- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz
dellfanboy #212543 üzenetére
Így kezdődik egy üzlet tartsa meg a kereskedő a behozott kotlát, az szerepeljen a papíron amit kifizetek bármi történik, egy gtk-ról nem beszélve akkor ki fog garanciát vállalni a zsebbe adott pénzért, amiről jó eséllyel nem tud senki semmit sem miután odaadtad.
-
imyourfriend
őstag
válasz
f4lcon #212413 üzenetére
Érdekes dolog ez és sok kiszámíthatatlan tényezőtől függ megértem, a népítélet viszi felfelé az árakat így jártam én is mikor O3-at terveztem venni.. felsrófolták az árakat hiába írt bármit az újság egy időben emelkedett a használt Oktav ára mint a fene.
Én csak megtudom erősíteni hogy jóféle szekér, elnyeri az ember bizalmát hamar. Leginkább az fogott meg míg megane-val jártam, sok Skoda volt az úton 1-estol kezdve 2-esbol is 3-asbol is.. ennyien nem vehettek rossz autót, most már látni 4-esbol is lépten nyomon pedig csak 15km-re járok dolgozni már nem 60-ra.
Ebből kiindulva számomra nehezen elhiheto pár éven belül, hogy akár kínai akár bármilyen más új márka ezt überelni tudná, az extrák, luxus meg ilyen dolgokba nem mennék bele alkatrész jól árasítva van biztos van ennél jobb is de sokunk meg lesz elégedve az autójával 8-10 év múlva is. Míg a kínainal ezt bizonytalan elmondani, picit szkeptikus vagyok és várom a fejleményeket.
-
imyourfriend
őstag
Ismerős szeretne autót venni, kombi téren évi 15-20ezer km futás hosszabb utakra, kirándulás, nyaralás elsősorban, papírozva 3.5M-ig.
Két kiszemelt van típus terén 2011 utáni Accord 2.2 dízel, valamint Merciből a w204 ez 2008 utáni széria 2.2-es szintúgy.
Megbízhatóság, fenntartás terén milyen autók ezek, mennyit kell éves szinten költeni egy normál állapotúra? Nézelődött Mazda6 felé is ott 2013-tól és 2.2-es bár szkeptikus ezzel a szekérrel kapcsolatban.
Valamely más bódé esetleg mely szóbajöhet ilyen felhasználásra? Jól tudom eddig egy Ignist hajtott, azért az Ignis és pl a w204 között van pár kategória mely megfontolandó, nem vagyok otthon a témában.
-
imyourfriend
őstag
válasz
BigBlackDog #212313 üzenetére
Ez egy olyanra hasonlít, amiben 400-450e van csak itt nem volt tekergetve a vekker.
Pozitívum az 1.9 pd tdi, meg az hogy egészen jól egybemaradt a belseje, kíváncsi lennék a motor állapotára.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #212298 üzenetére
9 perec alatt beér a vonat a melóba, amúgy nem tudnám megszokni a benzinest.. legyen azon turbó, bármi.. nemsok ez a 110 paripa nekem bőven megfelelő, megcsináltatom a gondjait bolond lennék eladni.
lacex: pont egy éve akartam BMW-t/Audi-t venni, itt sikeresen lebeszéltek róla úgyhogy jó helyen jársz.. tip top állapotban tartani némely temetőt, kerülhet az 1 millió felett is évente persze ha valaki a karácsonyfaizzót szereti nézni az nem olyan drága.
O3 lett belőle, költség szempontjából ez nem releváns egy O2-t néznék ha most ennyiért kellene vennem, dízel hajót.
-
imyourfriend
őstag
válasz
batai15 #212283 üzenetére
Ilyen rövid távra inkább benzinest vennék, legyen az barmennyibel is lomhább.. dpf meg egyéb josagokkal meggyűlhet az ember baja hamar arról nem beszélve 10km alatt nem tud atmelegedni a rendszer és ez okozhat mindenféle problémát. 15km-re járok dolgozni de télen inkább vonattal mivel nem tudom úgy felmelegíteni az Oktav rendszerét megfelelő hőfokra. Olaj felmelegszik 80-ra és addigra be is erek melóba.
-
imyourfriend
őstag
Ültem Kodiaq-ban, Karoq-ban, sőt Karoq-t vezettem is jópárszor mégsem kapott el az az érzés, hogy hű ez kell, pedig szép jó állapotú bódé mindkettő de valahogy az a térkihasználás, meg magasabban van a súlypontja mint egy normális autónak a csomagtartó azért nem valami hűde akkor mégis mire való? 60 évesen majd lehet ilyen kell, ha nem tudok beszállni az Oktávba de addig lesz az O3 után egy O4, aztán meg majd meglátjuk.. fogyasztásról nem is beszélve 1.5 tsi Kodiaq megeszi simán a 8-9 litert míg a dízel O3 a feléből elvan. Persze elhitethetném magammal, hogy ez nekem kell, fussak vegyek egyet használtan csak valahogy nem fér a fejembe miért költsek annyival többet és miért fizessek annyi pénzt üzemanyagra.. nem nem akarok villogni a haverok előtt, nekem egy szolíd bódé kellett ami nem felel meg semmi divatnak, de feleslegesen nem megyek a fizikával szembe.
Addig engem nem zavar a suv történet, míg valaki el nem kezdi nekem dicsérgetni meg ajánlgatni, nincs szükség ilyesmire.
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #212117 üzenetére
Úgy hírlik a sárga, fehérnépet szállító bódé "komolyabb" műszaki vizsgának van alávetve, mint egy mezei. (Tudom magyarországon ez nem jelent sokat, azok is lehetnek éppúgy jóféle járgányok, mint lelakott talicskák).
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #211942 üzenetére
Mint aki jól végezte a dolgát
-
imyourfriend
őstag
válasz
TrollBalint #211835 üzenetére
Passatot valahova az Oktáv fölé akarták tenni bár szerintem annyira nem futott be.. tény látni belőle, ehhez kellett hogy az Oktávot picit butítsák, de még így sem fogy oly rengeteg Passat és úgy tűnik nem igazán keresett. [link] számomra egy ilyen nem jelent többet, mint egy 1.6 cr O3 [link] , szinte ugyanaz a felépítés +10 lóerő és 1.6-os motorhoz 6 sebességes váltó árban meg +fél millió.
-
imyourfriend
őstag
válasz
TrollBalint #211833 üzenetére
3-as Oktávhoz elviselhető áron vannak az alkatrészek, motor tekintetében 1.6 cr-t hajtanék, egy 1.0 benzinest melyek a legújabbak valahogy nem választanám túl picit motor.. 2.0 cr jobb bár ki mit engedhet meg.
-
imyourfriend
őstag
válasz
kisza25 #211821 üzenetére
800 forintos euronál nem tudom mit lehetne kezdeni, már 250 forinthoz képest is jó 60%-al több, és ez ugye rájön javarészt minden elektronikai cikkre, alkatrészre miegyébre mivel nem állítunk elő túl sok ilyen típusú dolgot idehaza.. az egy dolog, hogy vannak összeszerelő üzemeink (meg akkumulátor gyáraink
)
-
imyourfriend
őstag
válasz
akyyy #211773 üzenetére
Kötelezőt megkötheted akár telefonon is az autó adásvételénél, pár adat szükséges hozzá, autó adott tulajdonságai + saját adatok pl. netrisk segít ebben, ajánl fel kiegészítőket, cascot is meg amit szeretne az ember, fizetni nem kell egyből arra van időd. Ez már elegendő, szerződés számával az okmányirodában, valamint arra is hogy közlekedj és megtudd mutatni a rend őreinek ellenőrzéskor.
-
imyourfriend
őstag
válasz
AssAssynn #211627 üzenetére
Nemrég váltottam melóhelyet pont emiatt a kialakulandó helyzet miatt, pedig akkor még szó sem volt arról, hogy kivezetik az árstopot.. így 60km helyett csak 15-re járok. Megfelelő üzemanyag esetén megfontoltam volna, utólag kb fenntarthatatlan lenne. Egyik oldala persze az elszegényedés, másik oldalán még mindig tapasztalni hogy hajtanak mint a bolondok vagy csak én szeretek főúton tempomat 95-el járni? Pedig nyomhatnám neki mint a többi, aztán meg csodálkozik a nép jé hogy jön ki a 4.5/100-as átlag télen, az hihetetlen.
Qru: emlékszem mikor még fizetőeszköz volt a papír 200-as, sőt egy doboz cigarettát is adtak érte.
+1
-
imyourfriend
őstag
válasz
kenguru99 #211512 üzenetére
Úgy fest jelen példány egy pénztemetőre jobban hasonlít, mint egy hibridre.
219 ezerrel behozták külföldről még tavaly október környékén majd futott párezret és eladó is lett a szekér hirtelen.. nem lennék meglepve, ha az új tulajnál 1-2 hónap után komplett akkumulátor pakkot kellene cserélni + néhány egyéb dolgot.
-
imyourfriend
őstag
válasz
AssAssynn #211220 üzenetére
Vagy megtartanám a Corsát és mellé vennék egy dízelt a hosszabb utakra, vagy egy 1.4-es szíjas vezérlésű benzines bódéra váltanék. Az sem eszik 6-7 többet 6-7 liternél 100-on, kombi Oktávba minden is befér és 13-14 éves korig 3 férfi kölyök megfér hátul.. amúgy 4 felnőttnek nagyon kényelmes, kifejezetten szeretem a kombit igaz ez 1.6 cr. 10-12 liter/100-as fogyasztású autót nem vennék semmiképp sem, saját magamból kiindulva 6-6.5 liter felett semmit sem vennék nekem az egy határ anyagilag. Nem azért mert nem használnám szívesen, jelen árak mellett az egy határ számomra és a jövő bizonytalan.. 1.6 cr télen 5 alatt eszik nyáron meg 4 környékén ami tárcabarát!
-
-
imyourfriend
őstag
2.9-ért felkerült a dpf nélküli taxi, törött Horvát szekér, sok sikert az eladónak ha 2.1-ert nem vitték árulj majd egy darabon.
-
imyourfriend
őstag
válasz
kenwood #211018 üzenetére
A fentebb zajjal kapcsolatban említett autókkal nincs tapasztalatom, persze viszonyítás kérdése minden olyan 95 környékén ismerősnek volt Lada Níva 4x4-e, no ha valami akkor az vadiúj téli papucsokkal hangos volt. Idehaza Renault 19 majd 2-es Megane ami már elviselhető hangra.. 3-as Oktáv ami most van azzal meg vagyok elégedve. Persze lehet másnak hangos, nagy átlagot véve elfogadható a hangja és nem is tudnék mit venni ami halkabb lenne, jelen helyzetben adnék ki 7-8 milliót ilyen történetre sőt 5-öt sem.
-
imyourfriend
őstag
válasz
tboldi #210585 üzenetére
Sokszor nem egyszerű bizony, még az LA7W szürkénél sem pedig az egy igénytelen szín.. nézelődöm a festék megrepedt az első lökhárítón még előző tulajnál letolatták, de mindig arra a döntésre jutok, hogy jó ez nem adok ki 30-40et az elemért + mire lepingálják. Pedig ez egy jellegtelen szín ahogy írod.
kisza25:
szép ez a háromajtós bódé
-
imyourfriend
őstag
válasz
szcsabaa #210558 üzenetére
1.6 cr O3-at használok, 60km-es távra vettem aztán munkahely váltás után 15km-re kellett csak ingázni, ide szódával jó, felmelegszik az olaj is mire beérek bár kívánja a hosszabb távot. Nyilván lehetne benzinessel is, de erre nem fogok venni egy benzinest az autó meg annyira egyben van jópár évig nem tervezem eladni. Az eltérés nem tudom mennyi lehet most 5/100 alatt járok munkába hosszabb távokon télen 4.5 körül fogyaszt.. benzinesről nem tudok nyilatkozni, 1.5 TSi 6 liter környékével járható út bár az meg nem fér bele a keretbe. Oda kell figyelni rá, úgy rémlik a 90 lovas 1.6 cr-be pl nincs dpf egy gonddal kevesebb, 110 lovasnál telefonon nézem mikor telítődik fel és olykor be kell iktatni egy regeneráló kört 8-10km távval, költeni nem kellett sokat rá tavasszal/nyáron/ősszel attól függ meddig bírják a fékek egy komplett fék + csillapítás csere lesz ehhez majd mind megvan két támcsapágy kell. Azért írom le, mert egy 7 éves bódé aminek nincsenek különösebb problémái, 15 éves szekérnek már lehet felújítottam volna a felét és ráköltöttem volna 1 milliót anélkül nem nyugodnék hogy rendbetegyem.
-
imyourfriend
őstag
válasz
rbalint88 #210341 üzenetére
Sokat keresgéltem és még mindig tetszenek az E46-ok, de reálisabb döntésnek találtam az Oktávot, nem tudnék megmaradni egy karácsonyfa színeiben világító műszerfal mögött tény s való és tudom sokba kerülne jó állapotban tartani, persze ott a fíling ami megfizethetetlen.
Oktávot pont akkor írattam át mikor 7 éves lett, eddig szett téli abroncs, akkumulátor, egy olajcsere összes szűrővel, 4 féktárcsa fékbetéttel + 2 első lengéscsillapító, váltóolaj, led izzók beltérbe és hátsó lámpába, tükörbe ~ 400ezer, a féket lengéscsillapítót majd augusztus felé cserélem, jó áron volt így beszereztem. Állapot terén majdhogynem kifogtam egy egész jó darabot, 217-ről 228-nál járok, héten vagy a következő héten kicserélik a váltóolajat és használható egészséggel. Nem tudom egy hasonló korú és futásteljesítményű Audi vagy BMW mennyi banánt kér, jut eszembe hátra még jön 2 sachs lengéscsillapító vagy karácsonyra vagy január-február környékén az kb. 55-60-ból megáll. Tetszetős a kanári az igazat megvallva.
-
imyourfriend
őstag
válasz
footy #210146 üzenetére
1.6 cr 3as octaviat hajtok ott is 110LE van ugyan 1250 kilóra elosztva, de megfelelő.. amilyen jó és takarékos motor az 1.6cr, nem eszi az olajat dinamikája is van az autónak nyilván a 2.0cr jobb, én beérem ezzel is, kiszolgál az Osztrák hegyekben sem fogy el az ereje télen is megáll 4.5-bol 100-on.
-
imyourfriend
őstag
válasz
[CS]Blade2 #210065 üzenetére
Nem tudom van-e rendszám rajt, mit intéz a kereskedés mit nem, kötelező felelősségb. kell amennyiben Te akarod elvinni talpon rendszámmal a kereskedésből. Rendszám alapján meg tudod nézni ahogy Qru is írja, kinek a nevén van a szekér, ha hitelintézet vagy bank akkor jobb még bármi készpénz átadása előtt tisztázni a helyzetet, mi merre hogy! Megveszed papíron és van egy bizonyos idő ami alatt el kell intézned, hogy a nevedre kerüljön ez kb. 2 hét, ha mindenhova egyből van időpont akkor hamar intézhető ügy. Eredet az első oda kell vinni az adás-vételit (lehetőleg eladóval menjen az ember), ezt követően okmányiroda ott kérik a már megkötött felelősségbiztosításról a szerződést, szerződés számot attól függ mi van, vagyonszerzési illeték meg egyéb nyavaja után meg is vagy, kiállítják a forgalmit a törzskönyvet meg postázzák már ha minden rendben ment, és itt főleg az eredetvizsga ami fontos.
szerk:
rendszám alapján jszp-n lekérdezhető kinek a tulajdona amit szeretnél venni. -
imyourfriend
őstag
válasz
AssAssynn #209881 üzenetére
Golf4-esen tanultam vezetni, mivel előtte már volt minimális tapasztalatom elzárt területen tanultam meg vezetni, így első tanpályás vezetésnél rátettem a lábam a kuplungra és a gázpedálra.. majd jött az oktató, mondja vegyem le a gázpedálról a lábam első két órán csak kuplungot használunk. No az illető úgy megtanította az alapokat, bárcsak milyen tanár olyan lenne! Nem ám ilyen, olyan amolyan vezetést segítő rendszerek, kamerák stb.. az autóba.. legtöbbje azért, hogy legyen mi elromoljon és vidd a szervizbe.
Szép és jó a vezetéstámogatás, de egy hétköznapi max 4 méter hosszú szekeret azért illik manőverezni tolatókamera, parkolószenzor nélkül pl. bár ez csak egy saját vélemény.
-
imyourfriend
őstag
válasz
SzlobiG #209587 üzenetére
Azon a véleményen vagyok ennyiért már legyen rendbe.. kintről behozva, polírozta egy feltételezhetően hozzá nem értő ember, nem megfelelően szerelt motorháztető melynek az eladó nem tudja az okát.. mindezt 7.3-ért? Lehet az én fejemben van a baj, de amennyiben ennyiért veszek autót az már legyen autó.. itthonról, leinformálható mindig időben szervizelve, normálisan álljanak rajta az elemek és ne kontárkodják össze a fényezését és ez a kiindulópont. Aztán kinek mi az ingerküszöbe, de nem kevés pénz azért a szekérért amit még rendbe kell rakni kozmetikailag.
-
imyourfriend
őstag
válasz
macilaci78 #209469 üzenetére
Pár éve történt, ismerősnél a cég lecserélte az autóparkot, mondom kíváncsi vagyok megjegyzem a km-t meg az autót amit hajtott rendszám alapján, 3 éves volt jszp-ben semmi.. három hónap múlva -50ezer km-errel eredetvizsga és azt követően sem került bele túlzottan sok. Pedig az az autó kapta az ívet, de ez ilyen.. megjön a VCDS kiolvasom majd én is mi a helyzet, bár bízom abban hogy nem volt hajtva amit vettem.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #209384 üzenetére
Napi 2 óra volt bejárni 60km-re, igaz ebből pici M80 a többi meg főút elenyésző mellékút, másfél évig csináltam aztán találtam egy jóval jobbat 15km-re ide. Pedig jól fogyasztott a megane átlagban 4,5L-t, aztán 2 hónapja került ide az oktáv az 4L alatt, de már az oktávban több mint 80 órát ültem az utazás megette az időmet..
Nem beszélve arról, a megane egy szelet kenyérrel és 2 szelet párizsival jött ment, az oktáv tény más kategória, meg nem is akarom lelakni, autózzon annyit a fene vele ha nem muszáj évi 30k munkábajárni sok'. 15 perc lesz a mostani hely, igaz az M80-on a másik irányba kell hajtsak egészen az országhatárig.
-
imyourfriend
őstag
válasz
HUTCHDB #209314 üzenetére
Mondjuk árnyalt a kép Ausztriával is, hozzám legközelebb plusz fizetős a Gleinalm alagút az megint 10€, és jó eséllyel Hallstatt felé kell használjam. Ez már 20€ ugyan, de nyugodt szívvel adom oda az Osztráknak, mivel tudom hogy arra a célra fordítják amilyen jogcímen beszedik tőlem, útfenntartásra/útfelújításra, s ez a nem lényegtelen!
Többi országról nem tudok nyilatkozni, Szlovéniában csak Mariborig járok s közúton.
Elképzelhető hogy nincs igazam, ez csak egy vélemény de kiállok mellette, off részemről a téma.
-
imyourfriend
őstag
[link] 4:48-nál ez a bukkanó egészen pici, a videó tavaly decemberében készült, azóta aki erre jár az tudja, hogy ott egy jóféle "dobbantó" van
bár tudom előre megyünk, azért elvárható lenne, ha több pénzbe kerül mint a hanyatló nyugaton, ráadásul drágább rá az útdíj (meg jobban is keresünk), hogy valami minősége legyen az útnak.
'Svejci' pályán még nem jártam, de mikor Spielbergben voltam a bokámat majd lef*stam, hogy arrafelé mennyivel másabb az utak minősége, már már hiányzott a kátyúk rengetege amiket idehaza kerülgetek nap mint nap.
-
imyourfriend
őstag
válasz
hobizoli #209269 üzenetére
Az információk adott részét elárulja maga a tulaj, viselkedésével, hozzáállásával, amennyiben magánszemélytől veszi az ember az ott található rend/rendetlenség sokatmondó lehet.
Persze a fő téma maga a szekér, melyet átnéz az ember csak mint tudjuk vannak olyan területei egy autónak, mely kondíciójára később derül fény.
Ezzel nem mondtam újat, de számomra a kilóméter relatív dolog.. nem az határozza meg, hogy mennyire figyeltek oda és vigyáztak egy szekérre.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #208742 üzenetére
Egy hozzávetőleges árat vettem, lehet az 170-180ezer forint is attól függően, hogy milyen. TRW-ből néztem, méreteket nem néztem hozzá, de autodoc-ról ~150k ez a szett így:
TRW DF4295 35576 hátsó T.
TRW DF6903S 35316 első T.
TRW COTEC GDB2080 19230 első T.
TRW COTEC GDB2042 15116 hátsó T.
TRW JGM1114T 45782 első T.Bár lehet van a TRW-nél jobb, így megfér a keretben a szerelést mivel futóművel kapcsolatos tudom mindenképp egy autószerelő kell végezze, mondhatni haveri alapon majd.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz
Vérboci #208450 üzenetére
Egy időben, mikor 2 millió körül nézelődtem csak Octavia 2 volt elérhető, persze lebeszéltek arról az árkategóriáról, onnan jött a láncos történet. Octavia 3-nál az erősebb 1.2 és 1.4 TSi-t akartam elkerülni, gondolván megbízhatóbb ugyanaz a motor kisebb teljesítménnyel. Aztán jött pár faluval arrébb az 1.6 cr tdi így elhoztam, még mielőtt 4 vagy 4.5 milliót kellett volna adnom egy ilyen autóért.
-
imyourfriend
őstag
Jó darabon figyelgettem az Octaviakat, még mielőtt döntöttem. Egészen jónak tűntek az 1.2 és 1.4 tsi motorok, de szerencse lebeszéltek a láncos szekérről, személy szerint soknak érzem 1.2-ből a 105 lovat 1.4-ből meg a 140-et.. meg jó eséllyel a gatyámat eltankolnám. 1.6 cr 110 lovas 500km után 3.8/100-at mutat, amit betudok 4 liternek mivel az óra picit csalhat.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Két nap után mondhatom, fogyasztás szempontjából az 1.6 cr tdi kevesebbet eszik nálam, mint az 1.5 dci a 2006-os megane grand tourból. 3.8-at ír a mutató, de legyen az 4 liter 90km/h-s tempóval közlekedve tempomattal. Nyilván nem az a fél liter számít, de a tudat hogy az O3-at drágább fenntartani mint a Meganet, pozitívum hogy kevesebbet fogyaszt. Egyébirányt kényelemben, felszereltségben, mindenben jobb (van is köztük 10 év).
-
imyourfriend
őstag
Köszönöm a segítséget!
Egy 2015-ös O3 1.6 cr tdi boldog tulajdonosa lettem! (s nem felejtem el, mikor közöltétek 2 millióért nem kapok jó autót, megérte feljebb válogatni)
-
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #208102 üzenetére
Megnéztem a Szhelyi járgányt, valamit engednek belőle, belülről patika bár meglep hogy 2014.05. havi autó már rozsdál. Nyilván kell kezelni, kell bele egy rádió meg ez lesz a téli felni ami rajta van, ez ugye a fehér. Egészen tetszetős azért egy szerelő ismerőst el kell vigyek mert ez nem 20 forintnyi tétel.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #208087 üzenetére
Felszerelés szempontjából egész jól fest az az Octavia, Meganeban csak hátsó radar van igaz annyira nem igénylem az ilyen fícsöröket. (úgy is mondhatnám, van mi elromoljon az autóban fícsör némelyik
) Meganehoz képest az újdonság, melyet előnyként tekintek az ülésfűtés és a tempomat. Talán a navi, mely valami pluszt jelent, de kell hozzá valami alufelni majd meg téligumi. Fogyasztásra meg majd fény derül, szeretném ha beérné 4.8-5 literrel 100-on de ez még a jövő zenéje, előbb el kell határozzam magam.
-
imyourfriend
őstag
[link] [link] a fehér itt található 50km-re, a másik majd 450km-re, de úgy érzem a style jobban fel van szerelve bár különösebben nincs igényem a plusz elektronikai dolgokra, inkább a 189e km összevetve a 233-al ami mérvadó lehet (igaz Miskolcra nem tudok elugrani minden nap)
a fehér ráadásul elhagyta a gyári felnijét
-
imyourfriend
őstag
válasz
Bdanyy #207868 üzenetére
Az üzemanyag azért mindig ott lesz, mint kiadás.. persze az emberek vagy elfogadják, és igyekeznek takarékosabb járművet hajtani, vagy kifizetik. Nyilván kinek mi a takarékos, számomra már 7L/100km is rettentően sok a mostani 4.5-höz képest, cserébe nincs túl nagy igényem az autó felé.. rendben van tartva, megkapja az alkatrészeket/folyadékot amit igényel és egy használati eszköz. Mikor még 200 forint volt egy liter benzin azért másként gondolkoztam, tény.
-
imyourfriend
őstag
Köszönöm az Uraknak a vezérlés cserével kapcsolatos válaszokat.
-
imyourfriend
őstag
válasz
dong86 #207735 üzenetére
Az a baj mind sz*r, a forint is egy sz*r így aki nem tesz félre havi fél milliót az nem tud értelmes autót venni.. 5 millióért nem vagyok hajlandó, így maradnak ezek a szekerek ez van.. az a 3-as tetszik amúgy, lesz egy hét szabim elmegyek megnézek egyet-kettőt.
Jetta nem rossz autó, jó darabon vezettem egy 5-öst belőle és csak jó véleményem van róla. 6-oshoz azért még kell félretegyek szerintem, jó ötlet.
-
imyourfriend
őstag
válasz
szabonagyur #207714 üzenetére
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #207711 üzenetére
JSZP-n lekérdeztem, 1.4 TSi 140LE-s változat, ez azért szeret enni sprintmonitor szerint.
-
imyourfriend
őstag
[link] Ez az autó pontosan milyen típus? Bizonyára nem DSG, mert van váltókiosztás meg nem 1.4, amennyiben igaz az 1.2 TSI a címben.
-
imyourfriend
őstag
válasz
426os #207658 üzenetére
Az igényeim nem túl nagyok, végülis egy Megane mellett milyen igényeim lehetnének.. :-) férjen bele az országútim ülések lehajtásával szétszerelés nélkül, legyen 6 liter, de inkább 5.5/100km alatti fogyasztása az autónak, 100-110LE körüli nem rohadó szekér, 200e km de inkább kevesebb. Műszerfal szempontjából meg vagyok elégedve ezzel a 2006 grandtourral. Igénytelen azért nem vagyok.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz
dong86 #207575 üzenetére
Akkor majdnem ott vagyok, hogy hajthatom tovább a 2006-os 1.5dci megane-t, ezek az autók nem adnak annyival többet, hogy 3M forintot kiadjak értük.. 5 év múlva megint cserélem, elengedve az O3-at, a Rapidot is el kell? [link] [link] Megane egész jól bírja, minimális rozsda van az alján, még nem vén de nem is mai darab.
Ezen két linkelt autóval egy a baj az ország másik oldalán vannak, itt Vas megyében nem túl bíztató a kínálat.
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #207565 üzenetére
Egészen leszűkül a kör akkor, ha csak a hahu-t nézem. Szeretnék azért 6L körül maradni fogyasztásban, még tán az 1.4 TSi ha belefér az 1.2 háromhengeres nem túl meggyőző. Bár picit kompromisszum ez a 6L, évi 25 inkább 30k mellett szeretnék valamennyire a szervízköltségekre is gondolni. Korábban itt lebeszéltek a 2M körüli nézelődésről, most úgy látom az árakat inkább 3M, vagy 3.5M körül lehet mk3-as Octaviat venni, de megy fel az ára.. esetleg Rapid, abból nem tudom milyen az 1.4 dízel vagy az 1.6, 1.2-es benzinest nem szeretném abból sem.
2.0CR fogyasztásra befér 6L alá, valakinek személyes tapasztalat?
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Üdv Urak!
Használt autónál amolyan chiptuning, leírásban szerepel ennek milyen pozitív, negatív hatásai lehetnek? Közelben találtam egy autót, melyhez oda van írva.. ki lehet törölni belőle, esetleg okozhatott nagyobb kopást vagy ezeket nem lehet tudni róla? Miként álljak hozzá egy ilyen autóhoz, ha nekem fő a gyári működés, gyári állapot megőrzése?
-
imyourfriend
őstag
válasz
Marky18 #207141 üzenetére
Ilyen tulajdonságokkal meglepően olcsó, 1.5 dci meganet akarom lecserélni idővel.. már 320 felett jár, szalad meg minden közbe közbe nézelődöm azért.
Véleményként elfogadom, ha a 90LE kevés 2 idővel 3 személy számára, amennyi most van a meganeban 105LE bőven megfelel számomra.
-
imyourfriend
őstag
[link] 1.4 cr tdi motor ennyire lehúzza az árat? 5 éves 200e km van benne ami hajtott, más mi lehet az indok amiért ilyen nyomott az ár, sérülés?
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #206521 üzenetére
Hagyom is akkor ezt a darabot, nem kell félni attól, hogy a 2.0 crtdi jóval többet eszik? Joggal hasonlítom az 1.5 dci motorhoz, örülnék ha 4.5-5 literből megállna a következő szekér is. Felszereltségben amúgy nincs nagy elvárásom, nem kell mindenféle vezetéssegéd, azért annyi legyen benne mint az 1.5 dci megane-ban, plusz ülésfűtés meg normális tükrök.. tolatókamerát kifejezetten utálom, ha olyan autót vennék amiben van abban legszívesebben kikapcsnolnám, vagy kikötném!
dong86: köszönöm, marad akkor a gyárilag szerelt, szűrők, folyadékok és vezérlés cseréje sokat elvisz majd úgyis.
-
imyourfriend
őstag
Urak, ebben az autóban tényleg csak ennyi extra van, azért egy első ülésfűtést elvárna az ember, vagy utólag kell beszereltetni? Azon felül, hogy 3-as Octavia nem sok előnyt látok bár 2015-ös "csak" 7 éves kérdés mennyi benne az Octavia érzet és mennyibe kerül első ülésfűtést szerelni bele..
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #206420 üzenetére
315e-nél jár az 1.5dci és remélem még sokáig elszalad.. lekopogom idén eddig egy termosztátnál járok, igénytelen szekér ez no.. 4-450-nél ha megáll egy szavam se lehet! Más tészta mikor 70-80ezernél kezdődik egy porlasztócsúcs, vagy ahogy írod 10 deka párizsi és fut tovább a gép
-
imyourfriend
őstag
[link] egy ilyen szekérnek mennyire valós az odaírt 3.9 országúti 4.5-ös vegyes fogyasztás? Még mindig a 2006-os 1.5dci meganet hajtom, nyáron 4.5-4.6 litert eszik országúton, de úgy vagyok vele ha veszek egy újabb gépet akkor megelégszem azzal, ha 5-ből kijön, számomra a 3.9-es országúti fogyasztás meredek, lehet én látom rosszul.
-
imyourfriend
őstag
Szeretném megköszönni, hogy nemrég lebeszéltek páran itt a 2M Ft-ért történő autóvásárlásról, picit feljebb nézegetve 2.5M környékén még mindig nem egyszerű tutit találni.. már látni jobb állapotú szekereket, de a 8-10 éves autó 300E km-errel (vagy 400-al) 2.5M felett, ennyire elszálltak volna az árak...
-
imyourfriend
őstag
válasz
user12 #204902 üzenetére
Vannak alap gondjai pl. izzót kell benne cserélni kétévente mert kiég, érzékeny az elektronika vagy valami miatt kóboráram van benne. Mindkét első ablakemelő cserélve lett, fékek egész jól bírják bár 260ezernél cserélve lett kompletten, motort miután megvettük 70ezerrel hengerfejes lett majd tönkrement, még annó a legelején ezt garisan megoldották, azóta már 305ezernél jár egy befecskendezés hiba volt korábban a turbóvezérlő csere megoldotta ezt. Ezen felül minden év elején gépre kell tenni kiütni a klíma hibakódot, így egy szezonra jó a klíma. Nekem az újabbaknak a műszerfala nem tetszik ezért nem vennék olyat, azért nem olyan rossz a Megane!
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest