- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
Általánosságban elmondható, hogy nagy hidegben csökken az akkumulátorból kinyerhető kapacitás. Ez természetes, amint újra felmelegszik, vissza áll.
Viszont most még nincs olyan hideg, hogy ez indítási problémát jelentsen. Rick4 leírta a tutit: villás terhelésmérő. Bár az sem mindig 100%-os.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
dabadab
titán
Ha elveszik a tapadas, akkor egyikkel sem, ilyen egyszeru.
Viszont az alulkormanyzott auto (vagyis amikor az eleje csuszik) sokkal jobban kontrollalhatoan es biztonsagosabban mond csodot: ha megnyomod a feket, megall, ha valaminek nekimegy, akkor az orraval megy neki, a t. user tudja kovetni, hogy mi tortenik es miutan megall az auto, tudja, hogy hol van es jo esellyel ugy all az auto, hogy rovid idon belul normalis helyre tudja kormanyozni.
Egy tulkormanyzott auto a fekezes hatasara megpordulhet (meg amugy is tok idiotan viselkedik), siman elofordulhat, hogy az ut kozepen, keresztben fog megallni, ugy, hogy a sofor a porges utan azt se tudja, hogy mi merre van.Es mindezt nem hasbol irom, hanem ugy, hogy elso- meg hatsokerekes autom is van, mindkettovel voltam vezetesbiztonsagi treningen a Hungaroringen is, szoval van konkret tapasztalatom az ugyben.
Ja, igen, egy felkeszult, az autojaval osszeszokott (ami nem azt jelenti, hogy volt vele haromszazszor a Tescoban, hanem hogy sokat ment vele hataron (meg idonkent a hataron tulra is )) versenyzo nagyon ugyes tud lenni tulkormanyzott geppel, ha meg megsem annyira ugyes, akkor ott a kavicsagy - de ennek semmi koze a kozuton kozlekedo soforokhoz.
DRM is theft
-
hobizoli
nagyúr
Ha elol csuszol latod hova esel meg minek mesz neki.
Ha segge csuszik meg kiforgat es elkezdesz porogni.A hatso tengely adja a kanyarstabilitast.
Meg mindig jobb vminek orral nekimenni, mint oldallal, mert kb egy meterrel tobb a gyurodozona, meg az autokat elsosorban hossziranyu utkozesekre tervezik
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ABS messze gyakoribb, mint az ESP
Amugy ESP-vel is lehet nagyot zakozni, mind a 4 kerek eccerre jegen van vagy ha mar 2 is, akkor elszallsz az osszes 3 betus ilyen bigyoval egyutt az arokba.Pl mit csinal az ESP ha az altala befekezendo kerek eppen a jegen van...?
...vagy a levegoben?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
33as
senior tag
Melyikre gondolsz? Ha az a visító akkor égszíj szerintem (de az meg természetes) vagy még az olajpumpa hangja a motorból!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Laraxior
titán
én is felvettem az előbb aszittem bringával kell boltba mennem... mondjuk akkor inkább elhalasztottam volna a reggelimet
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Rick4
félisten
Ja. Meg ugye ha a feszítő rugója is tele van zsírral, vagy kosszal, az is meg tud dermedni, tehát nem lesz tökéletes a feszítés. Egyébként nem hiszem, hogy örült a gép annak a pörgetésnek...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
#10726912
törölt tag
Annyira nem tartom természetesnek, hogy hidegben visít az ékszíj...ha felmelegszik (azaz már nem visít még 3000-nél sem), akkor próbálj meg feszíteni rajta. De a legjobb lenne lecserélni, a kopott szíj miatti túlfeszítés hatása elő jöhet a szíj által hajtott dolgokon.
A műszerfalad meg tényleg eléggé egyszerű, nem hoz zavarba felesleges infókkal Az enyémben van ford.szám mérő, a szomszédom ugyanolyan márkájú kocsijában ('90 előtti audi80) nincs. Ha 10 perc alatt, nem néztem meg a pontos időt a kocsijában 30* az órán, ami a ford.szám kijelző helyén van benne, akkor egyszer se
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Soknak nem sok, de nem is kiemelkedően kevés. Nálam a Budapest - Békéscsaba több héten keresztül 6,5-7 literből volt meg 3 személlyel és csomagjaikkal. Autópálya 130-140, városon kívül 100-110, városban a megengedett. Ez egy 1.6-os kétszer olyan erős autó, mint a Punto széles gumikkal, valószínűleg rövidebb váltóval és hasonló tömegű bódéval. Ja és idén 20 éves. Tény, hogy a maga idejében elég korszerű volt. Békéscsabán nyáron szintén nem fogyaszt 7 liternél többet, most télen inkább 10. Budapesten még nem mértem fogyasztást, de itt is 10 körül alakul.
Egyébként nem kampányolok az öreg autók mellett, nyáron én is váltani szeretnék már egy modernebb, biztonságosabb autóra, de a Punto-nál nagyobbra van szükségem. 6gen Accord + LPG kombóra vágyom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Rick4
félisten
A téli fogyi szimplán lejjebb megy a nyárira, obd-n néztem, a -12-ben is 12-13°-on tartotta, tehát egy jó 20-25°C-t rá tud tolni. A leírás pont elég, kell a termosztát elé én egy kormánymű gumiharangot tettem, mögé meg két csövet. Itt is van egy jó leírás: [link] de mikor csinálod, úgyis adja magát. Ilyenkor télen 1 literrel kevesebbet eszik, mintha nem lenne benne.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
!Overdose!
őstag
Honda Concerto, D16A8 motorral. Egyébként a nyári városi fogyasztással elégedett vagyok, a téli sok nagyon, de ha belegondolok én nagyon rövid távokat járok ilyenkor folyamatosan hideg motorral. Ez ennyi. Budapesten ritkán használom a sajátomat, így az ottani fogyi csak elméletben érdekel.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
Zewa
senior tag
Bejön a PGT? Akkor valóban jó választás lehet. Hobizolitól azt a választ fogod szerintem kapni hogy keress egy szerkezetileg jó állapotú de motor hibás filléres vasat és azt újítsd fel. A motorja szög egyszerű és viszonylag olcsón rendbe tudod tenni és akkor tudod mi a pálya..
Szállítható személyek száma? Teljesítmény? Mi az ami fontos még?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
"Tepsi"... Jó fej vagy. Egy Sport(os) Autó milyen legyen?!
Ez igényesnek tűnik és talán megfelel az elvárásidnak.
Esetleg egy kicsit fürgébb Stfit?dabadab: Tudom persze hogy valahol nekem egy OPC Corsatól felfelé kezdődik a méregzsák kifejezés. Viszont ezeket az autók esetlegesen fenn is lehet tartani illetve ~500 000kjmf nem ad valami nagy mozgásteret..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
-
8th
addikt
Ott van pölö az Ibiza mk2 GT TDI. Stabil erős futóműve van, harapós fékei, motor egyszerű kiforrott nem PD nem CR. Amúgy is vas árban van hozzá minden és hekkelni is olcsón lehet. Kicsi, fordulékony és viszonylag könnyű is. Széria állapotában (110le/235Nm) nem egy versenyautó de azért elég sportosan lehet vele közlekedni és ha nyomkodod akkor sem zabálja le a fejed.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
en azzal jarok meloba is, de ugy tudom kickass is, sot PGT-s korokben elvetve van csak melle vkinek vmi mas
ahogy mar irtam is mskor is, a halott motoros es turbost kell pofatlanul olcson megvenni, aztan azt 2-3honap alatt megcsinalod magadnak jora
vagy hardcore juzerek vehetnek 1.6 sportingot is, aztan abbol lehet okozni 1.9-st a motorszam megtartasaval :p ,meg melle a GT hajtasa, feke es vmi futomu ala
de az melle akkor vmi standalone ECU is kell, mert a gyari ennyi ccm diffit nem tud kikorrigalni
viszont azzal oda lehet allni mar eleg sok mindenneken a "csak" 1.6-sal vettem cigire egy E46 M3-t
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
persze jo gepek a futomuvuk qrva jo csak azt soha ne nalad kelljen szilentezni
meg ha a motor vagy a valto megis elkokad ugy szopsz mintha dizeled lenne
hasonloan nem emberi arak vannak ezekre meg bontottan is
a tuning cuccok sokkal olcsobbak hozza de mivel gyarilag is elegge hegyezett sokkal jobban bele kell nyulni ugyhogy vegulis tobbe kerul ugyanannyit faragni
pl ahhoz hogy +25-30lojj beleugorjon az 300-350k
PGT-nel ennel tobbet hoz egy chip meg a toltonyomas emelese nelkul is es 1/10-be (se) kerultöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest