- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- BlitzWolf termékek topicja
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz yusukee #148881 üzenetére
Nekem a Decathlonos futós boxeralsó sokat segített a hasonló problémára. 1,5 óra után minden bajom volt a nyeregben, bárhogy akartam ülni, és sokáig nem bírtam rájönni az okára. Ez viszont elvezeti az izzadságot, nem gyűrődik és nem tapad össze a gatyával sem... Hosszabb útra már csak abban megyek. Össze sem hasonlítható komfortban a sima alsógatyával, és ezzel már az egy kötelező megállással végig bírtam a Zalaegerszeg-Senj útvonalat. Egy komolyabb motoros aláöltöző meg még jobb lehet, de nekem bevált ez is.
Just a simple Lineman...
-
Khaosz55
addikt
válasz Döglött Róka #148893 üzenetére
Hozzá teszem nem kalibrált műszer volt. Én megmértem otthon van kalibrált mérőmikrofonom. 97-et mértem 5000-es fordulaton 1 métterre 45 fokban a kipufogótól. Egyszer próbáltam db killer és katalizátor nélkül. Feljelenteném magamat. Katalizátorral és dB killerrel nem hinném a 103dB-t, teljesen jó túrára is.
-
Khaosz55
addikt
válasz Sys85 #148894 üzenetére
Ha Osztrákokhoz megyünk nem rakom fel, még nem állítottak meg. Kalte Kuhl-nál szoktak razziázni, de inkább olaszba Dolomitokba megyünk, akkor meg osztrákoknál max pályázunk.
Szóval emiatt nem rakom fel-le a kipufogót.
Párom MT07- én is Termignoni van érdekes ott sikerült a gyári előírást hoznia hangerőben és sokkal szebb hangja van mint a gyári dobbal. Szép öblös mély...Az biztos ha motort váltunk akkor már euro5 esetén nem fogok dobot venni. Irreálisan magas az ára az euro5-ös dobnak....
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz A Zéé #148901 üzenetére
Volt pár motoros ruhám és a legkényelmesebbnek a fenekemnél a 2 részes bőrruha volt. Kicsit szivacsozott, és bőr felveszi az izzadságot. 880km volt a legtöbb amit egy nap megtettünk naked bike-on. Farmerban vagy a műanyag fekete "sínadrágba" belerohadtam és kockásra ültem a seggem, illetve össze vissza csúszkáltam.
-
A Zéé
addikt
válasz Topiccsendőr #148905 üzenetére
Itt Zalaegerszegen tavaly volt többször is, hogy a stoptáblás kereszteződést vagy a vasúti átkelőt drónnal figyelik, kicsit odébb meg szedik ki a pácienseket helyszíni bírságra. Idén mondjuk még nem láttam.
Just a simple Lineman...
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #148899 üzenetére
Elvileg a menetirány szerinti jobb oldalon, a sáv jobb széléhez igazodva kell menni. Ha nagyon nem talál mást, akkor ebbe beleköthet a motorosnál.
Hitelesen nem fog sebességet mérni drónnal egy jó darabig még.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
A 80/100 - R18 -nak van váltómérete? A kalkulátorok nem nagyon rajongtak ezért a méretért.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #148908 üzenetére
Kivéve, ha baleset megelőzési okból máshol kell menni. Pl ott hirtelen megláttál egy olajcsíkot, vagy egy nagy követ, aminek az elkerülésével megelőzted a balesetet.
De mindegy is, szerintem emberként kell vele beszélni, hacsak nem felhúzták előtte, akkor ezért biztos nem büntet meg. Ráadásnak rajta van a bizonyítási kényszer. Egy okos rendőr nem megy bele ilyenbe. (szerintem).
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pepucs
tag
válasz bacus #148910 üzenetére
Nem tudhatjuk hogy reggel az asszony mit csinált/nem csinált Mi biztos nem húztuk fel mert a semmiből mondta a magáét... azon a rendszám nem függőleges, azon izébizé Mi meg így néztük a gyári gs500-at, hogy mit akar ez a félkegyelmű
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #148909 üzenetére
Cb125f?
Nézd meg több helyen is, mert össze vissza írogatnak mindent a cb125f és a cbf125-re.
Mekkora van most rajta? Lehet az újabbra már 18 kell és ezt keveri össze sok oldal.
Nekem is ez a méretet írta sok oldal, aztán 80/100 r17 ment rá. Múlt héten volt a csere. (Contigo)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
norbert1998
veterán
Na kis történetmesélés az Aprilia-ról.
Szombat reggel mentünk érte, a tulaj szerintem még kb. aznapos volt, és mi is éreztünk még ébredéskor egy kis macskajajt - ez nekem estére mondjuk durva fejfájásba ment átEz eredetileg egy piros motor volt, amit a tulaj átfestett feketére, de a forgalmiba nem íratta be, így a friss műszaki után csütörtökön újabb friss műszakit kapott
Beindult könnyen, szép hangja van. A fékek nagyon komolyan harapnak, de az első tárcsa elég erősen lötyög a szegecsein. Pedig válla nem volt, bár nem tudom, hogy a vastagsága milyen. Elvileg 11 ezer km volt a motorban.
Elvittem próbakörre, egész szépen tette a dolgát power nyitás alatt is, majd visszafelé a tulajhoz elkezdett egy olyan hülyeséget, hogy nagyobb gázra 4000-6000 közötti tartományon egyszerűen nem ment át, hörgött csak. Ezt kisebb gáznál nem csinálta. Az alapjárat hol fennakad 4000-nél, hogy rendesen visszaáll 1500-ra. Ráadásul 8000 körül rángat utazósebességnek, mert szerintem összevissza nyitogat a power (8100 a nyitási helye).
A karbi biztos, hogy szét van tekergetve, az alapjárati csavar szinte teljesen be van tekerve, koppig, erre is jön egy szétszedés, az garantált. Aztán hogy a power rángatás megmarad-e, nem tudom.
Langyosan ennek 8,5 volt a kompressziója.
Végül a fék meg az utólagos festés minősége miatt 750 helyett 620-ért hoztuk el, lábon hazavittem, 120 km.
Kellemetlen volt. Kényelmetlen nagyon - mondtam is, hogy inkább TDR125, mint bármilyen sportmotor, de hajthatatlanok voltak mindketten.
Sem a Honda, sem ez nem volt agresszív alkudozással zárva, az első ajánlatot elfogadta mindkét tulaj, szerintem konkrétan nem is nagyon érdeklődtek ezekért a motorokért, eladni is öröm lesz majd nekünk isAz Aprilia-val mentem pályán is, 147 volt a vége, a tankon teljesen hasalva. Az kicsit kevés...
-
válasz norbert1998 #148913 üzenetére
Lehet, hogy atalakitottak lotyogos tarcsasra, nem?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148913 üzenetére
Gyarilag lotyog az aprilian, de ha veszel barmilyen motorra egy brembo serie oro-t (ami egyaltalan nem csucsminoseg), az is lotyog kozutra. Nem annyit, mint egy versenytarcsa, de lotyog. Mert az olaszra normalis feket raknak.
4-6000 fordulatos dadogas euro norma, egy jumpert kell atvagni az cdi dobozban, interneten hamar megtalalod, ha nem, akkor szolj, atkuldom a leirast.
8100-200 nal az RS SP nyit, de annak irhato gyujtasa van, es egyeb nyalanksagok. 2005 os szeriaban nincs ilyen verzio, csak korabbrol. 7800 nal nyit ezeknel a power. A power dobozra ra van nyomtatva feherrel a nyitasi fordulatszam.Elegge le van fingva ez is, van ott par problema, es biztos, hogy nem 11e km van benne.
Hat ezt is szet kellene szedni darabokra, ami szar az csere, meg ki tudja mit ganyoltak rajta ossze-vissza. Igy lesz egy normalis motorod 1 milliobol.
De ez ilyen mindig.
Gyari csovel nem gondolnam hogy annyira gyorsan kellene szednie a labat. Egy arrow csovel nagy nehezen megy 160 at, ami a sebesseg jelzoje szerint mar 180 kornyeke.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148917 üzenetére
Lesz szerelés bőven.
Egy darab service manualt találtam (ha van másik, elfogadom, ez 2008-as motor), abban azt írták, a Corsa 8100-nál nyít, az SP meg 8400-nál. Illetve 2500-ig nyitva van mindkettőn. Kibogozzuk a marhaságokat.
A kipufogó az rendes gyári Aprilia.4-6000 fordulatos dadogas euro norma, egy jumpert kell atvagni az cdi dobozban, interneten hamar megtalalod, ha nem, akkor szolj, atkuldom a leirast.
meglátom, jelzek. Ezek szerint a gyújtás dadogtatja be? De annyira bedadog, hogy nem is tudok tele gázzal átmenni a 4000-6000 fordulat tartományon, csak hörög dadog...
Volt egy random EFI lámpám is egy 1-2-3-4 leforgatás után. Semmi nem változott, csak világított következő indításig. Valamint nem megy a vízhőfokjelző.Egy Lagunával követtek haverék, ahol a motor 147-et írt, ott a Laguna 142-t, a Waze meg 137-et.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148918 üzenetére
Efi lampa alatt mit ertesz?
Tehat 2005 utan is volt palyaverzio belole corsa neven? Sose hallottam rola, van rola vmi link?
Nezd meg a feliratot a power dobozon, hatul a segedvazon van. Ha 7800, akkor ez 11KW verzio. Corsaban nem kellene euro norma miatti lyuknak sem lennie.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
[link]
Ebben a doksiban találtam.11 kW verzió volt, de annál biztosan több, emrt sokkal jobban megy, mint bármilyen 11 kW motor.
A vázon van egy 11 kW és egy 18 kW jelzés is, az alvázsszám plaketten. Nyílván derestricted
A leírás alapján a 11 kW verzióban nem is volt "Rave" Valve, és annak beszerelése illegális -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148921 üzenetére
Ahha, ez nekem is megvan, ebben sport pro-t ir, azaz SP-t.
De az az elozo szeriaban volt, 2006 elott, ugyanugy rotax 122 volt abban is. Viszont igy ertem, euro3 al nem is lehet benne rave, akkor 2006 tol felfele nincs SP se.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
EFI lemaradt.
Hazafelé, már ilyen 100 km után egy kanyar után egyestől kezdve leforgattam minden fokozatot, és van egy olyan hibalámpa, hogy EFI, az bekapcsolt, meg az általános hibajelző piros háromszög is. Gyújtás fel/le után eltűnt. A motor viselkedésében semmi mást nem lehetett észrevenni
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148923 üzenetére
Ez nem az olajszint lampa?
Mert ez karburatoros. Gondolom ezert az efi vmi teljesen mast kellene jelentsen. A karbijan van potmeter emlekeim szerint, de ennyi, ami az uzemanyagellatasban elektronikusan hibajelet tud csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148924 üzenetére
Nem hiszem, mert van külön Dzsinn lámpa piktogram is. Vagy a 2T olajra gondolsz? Megnézem, hogy a szenzor élhet-e még, de igazából a tartály tele van.
Viszont lehet, hogy a héten nem fogok tudni foglalkozni a motorral még.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148925 üzenetére
Dzsinn lampara. De akkor ez vmi mas.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
d@vee
őstag
válasz d@vee #147865 üzenetére
Nos most tudtam hazaugrani pár napra, végül benzin leengedés és új 100-as megoldotta a dolgokat.
A fordulatszám már rendesen beáll szivatóra, sőt, egy fél tank kijárás után másnap hidegen szivató nélkül is pöccre indult.
A benzin kb. jegestea színű volt, valami trutymó ki is vált az alján a vödörben amibe beleengedtem.
Sajna az nem megoldás, hogy kevés benzinnel rakom el, mert berozsdál a tankja, így mindegy mennyit áll, teletankkal áll.
Kicseréltem még a fékkart, az a tavalyi elcsúszás következtében letört, illetve megjött az új burkolat is az óracsoportra. Mondjuk azt fingom nincs hogy kell kicserélni, majd keresek tutorialtDe ez a kis nyűglődés (na meg amúgy is 2 évre terveztem ezzel a mocival) rávett, hogy nézzek új gép után.
Valami újabb 300ccm körülire gondoltam, arra az évi 25 szabadnapra amim van sajnos a karbis nyűg számomra.
Poén a köbön, hogy motoros boltban dolgozom, de nincs 250ccm feletti rendszámos járművünk, így saját helyről kiesik[ Szerkesztve ]
Ja
-
Oke...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
A Zéé
addikt
-
veterán
válasz macilaci78 #148934 üzenetére
Kozuton, majd valamikor kijutok vele parkoloba gyakorolni kis karikakat es lemegy.
Sose fogok annyira megbizni semmilyen kozutban kis hazankban, hogy barmilyen ertelmezheto sebessegnel odaig dontsem.Everybody lies.
-
Biqci
aktív tag
A Scorpions sisakokról mi a véleményetek? Mert arra gondoltam, ahelyett, hogy az öreg IS17 HJC-be vennék új párnákat, inkább veszek egy új sisakot. De mivel az utódja az i71 plexije valami ritka sz.r, így más típus után nézek. A Scorpions EXO 520 EVO AIR megtetszett, csak annyira nem ismerem.
Vagy esetleg ha valami titkos tippetek van olyan 300€ körül, azt is szívesen veszem..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dellfanboy
őstag
válasz Biqci #148938 üzenetére
lényegtelen a titkos tipp, ha az én fejformám x a tiéd meg y...
ugyanígy a használat során keletkező kopás. megnézve 1-2 szagértő újságírót aki a teleszrt csizmáját volt képes közzé tenni még a belsőségen, van aki minden menet utan otthon steril körülmények között tisztitgatja a bukóját más meg max ha esőt lát...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Biqci
aktív tag
válasz dellfanboy #148939 üzenetére
Ezt a tippet nem a fejformára, hanem a minőségre, kidolgozásra értettem. Természetes, ha egy sisak neked ok, lehet nekem totál zajos, kényelmetlen stb. Ez van az i70-el is, a plexije 2 állásban fixálható, mikor felhajtod, de a felső is olyan laza, hogy a menetszél vagy bezárja, vagy letépi. Míg az IS17-tel nincs ilyen gond, akár 150-nél is stabil, csak a szemem nem bírja...
Ezért kérdeztem, hogy a Scorpions mennyire megbízható, esetleg tapasztalata van-e valakinek..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Döglött Róka #148940 üzenetére
Az a baj, hogy sem a Louisban sem a Polo-ban nincs, nem lehet próbálni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz Biqci #148938 üzenetére
Vilag eletemben shoei kupakom volt, rosszat nem tudok mondani rola.
Ja de, az Daijiro-s Xr800asomhoz 13 ev utan mar nem kaptam uj belsot
Jo meg, hogy minden Shui' Japanban keszul.Egy Arai-ra nagyon faj a fogam, de sajnos tulsagosan egy-eselyes, hogy lesz valaha is...
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #148943 üzenetére
és Steven
Nem felnyithatót akarok, hanem normál integrált sisakot. Így ezek kilőve...macilaci78
Nem Magyarországon vagyok, így ez nem játszik...Tüzi
A Louis-ban ban egy GT Air ll, pont a méretem, akciós 400€, de szimpla fehér, semmi minta. Bár figyelemfelkeltőbb egy hófehér sisak, mint egy fekete, de nem tudom. Motor fekete, a bőrkombim főleg fekete, a szövet cuccom is. Lehet, hogy pont ennek kellene fehérnek lennie?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz Biqci #148948 üzenetére
Majd a bogarak rajzolnak mintakat
Minden mosas utan ujatAmikor sisakot neztem tavaly, a cimboram akinek a kereskedesebe viszem a motorjaimat 20 eve, ezt a sisakot ajanlotta, volt is neki, pont feher.
Ilyenem is lenne, ha fatalis veletlen okan nem teszik fel marketplacre a 0km-es, gyujtemenyes Daijiros x-spirit 3at ket nappal kesobb, es en nem keresek ra, hirtelen felindulasbol, ugyancsak hirtelen otlettol vezerelve...Igaz 300ba kerult, de minden van hozza, rajta, benne.
Igy kerult a fejemre a (szerintem) legszebb festesu kupakどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
macilaci78
nagyúr
válasz Biqci #148948 üzenetére
Gondolom, guglit te is ismered...
Igen, a sisak színe kérdés. Nem tudom, az előző fekete volt, de csak 50-es robogón használtam városban. A mostani fehér, de nem vagyok meggyőződve ezen szín hasznosságáról. Magasabban ülök, mint a legtöbb autós, vagyis felfelé esik a fejem, a háttérben az égbolt. Napsütés szép időben, amikor a motorosok előfordulási valószínűsége a legnagyobb, a világos ék ébolt hátterében a fehér sisak sem annyira kontrasztos szerintem. Na mindegy.
Aki nem akar észrevenni, az az álló motornak is képes nekimenni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest