- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #188591 üzenetére
Nalunk is siman ra tudnak nezni online a gepre a gyari szervizesek, nem kell fizikailag ott lennie mellette, azert ezekre tizenhuszon eve is volt mar mukodo megoldas...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #188569 üzenetére
nemtom, de szerintem a utazo uzletkotok ideje le fog jarni a HomeOffice miatt, ha nem is mindenhol, de sok helyen at fogjak gondolni feltetlenul kell-e az a kotseg, amit az o fenntartasuk kerul az berukkel meg az autoval es annak fenntartasi koltsegeivel
csomo tok felesleges utat tesznek meg, mert a rendelest fel lehet venni online is, es amig vezet innen-oda, addig nem tud "dolgozni", csak egeti a penzt az autoval
nekem is van ismi, aki ilyen utazo ugynok, heti 2000+ km-t megy a cegautoval az orszagban olyan ugyfelekhez, akik 5-6 eve kb szogugyanazt veszik toluk, meg neha evente 2-3x elvisz nekik vmi uj fejlesztest, ledemozni
na pl o egy klimas irodabol vagy home office-bol is tok ugyanugy fel tudna venni a rendelest email-ben vagy HD/4K-s web kameraval felszerelkezve megdumizhatja a ugyfellel mi a csizio, meg YT-ra feltoltenek egy bemutatot a termekrol, ami vedett video, nem listazza ki a kereso sem, es egy ugyfelhez elgurigazos egyetlen Bp-Nagykanizsa-Bp tav bejarasa alatt 8-10 partnert is letudna kenyelmesen
nalunk is a cegnel a rendelesfelvetel ~90%-t nem az autos ugynokok veszik fel, hanem a office-osok, akik most HO-ban dolgoznak
de tovabbmenve egy ugyfelkoddal belepve egy online oldalra sajat maga is ossze tudna dobni rendelest az ugyfel, es akkor meg O/HO sem feltetlenul kell, mert ok is egy sw-be viszik be a rendelest, masnapra a posta vagy mas csomagkuldo ceg altal megkapjak (igy sem ok szallitjak le)
nezd meg a PC-s boltok is hogy eltuntek par ev alatt es online webshop lettek helyettuk
PCX-n leadtam a rendelest 2 hete hetfon, 2 napra ra szerdan mar itt is volt csomagautomataban -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #188241 üzenetére
ahade
lasd FB-s dizel tunner csoport szopohegyeiegy adagolos dizel ma mar annyira tulhaladott technika, hogy a legfiatalabbak is ~20 eves autokban vannak, hogy lassan tobbe kerul szervizelni, mint egy modernebbet, amihez most meg minden bokorban van barmi
ugyanaz a tema mar, mint egy karbis tortenet a benzines autoknal
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #188212 üzenetére
hotel Lido Siofokon jovo het penteki erkezes vasarnapi tavozas, reggelivel, 2 szemelyre 60k
most neztem a booking.com-n es ez foglalhato jelen pillanatban is, de van tobb is hasonlo arrafele meg 50k-ert is
Bfüred Andrea Panzio 36k ugyanilyen kondiciokkal, 9.1/10-s ertkelessel rendelkezik a hely, szinten jelen pillanatban is aktiv hirdetes
nincs szallas csak hetvegere? nem ugy tunik... -
-
hobizoli
nagyúr
de ezek akkor sem uj dolgok
EGR a '90-s evekben is volt mar, turbo szinten...sot
meg benzines DI motorok is voltak mar akkoris szivoban
mostanra mi rottyant meg annyira, hogy ezek nem birnak ki ertelmes km futast GTK-s javitasi igeny nelkul es uj koruktol egy szopashegyek lettek?
mikozben 10x precizebb vezerlok vannak, mint 20+ eve -
hobizoli
nagyúr
válasz
Gaben92 #186096 üzenetére
nem feltetlenul, itthon is van olyan moso, ahol az auto atgurul a moson, es a moso all
uresbe kell tenni a valtot es a kerek mogott egy gorgo attolja az autot a moson
gyorsabb, mint egy normal moso, mert az elejen mar mehet be a kovetkezo auto, amikor a szaritasi reszen fujja le az autodrol a levegosugar a vizet
sokkal gyorsabban atmegy rajta 10 autos sor -
hobizoli
nagyúr
[link]
vótmá? -
hobizoli
nagyúr
válasz
AssAssynn #184449 üzenetére
ilyen rovid tavra hasznalva a dizel sosem melegszik be, meg 20 eves autonal siman lehet cink az adagolo, izzitas, csucsok
1.0 benzin is siman jo, annak szogegyszerubb tenyleg nincs
az ha veletlenul messzebb is kell menned az legalabb fut vmennyire 1-2km utan, meg a dizel telen kb sosem fog annyira felmelegedni, ha belulrol lefujja a szelvedot, ha lefagyott -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
pècsimunkás #184214 üzenetére
direktben EuroNCAP-re csak a 90-s evek vegen 2000-s elejen kezdtek el tervezni csak az autokat
az egyik elso fecske ebben a mk2 Renault Clio meg nem sokkal utana a mk2 Megane volt pl 1998-9 es 2000-1 korul
meg a mk2 Punto-nak volt az a reklamja, amikor az autoszalonban a falnak mennek az autoval, es ugy viszi el a vevo is es az pl 1999-ben jelent meg
akkor 4*-s torestesztje volt annakelotte is volt ajtoban merevites, de az nem az a szint volt akkor meg
mk1 Punto-ban is volt az ajtoban ilyen 1993-ban, meg energiaelnyelo hullam a hossztartokon, hogy ott rogyjon meg, ha tenyallas vanjol mondja Cactus, egy mai auto ellen meg egy akkori, az NCAP-re tervezett auto is eselytelen lenne, egy az elotti meg foleg
-
hobizoli
nagyúr
válasz
SI-ZO #184211 üzenetére
nekem ilyen facelift-s 147-m van ~2eve
1.9 16v JTDm 150nyiha, 937A5000-s motorkod
csak a szokasos kopo-fogyo cuccok votlak cserelve rajta
ezen kivul a termosztat14t5-t mar ne vegyel
20+ eves a legfiatalabb is, es annyival nem olcsobb egy jobb allapotu, hogy megerje egy ~12eves 147 elleneben -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
nem
ez egy maganceg, ami szemfulesen gyorsan megszerezte a Tesla nevet, igy megteveszto
ok megveszik a megrendelt autot, amit megrendelsz naluk, es a profittal adjak tovabb
de ennel az is olcsobb, ha megveszed pl nemetorszagban a ottani hivatalos Tesla disztriburtornal az autot es itthon forgalomba helyezed
regado nem sok, de ra tuti nincs 6-7kEUR, mint ami ezek huznak rajtaa magyar felhivatalos disztributor a www.teslounge.hu , csak ott meg nincs kiirva ar
-
hobizoli
nagyúr
válasz
SaNyEe #183999 üzenetére
ez az
ezt arra kene hasznalni amire kitalaltak
csak akkor pont nem ertem ezeket a 400km-s orszaguti utakat
ez varosra es annak kornyeki napi furikazasra van kitalalva, es nem arra, hogy ezzel menj el London-ba teat inni delutan 5-re Bp-rol indulvade mindig az kerul elo, hogy de ha Moszkvaba mennenk autoval, akkor mennyiszer kene megallni elvileg
kit erdekel? ez nem arra van -
hobizoli
nagyúr
szerintem meg megnezed a ID3 arat egy alap Model3-hoz kepest es van kb 10% ardiffi
az ezen a szinten lofutty mar
40kEUR-tol indul a M3 meg 45kmeg a Prius PHEV is 14miskaba kerul, ami mar szinten magatol tud parkolni, amit minden Tesla alapbol tud, es annak csak 60km az elektromos hatotavja
de a Nissan Leaf a 62kWh-s akksival szinten 14milkacsokiba keruljelenleg meg biztos nem azok veszik meg a Tesla-t sem, akik lakotelepeken laknak, hanem kertes hazban
ott meg siman megoldhato a napi szintu toltese 2-300kHUF-s beruhazassal, es atlagembernek, aki naponta meg 40-60km-t munkanapokon, annak 4-5 naponta 1x eleg lenne ratolnia
en egy honapban megyek 800km-t osszesen, neha 1000-t, szoval nekem pl masfel-ket hetente eleg lenne a toltore racsatizni veleahol ezt kitalaltak, ott az ilyen 600km-s tavokra mar felulnek egy repcsire, es berelnek a celallomason egy masik autot
es mar reg abban tesped, amikor a Becsuletesnepper a TDI-jevel meg kb a feluton van -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #183972 üzenetére
itt is beszelgetnek rola, vannak kepek is, de van tobb forum is ezzel kapcsolatban
evek ota ismert hiba, de a gyarto nem ismeri el annak
es amig egy birosag nem kotelezi oket erre, nem is fogjak
pedig belegondolsz ez eletveszelyes
beledzsalsz egy temposabb kanyarba, es pont kitorik a felfuggesztes, nem biztos az uton tudod tartani az autotcsak ezt kb ugy lehetne "javitani", hogy kapsz egy uj kasznit, de a gyartonak ez 6-8+ evnyi legyartott autonal elegge khm koltseg lenne
ezert nem ismerik el gyari hibanakde megnezed pl a Giulia toronyot az hogyan van kialakitva ugyanott, na az meg van merevitve bordakkal:
-
hobizoli
nagyúr
szterintem, az ID3 nem alternativa jelenleg egy Model3 elleneben sem
egyreszt kb ugyanannyiba kerul, de csirabbhatotavja nincs annyi, csak 4 szemelyes, nincs digit klima sem, nincs free update ra, eleve kisebb is
minoseg meg tok relativ
vkinek nem jon be a tulcscsiazott premiumsag semmeg azert azon kene elgondolkodni, hogy 450k ember odaat par nap alatt vakra berendelte az autot, szoval lehet nem ez a lenyeg a legtobb embernek, hogy hogyan van varrva az ulesen a karpit, emg hogy az ajtohezag az 1mm vagy 0.85mm
450k darabra melyik gyarto kapott elorendelest meg akar egy ICE autojara is...?
belter minosegerol meg talan jo lenne ne a nemetek tartananak kiseloadast ahol a 8eves auton szarra van kopva a borbelso, pedig egy ~1milkas felaras extra volt, es nem szeria
meg az is szep, amikor a Porsche-ban kiszakad az elso futomu torony, de azert senki sem sirdogal, csak lenyeli, hogy a gyarto szerint ez nem tervezesi hiba, vagy szar anyagminoseg... amugy meg 30-40kUSD a javitasa, es GTK miatta az auto
csak eleg ciki megis, amikor a 8k merfoldet futott auton koszon ki a golyalab a csomagter teton a 70millios 911 Turbo-n, vagy akar csak a huszmisis Cayman-n is, mert temposan vettel be egy kanyart egy german "sportauto"-dal, es ott a bekotesi pont meg hat nemigazan birta ezt a jellegu kikepzestezeket a temakat szeretik diszkreten elfelejteni
bezzeg ha egy Tesla-n nem mukodik az elektomos kilincs, akkor mar megy is ra a csoportosan epét okádás
-
hobizoli
nagyúr
szerintem a Tesla elobb fog a "minosegi" problamaikon tullepni, mint a tobbi gyarto megkozeliteni oket EV technologiaban
8 eve kint a piacon a Model S -lassan erklezik is belole a Plaid, a 2nd gen-, ezek meg ott sem tartanak, ahol az 2012-ben volt
pedig penz hegyeik meg mernok hadseregeik vannak/volnanak ra es megsincsenek "sehol"hatekonysagban fenyevekkel vannak a tobbi gyarto elott
gondolj csak a GF3 epitesere
pont egy eve raktak le az alapkovet, es novemberben mar ment az uzem
iparagi megmondoemberek szerint meg egy uj uzem felepitese min 2.5evpl a Mercedes kecskemeti gyara is 3 ev alatt epult fel
az ido penz
ez a GF3 is mar reg penzt termel akkor, amikor egy masik gyartonal meg azon keccsolgetnek, hogy az uzemvezeto meg seggnyaloi irodajat elkezdjek csinaljni a meg oldalfalak nelkuli leendo csarnok egyik tervezett vegebe -
hobizoli
nagyúr
azert akinek van erre jelenelg tizenhuszonnegyvenmillioja BEV-re, annak valszeg van meg 300k-ja arra is, hogy 3x32A-t bekotessen maganak otthonra
1x32A alapbol free mindenkinek egy ideje csak egy par ezer forintos adminisztracios koltsege van, ha eddig nem annyi volt, es csak az az feletti Amper-okert kell fizetni vmi brutto 4800Ft/Amper aratazaz a 3x32A-bol a 2x32A azaz 64x4800Ft amit kohogni kell a helyi ELMU fele
nyilvan, ha vmi osdi 1.5mm^2 aluminium a kabelezes, akkor annak csereje rezvezetekezesre az extra koltseg ezen felul, hogy birja az Amperokat is, de ez ne okozzon mar gondolt vkinek husz+ megaforint kifizetese utan
de 3x32A-l mar akarmi feltoltodik masnap reggelre
a ModelX P100D is akar ugy is, hogy kezzel toltad be a oda (2.8t) nulla%-s akksival a trellerol leguritva
-
hobizoli
nagyúr
válasz
máyköl #183060 üzenetére
nekem a kipu hatsodob most volt cserelve muszakinal a 147-n (2005-s)
lefujkaltam egy cinkspray-l azert kivulrol, hatha vmit segit rajta, de szerintem ez belulrol rohad kifele inkabb, mert a dob also resze lejjebb van a kipuff csonel
szoval ami viz keletkzik az egesnel, az jobb hijan ott gyulik ossze, es "dolgozik"
-
hobizoli
nagyúr
ez a rohadas dolog egyatalan nem francia es olasz specifikus tortenet
az az auto rohad legtobbszor gyartotol fuggetelenul, amit ausztriabol hoztak be, mert ott kemenyen sozzak az utakat
csak a magyar tobbnyire azt hozatja/hozza be, mert alapbol olcsobban is adjak ez miatt, meg kozelebbrol is lehet hozni, ami szallitasban olcsobb, mint egy svajci meg olasz eredetu auto, ami 2x-s tavolsagrol jonne, ezert siman dragabb kiloval a szallitasa miattsiman van a Hahu-n tizenpar eves B6-s Passat is vegig rohadt kerekivvel ezert
-
hobizoli
nagyúr
válasz
SaNyEe #182808 üzenetére
ott, hogy ez meg csak a sima Taycan Turbo fogyija, az Turbo S-re pedig meg a Porsche maga is kevesebbet adott meg eleve
szoval ha ez is "csak" 201merfold EPA szerint, akkor a Turbo S mennyi lesz, 180?
ez hol all szemben a ModelS P100DL 373merfoldes EPA hatotavjaval?es akkor meg ment a vaker, hogy 800VDC-s enchanced system, es fuuuu
ja es meg van benne ehhez egy valto is, ugy ennyi
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #182736 üzenetére
aztan egy ~20 eves auto
-
hobizoli
nagyúr
válasz
SaNyEe #182640 üzenetére
en ezert mondtam, hogy Stilo, akarmilyen 3F szabaly szerint is gondolkodik vkiamugy 1.4 16v a TJET alapja, azzal meg baj nem igazan szokott lenni
van belole 6-s valtos is
legalabbis a hatchback-ben tuti van, mert munkatarsamnak olyan van 480k km-l (o vette vatta ujan anno) -
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #182634 üzenetére
de, csak annyibol nem fog kapni csak sulyos evekkel oregebbet meg 1.5x annyi km-l a belében
tullihegett aru nemet vas 20+ evesen tobbe kerul ennel a magyar hasznalt autopiac sajatossagai miatt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #182617 üzenetére
Stilo SW
-
hobizoli
nagyúr
válasz
batai15 #182417 üzenetére
LPG rendszereket jol be kell allitani es akkor meg jobban is megy vele az auto
kcal egyenertekre kene kiszamolni csak azt nem csinaljak meg rendesen
az LPG oktanszama 102-105 kozott van szoval nagyobb elogyujtassal tud mukodni vele a motor
de az energiat akkoris be kell vinni hozza mennyisegben, nincs meseha az nem tortenik meg akkor erdozik gyengebbnek az auto
ha jol emlexem 20-25%-l ker tobbet a motor LPG-bol, itthon meg mar a +10%-ra is huzgaltak a szemoldodkuket sokan
magyarul ha nem annyit adsz neki, akkor ugyanugy "Lean" AFR keverekkel jarsz, mint benzinnel is
----
E85-nel is ez volt a lenyeg csak mas %-kkal
ott 1.46x a szorzo alapbol es padlgaznal nem 0.84-re kell dusitani, mint a benzinnel, hanem 0.72-re
ha igy csinalod ugyanaz a motor (turbomotorral haszanltuk) 40-50loerovel erosebb ugyanakkora toltonyomasnal, mint benzinnel, mert nagyobb elogyujasi szoggel tud mukodni a motor az uzemanyag magasabb kompresszioturese miatt (ami az oktanszamabol jon) -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
FCV nem fog befutni ebben a formaban, tul draga a Hidrogen eloallitasa
a Mirai pont annyi kg (~1850), mint egy Model3LR is, hiaba hiresztelik azt, hogy nem kell olyan nehez akksi bele, mert van benne helyette mas, ami miatt a sulya megis meg lesz annyi
szoval sulyelonye mar eleve nincs is
plusz abba is kell lennie igazabol Litium akksinak, mert hirtelen loketre nem tud energiat adni az FC benne, igy vmennyi energiat fel kell belole pufferelni egy Litium akksiba, hogy nyomsz egy enter-t neki, akkor ne 15sec mulva reagaljon ra, mert ez nem eletszeru
kisebb akksi eleg ehhez bele, mint a full EV-k akksija, de kell bele
plusz kell az FC-hez Platina is a membranhoz, ami meg egy sokkal ritkabb elem a Litium-nal is es ezert sokkal dragabb is
Litium 100USD/kg, a Platina 28000USD/kg
a Tesla akksijaban 11kg Litium van csak, nem attol 5-600kg az benne
aztan elektrolizissel eloallitani 1kg Hidrogen gazt, amivel az FCV 100km-t el tud menni, az 40kW elektromos aramba kerul 100%-s hatasfoknal is
de ilyen a vilagon nincs, hogy vmi 100%-s hatasfoku, 80%-n szamolva, ami meg mindig jonak szamit 50kW-t vett fel csak eddig
csak ezzel csak eddig nezve a Model3LR EV-kent mar elment 300km-t, mert annal a 16kW/100km az valos mert adat minden veszteseget szamolva annal az ő EV rendszereben
aztan nyomas ala is kell helyezni a keletkezett Hidrogen gazt, ami ujabb 12-15kW
aztan a tarolas, a FC, az inverter, meg a elektromos motor hatasfoka is bejatszik, ha minden lepcson is nagyon penge a dolog, akkoris 75-80kW-nal tartasz 100km futashoz az FCV-vel, de ennyivel a Model3LR mar ~500km-t elment EV-kent100km vs 500km
aztan Valyi videojaban 12GBP-ert toltenek a kijelzo szerint 1kg 700bar-s Hidrogen-t a Mirai-ba, amibol ott az 500km-s hatotavra kell 5kg, azaz igy szamolva 60GBP egy teletoltes, ami forintositva kb 25000Ft
ezzel szemben a EV-t Ionity tolton 8EUR egy toltes (session) akarmennyi %-rol akarmennyire, ami mindossze 2500Ft
vagy otthon ha ki van epitve neked a sajat toltes lehetosege, akkor 39Ft/kWh arral tele tudod tolteni a 75kWh-s akksit 0-rol 100%-ra, ez annal egy 3000Ft alatti koltsegedbe kerul500km koltsege igy nezve 25000 vs 2500/3000
azaz 8-10x annyiba kerul az FCV-vel jarni az EV-hez kepestertem en a nagy vetitos dumat, hogy 3-5perc alatt teletoltod, de villanyaram az van a legutolso tanyan is, a Hidrogen kuthoz meg ehhez kepest el kell menni
es ha pl Kispesten laksz, de a Hidrogen kut meg Obudan van, akkor oda-vissza elb.szol erre 1.5-2 orat
igaz, hogy 5perc mulva mehetsz a dolgodra vissza, de a 500km akkor mar nem is 500km- csak 450km a 25000-ert, amire hazaersz a M3LR meg a 3x16A-n majdnem koppon van 0%-rol is, amit aznap kiautokaztak belole azt siman vissza tolja bele, de vegulis az raer egesz ejszaka toltodni csepptoltesen is, hogy reggelre tele legyen, kerulo utakon furikazas nelkul is
mert az EV-t meg otthon is fel tudod tolteni, es az masnap reggel mindig tele akksival var, felfutve/beklimazva a beallitott idore
meg az aramot sokkal zoldebben lehet szallitani egy mar eleve kiepitett halozat vezeteken, a Hidrogent meg ehhez kepest tartaly tgk-val szallitjak jelenleg a toltoallomasra a legtobb helyen, azaz egy dizel motoros, CO2 kibocsato technika viszi odaaztan ott a Mirai ara
21-22misibe kerul, mikozben a M3LR-t megkapod 17misi korul
a diffibol kiepitteted magadnak otthon ra a 3x16A-t is, meg felpakoltatsz par napelemet
meg a technika, ami benne van is egy dimenzio a diffi, meg abban is, ahogy megyszoval hacsak nem talalnak vmi ehhez kepest "ingyenes" Hidrogen gaz eloallitasi modot, akkor egy ugy halott jelenleg, ahogy van
de az energiacegeknek abban nem lenne biznisz, mert ez jelenti a tulelesekuket
azert is toljak, meg promozzak1992 ota feljesztik es ott tartanak vele lassan 30 ev utan, hogy van ez a Mirai, meg a Honda-nak vmi f.szomtudja milyen nevu vasa, amit meg is lehet venni, a tobbi gyarto meg ledemozott vmi koncepcio autot, vagy meg azt sem
EV meg volt a GM EV1 20 eve, aztan kb 10 evig sehol semmi kb, es jott a Tesla Model S kb a semmibol, ami berugta az ajtot a tobbi gyartora -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #181429 üzenetére
azok 20+ eves autok
-
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #181359 üzenetére
ez olyan, hogy a Fiat-nak is volt az 1370ccm-s 1.4 12v motorja a 182-s Bravo/Brava-ban meg talan az Lancia Y-ban, es sokan romma szoptak vele magukat
(nem az 1368ccm-s es nem az 1372ccm-s motorrol van szo, mert azok tok masik konstrukciok eleve, hiaba "1.4" az is),
masnal meg 15-20 eve megy, hasznalja es faszade azert a gyar megis ugy kib.szta a palettarol azt a konstrukciot mar par ev utan, hogy le sem esett kb
nagyon nem ok nelkul es mero szorgalombol lett az attervezve az a TSI sem, hidd el
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Motion_Blur #180737 üzenetére
mk2 Punto
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #180439 üzenetére
pl az oldal index a 156-rol van
de az enyemfajta facelift-s 147-n az olyan van
80-s eevekben meg karbis is volt belole meg i.e. kivitelu SPI
aztan lett hengerenkenti befecsis MPI is 8v/16v is
mk1 Punto Sporting 85 1.2 16v MPI
eleg jo belseje is van a motornak
a Novitec (is) csinalt ú.n. bolt-on turbokit-t a szeria Cinquecento Sporting 1.1-s gyarilag 55lovas (54) FIRE motorhoz es 101lora bebikaztak vele, az 1.2-s 60lovas (58) motort meg 118lora, a motor hardveres modositasa nelkul is hooottt siman birta
egy masik gyarto VanAaken volt (asszem) -
hobizoli
nagyúr
a jakuza autosok figyelmebe (is)
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #179517 üzenetére
aha
lasd az a "nehany" muszaki szemetdomb -
hobizoli
nagyúr
ma este csodat lattam a Ulloi-n a Vas Gereben utcanal 23h korul
a bringason volt (dobpergés) lathatosagi melleny es sisak is, az oldaltaskakon fenyvisszavero reflexcsikok fuggolegesen, bringan hatul a sarhanyon egy LED lampa, aminek a nem megszokott modon de volt "fenyforras"-nak is meltan nevezheto fenyereje is, a pilota derekan is egy masik LED lampa, ami szinten eleg meggyozoen vilagitott, amikor megeloztem melleerve meg utana a tukorben is lattam, hogy a kormanyon is olyan kajak meretu lampa volt rajta elorefele is, hogy olyat nem sokat lattam meg eddig, es a fenyerovel sem volt baj ott sem, szoval nem egy bovli 1db LED-s alibilampa volt egyik sem a cellovoldei egypalcas sorrol...es most jon a lenyeg: megallt a pirosnal este 23h-kor is (táddááám)
haaaat, le a kalappal, akarki is volt
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
vzsryl #178498 üzenetére
mondjuk nemtom mibol tartana egy vastagabb keresztstabrud ala elore-hatra meg a magasabb teljesitmenyszintu TJET motor bele, mert kb fruttibol meg tudnak csinalni, hogy ebben elterjen a sima szeria valtozattol, ha az a neve is, hogy Sport
500Abarth-ba van 160-180lovas verzioja is ennek a motornak, szoval nem kene mar fejleszteni semmit rajta, "keszen van"
vastagabb stabrud meg CNC hajlitogeppel keszul adott profilra, a most benne levo sem az egbol potyog igy le, hanem ugyanigy hajlitjak azt is, csak egy vekonyabb rudanyagbol
ugyanigy csinalja pl az Eibach is a erosebb vastagabbat hozza, amit az helyett utolag bele lehet rakni, es kevesbe akar billegni a bode a kanyarokban -> sportosabb lesz, ha mar az a neve is
arcedulan nem is kene sokat modositani, sot
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #178240 üzenetére
nem feltetlenul
ha nem mesz naponta sokat, akkor nem -
hobizoli
nagyúr
válasz
batai15 #178233 üzenetére
na ez az
a sok palyazas lehuzza
ezert mondom, hogy varosi fogyi a mervado(bb)meg a varos is mi?
Bp vagy vmi videki varos?
meg Bp-n hol es mikor?
reggel a Hungaria krt is all a dugo, az tuti nem tesz jot a fogyinak, 11-kor meg kb vegig mesz ugyanott 50-l zoldhullamban a Nepliget-tol a BS-ig -
hobizoli
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #178230 üzenetére
ezt a F szabalyt ideje lenne elfelejteni mar
nem a megmondoember haverod fogja helyetted szervizeltetni a nemetet se -
hobizoli
nagyúr
válasz
diegho #178223 üzenetére
es varosban mennyi?
uyg ymnenyi az atlagde pont ezt irtam, hogy nem az autopalyas atlagfogyi lehuzos tempot kell csak nezni
a masik meg ahol arban o gondolkodik ott igen ritka a 6-s valto, meg a henger lekapcsolos technika, ami ebben eleg jo partner tud lennimondjuk pont Stilo-bol kapna 6-s valtos autot, annyiert amit szan erre, amivel az atlagot le lehet huzni palyazva, es nem nemetbol
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #178219 üzenetére
6 liter alatt eszik atlagban az nem tud 130-t meg klimat meghajtani
na altasd magad, a lovak zabbal mennekaz hogy a jozsi feltolti a kepet a 4.8-s fogyirol, amit autopalyan ert el konstans 120-130-s tempoval, az meg nem a valosag
a valodi fogyasztas minden autobol varosban jon ki, ott siman bekeri a 8-9litert egy 1.3-s Swift is
az ugy felhuzza az atlag fogyasztast, hogy sok-sok-sok es megtobb km-t kell menni hozza autopalyan, hogy vhogy leizzadja 7 ala3 ajtos Stilo 1.9 8v vagy az 1.4 16v 6speed benzines
az tud atlagban 7-t enni
130-t elviszi
relativ jol is torik, ha szituacio lenne
6-700k-ert is mar tok jokat is kapsz belole, de tuti sulyos evekkel ujabbat, mint vmi agyonhype-lt nemetbol vagy japanbol800k korul szoktak lenni 140lovas 6-s valtos 1.9 16v JTD-k is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #178210 üzenetére
pont ezert gondoltuk a 147 1.6TS-T-t is megokositani
csak ott a CR magasabb, hogy igy fujhato legyen, de van ra terv mar
1-1.1bar-n 240-250lo az teljesen fain
az a ivcc hogy megneztuk menyibe kerul egy gyari dugo (nem az alfanal), es csapszeggel gyurokkel tobe kerul, mint a Wossnertol a kovacsolt
hujevagy? nincsenek ezek maguknal180lojjra felokostott 1.9 16v JTDm-k tudnak 7sec alja idot huzni kiloig
egy ilyen 147 1.6T lenne 5.5-6sec korul, ha sikerul jol elindulni vele
az mar bekoszonne a GTA-knak is, mert az 6.3sec
DW futomu, 330mm-s 4dugos Brembo fekkel, az a Hring-n timeattack-n is jokat menneegy isminek a 156 1.9 16v 175lora felirva, slick-l, kipakolva az utasteret 2:08-s idot ment
futomu sem gyari kemnysegu volt persze, de azert egy dizeltol szerintem eleg jo
es ez csak egy szeria motor volt a szeria turboval, nem vmi 2056 meg 2260-s csigas ereszd el a hajam -
hobizoli
nagyúr
válasz
ngaba #178065 üzenetére
mondjuk 1000-l kevesebbet forog ugyanannal a sebsegenel es lehet 1.5-2literrel kisebb a fogyi miatta
nem veletlenul jottek be anno az 5-s valtok sem a 4-sek helyettcsak akkor meg 80-100loero volt az isten
ma annyit meg egy oviba jaros bevasarlokocsi is tud marmeg ha megnezed a versenysportban is mindig tobb sebesseges valtok voltak hasznalva, mint az aktualis utcai autokban altalaban szokas volt, hogy a fotengelyi nyomatekbol a kerekre eso nyomatek tobb lehessen
Fiat600-ban is volt 5-s valto az Abarth1000TCR verzioban, a '60-s(!!!) evekben
ment vele 210-t
egy szeria 4-s valtoval 160kmh korul vege lett volna, vagy olyan hosszu a fokozat kellene a 210-hez, hogy akkor meg nem gyorsul f.ingot se -
hobizoli
nagyúr
válasz
freeknight #177457 üzenetére
egyatalan nem egy olajzabalos motor az 1.4 16v sem, max ha hajtva van, de ugy barmi masba is ugyanugy kell idonkent vmennyi
Ignis-be is kellett onteni olajat, ha tartos 140-l mentem vele palyan Bp-Zala tavon oda-vissza egy heten 2xde normal hasznalat mellett abba sem kellett sosem meg fel litert sem ket olajcsere kozott
qrva jo kis motor az, megfujva sem lett egy szethullos motor belole, mint egyes gyartok muszaki szemtdombjai
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rbalint88 #177352 üzenetére
enyem nem Q2...sajnos
az csak 2006-tol kerheto bele, az enyem meg 2005-s, utolag meg 200-220k bele a Q2 diffi
na most ez egy maszkalos auto, ez nem erre valo
beulsz elmegy a celig, aztan meg hazavisz 6.5-7literes fogyival es klimavalmeg a dizelt hiaba tunnerolod, a benzines egy szint utan megcsapja siman
es ott nincs EGR, DMF, geometria meg kuplungszopas se
a dizel addig olcsobb csak, amig ilyen chip+FMIC dologig van megcsinalva, amikor mar jon a turbo csere meg a csucs csere meg CR pumpa csere, akkor ....
de egy szurke forrasu uj, 2260 turbo mar 200k mostanabanmivel 1.5x addig leforog a benzinmotor, a valto miatt 2/3-d annyi fotengelyi nyomatekkal is kijon annyi a kerekre belole, mint a dizelbol, vagy meg tobb is
de egy egyszerubb kuplung is eleg hozzaneztem hozza a kovicuccot is amugy, a 182-s BravoHGT 2.0 20v motorja az ugyanez, csak az 1 hengerel hosszabb, de a furata-lokete megegyezik szazadmillimeterre (lasd lejjebb a wiki link a PS modular engines-l)
azzal 1.6bar-n fujva egy 2871-l vagy 3076-l meglenne a 300-320paripa is, csak az mar FWD-n karcos lerakni
(ezek kinai klonjait hasznaltuk a PuntoGT-kben is evekig, siman birtak)ott azert mar egy dizel necces tema, mert ott nemigazan veszel ~15-16k-ert vatta uj injektort, meg egy AC is sokkal olcsobb a benzineshez, mint a megokositott CR pumpa (120-150k)
az intercooler meg a kipu az kb hasonlo ar, ott nem latok diffit
ami a dizel mellett szol annyi, hogy oda nem kell Piggyback ECU, mert a gyari is irhato
de szerintem osszesegeben nezve a benzines meg akkoris olcsobb lenne kb 300k-val, vagy kovibelsovel nezve a benzinest meg egy ar a ketto
es azert ugy a benzines mar keresztbe lenyeli a dizelt -
hobizoli
nagyúr
viszont nekem meg mindig qrja az agyam egy 3 ajtos FL147 1.6TS-T
1bar-n lenne 230-240lo egy GT2860R-l, 2.0TS szivo oldali veztengellyel, de kb 180-200kg-val konnyebb egy GTA-nal, kb egy 150kg diffi megmaradna mindenkepp
20mm-s a csapszege, asszem CF2-s dugo alacsonyabb kicsit a CF3-snal, kovidugonelkul meglenne a jo CR viszony
a B16A2-s VTI-ben 18mm-s csapszeg van, a VAG 1.8 20vT motorok is 19 vagy 20mm-sek, azzal sem lenne bajalu szivosor, VIS, VVT, TS a kukaba, Balance tengely azon meg amugy sincs, + uj olajszivattyu
ra a 166 2.0TS rovidebb kiosztasu 6-s valtoja sperrel, vagy a 156 2.5 V6-e
DW futomuvel olyat kanyarodik, hogy fuu...
egy igazi GTA nevelo lenne, 200-210km/h-g siman megenne, utana a rovidebb valto miatt nem menne annyira tuti, az felett meg hol mesz igazabol?
ECUMaster piggyback-l felulvezerelve a gyari motorvezerlot, hogy a CANbus az autoban azert menjen
multkor mar majdnem vettem is hozza egy autot..... csak az fekete volt
egy kek, kalyhaezust, alfapiros vagy a feher, uuu az de szepa 105lovas Eco motoros kene, mert abban gyarilag sincs VVT se, meg az olcsobb is vmivel
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3036
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest