- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- iOS alkalmazások
- Íme az új Android Auto!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz -Mosquito- #31451 üzenetére
Ja sajnos egyre kevesebb a kiállított holmi, nem véletlenül lett egykalap alá hozva a Motor fesztivál, az Épített Motorok és Autók Találkozója, a Tattoo Expo és az Auto Tuning show. Azért családi programnak nem olyan rossz.
Tavaly haver kivarratta magát addig én néztem a divatbemutatót meg a Cherry Bomb koncertet. Idén viszem párom meg a lányom is. Nem lehet elég korán kezdeni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
TommyGun
őstag
Kérdés. Mivel a nagyrobimon ugye minden karosszéria elem műanyag, érdemes ezt polírozni?
Műanyag karosszériás kocsim még nem volt, gondoltam nekimegyek tavasszal bár szép a fényezésem de van egy két hajszál karc. Meg elég nagyok a felületek annyira nem lenne pepecs meló.Illetve a másik kérdés amire még nem írt senki semmit de most hátha, a bukómon van pár karc ahogy sikerült lefejelnem a kaput, néha elfelejtem bukóba nagy fejem van, amúgyis de bukóba aztán
Szal van pár karc benne, mivel érdemes javítani?"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #31458 üzenetére
Mivel ugyanúgy festve vannak a műanyag idomok, mint egy autó fémkarosszériája, így szerintem bármelyik viaszos autópolírral neki lehet menni...
szerk: előző Thaliámnál az első sárvédők műanyagok voltak, de ugyanazzal a festékkel festve, mint a többi - fém - lemez.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #31459 üzenetére
Nya akkor fúróval nekimegyek, van minőségi gépem meg hozzá polírfejek, finoman nekikezdek majd
Köszi az infot."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Mizsala
tag
Sziasztok! Hétvégén úgy néz ki pesten lesz dolgom és egyúttal keresgetnék valami jó túra csizmát.
Tudnátok adni ötletet, hogy melyik boltba nézzek szét, ahol van választék is és tudok próbálgatni? -
csongi
veterán
válasz TommyGun #31460 üzenetére
Óvatosan a fúrós polírozással, mert könnyen baj is lehet belőle a magas fordulat miatt.
Gépi polírozás egy másik kategória. azt előtte több szemcse nagyságú pasztával tisztítják ki a lakkot.
Ha nem akarsz kárt okozni magadnak, akkor vegyél folyékony súrolószert, finoman körkörösen "súrold" át a lakkozott felületeket, ha lámpa karcos akkor azt is lehet ,vagy az erősebben karcos plexit is.
Mosd át bővizzel. Majd a teknős kék pasztájával az egész motort átkenheted. A nem festett, lakkozott műanyagokat ne, mert fehér foltot hagy, amit nehéz letakarítani. Majd a hsználati utasítás szerint, kézzel dörzsöld át. Ha ez meg van akkor elég évente 2-3 alkalommal csak pasztázni a vasat. A légykakak sem marad meg rajta, teljes vízlepergető. A plexin is tökéletesen működik.
Jó kis meló egy 6-8 órát el lehet vele pepecselni elsőre. Utána már egy óra alatt meg lehet csinálni -
TommyGun
őstag
válasz csongi #31463 üzenetére
Hál istennek olyan fúrom van amiben nagyon durván le lehet venni a fordulatot, köszi a tanácsokat megfogadom őket.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
polimorf
tag
válasz TommyGun #31464 üzenetére
A motor fényezése ugyan az mint az autóé, tehát nyugodtan lehet polírozni. Arra azért vigyázz ha géppel polírozol, hogy folyton mozogjon a gép a felületen mert ha sokáig egyhelyben polírozol elkophat az a vékony lakk amiket a gyárban spórolás miatt csak vékony rétegben tesznek rá. Szerintem többet ér ha elmész egy autóápolóhoz, vagy egy fényezőhöz és kérsz tőle egy kevés polírpsztát, (1 stampedli elég az egész mocira) nem őrült összeg és mégiscsak proficucc, nem ilyen teknősbékás meg egyebek amik meg sem közelítik a minőségi pasztákat pl. 3M, autoglym stb.. Hozzánk is szoktak jönni pasztáért és szívesen adunk.
A sisak karcokról: attól függ mennyire mély a karc ha nem annyira veszélyes akkor 2000-es vizes csiloló papírral elcsiszolni aztán polírozni. De ha ebben nincs tapasztalatod akkor necces mert átcsiszolhatod és polítozhatod a rajta lévő fényezést ami még csúnyább mint a karc. Azt a helyedben elvinném fényezőhöz aki megoldja ha lehet a problémát.
Viszont ha túl mély a karc akkor marad az átfényezés.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Mostanában egyre több motoros jön fényeztetni hozzám.
Veterán motortól a sisakokig, kompett motorok sorakoznak festésre, de ezekre csak ha idő lesz akkor fogom megcsinálni.
Időm meg mostanában nem sok van.
Tavaszig úgy is ráérnek.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerelésben járatos uraktól kérdezem: a km-óra spirált karbantartásakor olajozni, vagy - megpróbálni kihúzni a belét - és zsírozni illik?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz csongi #31469 üzenetére
Akkor ha egyszer összefutnánk szívesen adok neked ingyért
Csak ne mond el senkinekAmúgy én sem ingyen írtam a stampedlit, szerintem párszáz jó kemény Magyar forintért biztosan adnak, ami nem nagy összeg.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz fattyu #31427 üzenetére
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/31/a_miniszterium_felrelep/
Ott a kiskapu a végén, ami a zsebedbe tesz pár 10-est
www.dongosofor.hu
-
őstag
-
őstag
válasz huszi.gyb #31476 üzenetére
A TC-nek a múltkor írták, még 50.000 olvasója sincs.
Hát remélem aki odafent olvassa az is belső ellenség.....Mert persze az átlag szerencsétlen miért olvasná, hogy milyen egy jó autó vagy, hogy mennyire geci egy szerelő mikor utána úgyis odaviszi, hogy összetaknyolják.....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
PoLizei
aktív tag
Persze az okmányirodán hiába lobogtatja bárki a kinyomtatott TC cikket, az ügyintéző addig nem adja ki a frsz-ot, amíg be nincs fizetve az illeték, mást nem tehet. Utána majd lehet fellebbezni, pereskedni, úgyis megmagyarázzák a jogszabályt az ő értelmezésükben.
P*L****
-
fattyu
veterán
válasz huszi.gyb #31473 üzenetére
mondjuk nekem az is elég ha nem a forgalomba helyezés hanem az adásvétel számít. De még efelől se vagyok meggyőződéve.... De reméljük. Az adásvételi decemberi dátum
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Zin
őstag
Üdv! "A" korlátlan jogositvány mennyibe kerül most? B megvan már rég!
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
-
ALI_G
veterán
[link], remélem ezt megtudjátok nézni.
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #31490 üzenetére
A motorosrendőrök azt mondanák, tökéletesen csinálta.
Ők ugyanis úgy tanítják a vészfékezést, kikerülést, hogy első a kuplung, aztán hátsófékkel megülteted a motort, majd az elsőfék. Ezeket nagyjából egyszerre, de mégis ebben a sorrendben. Aztán, ha nem sikerült megállni,akkor fékek fel, kulung továbbra is behúzva, kikerülés.
És, hogy miért? A behúzott kuplung vészvékezésnél azért kell, hogy ne kelljen fékezéskor még a motorfékkel is, és még emiatt a helyes gázadással is foglalkozni. A hátsóféket amúgyis blokkoláshatárig fogod használni, sőt, előfordulhat, hogy leblokkol a hátsó kerék, attól pedig kulung nélkül lefullad a motor, satöbbi.
A hátsófék pedig azért, hogy leüljön a hátulja, ettől, igaz, csak nagyon minimálisan, de mégis nő a tengelytáv, stabilabb lesz a motor, és az erős elsőfékre kevésbé lesz hajlamos első kerékre állni. -
zsolt19900
őstag
igen akkor itt most megint vitatkozhatunk, hogy HA nem ment volna ilyen gyorsan, akkor az elsőbbséget meg nem adó simán bekanyarodik előtte, és nem kell minden ábelesz kobeleszt elmondania, hogy Isten megsegítette.... ez is lehet egy nézőpont
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Integra
titán
válasz fattyu #31493 üzenetére
ne beszélj már marhaságot, húzta a gázt, ahogy alapvetően mindenki húzza! az, hogy nem kapott elsőbbséget meg lehet figyelmetlenség is, ahogy lehet az is, hogy nem számított az autós nagy sebességre a motornál és rosszul mérte fel a helyzetet, a motoros gyorsabban ott volt mint képzelte.
mindegy melyik az igaz, a motoros gyorshajtott.. amíg sebességhatárok törvényben fixek, addig ezekből kell mindig kiindulni. majd ha no limit van mindenhol, lehet arról osztani az észt, hogy nem adott elsőbbséget az autós.. bámulatos, hogy a felelősség áthárítás milyen könnyen megy...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
Ilyen mértékű sebességtúllépésnél számítani kell arra hogy a többi közlekedő nem fogja tudni femérni a sebességét. Tény hogy nem kapott elsőbbséget, de minden olyan közűti helyzetben nagyon óvatosan kell állatkodni, ahol a közlekedésben résztvevők hirtelen irányváltással bajt okozhatnak.
Gondolok itt arra például: nem jó ötlet 250el száguldozni olyan úton ahol bekötő utak vannak, mert onnan kikanyarodhat/ oda bekanyarodhat valaki. Vagy: nagy tempóban lendületből felejtős 90el haladó kocsisort előzni, mert a kocsisooból valaki elkezdhet előzni úgy hogy nem vett észre mert jössz mint állat. Vagy: álló kocsisort (mondjuk villamossínen) 40-50km/h feletti tempóban előzni. Bármikor megfordulhat valaki vagy kinyílik egy ajtó stb... számtalan ilyen szitu van. Még a szabályokat betartva is arra kell számítani hogy nem biztos hogy észreveszik a motort, nem hogy nagy mértékű sebességtúllépésnél...
A videó készítője is azt írta címnek gone too fast.. Gondolom érzi ő is hogy ezt leginkább ő kúrta el.
[ Szerkesztve ]
-
hcstuning
tag
Motor lekötéséhez mit használtok?
Lánc, lakat, tárcsafékzár?
Gondolom, hogy nincsen tökéletes megoldás, de csak jobb valahogy "védekezni".
-=Joey=-
-
fattyu
veterán
válasz Integra #31495 üzenetére
ez nem áthárítás.
félre tetszik érteni.
ha 200al fekenődök valakire aki nem adott elsőbbsget benne volt a pakliban. nem tettem meg mindent azért hogy életben maradjak. ez mind igaz.
attól még az elsőbbség NEM függ sebességtől. Nem van sehol leíva a kreszben hogy csak annak jár aki betartja a sebességet. az viszont igen hogy aki adja annak meg kell győződnie arról hogy aki jön azt ugye nem kényszerítheti semmi hirtelen meg veszély meg ilyenek.
Ez márpedig azt jeletni hogy neki fel kell mérnie mielőtt fordul. Nem csak azt hogy 100 méterre van és normál esetben ez untig elég.
Ez nem felelősséghárítgatás hanem nézze meg rendesen mindenki mielőtt úgy dönt hogy akkor itt elférek...
hcstuning: láncolva villanyoszlophoz utcán és riasztós tárcsaféklakat. Ha csak megállok rövidre akkor a láncot nem szedem elő mindig.
Ahol normál esetben tárolom ott nem is mindig zárom.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Archer
őstag
Jól láttam, 200 fölött mutatott az óra? Tényleg összeteheti a két kezét. Elég nagy volt ahhoz a forgalom, hogy 2 kiló fölött döngessen de a videóból ítélve ő is rájött.
Valószínűleg szerintem az volt, hogy jött ugye a fekete kocsi ami befordult elé és amikor az elnézett a szembe sávba csak a szürke kocsit látta még a távolban ami mögött jött a motor csak 200 fölött a motor pillanatok alatt megelőzte és odaért, közben a fekete autós már nem nézett előre többször mert az utat figyelte ahová fordulni akart. Azt mondjuk nem látom, hogy a fekete kocsi indexelt-e balra mert az illett volna kitenni már legalább akkor amikor a motoros még a szürke kocsi mögött volt.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #31490 üzenetére
Nekem is azt tanították anno, hogy bármi gebaszt van, kuplung. (Motornál, kocsinál is).
A vitához: Én mindegyik résszel egyetértek. De amikor engem elütöttek jött az, hogy nem is vettek észre. (Ezért is akarok hangosabb, erősebb gépet a mostani 50-es robogómnál). Szóval lehet, hogy nagy sebességnél nem is vesz észre. Sajnos erre motorosként számítani kell, te vagy a gyengébb. (Persze az nem kifogás, hogy nem vett észre), ettől még ugyanúgy 1 hétig szerelőnél állt a Honda...www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest