- Yettel topik
- Google Pixel topik
- Úszáshoz szánt fülhallgató a Xiaomitól
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Nem nyílnak a Foldok?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
Jaffa75 #57901 üzenetére
Pont ezért vettem robogót anno ~8 éve. Nem akartam váltogatni, és ezeken van csomagtartó. Ez a két dolog teszi számomra ideális ingázós-munkábajárós járművé
ui.: én is januárban vettem autót, kifejezetten automatát kerestem, de úgy alakult hogy ismerőstől kvázi ismert előéletű autó lett belőle. De ez most marad pár évig
-
dzso22
senior tag
-
ludsimon
veterán
válasz
Jaffa75 #56872 üzenetére
megoldás megvan, meg kell csak valósítani.
Száraz adatok vannak róla, 6,3Le, de az semmit nem ér ha nincs gyakorlatban megvalósítva.Alig várom, hogy kilőhessek.
-
ludsimon
veterán
válasz
Jaffa75 #56868 üzenetére
Szétrobbantott Liberty-vel biztos nem. 2 napja áll. Sikerült végre találnom 6-os menetű 70es főfúvókát, megkajálok és indulok is bringával érte.
Ez jóféle benzinszűrő?
Olyat akarok ami mosható és rézbetétes. Tehát valami minőségibbet. 1x vesz az ember ilyet. -
Den
veterán
válasz
Jaffa75 #56139 üzenetére
Nekem a használt átalakított gépekkel vannak fenntatrásaim, hogy mennyire szakszerűen lett elvégezve az átalakítás. Tehat pl a 70-es henger úgy került rá, hogy az eredeti szétkopott, és ráhúztak egy nagyobbat, de a tűvgörgőket, csapágyakat meghagyták spórolásból, akkor annak meg vannak számlálva a napjai. Kérdés, hogy a karbit, hajtást, hogy igazították az új hengerhez, stb,
Viszont 100k körül nem valószínű, hogy full gyári, motort kapsz, ami az eredeti alkatrészeivel még mindig hibátlan, szinte biztos hozzá lesz nyúlva, és végülis, nem atomfizika egy hetvenes hengert jól felrakni, és a gépet hozzáigazítani, szóval kifoghatsz egy jó 70-est is, nem kell alapból elvetni a dolgot.
Konkrét típust nem tudok ajánlani, mert alapvetően mi kínaiban utazunk, az olasz/japán robeszokkal kevesebb gyakorlati tapasztalatom van.
Nagy vonalakban, én ebben az árkategóriában a léghűtéses gépeket preferálom, mert eggyel kevesebb alrendszer van amivel gond lehet. De leginkább az állapotot kell nézni, nem szabad semmitől elzárkózni, egyedül a nagyon egzotikus típusokat érdemes kerülni, mert lehet, hogy alkatrészellátással gond lesz.
Ja, és a "nincs nagy baja, ezer forintból megcsinálható, de már nincs kedvem foglalkozni vele" szöveggel hírdetett gépeket messzire kerüld el.
-
Den
veterán
válasz
Jaffa75 #56088 üzenetére
Bőven elég a 90 kilódhoz egy jó 2t ötvenes, ne hagyd magad belelovalni a hülyeségbe. Ha nincs olyan jogsid, ami jó 126-öshöz akkor pénzkidobás 125-öst venni. Jogsira, átirásra elmegy annyi pénz amennyiből az ötvenest egy szezonban tankolod. Ráadásul városban használod, marpedig városban a 125-ösnek is 50kmh a megengedet sebességt. Tovább rontja a dolgot, hogy egy jó rendszámos 125-ös lényegesen drágább mint egy ugyanolyan állapotú 50-es.
Szóval elszórsz egy rakás pénzt, és egy perccel nem fogsz hamarabb beérni a melóba.Vegyél nyugodtan ötvenest, semmit nem kockáztatsz, ha később mégis úgy látod hogy nagyobb kell, akkor eladod es veszel nagyobbat, ha viszont elég a kicsi, megspóroltál több szezonnyi benzinpénzt.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Jaffa75 #56101 üzenetére
Telibe szopatom magam egy 180 4T karbissal, most épp nem megy, és néha zabál
De 2T 50-ből tényleg nem ajánlott az injektor. Karbit nehéz belőni, de ha találsz egy szakit aki türelmes, akkor utána jó. Injektoros gépet és nagyobb ccm, de mindenképp 4T blokk esetén vennék. -
szmissz
senior tag
válasz
Jaffa75 #56101 üzenetére
Én csak azt látom, hogy halomra szopatják magukat a karbis kollégák, folyamatosan megy a "hangolás" mert valami soha nem frankó.
Én is karbis gépet vettem* 1 éve, 0km-es 125 Liberty-t, ami egyszer a Hungárián állt le alattam, kellemes volt. Soha nem indult gáz nélkül, kicsit tartani kellett, a szervíz szerint: "ez ilyen, mindegyik más egy kicsit". Kevésbé ment és többet fogyasztott mint a mostani, ami valóban injektoros és tökéletes minden tekintetben.
Pontosan az ilyen beidegződések miatt, hogy a karbi könnyen karbantartható, olcsóbb, stb. Meg eleve tetszik is maga a működési elv, zseniális dolog volt. És a kulcs a "volt" szóban keresendő szerintem manapság.
szerk: Postra válasz: Legálisan B125-ös jogsival, 125-ös gép kell neked arra a távra és az említett útvonalra.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Több Lenovo Thinkpad x1 carbon gen 4 / 5 / 6 / 7 X1 Yoga gen3 6-9. gen i7, i5 procik
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Samsung Galaxy S21 Ultra /Kártyafüggetlen / 12/256 GB / 1Év garanciával
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest