dellfanboy
őstag
nah tegnap megvolt az első forgalmi órám. mit ne mondjak így elsőre, esőben ez a budaörsi útvonal nem tűnt olyan nehéznek, volt egy két emelkedőről való elindulás ami nehezen ment de a többi elég jól.
viszont rájöttem, hogy 1 garnitúra ruhával nem fogok tudni kellemesen motorozni. mert most van egy perforált bőrdzsekim, amibe tegnap konkrétan vacogtam a 15 fokba. igaz nem volt alattam komoly aláöltözet csak 1 póló, de tök király hogy 30km/h felett már érzem a menetszél hűsítő hatását, szóval a nyári ruhám már megvan.
viszont a caberg bukóm 60-80km/h-óráig elég halk, igaz nem egy süketszoba, de azt vártam tőle hogy sokkal hangosabb lesz, ha szerzek füldugót, szerintem a 130-as limitig megfelelő leszami viszont számomra tök meglepő, hogy már csütörtökön vizsgázok úgy, hogy tegnap végigmentem 1x a vizsgaútvonalakon és jövő héten fogok még2x, ergo 3x1,5óra után küldenek vizsgára, ami nem tudom azért van
- hogy megbukjak és fizessek újra
- vagy ez a módi
bár nem néztem meg hány km-t motoroztam tegnap de az előírt 490 km szerintem sehogy se lesz meg...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Outlander
addikt
válasz dellfanboy #39822 üzenetére
"ami viszont számomra tök meglepő, hogy már csütörtökön vizsgázok úgy, hogy tegnap végigmentem 1x a vizsgaútvonalakon és jövő héten fogok még2x, ergo 3x1,5óra után küldenek vizsgára, ami nem tudom azért van"
Benzin és motor kímélő üzemmód... maximalizálják a profitot, régebben még volt a kenőpénz is, de az manapság már valóban visszaszorult, mert sokan félnek... de a süti/torta, kávé, sör kombó még mindig divat.
Hiába no, mocskos kapitalista szocialista világban élünk...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Something_
őstag
válasz dellfanboy #39822 üzenetére
Szombaton megyek vizsgázni (úgyis sikerülni fog), de kíváncsi lennék, hogyha megbuknék, akkor kellene fizetnem pótóráért. 4x1,5 órát vezettem én is. Alapból 3 alkalmat írt be, de kértem még egyet, had motorozzak
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #39821 üzenetére
-
TommyGun
őstag
válasz dellfanboy #39822 üzenetére
Én 4 órát vezettem össz vissz forgalomba, reggel 10-re kimentünk beöltöztünk végigmentünk azon a 3 útvonalon amin menni szoktak a vizsgabiztossal, asszem 2x végigmentünk mind a hármon és ennyi.
Nem mondom maga a 4 óra teljesen korrekt volt mert végig beszélt a fazon a fülembe mire figyeljünk, fordítsd a fejed hogy látszódjon körbenézel ésatöbbi végén még egy 20 percet összegzett.
Namost nekem akinek a motor vezetésére meg a forgalomra annyira nem kellett figyelni max arra hogy ne rutinból csináljak mindent nem volt probléma, de aki PL nem szokott vezetni, nem ült még elötte motoron annak azért ez gáz lehet. Egyedül ugye arra kelett figyelni hogy ne rutinból menjek, kikerülésnél ugye hátranézni szépen megállni a stoptáblánál látványosan körbenézni, indexelni mindehol ésatöbbi...kicsit nehéz volt az elején visszaszokni erre."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Sianis
addikt
válasz TommyGun #39827 üzenetére
Érdekes amit mondasz, mert itt meg állítólag hullanak az emberek, mint a legyek. (XIII. kerület). Stop tábla, macisajt, kerékpárutat nem nézte meg mindentől jobban, jobb kéznél nem villant a lámpa, melyik oldalról melyik oldalra kanyarodsz, nincs vonal, de ez kétirányú utca és sorolhatnám.
-
eszgé100
őstag
válasz Something_ #39825 üzenetére
Szurkolok
Nekem egy masik varosban volt a vizsgam, szerencsetlensegemre egyaltalan nem vagyok ott ismeros, igy vizsga elott kb 1.5 orat motoroztunk, kozbe mondta az oktato, hogy nagyjabol erre szokott jonni a vizsgabiztos. Termeszetesen mikor vizsgaztam meg csak a kozeleben sem jartunk. Itt annyi nehezites van, hogy a vizsga ket reszbol all, az elso fele, amikor a vizsgabiztos mondja, hogy merre kell menni, mit kell csinalni (leparkolas, elindulas emelkedon, stb), majd ezutan egy un. independent riding, ami azt takarta, hogy elmondta, elore, hogy elmegyunk a lampaig, aztan korforgo, majd kovetni egy kituzott utiranyt (nekem pl Manchestert), aztan egy par szaz meter mulva megkerulni nagyjabol a fel varost, majd be a teszt kozpontba. Mindezt ugy, hogy neked kell kitalalni a tablak, illetve nyilak alapjan az utvonalat, es a vizsgabiztos csak arra figyel, hogy szabalyosan kozlekedsz-e, persze ha nem sikerul belonod a celt, akkor ad masikat, csak a szabalyossag a lenyeg
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
Steven
addikt
Csütön azaz tegnap voltunk Persuader-el Kakucs ringen, jó volt az idő: szakadt az eső... bevállaltuk... életem első ringezése 11től du 4 ig toltuk , szakadó esőben !
Amúgy senki nem merte be vállalni , akinél fizettünk az is azt mondta ne menjünk fel... hát felmentünk .. sikeresen fikáztunk is egyet mindketten!
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
ua azért amiért sokan mások sok a köcsög vagy sok köcsög van ... dzsino testvérünk is megmondta....
amúgy sok itt a megmondom ember ami ilyen fórumokról össze olvas mindent , hogy mi ,hogy van ... és a valóság ezt sajna nem tükrözi ő meg megunta a harcot az okosabbakal...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Fel szeretném mérni a terepet, hogy anyagilag hogy is jönnék ki, nagyobb motorra vágyok, mint a mostani 50-es robogó. Még nincs jogosítvány nagyobbra, ezért majd anyagiak eldöntik, melyik is lesz vagy nem lesz
1. lehetőség a B125
2. lehetőség az A2.Szeretnék egy sportos kinézetű motort, mellyel városok között (50-100 km) könnyedén ingázhatnék, és nem lenne annyira fárasztó, városban könnyedén haladjak az autósokkal, autósok között. Most a túra és a sporttúra motorokkal szemezgetek, és a mostani naked motorok is tetszenek, pl.: [link] vagy ha sport-túra, akkor pl.: [link]. Sportos kinézetű motorok jönnek be, de ami nem tetszene, hogy rá kellene feküdni, olyan sportos, vagy a kerek lámpások sem annyira, ezek nem jönnek be nekem, pl.: [link]
Kérdés az lenne, hogy mennyit kellene rászánni minimum, és milyen motorokat ajánlatátok? Elég erre a felhasználásra a B125? Ha további információ kellene a válaszokhoz, akkor azt is jelezzétek.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
-
félisten
Sokat elmond, hogy 5-6 percig feküdt a motoros holtteste az úton úgy, hogy még egy BKV busz is elment mellette. pf
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
vlevi
nagyúr
válasz oliwire #39835 üzenetére
A2-t csinálnám meg a helyedben. Habár, a legjobb lenne az A korlátlan, mert árban nemnagyon van különbség a kategóriák között, de a korlátlan az életkorhoz van kötve, azzal nem tudom hogy állsz.
Városok közötti ingázásra határeset a 125-ös, majd Bogyó megmondja a pontos adatot, de a normális utazója ezeknek 80 körül van, és akkor a kamionok is letolnak az útról. -
oliwire
őstag
Igen, az életkor miatt nem lehet nekem korlátlan, kicsúsztam, mikor még 20,21 éves kor körül lehetett. Igazából nem is annyira fontos az ingázás, mert lehet heti vagy kétheti 1x történne. Inkább a városban lenne jó.
A teljes helyzet igazán abból áll, hogy 1 félév van hátra az egyetemből, utána lenne munkahely. Azalatt az 1 félév alatt gyűjtenék, amennyit tudnék, és tavasszal eladnám a robogót, amiből meglenne a jogsi a nagyobb kategóriára. Amit pedig gyűjtöttem, abból meg motort vennék, mert gondolnám, hogy kevesebbet fogyaszt, mint az autó, és a további járulékos költségek is kisebbek. Ezzel akarnék munkába járni Debrecen városában. Tavasszal meg nyáron meg az ősz elején meg autóra tennék félre, hiszen télen már nem járható a motoros munkába járás. Erre a kis időszakra gondolkoztam motorra, így ajánljatok nekem
-
csongi
veterán
válasz oliwire #39840 üzenetére
A hatszazas nem a legolcsobb. Erre a foleg varosi kozlekedesre koltseg hatekonyan max 250es. Itt szuk a valasztek, Leginkabb robogo van, de ha a 80% varos es debrecen akkor nagyobb kereku robogo. Valtos motor szerintem napi hasznalatba nem elonyos. Pakolhatosag viz szel vedelem nulla a tobbin. Az allando valtas miatt farasztobb ezek fordulatbol mennek. Erre amire neked kell talaltak ki a maxirobogot. De a 400 vagy afeletti uzemeltetese mar annyiba van mint egy 1000 ccm autonak.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz oliwire #39840 üzenetére
Ha olcsón akarsz motorozni (és utas nélkül), akkor egy egyhengeres kettőötvenest nézz magadnak: Honda CBF 250 nem egy vagyon, tartja a 95-100-as utazót és 3 liter körül fogyaszt. Ez 21-22 LE körül van, kb. 120 a végsebessége. Ha ugyanezt még stílusosan is szeretnéd csinálni, akkor meg egy (sajnos öregebb, de 2 hengeres) Yamaha Virago 250) szintén 3 literes fogyi, bár talán picit lassabb.
Szerk.: Ja, hogy új motort szeretnél? Suzuki Inazuma a Te géped!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz oliwire #39837 üzenetére
Ha a pénz szempont, akkor B125 és robogó.
Ha sportos, A2, haladjon is, lépést tartva lakott területen kívül az autókkal, és olcsó legyen, alacsony fogyasztással, olyan nincs. Sajnos 250/300 ccm a legkisebb sportos motor, de aránytalanul drága használtan is, mert csak a Kawa Ninja 250, és kevés van belőlük; 500/600 ccm-es régebbi sportos vagy naked olcsóbb, de abból folytott kell, és több a fogyasztás, adó, biztosítás; itt is egy min. 450-500 + átírás, eredetvizsga, bizti, adó, első javítás, kopó-fogyó-folyadékcsere, azaz 550-600k-val minimum számolhatsz. Meg 5-6 l fogyasztással.
A motor nem olcsó sport.Aztán nem ártana beöltözni is, de ez robogóhoz is kéne.
Legolcsóbban: 30-35k üvegszálas bukó, 20k protektoros dzseki, 10k gerincprotektor, 6-8k kesztyű, 15-20k csizma; s akkor még nagyon alsó hangon számoltunk mindent.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Grillo
őstag
Azért az, hogy bogyó gépe a 80at szereti, nem azt jelenti, hogy az összes 125ös ilyen. Alattam a 125 Scarabeo kellemesen tartja az óra szerinti 100-110et, ami valós 95-100 körül van. Mentem vele nem egészen egy hónap alatt 2 ezer km-t, felét vidéken. Főúton bőven elég, ha nem akar az ember állandóan előzni. Persze egy személlyel. Autópályára nem megyek, M0 igen. Városban bőven elég, dombon is gyorsul, én nagyon elégedett vagyok.
Váltósból inkább 250 vagy felette, és akkor nem kell folyamatosan gépészkedni. Persze van, aki azt szereti. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #39844 üzenetére
"...Főúton bőven elég, ha nem akar az ember állandóan előzni. ..."
Előzni? Többnyire maga a 125-ös a forgalmi akadály az autóknak.
Egyébként én mindig valós sebességekről szoktam beszélni, mivel szinte állandóan az orrom előtt a GPS. Óra szerinti 90-nel én is tudok folyamatosan haladni, de az valójában csak 85 km/h körül van.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
sqpp
őstag
Mit gondoltok kezdő motornak erre?
(Suzuki DRZ-400)
Sok ismerősöm mondja, hogy ez kicsit sok úgy, hogy még RENDES motoron sem ültem...
De ha tényleg úgy mondjátok, hogy nem 150cc-sen kezdem a jogsit sem...Meg hát, amúgy se fogok az elején annyira repeszteni, hisz még csak kezdő vagyok.
Errefelé van terep és városok is akadnak eléggé, ezért döntöttem eddig az Enduro mellett.
-
csongi
veterán
Szerintem egy 250 es valtos motor nagyvarosi gep, es itt Munchen vagy ilyesmire gondolok. Debrecen is nagy , de 300 meterenkent lampa keresztezodes. Kis ccm valtoval egy gepeszkedes allandoan. Varosba kabatolva veged. Sehova nemntudod tenni a cuccod! Varos!!! Kinlodas az elso alkalommal pedig csak egy kilo kenyeret vinnel haza vagy a moziba mennel el. Varosi fo kozlekedesi eszkoznek nem elonyos szerintem. A2 egy jo robesz eltolod vele egy ket szezonra aztan valtas . Nem tudom a tobbiek mennyit hasznaltak munkaba jaros napi kozlekesi eszkoznek a motorjukat, de nem ugyan az, mikor 2-3 nap alatt letol az ember par szazat vagy ezret. Munkagepnek nem a naked vagy csopper motor valo. Probald ki anit csak tudsz. A vezetes folyaman mar lesz tapasztalat kopasz motorrol, es meglatod mikor lecuccolsz mennyi hely kellene. Legalabb egy doboz kell, de az sem er fel egy ules alatti rakterrel. Burgonya pl. Lehet elitelni a robogot, de ezeknek a vasaknak ez a szakteruletuk. De Girlo jol mondja. Ha keves a 125 de sok koltsegbe egy 250 akkor 150 pl honda phanteon. 2 liter cuccolhato, furge, 90 utazoval el van. Es konnyu parkolas pikk pakk .
-
Steven
addikt
haverom 0 motoros tudással rá ültettem erre és ki küldtem cross pályára 35 évesen.. ment mint a biciklizés ... Az , hogy hogy mész vele az fejben dől el. Ez a motor meg aztán végképp nem egy erőgép ,150-160nál nagyon nem megy többet de a 150 is kínzás neki ... szerintem full kezdőnek tök jó ez a motor..., ha el is esel vele nincs mi össze törjön...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- AMD FX
- alza vélemények - tapasztalatok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Dolce Gusto
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest