- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Üzemidőt áldoz a fényerő oltárán a Garmin Fenix 8 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android dual SIM okostelefonok
- Fotók, videók mobillal
- Még el se terjedt, de már másolnak
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok,
Még nem szeretnék vádaskodni, próbálok jóhiszemű (naív) lenni.
43.000 forintért vásároltam egy használt készüléket. A gyors üzletkötés során nem volt lehetőségem a telefont a lehető legalaposabban megvizsgálni (az én hibámból, mert ment a vonatom), de szóban abban maradtunk, hogy jelentkezem. Másnap reggel, nappali fény mellett látszott csak igazán, hogy sárgás a kijelző. Jeleztem az eladó felé a problémát, meglepve vette tudomásul, azt ígérte segít, majd mellékelt pár mobilszerviz elérhetőséget. Mindtől bekértem árajánlatot kijelzőcserére, a legolcsóbb is közel húszezer forintot jelentene, tehát gazdaságosan nem lenne javítható (és talán értelme sem lenne). Ezen a ponton beértem volna némi "kárpótlással" is, a vételár egy részének visszafizetésével és (sajnos?) erre céloztam privát üzenetben is (teljesen kulturált és korrekt módon).
Ezt követően hiába küldtem át a különböző, általa megadott szervizektől kapott árajánlatokat, az eladó eltűnt, azóta nem lépett be, nem reagált. Szeretném azt hinni, hogy csak nem került számítógép elé az elmúlt napokban, de sajnos ezt azért nem tartom túl valószínűnek.A nagyobbik gond az, hogy a készülék telefonálás közben recseg. Nem nagyon, de azért recseg. A kijelzőproblémával még együtt tudnék élni, valószínűleg ezzel is, de a kettő együtt már sok. Szerettem volna "visszacsinálni" az ügyletet, élni az itt megszokott (és szóban megbeszélt) háromnapos próbagaranciával, felajánlottam, hogy én viszem el hozzá a készüléket, de semmi reakció, a legutolsó általa írt levél óta 8 nap telt el.
Személyesen kimondottan tisztességes, korrekt srácnak tűnt, ezért szeretném azt hinni, hogy csak közbejött valami, de... de nem hiszem.
Mit tehetek ilyenkor? Van mibe kapaszkodnom? Sem e-mail címem, sem telefonszámom, csak a privát üzenetek...
Előre is köszönöm a segítséget, a tanácsokat.
(tudom, hogy hülye voltam hogy nem kértem telefonszámot és hogy nem tudtam tüzetesebben megvizsgálni a helyszinen a telefont, tisztában vagyok vele, hogy hibáztam...)
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Linux Mint
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Üzemidőt áldoz a fényerő oltárán a Garmin Fenix 8 Pro
- További aktív témák...
- Szuper csendes és erős i9 9900 (8 magos) CPU-s asztali PC - Ableton-ra optimalizált
- Hp Elitebook 840 G2 i5-5200u / 8gb ddr3 / 500gb Hdd / töltő / hibái fotózva
- Apple Watch Series 9 45mm GPS+Cellular, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S24 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3351
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3163, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy Tab A9+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest