-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz -Mosquito- #28050 üzenetére
Még "ginkana" volt az egyik srácnak. Jó ki kiegészítő, de ezt szögeztük le elsőnek. Nem helyettesíti a sávváltás előtti körbenézést, csak segít a holtér csökkentésében.
Persze a visszapillantó bukó ami térképet tud vetíteni a elülső kijelzőre sokkal jobb....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Daywalker
addikt
Valaki "olcsó" térdkoptatót keresett...talán Ali_G? Bázismotornál 5100 a Vanucci párja most. Nekem is kéne
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #28052 üzenetére
Nézem a weboldalukat de nem találtam meg, nyomi vagyok
Jamegvan[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #28053 üzenetére
Jah, én a Louis oldalán szentségeltem, mert ott nem találtam, aztán lapozni kellett volna Amúgy ez jó ár szerintem. Vettem egy Vanucci nadrágot, csak kéne rá vennem koptatót....
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vlevi
nagyúr
Hideg téli estékre egy kis néznivaló :
Aztán lehet róla jó sokat vitatkozni, hogy mennyi hülyeség van benne , habár, a Honday Safety-Hungary keze is benne van a dologban, olyan nagy blődségek csak nincsenek benne...
-
Dexar007
veterán
Tegnap ota vezetestechnikai videokat nezegetek,de ugy vettem eszre,hogy gyakorlatilag mindenhol ugyan azt tanitjak.Safety Hungarynal a ket szint teljesitese majdnem egy jogsi ara. Cserebe mit kapsz?Par bolyat,par szep mondatot aztan gyakoroljal.Ugyan ott vagyok,ha elmegyek egy parkoloba,vagy kihalt utra,es unalomig ismetelgetem a feladatokat.Mellesleg tegnap delutan ezt csinaltam,es a szuk nyolcas hatso fekkel jatszadozva mar siman megy.Holnap fogok ket bolyat,egy meroszalagot,aztan minel rovidebb uton probalok megallni.
Give me your cum,bull!
-
TommyGun
őstag
válasz Dexar007 #28057 üzenetére
A különbség annyi hogy ha elmész tanfolyamra ott meg is nézheted élőben, azért az más mint egy videó, sőt nézik mit csinálsz, látják mit rontassz el, amit te észre sem veszel pont ez benne a lényeg.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
fattyu
veterán
válasz Dexar007 #28057 üzenetére
kapsz egy motort ami ugy fel van keretezve hogy nem teszel kárt benne mikor megtalálod hogy mi a túl sok első fék és elmegy a tapadás az elsőn...
szerintem olcsóbb mint eldobni a sajátot és alsóhangon kétszer ennyit otthagyni az idomok javításán....
persze mindenkinek a saját bőre meg a saját pénze.
Én sem voltam ilyenen de ne mondjuk már értelmetlen...
meg sem emlíve hogy esetleg valaki elmondja ezt így fosul csinálod és nem rögzül a baromság...
avagy a 10millió fociedző országa.... akinek nem inge.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Dexar007
veterán
válasz fattyu #28059 üzenetére
Nem azt mondom,hogy ertelmetlen,de azert 90 pengo azert eleg meredek egy ket napos programert amin masok is ott vannak,vagyis nem egyedul veled foglalkoznak.Azt is ketlem,hogy ott folyamatosan esnek-kelnek az emberek,inkabb egy kicsit rosszabbul csinaljak,es mondjuk nem 17 meter lesz a fekut hanem 19,amire szinten azt fogjak mondani,hogy ,,elfogadhato" es mehetsz a kovetkezo szintre ujabb 45 ezerert.Persze biztos megnyugtato nem sajat motoron gyakorolni,de az eletoszton akkor is kozbeszol,es nem vallalsz el olyat amiben nem vagy biztos,hogy sikerulni fog.Mas szempontbol pedig: rendben,a bukocsoves motoron megtanultal fekezni,aztan otthon a sajatodon megint csak keresheted a hatarokat,mert teljesen maskepp viselkedik.
Give me your cum,bull!
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #28060 üzenetére
Mindkettőtöknek van igaza azért egy pici...egyrészt ott olyan instruktorok vannak, akik addig "ütnek" amíg úgy látják, hogy jól csinálod. Másrészt valóban nem úgy fog viselkedni a saját motorod. Nem ugyanaz semmi sem, tehát nyilván azt a pontot nem fogod megtapasztalni, amit ott. De kapsz egy alapot, amit tudsz hasznosítani. Igazából akkor lenne jó, ha többször meg tudná csinálni az ember a tanfolyamot, de kinek van ennyi zsetonja?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
mocsanisi
senior tag
válasz fattyu #28059 üzenetére
Akinél most jogsizom oktató, ő is motoros vezetéstechnikai oktató is. Ő a saját motoros oktatás híve... Azt mondta, a safety-nél a nevet fizeted meg, de a többi is lehet jó vagy ugyan olyan jó. Amúgy nagyon durván tolja a csávó, tartott egy kis bemutatót
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Dexar007 #28060 üzenetére
Hat motornal nem ilyen egyszeru, h 2 meterrel hosszabb fekut.
Ott a kikerulest is tanulhatod ami a feknel fontosabb, illetve a lassu manoverezest.
Pistibaratom vegigjarta, es mocskosul megtanult motorozni. Ilyet te nem fogsz parkolobn osszeszedni.
Elvitt egy probakorre, abs es motorral, majd egyszeruen leboritotta a motort kanyarra, es huzott egy elso satut, h beszarjak. A motor beforditott kormannyal egyenesen csuszott, majd visszahozta. Hat beszartam.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Dexar007
veterán
válasz Topiccsendőr #28065 üzenetére
Lehet o is beszart csak jol jott ki belole.
Give me your cum,bull!
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #28063 üzenetére
Tavasszal van az OBB támogatásával egy 1-napos "év eleji bemelegítő" ismétlő, akkor -10k, asszem most 18k (nekem tavalyelőtt 15k volt), és jövőre már a dirt tracket is lehet választani. Ennyiért egész nap motorozás, nem saját motorod kockáztatod, kapsz ebédet (elég normálisat) -- szerintem nagyon jó ajánlat. A normál 2-napos sajnos tényleg drága már egy kicsit.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
félisten
válasz Daywalker #28061 üzenetére
Én úgy érzem szeretném, hogy felülhessek egy motorra ami jól fel van öltöztetve, meg én is és megtapasztaljak olyan dolgokat amiket a mindennapokban nem. Sőt esni is kéne.
De hát a zseton. Ha lenne free és nem a világvégén, biztosan elmennék.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
alvaro
senior tag
válasz Bogyó bá' #28072 üzenetére
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy aránylag kevéssé törékeny motorral járok, de azért inkább kihagyom a szándékos odacsapkodását... a kormányt a szerelőm már kétszer húzta helyre, hozzátéve, hogy legközelebb valószínűleg cserés lesz. Szóval inkább nem nyitogatom a pofonos ládát
Szóval ha mennék fizetős tréningre, az biztos helyi motoros dolog lenne.
De már aligha megyek mostanában, a ház mindent visz. Nem mintha akkora penge lennék, de maradok óvatos duhaj, esélyjavításnak az se túl rossz.
-
félisten
Ez hol van pontosan? Pécsről hazafelé eljöttem itt, de nem álltam meg.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #28065 üzenetére
Ez milyen Pisti?
Amugy a bmw is most kezdett el a safetyhez hasonlo oktatast valamivel olcsobban. Jokat hallottam rola, de en se a safetyn se a bmwn nem voltam. Helyette voltam a dodor fele ingyenesen meg elsokent amit kesobb beszuntettek mert gondolom nem volt rentabilis. Pedig amennyire tudom kb ugyanezt oktattak mint a hondan csak sajat motorral kellett menni. Oriasi kulombseg hogy a sajatra jobban vigyazol. Nem fogod ugy erezni a hatarokat. Egyebkent a mqgyar motoros rendor oktatok oktattak. Ok is sok tapasztalattal rendelkeznek. Aztan voltam egy fizetos ket napow kepzesen a hungaroringen. Sokat tanultam ott is. Adtak motort is ha kertel, de pl nekik van egyedul slider gepuk magyarorszagon es az allat. Azon megerzed mit tud kanyarban teligaz-telifek-lapon kanyarodas. Szoval ezert szinten csak ajanlani tudom es olcsóbb mint a safety. Akkor 45 volt. Utana tavaly voltam az ingyenes rendormotoros oktatason. 1 napos, sokan vagytok, de kurva sokat lehet itt is tanulni. En mar csak felelevenitettem a dodoros kepzesen tanultakat, mert gyanazt adtak le. Must have ha meg nem voltal semilyen kepzesen. A safetyben nagy vonzero hogy az ismetles csak 15k vagy ilyesmi.
Menjetek el kepzesre, minden penzt meger, vagy ha csoro vagy, akkor sok ingyenes is van. Meg kakucson is szokott lenni low budget kepzes palyazassal, elmeleti oktatassal. Pls aki iden pottyant be a topicba es nem volt ilyen kepzesen az menjen el Bármelyikre!!! -
Integra
titán
válasz Dexar007 #28057 üzenetére
egyszerűbb lett volna annyit írni, hogy csóró vagy és sajnos nem engedheted meg maganak ezeket a tréningeket és tud e valaki valami olcsóbb megoldást (lásd amit Ali írt alternatívaként), mint ezt az ostoba szösszenet összehoznod, mert nyílván halvány lila fingod sincsen az egészről... közben gyártod a butábbnál butább elméleteket az önigazolásodra... drámai.
szóval egyáltalán nem vicces amit csinálsz, sokkal inkább ijesztő. nekem mindegy, te életed..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dexar007
veterán
válasz Integra #28081 üzenetére
Bezony,hogy csoro vagyok.Mert nincs folos 90 ezrem ket napra azert,hogy korbemenjek parszor a bolyak kozott..es aztan meg a jogsi draga nem?A komplett safety hungary fent van youtubeon,csak annyi a kulonbseg,hogy sajat motoron gyakorolsz, es nem allnak folotted.Felolem belekepzelhetsz mindenfele hokuszpokuszt de akkor sem ott fogsz megtanulni motorozni.Azt sem mondom,hogy a parkoloban,de az legalabb ingyen van.Ellenben ezzel a szintlepegetos treninggel,aminel ha meghuznak,es mindenkepp teljesiteni akarod,akkor konnyen beleszaladhatsz egy 150ezres összegbe.Persze ennyit az eleted ,,meger"--ezert alakultak sorra a treninges iskolak.
Give me your cum,bull!
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #28082 üzenetére
Nézd, szerintem menj el egy rendőrség által szervezettre. Ingyen van, nincs kötelezettség, és ott is sokat lehet tanulni. Igaz, hogy saját motor, de legalább tudni fogod, hogy mire képes az amit valóban használsz. Én is erre mentem, nem bántam meg. Én is csóró vagyok...na...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TommyGun
őstag
válasz Integra #28081 üzenetére
Azért maradjunk annyiban hogy egy pöttyet túlspirázod és túldramatizálod, nem feltétlen kell ahhoz tanfolyam, elég ha van érzéke és szorgalma hogy megtanuljon jól motorozni vki. Én voltam és sok újdonságot nem mondtak, mert már vagy tapasztaltam, vagy nézte róla videót vagy olvastam róla. Annyi benne a tényleg jó, hogy nem saját motor, és nézik mit csinálsz, tudnak szólna, hogy legyél ügyesebb, mi az amit jobban tudnál csinálni, esetleg amit észre se veszel magadon. De maradjunk annyiban, hogy enélkül a tanfolyam nélkül is lehet valaki jó motoros, és apáink is megtanultak motorozni, és mobiltelefon meg internet nélkül is van élet.
Ennyire meg felesleges oltogatni, a motorosok 99%-a nem járt ilyen tanfolyamra és a motorosok 99%-a nem töri agyon magát. Hasznosnak amúgy tényleg hasznos, énis ajánlom mindenkinek, de sajnos nem olcsó ez tény.És különben is akit nem ütöttek még el és esett egy jókorát a mocijával az nem is motorozik
Sajnos 1-2x volt hogy nem adták meg a macisajtomat...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Integra
titán
válasz TommyGun #28084 üzenetére
nem dramatizálok semmit túl, pont leszarom mit csinál, csak nyílvánvaló hülyeséget ne beszéljen már.
amúgy is, ebben a topicban elburjánzott a hülyeség, vak vezet világtalant és közben még jól egymást hátba is veregetik... téged nem zavar, hogy oldalakat kell scrollozni, mert egyik szerencsétlen adja a másiknak a rosszabbnál rosszabb motorozási tanácsot? elméleti huszárból van itt bőven...... aztán kijön a pályára végre valahára és máris az arca 90%-kal redukálódik. láttuk már párszor...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dexar007
veterán
válasz Integra #28085 üzenetére
Nekem nincs arcom,nem veletlen,hogy ilyen videok utan erdeklodok,sot ha akarod tudni meg egy konyvet is letoltottem ,,motorozas mesterfokon" cimmel. Ha lenne arcom,akkor nem erdekelne,csak huznam neki,hiszen ,,azert megiscsak ott van tobb tizezer km" ami semmit sem jelent,es ezt mar az elso nagymotoron toltott nap utan belattam.
Give me your cum,bull!
-
csongi
veterán
válasz Integra #28081 üzenetére
Azert szerintem ez eros volt.Rendben van, hogy az oktatson kiforrottabb tudast kap. De ok sem ugy jottek a vilgra, hogy mindent tudnak. Ez egy fejlodesi folyamat.Az hogy parkoloban tanul es probalja ki a latottakat hallpttakat , sajat motorjaval sajat boren, ez egy sajat dontes. Tegye. Inkabb ott mint a forgalomba. O legalabb akar es a maga modjan megoldja. Csorosag van mindenutt, de ki szereti be ismerni hogy az? Nem jo erzes es allapot.
-
Ferdzsoo
addikt
Az oktatásokról annyit említenék (kettőn is voltam, saját mortorral) hogy tényleg nagyon hasznosak, de az azért szerintem is túlzás hogy az életeddel játszol ha nem mész el egyre. Most lettek nagy divatok az oktatások, annakelőtte nem is hallottál ilyenről mégsem halt meg midnenki aki motorozni kezdett.
Ráadásul van egy motorosrendőr ismerősöm saját tanfolyammal és amit ők oktatnak azis saját motoros, ráadásul pont ő mondja hogy amit idegen motorral csinálsz az teljesen másra jó. Pl tudni fogod mik a határok, de attól a saját motorod határai (amivel mindig menni fogsz) arról foggalmad sem lesz. Emiatt teljesen lehúzta a nem saját motoros oktatásokat, mert sokkal kevesebb érdemi hasznod lesz belőle mintha a sajátoddal csinálnád végig a tanfolyamot. Ebben teljesen egyet tudok vele érteni. Ráadásul egy ilyen oktatás szvsz. 10-20knál többért pofátlanság árulni, és kb ennyit is ér. Én is ennyiért voltam, ilyeneken és ez a reális. A többi marketing, és el kell adni. Egyéni vélemény..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
Jó tudni, hogy van közöttünk profi Talmácsi is, aki oktatja a népet. Statisztikák szerint pont azok szoktak az úton meghalni akik azt hiszik, hogy mennyire tudnak motorozni. Ha jól emlékszem egy tréninget pont azzal zártak, hogy a motoros sosem tud eléggé motorozni, tehát mindig van mit tanulni. Az, hogy ki hogyan próbálja fejleszteni magát,tudását az másodlagos, az a lényeg,hogy nem hiszi magáról, hogy profi és talán pont emiatt nem csapja agyon magát.
TommyGun mondta meg a tutit Őseink is megtanultak mindenféle tanfolyam nélkül is motorozni. Köztünk is van aki jobban és van aki kevésbé tud, de nálam az a lényeg, hogy motoros. És ne szóljunk meg senkit ha parkolóban gyakorol, ő legalább gyakorol. Könyörgöm a motorosok között ne legyen már sznobizmus mint az élet más területein. Pont azért kezdtem el motorozni mert azt láttam, hogy a motorosok egy nagyon összetartó, nem a pénz és motor alapján mérő-megítélő emberek. Könyörgöm maradjon ez így, ne kelljen csalódnom!!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
AndrewTdi
addikt
Jó reggelt!
nem tudom volt-e már téma a világítás, azon belül is az izzók. használ valaki ezek közül valamit? Van tapasztalat?
-
csongi
veterán
válasz polimorf #28090 üzenetére
" Könyörgöm maradjon ez így, ne kelljen csalódnom!!"
Sajnos fogsz . Egy pontig nem tapasztalod, de utána fogod. Ne azt nézd, hogy motoros, hanem azt hogy milyen ember. Addig minden ok, amíg integetni kell, vagy felvonulni meg találkozni. Nah de ami ezen túl van az már más tészta.Most már ipar ágak szakosodnak a motor piacra, egyre többen vannak, és egyre több a motoros is, ezzel vele jár, hogy mindenféle ember lesz. A lenézős pénzesektől kezdve a csórókig mindenki, és nem kimondottan a motorozás ami bővíti a kört, hanem a kényszer, vagy a nekem is van sok miliós motorom. Emberi kapcsolatokat kell keresni, a számodra szimpatikus csapatba kerülni, nem pedig az alapján megítélni valakit, hogy motoros vagy sem. Van egy "baráti" köröm, ahol nem azt nézik mivel motorozol,( a legkisebb az én 500-as robogóm és az 1,8-as Goldwing a teteje, de az átlag a BWM valamelyike. Miért érdekes ez? Mert van a csapatban olyan aki lenézi a robogóm, mert a motor a BMW és semmi más.( ez egy ember csak) A többiek meg szarnak erre, tudják nem ez a lényeg. száz szónak is egy a vége az embertől lesz jó egy közösség, nem a motortól, ne általánosíts, mert nagy csalódás lesz. -
csongi
veterán
válasz AndrewTdi #28091 üzenetére
Én folyamatosan emelt fényerejű izzót használok, de figyelek arra, hogy illeszkedjen az adott járművem foncsorához, és nem vagyok rest nem csak mögötte lenni, hanem megnézem szemből is milyen. És ha úgy ítélem meg akkor lejjebb állítom, mert hiába látok én jobban , ha a szembe jövőt vakítja, akkor ugyan olyan baleset veszélyes. Egyébként jók érdemes használni. A rövidebb élet tartam a magasabb izzásból ered, amire 14-15v töltési feszültség rásegít. Javaslom egy feszültség stabilizálót betenni elé ami 12V-nál többet nem enged át, így annyira hamar nem ég ki.
-
polimorf
tag
válasz csongi #28092 üzenetére
Tudom két ember sem egyforma, de én azt láttam , hogy ez a motoros társadalom összetartó. És ebben a mai rohanós széthúzó, pénzhajhász világunkban számomra egy felüdülést jelentő színfolt volt és még máig is annak tartom. De látom azért itt is vannak különc nem az összetartást szorgalmazó emberek. Remélem azért találok majd olyan társakat akikkel együtt motorozva nem a külsőségek lesznek a lényegesek hanem a közös motorozás öröme. Mindenesetre azért szerintem nem reménytelen mindaddig mig vannak hozzád hasonló gondolkodású motorosok, és remélem többségében azért így gondolkodnak a motorosok.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #28093 üzenetére
35/35W-os HS1-ből létezhet emelt fényű? Nagyobbat nem bír el a generátorom, így a H4 sajnos szóba sem jöhet... Most egy Tungsram van benne ami nem rosz, de ha picit több lenne a fénye, nem haragudnék meg érte...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #28091 üzenetére
Én Osram Cool Blue-t használok. Láttad,hogy világit. Bár most lehet az Offroad 85/80w nagy az Night Breaker Plust vesze,igaz ez árban már kicsit húzós. A világitás.eu oldalon nézzél körbe. A Lument (Lm) is nézzed,minél magasabb annál jobb. Ha nagyon bele akarsz túrni a témába akkor a Osram fórum is van. Itt a Világítás tulaja (Reléguru) is ír,szóval képben van.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #28097 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Linux kezdőknek
- Gumi és felni topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Villanyszerelés
- Háztartási gépek
- Már 70 millióan nézik a Netflix reklámos csomagját
- Felgyorsítaná a futárokat egy okosszemüveggel az Amazon
- Philips LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest