- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iOS alkalmazások
- Mobil flották
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz StoneBridge #25849 üzenetére
hm, nemrossz, de nem esett le az állam.
-
yodamastah
őstag
Nesze semmi fogd meg jól.... futómű állítás rejtelmei, na ehelyett egy nagy zagyvaság az egész. Lehet hogy ez a fazon atom profi futóműves, de hogy ebből a 2 cikkből semmit nem lehet okosodni az kb fix. Erről persze maga a cikk terjdeleme is tehet. Lehet hogy 30 részes lesz és akkor elég sokminden átjön a végére
Ha valakit érdekel a pályamotorok futómű és vázgeometria alapjai, az nézze meg a Max McAllister több mint 3 órás dupla DVD-jét (traxxion.com), abból lehet valamennyit okosodni. Nem mai anyag, de egészen összeszedett, vizuálisan is jól szemléltet, és jól érthető. Eljut a végén a squat/antisquat/hátsó villaszög problémájáig, szóval nem állnak meg a teljesen alap dolgoknál. Persze ettől a DVDtől sem lesz senki profi, de legalább kicsi infó tényleg átjön ebből az igen nehéz szakmából.
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #25852 üzenetére
Csak én érzem úgy, hogy itthon mocskosul silány motoros oldalak vannak? Sportmotor felületes, totalbike...na ne is beszéljünk róla, talán most az mt teszt volt egy viszonylag összeszedett valami, de nem élveztem el tőle. Motorrevü...hagyjuk, stbstb...mindenhol zagyvaság.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Kolondrum #25850 üzenetére
bevallaltam a maszkalos reszet. a teszt sokkal kevesbe lehet alapos, nem tudsz igazan csapatni. ha hideg is van, legalabb legyen szaraz ido.
az arak tenyleg alacsonyabban vannak, sok embernek gond a tarolas, illetve romlik(romolhat) a motor allapota sokat telen. szoval osszel szoktak leesni az arak es tavasszal megindulni felfele. legalabbis amig volt hasznaltpiac igy volt. most akarmi is lehet vagy annak az ellenkezoje -
.mf
veterán
válasz StoneBridge #25849 üzenetére
Nekem erősen nemteccős.
Hülyén néz ki, hogy a hátsó villa feketére van eloxálva, de a váz mattszürke, hogy kiemelje mennyire csúnya... Az első lámpa sem jön be. A váz-tank kettős sem. Nemkéne.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
A Street Triple teccik? Mert ha az sem, akkor te ezt a kategóriát nem szereted és kész Nem túl karakteres, de szerintem tetszetős. Más kérdés, hogy nem feltétlenül kéne...inkább egy 900-as Panigale...
Egyébként gondoltam, hogy jelentkezem a tesztre, de végül se kedvem, se időm nem volt...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #25850 üzenetére
Én Tavaly előtt a legnagyobb hófúvásba mentem motort venni. Vigyél olyan embert aki ért hozzá, mert ha nem tudod kipróbálni akkor csak a vizuális szemrevételezés marad, és nagyon alaposan át kell nézni, váztól kezdve mindent.
Nekem bejött a dolog, igaz sokat kellett szerelnem, de ezt akkor is tudtam mikor megvettem. Viszont a végén olyan lett amilyet akartam, és sokat kellett volna keresnem hogy olyat találjak ami hiba mentes. De mindent én csináltam rajta, egy kis családi összefogással a tesómmal. Ha nem lett volna lehetőségem ilyenre, lehet nem megyek bele. -
.mf
veterán
válasz Daywalker #25857 üzenetére
Az egy fokkal jobban néz ki, legalább az egész vázat le tudták fényezni, kevesebb a törés a vonalvezetésben, klasszikusabban néz ki, de a dupla lámpák miatt igazából az se. Nem a kategóriával van bajom, hanem ezeknek az adott modelleknek a kinézetével. Egy olyan, kicsit retrós kinézetű de modern belsejű nakedet elfogadnék, ami fűzött kerekes, egyetlen nagy kerek lámpa, s szép ívelt vonalas.
Inti: no de ha direkt elrontják a részleteket? Válogatós vagyok, na. Ha már valami, akkor az legyen jó, kinézetre is. De amit fentebb leírtam, szted nem gáz, hogyha szinte minden (hátsóvilla, blokk) feketére van fényezve, akkor az össze-vissza agancs-szerűen terjengő váz mattszürke? S olyan nemistudomhogymondjam, nincs egybe az egész motor, nem egységes. Egyik oldalról ott van kiemelten az az össze-vissza váz, más részleteiben viszont visszafogottabb, nem olyan karakteres, mint egy Duke. A lámpa pedig valami 90-es évekből raktáron maradt darab.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
StoneBridge
senior tag
Szívem szerint én is egy Monster 1100 evo-ra szavaznék, ha abban a helyzetben volnék, hogy vehetnék valami új naked mocit. De más árkategóriában mozog. Ez az MT-09 pedig ár / műszaki tartalom viszonylatban nagyon jó versenyzőnek tűnik.
Egyébként tegnap néztem meg egy 900-as használt Monstert. Szép dög volt, de az állapota nem fogott meg.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #25844 üzenetére
Ahány márka/típus fórum,egyesület annyi féle szabály van,hoznak létre.
Poliform:
Igen,cseppet belezavarodott a fogalmazásba valaki. A CBF fórumról való az idézet.
Viszont ha tényleg szeretnél jönni inkább regisztrálj a fórumokra. Tudniillik lesz egy közös ebéd és név szerint le kell majd adni,hogy mit szeretnél fogyasztani. Bár lehet helyszínen is kérni,de gondolom azért leszünk páran és így gördülékenyebben megy majd a kiszolgálás,hogy előre tudják ki,mit rendelt. Van,létezik Deauville fórum is bár ott nem láttam ilyen kiírást.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #25864 üzenetére
Jah, persze, csak fura, hogy ennyire zárt közösség. Gyakorlatilag esélyed sincs, hogy megismerd a márkát és a közösséget, ha éppen azon gondolkodsz, hogy H-t veszel - van, akinek ez fontos. Na mindegy, nem akarok fent rajta...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #25865 üzenetére
.... Fórum. Pl. Ha szeretnél menni velük külföldre akkor előbb közös guri itthon és ott elválik mehetsz-e. Ha lassú vagy sokat kell várni rád,akkor megköszönik a jelentkezésed és mehetsz haza gyakorolni. Végül is érthető mert 10-20 motoros túráját teheti tönkre egy ember aki nem tud még annyira vezetni. Furcsa ez is,de ilyen is van. Haverom most panaszkodik X fórumra. Nem lehet bejutni egy közös gurira sem mert még új. Ott meg meghívásos verzió játszik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
(forras: Jurek Aurel: Belsoegesu motorok 1956)
Gazdasagi hatasfok: otto ~20-30% diesel: 30~40%
Errol beszelgettunk mindvegig ezek szerint.Tuzeloanyagok futoerteke:
Benzin: 10 600 kcal/kg
Gazolaj: 10 000 kcal/kgEnnyit a tudomany es technika vilagabol a mai napra
Explosión de dos tiempos
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #25866 üzenetére
Ott, hogy nem áll a garázsomban.
Ja, meg hogy olaszFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #25854 üzenetére
Minel feluletesebb egy cikk, annal jobban elvan vele a nem hardcore olvaso, akit egyaltalan nem erdekel olyan melysegig a tortenet, mint ezt a bizonyos kisebbseget.
Minden oldal celja a minel nagyobb kozonseg, ezert nem fogja untatni a feluletes tobbseget egy mely cikkel.
Mert az az embereket nem erdekli. Csak az elvetemult igazan motorbuzi reteget, akik amugy is megkeresik a szellemi taplalekukat es nagyivben szarnak az ilyen oldalakraMf:
Kulsejere ertettem[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #25868 üzenetére
na, akkor jól emlékeztem az új üzemanyag adózási rendszer adótartamánál, köszi az infot
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #25870 üzenetére
Nyilván senki sem akar pro lenni egy ilyen cikkből. Nem is ezzel a futóművessel van gondom, hanem pl. a teljesítménymérős a sportmotoron...na az volt egy gyalázat. TC/TB meg szimplán szar....
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #25864 üzenetére
Úgy néz ki hamar változott a programjuk:
"HKT 6.0 - 2013. szeptember 22. - vasárnap
Gyülekező szeptember 22. vasárnap 9:30
Törökbálint MOL benzinkút METRO áruház mellett az 1-es út mentén.
Indulás 10:00
Útvonal: Biatorbágy, Etyek, Alcsútdoboz, Vértestarcsa, Lovasberény, Székesfehérvár Szent Flórián krt.2. csatlakozási pont és rövid pihenő a székesfehérvári METRO áruház mellett található OIL! benzinkútnál.
Érkezés kb 11:30Kis pihenő után 12:00 indulunk tovább Sárszentmihály, Nádasdladány, Berhida, Királyszentistván,
Veszprém körgyűrű, majd a Nosztori lejtőn át Balatponfüred Tagore sétány végén található Borcsa étterembe.Érkezés kb 13:30
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #25874 üzenetére
a gazdasági hatásfokra gondoltam. de mondjuk talán 2 éve olvastam ezt a tervezetet, és azóta is síri csönd van körülötte, szóval nem adok neki sok esélyt, hogy hamarosan bármi is változni fog.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Grillo
őstag
Itt is megkérdem. Kéne őszre valami normális kesztyű. Nem kell high end, robogó, városon belül, max 70 km/h, de a nyáriban már fázik a kezem, ma már hazafelé is kellemetlen volt.
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #25857 üzenetére
Hát nekem inkább A triple kéne, nem kicsit, fél karomat odaadnám érte
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
TommyGun
őstag
Jah más.
Tegnap meggyűlt a bajom az öltözékemmel. Először is a cordúra kabátomon az alkarnál és a felkarnál is van ilyen tépőzáras rászorítás hogy ne mozogjon el a protektor ugye. Van egy jó hosszú tépőzár ami átvan fűzve egy ilyen kis műanyag/gumi karikába, de nem tudom minek magyarázom mindenki látott már ilyet gondolom Lényeg a lényeg hogy eltört ez a műanyag fül, király
Ilyen szarokat szerintetek lehet venni vhol? Mert varrónő gondolom kicserélné, vennék két egyformát azt kicseréltetem. Mind1 milyen csak átférjen rajta ez a tépőzáras szalag.Illetve tegnap találtam a bukómba egy "anyát" a bélés alatt...
Na modom megnézem honnan esett ki Kiderült hogy a napszemcsi gombjának másik oldaláról letekeredett vhogy, működött így is mert egy rúd van benne amit forgatsz és elég nehezen tudna róla leugrani a mechanika, ez mint egy fixálás rá van csavarva hogy annyira ne ficánkoljon ha kapcsolom, de ürülök hogy úgy van ez kitalálva, még ha véletlenül is hogy nem tudod elhagyni, nem tudom mitől lazulhatott ez ki, mondjuk sokat használom ez tény, most befújtam a mechanikát kicsit WD40-el most könnyebben is mozog, vaze bukósisak mechanika karbantartás, nem elég a motor még ezis"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #25880 üzenetére
Nekem ezek a sportmotorok annyira nem bejővősek, inkább ilyen standard naked hibrid supermoto beütésű touringek, vagy dualsportos vackok, MT09 (nekem tetszik, kicsit űrforma de jó) vagy a Street triple vagy monster. Túrűból bármi
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #25885 üzenetére
Duki 848? Nekem nagyon bejön.
KoVee84: jah, mindegyik kicsit kuporgós 180+ cm felett, főleg ha még mázsa körül van az ember, akkor pláne Nem is az a baj, hogy kicsi, hanem h hegyes, emiatt úgy érzik, hogy át akarnak esni a kormányon egy fékezésnél - ergo olyan mintha kicsi lenne (tény, hogy nem nagy). De tavaly is alig lehetett a bécsi Triumph üzlet elől elrángatni, ahol volt egy 675R kirakva...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #25870 üzenetére
Azokkal nincsen, az 1098 és 1198 is már nagyon tetszett -- sőt, a 999-et, bár sokaknak nem jön be, nekem élőben tetszett. Egy apróság van az 1098 és 1198-ban, ami nem annyira tetszik: a félkaros hátsó lengő. Lehet, hogy dizájnos egyeseknek, de valahogy nekem kevesebb a bizodalmam benne (nem csak Dunlop TT-s esete miatt), meg ha már dizájn, legyen szimmetrikus. Ezt utálomm az S1000RR utcai idomzatában is, hogy aszimmetrikus, felemás.
Az MV Augusta F4, és az új F3 is nagyon jól néz ki.Igen, látszik, hogy a sportmotorok felé húz a szívem, de ettől még értékelem azt, ami szép és el van találva. Pl. az a chopper, amit az imént Inti linkelt -- bár a chopperek az összes motor közül valószínűleg a legtávolabb állnak tőlem, de ettől még nagyon szép a vonalvezetése (egyetlen dolgot változtatnék csak rajta, a felnit hagyományos fűzöttre). Vagy szép íves vonalvezetés szöges ellentéteként ott a Duke, szerintem az is nagyon el van találva, nagyon jól átadja a motor karakterét.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
polimorf
tag
Úgy olvastam a Honda CBF honlapján, hogy " HKT 6.0 - 2013. szeptember 28. - zártkörű rendezvény"
Igaz ezt a 2013-as programjukban olvastam amit januárban adtak közzé, itt 28.-a van írva de most 22.-én lesz.
Ezek szerint aki nem tartozik a tagságuk közé mint én, azt már nem látják szívesen az évadzáró gurulásukon.?
Erről tud valaki pontosabbat?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #25893 üzenetére
Tehát regisztráljak a honlapjukon és ott valahol jelentkezzek az évzáró gurulásra, hogy szeretnék menni. Ez után küldenek meghívót.
Ezek szerint meghívó nélkül nem lehet csatlakozni hozzájuk?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #25887 üzenetére
Szerintem nem sokkal kisebb a Daytona, mint a többi vele egykorú 600-as sportmotor. Inkább talán keskenyebb valamivel. Én is bele voltam zúgva (most is bármikor elfogadnám) de végül a japánok győztek. Amúgy jöhetne bármi, amiben a 675-ös blokk van
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #25894 üzenetére
Nah beszéltem egy GWs-el. Regisztrálhatsz ha gondolod,de nem kötelező. Viszont ha enni is szeretnél akkor töltsd ki a kajás kédőivet és küld el jövő hét keddig. Bocs,kicsit zavaros a szervezés és annak értelmezése mert ahány fórum képviseli magát annyi féle szokásuk van.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #25896 üzenetére
Az előbbi linkeden a regisztráció le van tiltva, pedig engem is éredkelne a dolog, székesfehérvári csatlakozással.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #25897 üzenetére
A GWs fórumra? Oda azt hiszem meghívás után regisztrálhatsz. Ha regisztrálni szeretnél akkor a CBF Egyesületen tedd.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #25898 üzenetére
Köszi, megtettem. Hogyan tovább?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest