- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
it Az USA kivizsgálja a GoPro panaszát: a cég szerint egy kínai vállalat sérti a szabadalmaikat, ezért az Insta360 termékek importját is betiltatnák.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #39540 üzenetére
Ok, hiszek nektek. Mint írtam, ez az én logikám volt, nem állítás.
Egyébként... 50-esre nem tettek power szelepet? Csak kíváncsiságból. Egyébként DT-t eddig csak egyet láttam élőben, azt is parkolóban Szóval mint írtam nem sok közöm van a konkrét motorhoz. Kösz az infókat.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
AndrewTdi
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #39552 üzenetére
Izé, power szelep, nem powershell. Hülye okostelefon
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #39551 üzenetére
Én sokat mentem vele gyerekként. De nem is ez a magasított, krosszos kivitel
volt, hanem hagyományosabb kinézetű - endurósabb. Ha szabad ilyet mondani.AndrewTdi: a Vectrix volt abban a nagyrobogó összehasonlító tesztben.
Sokat nem tudtak rajta tesztelni, mert a hatótávolsága igen sz*r. (Lemerült...)[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #39556 üzenetére
hát nemtom. kinézetre elég közel vanank egymáshoz. szeirntem
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz canniball #39563 üzenetére
Gondoltam, de úgy tudom elektromos járműveknél valahogyan "átszámolható LE-be" a teljesítmény. De ez kb olyan, mint a turbós motor. Olyan teljesítményt adsz neki, amilyet akarsz
Nagyon off: Bár mint tudjuk mostanában csak a natúr, elméleti számok számítanak
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz korpicschess #39565 üzenetére
Elég jól van definiálva: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #39568 üzenetére
Úgy gondolom, hogy az "egyéb" erőforrásba a villanyos is bele tartozik. A 4 kW vagy 45 km/h tervezési sebesség fölött rendszámos motorkerékpárnak kellene lennie. (Persze lehet, hogy Mo.-n ez még nincs külön szabályozva, mert nem túl sok ilyen meghajtású gép lehet forgalomban).
(#39569) kcsa: lassú voltam...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
Hát urak, nekem az egyéb motor kimaradt.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #39573 üzenetére
Én pl. boldogan használnám. Fel tudnám tölteni este, munkába járásra több mint elég a 100km hatótáv. Abban is teljesen biztos vagyok, hogy a karbantartásigénye töredéke bármilyen benzines járműnek.
Csak és kizárólag a vételár tart vissza.
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #39573 üzenetére
Minden kezdet nehéz...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #39576 üzenetére
Ezek teljesen jogos kérdések. Magam részéről abból indultam ki, hogy hány olajcserét, kis-nagyszervízt, szelephézatállítást, szíjcserét, görgőcserét miegyebet meg lehet takarítani (idő/pénz). Az akku cseréje biztosan kifejezetten drága, de az időtényezőt nehéz forintosítani, alkatrészeket már nyilván lehet (az elfogyasztott három injektoromból, két feszszabályzó meg a jó ég tudja mi volt már a közelmúltban kiindulva még az is lehet hogy olcsóbb az akkucsere... )
-
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #39578 üzenetére
Nézd, a túl halk témában a napokban vitatkoztam egyik kollégámmal (aki hirdeti a Kymcoját). Állítása szerint az elmúlt hetekben háromszor húzták rá a kormányt autósok mert túl halk. Nyilván nem összehasonlítható a kérdés, de velem az elmúlt hét év alatt nem történt ennyi ráhúzás, eleve furcsállom - így a saját tapasztalataimból kiindulva ellennék a néma robogóval. Azt mondja visszatér valami cruiserhez. Az meg az én véleményem szerint a ló túloldala.
-
huszi.gyb
senior tag
Egyet értek. Azért a nyitott kipuffok, cruiserek (de még a gyorsaságik egy része is) szerintem a ló túl oldala, ha csak a hangot nézzük. Viszont a múltkor majdnem elütött egy prius. Miért? Index nélkül állt ki a parkolóból, én meg nem hallottam meg. Autós csak a bömbölő kipufogókra figyel (tisztelet a kivételnek). De szerintem minimális hang (gyári) kell Aztán lehet, hogy rosszul gondolom.
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
És simán kiegyeznék egy ilyen kipufogóval a burgonyára
Más téma. ez volt már ??
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #39581 üzenetére
Nem láttam, de rápánikolt, ráfékezett, és úgy csúszott le a hátsó kerék a padkára.
Nem volt a nagy tempó, és a kanyar sem volt durva, egy dolog hiányzott; a rutin.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #39584 üzenetére
Egyébként a Nexuson olyan kicsinek nézne ki... Viszont
hangra lehet, hogy kezelhetőbb lenne, mint az az SBK dob. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #39586 üzenetére
Háde' mondta, hogy nem gyári. Amúgy ez még hasíthat.
400-as blokk egy ilyen kis kasztniban. Kár, hogy kicsi csomagtartó.Szerk: cikk, amit próbált a hirdető linkelni. (250-esben láttam anno...
Nem lehetett felhajtani az ülést eléggé+nem fért be a Pro L2: bukta.)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #39587 üzenetére
Jaja, ismerem a 400-as Velvet-et, simán jó gép, és a formája is korrekt.
Persze a tömeg teljesítmény arány a remek.
De azért 500-as Nexus blokkot bele!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #39592 üzenetére
Én is régebben olvastam már. Nagyjából akkortájt, amikor a Maját vettem: ugyanabban a kereskedésben volt a 250-es Velvet, mint a Maja... Bár a cikk frissebb egy hónappal, szóval a fene tudja. Annyi biztos, hogy ekkor már képben voltam, ha példálództam vele. Csak vicces, hogy most belefutottam egy ilyen gépbe a használtautón, és amúgy azon is tűnődöm, hogy véletlenül nem pont AZ a gép ez, amiről a cikk szól? (Kora, színe stimmel.)
Ui: egy hónapja ugyanezt a cikket linkeltem. [link] De nem én találtam fel a spanyolviaszt: régi a téma.
Ui2: mobilról vacakolni a linkeléssel rémálom.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #39594 üzenetére
El kéne menni a motorkával egy próbakörre, rögtön kiderülne minden.
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #39596 üzenetére
Az üléspozíció még lehet kehes, meg a csomagtartó, ha ugyanolyan, mint a 250-es. Teljesítményben garantált élmény (400-as Maja blokk, a 180-asnál kisebb gépben). Szerk: na nem mintha hirtelen lenne fölös 450K-m.
[ Szerkesztve ]
-
LA1703
tag
Vajon el adjam a TEO'S-t alkatrésznek vagy rakjam össze?
Lenne egy blokk nélküli donor 40K-ért.
CPI gtr-ből csak 50-es létezik?
Nagyon bejövős [link]http://fektigumi.hu/
-
LA1703
tag
válasz runner 125 #39599 üzenetére
Kár érte
Venni kellene egyet és bele rakni a 150-es yamaha blokkot.
http://fektigumi.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Ubuntu Linux
- Formula-1
- Utp Kábelen érkező Telekom Tv/internet
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen