Hirdetés
- Mobil flották
- Beköltözik a platformköltözés az iOS-be és az Androidba
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Máris megvásárolható az Ulefone új RugKing szériája
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Apple iPhone 17 - alap
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok,
Még nem szeretnék vádaskodni, próbálok jóhiszemű (naív) lenni.
43.000 forintért vásároltam egy használt készüléket. A gyors üzletkötés során nem volt lehetőségem a telefont a lehető legalaposabban megvizsgálni (az én hibámból, mert ment a vonatom), de szóban abban maradtunk, hogy jelentkezem. Másnap reggel, nappali fény mellett látszott csak igazán, hogy sárgás a kijelző. Jeleztem az eladó felé a problémát, meglepve vette tudomásul, azt ígérte segít, majd mellékelt pár mobilszerviz elérhetőséget. Mindtől bekértem árajánlatot kijelzőcserére, a legolcsóbb is közel húszezer forintot jelentene, tehát gazdaságosan nem lenne javítható (és talán értelme sem lenne). Ezen a ponton beértem volna némi "kárpótlással" is, a vételár egy részének visszafizetésével és (sajnos?) erre céloztam privát üzenetben is (teljesen kulturált és korrekt módon).
Ezt követően hiába küldtem át a különböző, általa megadott szervizektől kapott árajánlatokat, az eladó eltűnt, azóta nem lépett be, nem reagált. Szeretném azt hinni, hogy csak nem került számítógép elé az elmúlt napokban, de sajnos ezt azért nem tartom túl valószínűnek.A nagyobbik gond az, hogy a készülék telefonálás közben recseg. Nem nagyon, de azért recseg. A kijelzőproblémával még együtt tudnék élni, valószínűleg ezzel is, de a kettő együtt már sok. Szerettem volna "visszacsinálni" az ügyletet, élni az itt megszokott (és szóban megbeszélt) háromnapos próbagaranciával, felajánlottam, hogy én viszem el hozzá a készüléket, de semmi reakció, a legutolsó általa írt levél óta 8 nap telt el.
Személyesen kimondottan tisztességes, korrekt srácnak tűnt, ezért szeretném azt hinni, hogy csak közbejött valami, de... de nem hiszem.
Mit tehetek ilyenkor? Van mibe kapaszkodnom? Sem e-mail címem, sem telefonszámom, csak a privát üzenetek...
Előre is köszönöm a segítséget, a tanácsokat.
(tudom, hogy hülye voltam hogy nem kértem telefonszámot és hogy nem tudtam tüzetesebben megvizsgálni a helyszinen a telefont, tisztában vagyok vele, hogy hibáztam...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Vegyes Retro Nintendo / Sega Játékok
- i5 12500/ RX6700 XT 12GB/ 32GB DDR4 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- ...:::: KERTVÁROSI VASBÁNYA ::::... Kábelek / Adapterek / Átalakítók széles választéka
- Playstation 5 slim 1TB lemezes garanciával
- Fujitsu Lifebook U758 i7 8550u / 15,6" FHD IPS / 8Gb / 256Gb nvme SSD /
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090 - 3 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 100%
- Samsung Galaxy A21s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


