- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Nippon
őstag
Megosztom veletek a legújabb információkat a balesetemmel kapcsolatban.
Szeptember 24-én történt ugyebár. A II. kerületi kapitányság feljelentett és továbbküldte a lakóhely szerint illetékes kapitányságra. Onnan azonnal visszaküldték, hogy nem megalapozott a feljelentés, nem én vagyok a hibás a képek és a leírás szerint, bár mivel a helyszínelő rendőrök az ellenkezőjét írták le, ezért a II kerületi kapitányság vizsgálja ki az ügyet. Már több, mint egy hete megint a II. kerületben van, ahol meglebegették, hogy valószínűleg még visszaküldik Budaörsre. Mindenesetre a hölgy azt ígérte (valami fejes) hogy hamar kiszórja az ügyemet, ezért gondoltam, hogy egy hét múlva azaz ma felhívom.
Most jön a poén, a nő elment 2 hét szabadságra és senki nem tud az ő ügyeivel kapcsolatban segíteni......
Azt hiszem még egy darabig nem megy a biztosítóhoz a motor -
Nippon
őstag
válasz
TayRol #30443 üzenetére
Persze egyedül elég a 600-as gép, csak valahogy mindig úgy érzem, hogy minden fordulaton sír a motor, ezért forgatom, hogy minél hamarabb megszabadítsam a szenvedéstől és váltok egyet, aztán ez megy hatodikig, vagy amíg nem kell fékezni. Kell vennem egy nyugodt motort, nincs mese....
-
Nippon
őstag
válasz
TayRol #30432 üzenetére
Ez az én véleményem, nem sértésnek szántam. Akármilyen motorról is legyen szó a nyomaték a kényelmes, stresszmentes motorozás kulcsa számomra.
Pakolj fel egy 600-ast, ültesd fel az asszonyt és irány az Alpok... De ne is menjünk ilyen messzire, akármilyen helyzetben alacsony fordulatról rendelkezésre ősnyomaték országúton és városban is finom érzés. Nekem a CB1300 volt az egyik motor amelyikkel teljes nyugalomban tudtam élvezetesen motorozni, anélkül, hogy a hangsebesség határát karcoltam volna.
Ezektől a 2000 és 3000-től húz a sornégy haccá, kiborulok -
Nippon
őstag
110-120 nyúton alatt csak vergődés van
-
Nippon
őstag
Aki volt már a Safety 1-esen legyen kedves és írja meg, hogy mi a részletes program.
Visszakerestem de érdekelne a 2.nap is, arról nem találtam semmit.
Köszi! -
Nippon
őstag
válasz
bajnokpityu #29965 üzenetére
Végül fel fogom pattintani a szlovák rendszámokat....
-
Nippon
őstag
válasz
Boci_83 #29936 üzenetére
Az SJL kabátokban és az SPL nadrágokban K-foam protektor van, én arról beszélek, a többit nem tudom, hogy milyen. Viszont a cuccok minőségiek, ez vitathatatlan...
Rendeltem 2db Alpinestars SP-1 kesztyűt Ámerikából, 10 napos szállítás USPS-szel kemény 15 dollár. Nevetséges....
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #29935 üzenetére
A Kushitani japó, csak az Eu-s piacokon lévő ruhák nem a hamamatsui gyárban készülnek, hanem itt helyben. Persze lehet, hogy a versenyruhák japók, de ha megnézed más is a kinti és az itteni kínálat (mármint Usa, Japán VS EU)
Egyébként a cucc így is komoly, minőségi és kényelmes. Az SPL-3 nadrágból van hosszított kivitel, és külön meg lehet venni a kabátot hozzá. Talán tudok intézni kedvezményt...
A másik japó az RS Taichi, talán rájuk gondoltál.... -
-
Nippon
őstag
válasz
Ferdzsoo #29770 üzenetére
A sisak mindenképpen tágulni fog. A K sorozat konkrétan nincs előttem, de pl a GP Pro-nak is elég szűk a "bejárata", szóval fogd meg a pántot és húzd szét rendesen amikor a fejedre húzod. Nem csak a fülednek lesz jobb, de az arcpárnák is tovább bírják majd.
Az arcpárnát tudod cserélni, szóval ha a sisak maga nem kicsi, mert mindenhol felfekszik, akkor még tudsz játszani a párnákkal (persze sajnos az +kiadás).
Ha érzed a fejed minden pontján, akkor jó, de ha nagyon nyom akkor keress másikat. -
Nippon
őstag
Ja mellékesen porrá szopat a rendőrség is. Már mindenkivel beszéltem a II. kerületi kapitányságon, majd átirányítottak a Budaörsire, ott közölték, hogy ne hagyjam magam lerázni a II.-ban, nekik kell intézni. Igazgatásrendészet, segédhivatal....
Adtam be írásos kérelmet személyesen még pénteken, hétfőn már nem találták. Ma elfaxoltam nekik megint, erre közölte a nő, hogy holnap tárgyalása van, csütörtökön megy valahová, szóval a héten biztos nem lesz kész! Hát a faszomat!
Kettő sort kéne írni egy formanyomtatványba, de ez túl nagy feladat. Senki nem tud semmit, más rendszeren vannak, nem működik a rendszer stb. Bezzeg amikor a gyorshajtásról kell kiküldeni a csekket, akkor nem omlik össze a rendszer...
Szal akkor sem megy gyorsan, ha az útépítő fizetne, mert a biztosítónak kell a papír, azt viszont nem adja ki a rendőrség -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29702 üzenetére
600-as Fazer az nem Thundercat! A végeredmény szempontjából sajnos mindegy...
SzalaiG: Jobbulást! Valamiért most sok a baleset, az ismeretségi körömben velem együtt négyen pereceltek az elmúlt 2 hétben, mindenki tapasztalt motoros. Valami van a levegőben!
-
Nippon
őstag
válasz
Boci_83 #29626 üzenetére
Tényleg van Shoei üzem Romániában, de tudtommal még nem készülnek ott a sisakok, csak összeszerelés meg ilyesmi. (pontosan utána fogok kérdezni) Mellékesen vannak szar illesztések, megfolyt ragasztások a mostani Shoei sisakokon, és nem csak egynél fordult elő, el kell menni a boltba és meg lehet nézni mindet.
Bajnokpityu: ezért mondtam azt, hogy a Japán kocsikból a japó gyártású az igazi, ami már tagországban készül az kula, pont az összeszerelés hanyagsága és az európai beszállítók gyengébb minőségű alkatrészei miatt. Tudjuk, hogy mi az az ok, amiért idehozzák a gyártást de sajnos azt is el kell fogadni, hogy ennek vannak minőségi következményei.
Integra:Tudom, hogy eléggé képben vagy a Hondával, éppen ezért hoztam fel a példát. Gondolom abban egyetértünk, hogy nem ugyanaz az angliai minőség. 6.gen Civicnél is volt difi, és ott sem az angliai ötajtós és kombi volt a nyerő.
-
Nippon
őstag
válasz
[lAyCsI] #29622 üzenetére
Akkor nézzük objektív módon! Valaki véleményt kért az AGV Stealth sisakokról, te meg leírtad neki, hogy "szar".
Erre én írtam, hogy egy faszság, de írhattam volna baromságot, hülyeséget, balgaságot tökmindegy, amit te besértődtél. Ha te ezt magadra veszed, akkor tényleg nem kell, hogy beszélgessünk.
Amúgy meg el kéne gondolkodnod azon, hogy mi van ha két ismerősödnél is tönkrement ez a bizonyos sisak? Vagy fakezűek, vagy kifogtak éppen egy hibás darabot.
Ne haragudj de egy jó sisakról ilyen lehúzóan nyilatkozni, szerintem gáz. Mellékesen még akciós is, tehát igen jutányos áron vehette meg a kolléga. -
Nippon
őstag
válasz
Integra #29614 üzenetére
Úgy értettem, hogy legalább az AGV még spagettiföldön készül, nem Romániában, mint egy két konkurens. A Shoei nem román...
Minőségbiztosítás meg csak papíron létezik! Az angliai Hondákat tudom felhozni példának, pocsék minőségűek a japókhoz képest. Az Accord pont ezért maradt kint, mert nem tudtak megegyezni a minőségi kérdésekben. A Mazda a Mazda 2-es gyártását is hazavitte a spanyoloktól. Biztos véletlen...
-
Nippon
őstag
válasz
Boci_83 #29597 üzenetére
Szerintem a GP Pro nem zajosabb, mint az XR1000, az igaz, hogy kissé huzatos, de ez egy régebbi versenysisak szóval érthető. Cserébe viszont nem párásodik, hidegben meg vegyen alá maszkot, akit ez zavar. A fület egyáltalán nem nyomja, formára az egyik legjobban eltalált sisak, nagy sebességnél is stabil, nem bazi nagy és könnyebb, mint az XR1000. Ja és legalább nem Romániában készül...
Kíváncsi leszek viszont az 1100-asra, abban kijavítottak pár apróságot.Kasza08: Miért minősítené a márkát? Talán 50-ért kapsz ARAI-t vagy Shoei-t?
-
Nippon
őstag
válasz
[lAyCsI] #29579 üzenetére
Én azért mertem ajánlani, mert több is van az ismeretségemben és én is AGV-t használok.
Semmi baj velük, ez a személyes tapasztalatom, szemben az általad felhozott mendemondákkal...
Úgyhogy ne haragudj, de szerintem ez faszság! Ezért lennék arrogáns? Elnézted a házszámot.... -
Nippon
őstag
Miről beszélsz?? Felhívtam a kapitányságot és nagyon udvariasan elmondtam nekik, hogy mi történt, hogy sikerült megegyeznem az útépítővel, elismeri a hibát és fizetne csak szeretne kapni egy papírt a rendőrségtől, hogy valóban akkor és ott történt a baleset.
Tehát egy igazolásra lenne szükségem tőlük, amennyiben lehetséges, mert hétfőn így elkezdhetném az ügyintézést.
A válaszuk annyi volt, hogy 8 napjuk van rá, várjak... -
Nippon
őstag
Most találkoztam az útépítővel és a jó hír ,hogy kifizeti minden káromat...
Hétfőn állapotfelmérés a márkaszervizben és a kalkuláció alapján kifizeti a teljes összeget, beleértve a ruhát is.
Annyit mondott, hogy miért nem egy nappal később mentem arra (mára ugyanis elkészült a burkolat) Elismerte, hogy nem táblázták ki és nem volt kivilágítva.Ennek fényében nem tudom, hogy mit izmoznak a rendőrök a feljelentéssel, amikor az útépítő vállalkozó beismeri a felelősségét.
Az egyik macskajancsi magyarázott, hogy őt ne oktassa ki egy taknyos, mert ő már rendőr volt amikor mi még a padot koptattuk. Kiderült, hogy idősebb vagyok nála....Ciki volt, szegény TJ Hooker. Szánalmas!!!
-
Nippon
őstag
Köszönöm mindenkinek az együttérzést! Már telefonálgattam és ígéretet kaptam az útépítőtől, hogy kártalanít. Este találkozok velük a helyszínen. Elismerték, hogy nem volt kitáblázva, már csak az összeg legyen korrekt és sínen vagyok, a körülményekhez képest.
Xenon azért kell, mert a gyári fényszórónak lófasz fényereje van, talán ha többet láttam volna, akkor most nem kéne cikkszámokat néznem
Felmerült többször már hogy eladom a motort, de mindig rájövök, hogy inkább egy második kéne mellé. Még az esés előtt eldöntöttem, hogy 1-2 szezont még marad a gép. Szerencsére most is csak kozmetikai sérülés lett rajta, olyan lesz mint új korában.
Persze meglátjuk mennyit akarnak adni...A rendszámom pedig mostantól vissza lesz hajtva a faridom alá, és rendőrnek többet nem állok meg motorral! Szarházi pénzbehajtók, semmi több.
-
Nippon
őstag
Úgy tűnik nem! A kerületben egy idős házaspárnak sikerült leütnie a kartert a kocsijukról egy ilyen gödör miatt, kihívták a rendőrt és őket is feljelentették nem az útviszonyoknak megfelelő sebesség miatt.... Röhej!!! Így hívjál rendőrt...
Amúgy tökéletesen látszott, hogy hol estem el, a motor sem csúszott sokat és a sérülésekből is egyértelmű, hogy nem mentem gyorsan. De hát ez szerintük nem az útviszonyoknak megfelelő volt a sebesség, mert elestem
Azt mondák, hogy szerintük ezen simán át lehet menni azon amin pereceltem, szóval megkérdeztem motorozik-e valamelyikük netán. Négyből egy sem...
Tehát tulajdonképpen az én kurva anyámat, hogy motorra ültem és különben is ez jobb környék, itt mindenki köcsög. Nem hittem el!!! -
Nippon
őstag
Most én voltam ügyes, sikerült eldobnom a GSX-R!
A sztori a következő: Csatornafelújítás van felénk, és mivel a házunk felé vezető főút le van zárva, ezért egy kerülőúton szoktam inkább menni, mert jobb mint a kertek alatt vergődni.
Ma este valamiért a szokásos útszakaszon mentem, átvergődtem a kertek alatt, kikerültem az útfelújítást és szépen haladtam a széles aszfaltos úton mit sem sejtve. Olyan másfél két kilométerre van ott egy enyhe S kanyar, lakott terület házak mindkét oldalon. A motor még alulról súrolta a 80 fokot nem kergettem. Az S kanyar közepén átlósan fel volt marva az aszfalt és a felmart rész vissza volt temetve valamilyen nagyszemű murvával, körülötte az út tiszta por volt. Megvilágítás, útfelújítást jelző tábla, esetleg figyelmeztető fény sehol.
A bal oldalán csúszott egy pár métert, az oldalidom eltört, de a fejidom a tükör és a farokidom nem sérült szerencsére. A dekli szintén csúnya lett, és sajnos a váz idom alatti részén is lettek apró karcok a murva miatt. (merthogy a visszatömött rész süppedős) Amikor elcsúsztam rajta begyűjtött néhány kavicsot az idom és a váz közé.
A kormányvégsúly és a kuplungkar és a hátsó lábtartó is karcolódott, a tükör és a kormánycsutka viszont sértetlen. Ezek is igazolják, hogy lassan mentem.Kihívtam a "rendőröket" erre engem jelentettek fel!
Nagyon segítőkészek voltak egyből a feljelentéssel kezdték, hogy van-e bajom az mindegy.
Később érkeztek kollégák, akik fényképeztek, közülük az egyik megjegyezte, hogy errefelé csak "köcsögök" laknak. Szal aranyos volt! Szolgálunk és Védünk ugyebár....A jó kis két hónapos GP Pro sisakomat odavertem, a nyári szellős kabátom karja kiszakadt, a csizmám orra lehorzsolódott. Nem bőrben voltam, csak egy motoros farmerban, de az remekül helytállt, nem szakadt ki sehol. A motor a lábamra esett kicsit szóval a térdemen belső oldalán és a medencémen van egy zúzódás. (kivettem a csípőprotektort én fasz....)
Tanulság: 1, Xenon kell minden motorba. 2 Nincs olyan, hogy ismerem az utat!
a Közútkezelővel.
Most aztán karatézhatok a Közútkezelővel! -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29243 üzenetére
Mondjuk a GSX-R 600/750 esetében a katalizátor eltávolítása érezhető.
-
Nippon
őstag
válasz
bajnokpityu #29175 üzenetére
Nem, hanem azt amikor pl az alacsonyabb guminyomás miatt kanyarban hülyén viselkedik az eleje. Be akarja húzni a kormányt, neked meg ellen kell kormányoznod, hogy a helyén maradjon.
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29169 üzenetére
Nem tudom mi volt a baja a tesztmotornak, de nagyon puha volt annak ellenére, hogy a hátsó rugóstagon az előfeszítést az utolsó előtti állásba tekerte. A rebound is szar volt, azon tekertem egyet, de nem lett jó. Írtam is, hogy valszeg elbabrálta valaki a futóművét. Valszeg nem a motornak értem el a határát, hanem azt a határt léptem át, ahol biztonságban érzem magam a motoron.
Volt nálam most egy Harley Rocker C és nem hittem el, hogy milyen jót lehet menni egy ilyen döggel, egész valószerűtlen élmény. Persze közben halhatatlannak éreztem magam rajta, mert soha nem tűnt úgy, hogy ebből baj lehet. (pedig a futóműve elég puding elöl, hátul meg szinte nem is rugózik).
Nekem a nagy dögökkel az a bajom, hogy behintáznak, amit én rosszul viselek, a CB 1300nél is éreztem, hogy azért ellen kell tartani, mert bebicskázik. Teljesen igazad van, utcára sokkal jobbak ezek a behemótok, de akármire ülök rá, mindig rájövök, hogy a sportmotortól nehéz megválni, pedig minden érv ellene szól. Csak az érzés
Bárcsak lehetne két motorom, egy tuti pályagép és egy CB1300 vagy egy FJR1300 mellé. -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29156 üzenetére
Kakucson bármilyen géppel lehet élvezeteset menni, de a Hringen már biztosan te is érzed, hogy jobb és magabiztosabb vagy az R6-tal, mint mondjuk egy CBF 600-zal. Kivittem a tesztmotorokat a szerpentinre, és pl a CB1000R-nél is éreztem, hogy sok neki az ami a GSX-R-nél még okés. Ezért nem merem megvenni a CB 1300-ast egyetlen motornak, mert tudom, hogy kihullana a hajam...
-
Nippon
őstag
válasz
bajnokpityu #29154 üzenetére
Amikor pályagépen ülsz, és ülés helyett csak egy neoprene lap van a segged alatt, akkor is érzel minden rezdülést, hidd el.
Egy merev váz, jó fék és futómű feltétele az élvezetes motorozásnak, de nem oldja meg az élet nagy problémáit. A big bang, a kipörgésgátló, a rajtprogram és társai az ami felesleges.... -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29147 üzenetére
Persze részben igazad van, de azért a futómű, a váz és a gumik gyengeségét egy ponton túl már nem lehet tudással kompenzálni. Az sem mindegy, hogy ugyanannál a kanyartempónál az egyik motoron még jól érzed magad, a másikon viszont az életedért harcolsz.
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29142 üzenetére
Nincs baja a vázzal, csak kevésbé partner a csapatásban. Pl a CB1300 bálna létére egész jól bírja a tempót. Én valahogyan a sportos motorok felé húzok (na jó a sportmotorok felé) és a többiek közül is a sportosabbakat preferálom.
Nagyon kellene egy második motor, mondjuk talán egy FJR 1300. -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29062 üzenetére
Gyenge váz = nem túl merev, mit kell ezen magyarázni? Az XJR-t pakold fel cuccal + utas aztán sok sikert az élvezetes motorozáshoz...
-
Nippon
őstag
válasz
bajnokpityu #29040 üzenetére
Én meg 4 nap Rocker C után vennék egy Harley-t. Értem, hogy miről beszélsz, de azért a ZRX nem egy kuriózum.
A Harley-nak megvan a feelingje, de az nem állítanám, hogy a GSX-R-nek nincs, teljesen más élmény mindkettő. Egy ZRX mit tud amit a Bandit pl nem? -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29027 üzenetére
Puha futómű, gyenge váz... Igaz egy túrázásra használt motornál ez nem feltétlenül döntő, de a felsorolásából szerintem ez a két motor az amit nem kell választani. A maradékból meg döntsön a saját szempontjai szerint.
-
Nippon
őstag
válasz
Kasza08 #28993 üzenetére
Köszi, megnézem...
Gaboman: Az XJR1300-mat és a ZRX-ez kizárnám, mert azok őskövületek, fáradt váz, futómű, minden. A ZRX ráadásul szereti enni az olajat. A Yamaha FZS 1000 megy a legjobban viszont kényelmetlen a többihez képest, és tényleg egy hulladék a karaktere (power comandert mellé lehet kalkulálni egyből). Szerintem a legjobban az 1250-es Bandittal jár, frissített, erősebb váz, kurva jó nyomatékgörbe, kényelmes a vezető és az utas számára is és olcsó. Ismerek két (igaz azok még az 1200-esek) Bandiot, az egyikben 120.000 van a másikban 130.000 fölött és mindkét blokk bontatlan, bírják ezek....
Persze jó a GSX1400 is, de akkor már érdemes fontolóra venni a CB1300-at.Szerintem hosszú túrákra ebből a felsorolásból a legjobb a Bandit, én ebből a mezőnyből arra mennék rá, de mindenképpen az 1250-esre.
-
Nippon
őstag
Banyek, dupla...
-
Nippon
őstag
Tehát akkor a 125ccm-es 4ütemű az jó... Honnan érdemes ilyet venni, vannak "megbízható" kereskedők?
Láttam, hogy van egy és kétüléses verzió is, nekem a kétüléses kéne. A kétütemű 100-as verzió milyen? -
Nippon
őstag
Félreérthetően fogalmaztam. Nagyobb kétüteműt és négyüteműt is vennék, csak nem tudom, hogy melyiket szabad megvenni. Azt tudom, hogy a kétütemű 50-es bírja, csak szerintem nagyon csirke lenne. A hűvösvölgyi úton felfelé a 90kilómmal....
Tetszik a Piaggio Beverly is meg a 200as Runnerek, bár annak kicsi a kereke.
Nagyon gázos ilyen 100-200ccm-es robogót 50-esnek elsütni? Rendszámot nem szeretnék rá. -
Nippon
őstag
Ért valaki az Aprilia Scarabeo robogókhoz? Kitaláltam, hogy veszek egyet télre, mert nem vagyok hajlandó a csúcsban autókázni, ha nem muszáj.
Állítólag a 2002-ig gyártott 50-esek a faszák, az újabbakban Piaggio blokk van, az szarabb.
Szívesen vennék 4üteműt is, ha az is jó, vagy nagyobb 2üteműt, csak nem tom melyik a legjobb választás... -
Nippon
őstag
Ma elhoztam a Harley Rocker C-t egy kis tesztre, hát úgy tűnik, hogy elkaptam a fílinget, mert most jöttem haza.
Nem vagyok csopperes, de ez teccik.
Aki régebben szerette volna megnézni, most megteheti...
-
Nippon
őstag
Szerintem egy 600-as gépre bárki felülhet, akinek van egy kis motoros tapasztalata, csak magas fordulaton elevenek és finoman éreztetik, hogy mi várható. Akinek van egy kis esze, az tutira nem fogja magát összetörni vele. (Legalábbis nem a teljesítménye miatt)
Gaboman: a VTR-ből tényleg csak az SP2-őt érdemes megvenni, de azt sem ajánlom. Nekem az egyik kedvenc gépem, de ha a barátod inkább túrázgatni szeretne vele, akkor mindenképpen lebeszélném, mert nem egy kényelmes motor még sportmotor viszonylatban sem. Városi használatra egyenesen katasztrófa. Nem tudom rutinja van a barátodnak de az SP-k nem kimondottan tanulómotorok...
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #28810 üzenetére
Kurvára megnyugtatna....
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #28759 üzenetére
Igen ez igaz a 2008-2009-es 1000RR-ekre, nagy mértékben eszik az olajat. Esnek szét a váltók is, gyenge a kuplung és szar a hűtése. Ez nem mende-monda....
Mér te hallottál a K5-K6 os GSX-R-ek vázrepedéséről? Magyarországon ilyet nem hallottam, mégis volt pár alvázszám amit visszahívtak.... -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #28698 üzenetére
Nem a villa volt a lényeg, hanem a villanyak. Hagyományos villával jobbak az esélyei, de amúgy én is leszarom, a motor sorsa érdekel a legkevésbé egy balesetnél.
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #28652 üzenetére
Igen, a fordított villa a felépítéséből adódóan merevebb, ezáltal nagyobbat kap a villanyak ha olyan a perec...
A dupla rugóstag tényleg cool, viszont a központival precízebb a rugózás. A súlya nem az acélváz miatt nagy, a blokk súlyából is bőven lehetne faragni.
Valszeg az van amit korábban is mondtál, hogy nem tudok kilépni a saját realitásomból!
A CB1300 egy jó motor úgy ahogy van.
1 sportmotor, 1 CB1300 motorozgatáshoz, 1 supermoto, nekem ez kénre a garázsba, így boldog lennék.
Ja meg persze egy quad, egy nem gyári R34 és egy 2006-os 2.5 XT Forester, hirtelen ennyi. -
Nippon
őstag
válasz
bajnokpityu #28628 üzenetére
Persze, hogy csak akkor kapcsol, de pályán hidd el, hogy nem jó. Sokkal jobb határon fékezni ABS nélkülivel. Amúgy meg direkt kipróbáltam ilyen mosódeszkás útszakaszon a CBR-t is és a GSX-R-emet is és sokkal jobbnak találtam ABS nélkül, ott valahogy bután viselkedett. Persze murván nem próbáltam egy első telit húzni az enyémen, ezt ugye nem kell magyaráznom, ebben a CBR nagyon jó volt, de lássuk be, hogy fél köbméter homok vagy sóder az úton az eléggé extrém eset...
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #28619 üzenetére
Álmodik a nyomor... Tartok tőle, hogy megint csak szöszölnek vele valamit a kötelező új színek mellett. Egy szép fejidom nem ártana rá, valami divatosabb fényszóróval, de azt nem gondolom, hogy a szépség a használhatóság rovására menne. A villát szerintem nem cserélik le, egy ilyen motorra nem kell fordított teló, szerintem megoldják magukban ezzel. Igazából a váznak is jobbak az esélyei egy hagyományos villával egy esetleges balesetnél. Én pl jobban örülnék egy központi rugóstagnak hátul, szerintem az többet érne. A radiális fék pedig szerintem egyelőre álom ebben a kategóriában (a CB1000R-en sem radiális a fék, csak az ABS nélkülin) A motorhoz meg tuti nem nyúlnak szerintem se...
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #28614 üzenetére
Azt már tudják, hogy faragnak rajta, de pl a vázat , a futóművet és fékeket illetően nincs semmi hír. A motorjához nem kell nyúlni. Viszont ledöbbentem a Motorrevűs teszten, hogy csak 186 kiló a terhelhetősége... ( a GSX-R 750-nél ez 187kg
) Azt hittem, egy ilyen dögöt fel lehet pakolni rendesen.
Eredetileg CB1300-as tesztmotort akartam, de azt már eladta az importőr és úgy tűnik, hogy nem lehet keríteni sehonnan. Kár...
Ha lesz hírem, akkor úgyis mondom! -
Nippon
őstag
válasz
Integra #28604 üzenetére
Kapcsolataim révén 1 hétig nyúztam a Totalbike-on tesztelt ABS-es CB1000R-t, 1000km-ert mentem vele de nagyon nem győzött meg a sárkány. Az erejével nem volt gond, kétezres fordulattól villanymotorként húz lineárisan, de mivel 10,5-nél tilt és alulra van hangolva, így nem érződik rajta a tűz. A futóműve viszont nálam leszerepelt, kivittem szerpentinezni is és egyedül is pumpált durvább kanyarokban. (A hátulját már valaki eltekerte mert az előfeszítés az utolsó előtti fokozatban volt, próbáltam a csillapítást keményebbre venni, de nem lett jobb)
Két személyes használat mellett (könnyű csajjal is) vége volt, hintázott, mint a dög. Egész egyszerűen nem hiszem el, hogy ilyen szar, valami bibinek lennie kellett vele. 14000 van a motorban, elfáradt volna a rugóstag???Most éppen egy 2009es ABS-es 600RR van nálam. Ez a motor nagyon finom, bár a GSX-Rhez viszonyítva keményebb a futóműbeállítása, emiatt közúton jóval pattógósabb. Nincsnenek olyan mechanikus zajai, mint a Suzinak, éppen ezért nekem túlságosan kifinomulnak hat. Az új teli idom ronda ezen a Tricolour változaton, mert a blokkot takaró rész ilyen matt műanyag, borzalom (a 2008-as sokkal szebb), a fekete verzión asszem színfefújt, az okés. Egy hét cb1000r után persze gyengének hat, valszeg utcára az is, pályán biztosan kiválló.
Az ABS viszont egész egyszerűen katasztrófa! Mindkét motoron gáz és ez nem vicc.
Ez az új elektronikus sem jött be az RR-en. Direkt forszíroztam és engem nagyon zavart. Összeül az eleje, majd mikor blokkolna felengedi, akkor megugrik előre kicsit, kirugózik, megint összeül.... A fékutat pláne szar úton durván meghosszabbítja (a CB-n még az is árnyalja a helyzetet, hogy a telók lágyabbak és az első villa az utolsó tartományban már nem működik elég finoman, fel is lehet ütni még nem túl szar úton is fékezés közben).
Biztos vagyok benne, hogy ebben a formában az ABS nem nyerő sportmotorra, pályázni nem lehet vele, mert bizonytalanná tesz. A súlyával még nem lenne gond, mert az ABS-es 600RR is bringasúlyban van, de az, hogy nem kapcsolható szerintem meggondolatlan húzás volt.
Kipróbáltam vizes aszfalton és belefékeztem egy két sóderes szarba is, ott tényleg kiválló de összességében egy "tapasztalt" motoros számára a legtöbb esetben zavaró. Esős időben nem szoktam sietni, ha nem muszáj akkor motorozni sem, így az a rész nem érdekel, az utat meg figyelem. Kapcsolható változatban jó lenne, de így értelmetlen.2010-re viszont megújul a CB1300, műszaki dolgokról még nem tudok konkrétumot, de egyelőre úgy néz ki, hogy marad az 5 gangos váltó, új színek lesznek, és a fejidomos változatot átszabják (remélem szépre). Ha kapok infót, akkor szólok, ennél többet még nem tudni.
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #27902 üzenetére
Én azért megtéptem annak a bálnának a fülét, szerintem egy kezdő motoros lazán keresztbe rakja kanyarban, ha nyegle módon kezeli a gázt.
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #27886 üzenetére
Figyeld meg, hogy a BMW oda fog baszni a konkurenciának az S1000RR-rel, technikailag nagyon rendben van a gép, nézd csak meg a GP-s lengővillát. dőlésszög érzékelős kipörgésgátló (ez pl egy olyan dolog amit a Honda a mai napig nem tud megoldani) stb.
Amúgy igazad lehet, valszeg nem léptem ki a saját realitásomból...
Olyat viszont nem írtam, hogy aki ABS-es motort használ az nem tud vagy nem tanult meg motorozni.
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #27877 üzenetére
Megmondom mikor lenne ennek értelme. Először is legyen kb 2,5kg, mint a BMW-nél, utána pedig legyen szériatartozék amit ki lehet kapcsolni, de aktiválódik minden beindítás után.
Akkor lenne safety first!
Ha nem széria, akkor minek? Így nem feltétlenül jut el azokhoz akiknek kellene. De erről is annyit beszéltünk már, aki nem tudja hogyan kell fékezni, az ne nagyon vegyen sportmotort, főleg ne ezrest! -
Nippon
őstag
válasz
Integra #27771 üzenetére
Régóta motorozok mégsem állítom, hogy nagy király vagyok...
Majd ha veszek egy CB1300-ast, na arra valszeg megveszem az ABS-t is. Ott van értelme, mint ahogy a CBS-nek is, de könyörgöm egy sportmotoron? Semmi súly, nincs a hátsó tengelyen...Ha ez az elektronikus ABS ilyen, jó, akkor miért nem jutott eszébe a Hondának, hogy a sportmotorok helyett, a túra és naked bringákhoz kéne opcióként felajánlani.
Leírták, hogy mennyire jó bringa az új CBR 1000RR, arról miért nem írnak, hogy átlagon felüli az olajfogyasztásuk és gyakoriak a váltóproblémák? Olyan, mint egy tökéletesen összerakott GSX-R. Hahahahaa, persze-persze.
Vagy hozzuk fel a nagysikerű CBR 929-est? Papíron 152 ló volt, közben persze kiderült, hogy nem bírja így a gyárból már csak 130 ló körüli teljesítménnyel jött ki. Ja, hogy ezt elfelejtették megemlíteni a vásárlóknak? Kínos.Valaki írt egy tesztet az ABS-es 600RR-ről és lefikázta van ilyen! Ettől még a 600RR jó motor ABS nélkül, és szerencsére nem kötelező azzal megvenni.
A Honda is csak egy gyártó, mint a többi, nem minden jó ami tőlük való...
-
Nippon
őstag
Az olajfolton nem segít az ABS sem, az az esetek többségében perec. Nem nem jön jól az ABS, mert az ABS megnöveli a motorok amúgy sem rövid fékútját. Meg kell tanulni fékezni ilyen egyszerű.
Lehet venni ezres sportmotort utcára is ha valakinek az tetszik, miért talán Carrera Turbo-t nem látsz az utcán? Azok is parasztok? Mert lefogadom, hogy nem tudja kezelni a legtöbb sofőr a lovakat. Vagy a csajok a Mitsu Evo-kban vagy M-es BMW-kben.... Sok ember vesz a képességeinél jóval többet tudó járművet. Nem ez a gond, hanem az amit esetleg művelnek vele.
Mentél te már 1000-res motorral (lehet sport is)? Tudod milyen jó érzés városban? Van ereje, olyan tartományban is ahol a 600-as még le akar fulladni. Ezek 4000 körül tudják produkálni a nyomaték 80%-át...
Ja hát ha valaki egy robogóról ül át, őt érhetik meglepetések.
De baszki üljön fel egy holt nyugodt CB1300-ra ami ugyan nem 180 ló de a 100Nm-ert már alapjárat fölött leadja, ugyanúgy földhöz fogja csapni a parasztot.
Szóval kattanjunk le erről a sportmotor démonizálásról, mert az összes 600ccm fölötti motor be lehetne tiltani utcára ezzel a lendülettel... -
Nippon
őstag
válasz
Integra #27761 üzenetére
Egy sportmotorra nem való ABS, ez nem vitatéma hanem tény. Az ABS előnyei utcai használat során, főleg kezdő pilóta esetén viszont szintén megkérdőjelezhetetlenek.
Konklúzió, nem kell minden fatökű parasztnak sportmotort vennie, pláne nem ezrest. Nekem az ABS-es Hornet sem tetszett ilyen szempontból. Videójáték, ha a gázt húzom megy, ha tiszta erőből rámarkolok vagy rátaposok a fékre megáll. Egyszer sem éreztem, hogy szükségem van tudásra, hogy motorozni tudjak vele... Nekem ez unalmas! -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #26993 üzenetére
Milyen TL? R vagy S? Mert én nem ismerek olyan élő embert, akit (főleg az R) nem baszott még a földhöz. Gonosz egy dög az, nem hasonlítanám az R6-hoz.
-
Nippon
őstag
Ez sem feltétlenül árul el semmit, pl nekem is leellenőrizték a szervizben a csavarokat (és nem csak a motortartókat), ha ezt egy fakezű szerelő teszi és kicsit megkeni a csavar szélét (mert ugye ezek puhábbak, hogy ne kúrják meg a menetet a blokkban) akkor mi van?
A használt motor sajnos erősen lutri az esetek többségében.... -
Nippon
őstag
Kásztról póver 1 részing 10W-50-essel nyomom, egy cseppet sem eszik meg belőle a GSX-R, a váltó is frankó.
Szerintem Honda gyári vagy Motul.... -
Nippon
őstag
Ez ott van....
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #26738 üzenetére
Szinte biztos vagyok benne, hogy a CB marad ilyen amíg végleg el nem tűnik a kínálatból. A motorhoz biztosan nem nyúlnak, megfelel a normának, a karakterisztikáján nemigen kell csiszolni, az 5 sebességes váltó pedig bőven elég, ezzel a motorral (naked főleg) nem szoktak 200 fölött száguldozni az autópályán, legalábbis nem arra való. A fordított villa nem elég oldschool egy klasszikus erőgéphez, így nagyjából a radiális fékeknek is búcsút lehet inteni.
Ha belegondolsz nincs is ezekre szükség, mint ahogyan arra sem, hogy lefaragjanak a súlyából.... -
Nippon
őstag
válasz
Daniel Alves #26677 üzenetére
Nem kell szó szerint érteni amit mondtam! Az volt a lényeg, hogy nem azt kell elhinni amit mondok, hanem a motor magáért beszél, ezt bármilyen vizsgálat alá fogja támasztani....
-
Nippon
őstag
válasz
Daniel Alves #26660 üzenetére
De ez csak 600as...
-
Nippon
őstag
válasz
Daniel Alves #26650 üzenetére
Köszönöm, nekem is nagyon tetszik a formája, szerintem abszolút büszkén viseli a klasszikus kék-fehér fényezést, nem is érdekelt a többi szín.
Az új nagyon cicás...
Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Formula-1 humoros
- Battlefield 6
- Magisk
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- További aktív témák...
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8GB
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Layer 2 Plus (Layer 3 Lite) Passzív rack switch, 24x1G + 4x10G SFP+ , SFP-kkel FS S3900-24T4S-R
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4300U/8GB DDR3/Win 10Pro/12,5"!!!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest