- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Én csak annyit tennék hozzá hogy jól írják a fórumtársak. Én is 3 millióról indultam, ennyiért már mondjuk van egész korrekt Prius P3 ami a fogyasztást illetően biztos hozza az elvárásaid, sőt ennyiért már ki lehet fogni led lámpás szolártetős példányt, más kérdés hogy nincs a felsorolásodban és ez lehet nem véletlen.
Kèpben volt Accord, de nem találtam épkézláb példányt belőle.Így sok túlárazott budi megtekintése után feltornáztuk a vételárat 3.5M fölé és annyiból végül egy egész korrekt 1.4 TSI Oktáv lett...
-
Kickass
őstag
Harom eszrevetel mivel most kezdem kimuvelni magam Oktavbol:
- a link nem jokiveve ha fooldalt akartad linkelni
- az ujabbakban nincs kettostomegu, meglepodnek ha regiekben lenne, ellenben sok alkatresz webshop nem jeloli kulon a DSG-hez valot
- EGR ezekben elvileg soha nem is voltLanc es koksz kepzodes, ezek vannak van egy 2011 koruli peldanynal.
-
Kickass
őstag
válasz
Gabesz87 #195543 üzenetére
Ez mar az ujabb B20DTH motorkod ha jol sejtem, erdemes lenne InsigniRicsit megkeresned az Insignia forumrol, biztos ad neked bovebb infokat a motor+valto parosrol, bar a 2.0CR (ha ezel van parba allitva) eleg jol sikerult.
Viszont belulrol a Spurb/Passat tagasabb az Insignianal, ha ez szempont akkor a VAG termekek ebben jobbak. -
Kickass
őstag
válasz
focvis #195000 üzenetére
6.5M Infiniti, kössz
(mikor még nem adtam le ennyire talán egy M35h belefért volna, csak hát ott is a jelzés értékű csomi, V60 D6/GS450h szinten zenesz)Chrysler/Lancia: Ezekhez szakit találni..a Mercihez sincs a környéken normális szerelő (csak Rob, de pl. ha olyan probléma ütné fel a fejét STAR diagja neki sincs, ha jól tudom).
-
Kickass
őstag
válasz
Lacko32 #194977 üzenetére
Csak az automata, az kimaradt, BP-n kevergessen napi szinten a dugoban az akinek....kedve van hozza.
molnarpeter: Ampera kicsi is, raadasul felesegem tanulovezeto, ha megtori akkor GTK
dj79: lanyom 3 eves, neki mar nem kell babakocsi, ha lesz uj joveveny akkor neki ertelemszeruen majd igen, bar logisztikaban sokat fejlodtunk az elmult evekben
-
Kickass
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #194973 üzenetére
Az echte japan, az a motor meg legendasan golyoallo.
Viszont nem gyakori, en szemezek egy regen hirdetett peldannyal csak a 15 lityis varosi fogyi eltantorit. -
Kickass
őstag
Na de akkor en is dobok be kerdest.
Tavasszal ugy tunik elengedjuk a Merci kezet. Igy mostmar nem masodlagos autot keresunk a Merci moge hanem valamit amibe egy csalad kenyelmesen elfer es nem lehetetlenul gyenge.Az olcso fenntartas nem feltetel, a tervezhetoseg viszont annal inkabb, ha beesnek nagyobb szervizek azokat lehessen elintezni egy evben egyszer.
Keret az ~3M, eves szinten megyunk ~25k-t, kb fele varos fele palya eloszatasban, a varos nem rovid bolcsijarat hanem kb 2x30km napi szinten.
Tobb vonal is fut most egyszerre ezeket nagyjabol vazolom:- Prius vonal, egy szep P3, bar jelenleg van tervben masodik gyerek, talan ez a leggyengebb pontja hogy negyen mennyire fernenk el benne kenyelmesen hosszabb utakon.
- Japan szivo benya vonal: CR-V/Accord/Avensis vonal, meretre mind megfelelo, Ave-bol keves a 2.0, az 1.8 2010 koruli evjaratokban valahol azt olvastam mar nem haklis, Honda vonalon 2.0 vagy esetleg K24Z3(ebben azert van nemi riziko az olajfogyis problemakor miatt)
- Utolso vonal a valami dizelt megint vonal, itt kepbe kerult pl C5 2.0HDI illetve az Oktav szinten 2.0CRTDI motorral, egyetlen pozitivuma hogy ezekbol joval fiatalabbat lehetne ujitaniDizel nem veletlenul az utolso, jelenleg azert egy kb 4 evre tervezunk elore, talan a HSD/vmi benga jovoallobb lepes lenne akar eladas szempontjabol is. Most mi se szeretnenk 10 evnel regebbi vasat veni, en magam a fogyit se preferalom (olyan atlag 9-10 lityoig) tehat vmi nagykobcentis szivot vagy vmi turbot se vetnek el de nem nagyon talaltam megbizhato konstrukciot.
Barmi amire esetleg nem gondoltunk de szoba johet?
-
Kickass
őstag
Pasztmek!
@all: Köszönöm a felhomályosítást
-
Kickass
őstag
válasz
Doki16 #194459 üzenetére
Azert illene mostmar elkezdeni odairni azt is, hogy szep meg jo a toltogetes de az olajos DSG se orokeletu, plane a kuplungtarcsak benne, es a TSI se gondozasmentes. Plane egy HSD-vel osszehasonlitva.
Kicsit kezd zavaro lenni, hogy ugy irsz a GTE-rol mintha arra soha semmit nem kellene kolteni....Tudjuk minden szentnek a keze magafele, de ez igy minden csak nem objektiv, ha egy dizel eseteben pl. sokszor felsoroltok hibalehetosegeket amik vagy bekovetkeznek egy par eves tulajdonlas alatt vagy nem, akkor tortenjen mar meg ugyanez egy PHEV vagy HEV eseteben is.
-
Kickass
őstag
válasz
bandus #194375 üzenetére
Lehet en ertem felre, hogy te erted felre
De amit linkeltel remelem tudod hogy az az ar nem plug-in hanem ontolto, a plug-in az PHEV amit linkeltel meg FHEV (vagy Toyotaul HSD), gondolom van benne egy kis marketing trukkozes is, hogy bekavarja a parasztot.Ha tudod, hogy ez nem plug-in akkor nem szoltam.
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #194249 üzenetére
Azt inkább ne
Felraktam a motorhibás Fóbiát, a kisebbség 50 árnyalata telefonált kb egyszerre
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #194023 üzenetére
Viccen kivül akinek tetszik és tudja mit szabad megvenni az sokkal jobban jár a lesajnált franciákkal.
Mondjuk most én is vmi túlárazott japánt keresek, de nem 4 millióért.
annyiért ha már használt, akkor biztos nem racionális döntést hoznék
-
Kickass
őstag
válasz
Lacko32 #194016 üzenetére
Megszólalt belőled a japantulaj és nem is értetted. Térjünk erre vissza 5 év múlva mikor az az Accord közelebb lesz a húszhoz mint a tízhez, szemben bármilyen új autóval ami akkor lesz 5.
[CS]Blade2: a vételár nem ugyanannyi lesz de ha választanom kellene egy 3.5-4M közötti 10-12 éves Accord (ami akkor se volt se nem innovatív se nem űrtechnika) vagy egy új T-jet Tipo (amíg lehet kapni) közül ami most kicsivel 5 felett van, vagy akár a Vitara/S-cross párosból szintén 5 felett akkor nagyon nem az Accordot választanám, vagy bármivel behelyettesíthető a mostanában túlhypeolt japán/koreai vonalról.
-
Kickass
őstag
válasz
ngaba #194010 üzenetére
Sok okos veszi a 10-12 éves japán autót 3-4 milliókért, mintha azokhoz ingyen lenne az önindító, generátor, futómű alkatrészek meg a többi. Hamarabb hoznék ki egy Tipot újonnan 5 év garival, jó az nem olyan fancy mint a 12 éves Accord meg a műanyag taperoló fétisesek is élcelődnek rajta, de hát ha valakinek ez számít.
-
-
Kickass
őstag
válasz
TrollBalint #193861 üzenetére
Kicsit elvesztettem a fonalat K Astra votma'?
Pelda -
Kickass
őstag
válasz
vzsryl #193496 üzenetére
Pontosabb lett volna ha azt irom, hogy munkabajarashoz, ami 2x25/30 km utvonaltol fuggoen es sokszor van benne M1/M7 + M0, tisztan a varos kb az ut 2/3-a.
Eddig is nagyreszt dizellel jartam, igaz csalok mert DPF nelkuli (mmint gyarilag), de ezt egy modernebb is siman abszolvalna foleg ha az egyeb utakat is figyelembe vennenk. De nem lesz dizel.footy: Koszi az infokat!
Hunreeth: Ezt most kicsit tulgondoltad illetve az egesz threadet ha elolvasod akkor ezt lehet le se irod, egyebkent alapvetoen igaz az amit leirtal. A kornyezetudatossaggal es a politikaval sincs gondom, bizonyos emberekkel akik ezt a hyepvonatot meglovagoljak de egyebkent viziojuk nincs (mmint a szuper zoldsegen kivul) annal inkabb. De ez abszolut nem idevago tema.
-
Kickass
őstag
Figyelő beállítva, viccen kívül azt gondoltam ebben a kategóriában mekkora választék lesz
Ez a nem megy dolog azért relatív, a mostani 2. autó kifejezetten nem erőgép (54ló és e mellé eszik 7-7.2t) és azért a Merci se egy kifejezetten erős autó, csak a nyomaték meg a hátsókerék miatt jól adja elő magát.
De egyébként hülye vagyok mert vennék vmi dajzelt azt jó világ, KariGerinek meg nyasgem..
-
Kickass
őstag
válasz
footy #193467 üzenetére
Biztos ertekelne a kisfeleseg, mert idovel az ove lesz barmit veszunk. En regebben nagy olasz autos voltam, de az Alfanal minden uj modellnel azt mondtak hogy na majd ez most jobb/megbizhatobb mint a regiek aztan a 159-ig bezarolag megse sikerult.
A nagyobb gond, hogy 3 misiig eleg proli peldanyok vannak, konkretan talan egy QV line az amit meg is neznek, a tobbi bantoan fapad. Pedig egy 1.75TB QV biztos tetszene, lehet annyira hogy meg is tartanam magamnak.
Qru: ahogy irtam is ha nem hybrid akkor a fogyi annyira nem selling point, max majd nem irok az autos topikba
racsera se lesz hasznalva, ellenben ha megbizhato a technika azt nem banom (van 3 type-r is 3 misi kornyeken, csak a 3 ajtot nem tudnam kimagyarazni
)
-
Kickass
őstag
Kossz
Azt kifelejtettem, hogy nem elsodleges auto, barmi is lesz egy Fabiat valt.
Nem feltetlenul kell a hodaly csomi se, egy 350 literbe mar bele lehet hajtogatni a babkocsit is igeny szerint.Type-R is van mar ennyiert
es az atlag 10 lityibe is beferne ahogy spritmonitort nezem
Opel: kb az osszes szivo kiesett, az 1.4T meg az M32 valto miatt de azert ranezek thx
-
Kickass
őstag
Kerdezek itt is
Ha elengedem az automata vonalat (es ezzel egyutt a hibridet is) akkor ti mit vennetek benzines vonalon kb. 3M-ig?
Varos/Autopalya vegyes mondjuk legyen 70-30 aranyban, tempomat must have es legyen azert valami 'ujabb'. Legyen ertelmezheto csomagtere babakocsinak meg ilyesmi.
Fenti esetben nem cel a bajnok fogyi sem, ez kontextusba helyezve legyen mondjuk varosban 10 liter korul. Ne legyen 'forgalmi akadaly' szoval az ilyen 1.2 1.4 szivo vonalat ki is ikszelnem (bocs tboldi, Jazz nem jatszik).
Elsodleges cel egy hibrid, de mindig kell egy B terv...
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #193405 üzenetére
Az ország egyik legforgalmasabb főútján persze, ráadásul keresztül mész Újfehértón és Bocskaikerten (kivéve ha az elkerülőn mész, de az az opció is csak a végcégtől függően jó választás), meg az se mindegy mennyi idő városból kijutni illetve városon belül a végcélhoz eljutni.
-
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #190892 üzenetére
Papirkutya
HTP-vel 100-110 a 'kenyelmes'
Merci veszmodban is tudja sikon a 140-et
2.0DTI Astra viszont kb Munez altal emlitett TDCI powert tudott mikor a turbonyomas szabalyzo szelep elkoszont
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #190888 üzenetére
Futomuvet meg kell nezni vasarlas elott csaposon vagy aknan. Egyebkent se divat mar ilyen erteku autonal az osszes lengokart egyszerre cserelni, eladas elott max ami gatya azt csereli.
De igen ott az Oktav is.
(SDI nem tudja a stabil 130-at sik terepen?
)
-
Kickass
őstag
válasz
JackFeryll #190880 üzenetére
Random 1.9TDI VW konszernen belul (Passat, A4, Golf)
Sok hiszteria nem lesz vele.
plusz meg kéne nézni azt is hova nem engedik be a 100 éves dízeleket
- ez Mo-n ertelmezhetetlen, BP-n lehet tiltas szmogriado eseten (elmult ket ev evben nem volt csak riasztasi fokozat)szerk.: mp megelozott pedig azt hitte SDI-t fog irni
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #188921 üzenetére
Lincos-os 15k, Avalonosok is olyat hasznalnak a muhelyprn-ban. Gondolom az mar er valamit.
Vagy esetleg az a koppintasa lenne valami dragabb cuccnak? -
Kickass
őstag
válasz
FrankMonzano #188549 üzenetére
Fel kell merni mennyibe kerulne rendberakni es onnantol te dontod el megeri-e vagy nem.
2 millio kornyeken lehet talalni 2es Priust jo allapotut bar evjaratban nem lenne elorelepes, masban lehet. 1.8M korul esetleg valami Swift vagy hasonlo, evjaratban az elorelepes es szinten nem egy lehullo technika. -
-
Kickass
őstag
válasz
sch_a #188014 üzenetére
Adnak egy allapotlapot meg talan ala is iratnak valamit. Na most ezzel az a gond, hogy olyan hibak is vannak rajta amik valojaban nincsenek is, barmilyen szavatossagi igenyt probalsz meg ervenyesitni majd mutogatnak, hogy tudtad hogy sz@rt veszel meg.
Olyan pluszkoltsegeket akarnak adas-vetelkor ervenyesiteni amirol nem is tudsz.Es ezek csak a hallomasbol szezett infok. En hanyagolnam oket, plane ha kivonulnak jogutod nelkul...a budaorsi telephelyuk mar bezart.
-
Kickass
őstag
válasz
Napfénysüti #187799 üzenetére
Lattal mar igazan csunya autot egyebkent?
Kb az osszes Prius (de az 1es es a legutobbi 4es foleg), Multipla, uj 4es BMWezekhez kepest a kompot kifejezetten bajos, meg ugye izlesrol vitatkozni
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #187043 üzenetére
Ossze kell trombitalni egy rakat ilyen lassu gepet, aztan rendezni egy 'nem gyorsulas'-i versenyt
esku viszem a kotkodat
youtube-ra feltoltve tuti cult lenne -
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #187037 üzenetére
Ugy nem nehez ha mar vagy 200 kiloval konnyebb mert inkabb mar csak vasoxid mint vas
-
-
Kickass
őstag
Nem, volt 156-om, egy kozeli baratnak is volt, non-fl mindketto(egyik se nemet szarmazasu). Az enyem konkretan porra rohadt, a haveren 'csak' a kuszobveg/sarvedoiv. Alfa talikon ugy nezegettuk korbe a 156-okat, hogy szamoltuk melyik lehet kb rozsdamentes, nem kellett sokaig szamolni.
Nem az szamit, hogy mennyire, hanem hogy kb mar mind rohad tobbe kevesbe, a mai arak mellett az auto ertekehez viszonyitva ket kuszob csere rendesen megcsinalva fenyezve is kb gtk. Persze biztos van meg par rozsdamentes csak azt meg nem fogjak szotyiert odaadni.De pl. a regi 156 helyett par eve fl-t kerestem, konkretan nem volt rozsdamentes elado az orszagban. A frissen rucsivel lekent mondanom se kell nem abba a kategoriaba tartozott...
-
Kickass
őstag
-
-
Kickass
őstag
válasz
_adaml21_ #183624 üzenetére
de a leírásod alapján soha nem éltél még megyeszékhelyen.
Nevesítés nélkül is több megyeszékhelyhez volt/van közöm. És jelenleg Budapesten élek. Mondhatjuk h mellé lőttél?
Ezután szeretnék megkérni mindenkit aki a személyes hátterem ismerete nélkül hozza a nagy megfejtéseket inkább privátban folytassa ha akarja. Ebben a témában itt nem offolnék tovább olyanokkal akik vagy végig se olvasták azt a két kommentet amit írtam, vagy valamiért személyes sértettséget éreznek. -
Kickass
őstag
Talan a varost jobban korul lehetett volna irni, de azert az szerintem akkor is most epic hogy rogton mindenki elkezdte megmagyarazni neki miert is van szuksege autora...
fogalmazzuk at a dolgot a topikbekesseg jegyeben, szerintem budapest es a legtobb megyeszekhely kozigazgatasi hataran belul elonek elethelyzettol fuggoen szerintem tok folosleges autoval jarnia. .
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #183587 üzenetére
Egyatalan, egy par km-es utra, szoba kerult itt a 4-5-6km, minek autoval jarni egyaltalan, plane varosban? Nem hogy elektoromos/plug-in autoval, hanem barmilyennel.
Kicsit ambivalens errol a beszelgetes, hu de zold vagyok, de 5km-re autoval jarok dolgozni. Nalam epic fail kategoria. -
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #183133 üzenetére
Volvo-ból csak az XC70 jön be valamiért, S60 kicsi, legalábbis nem nagyobb mint a C class.
159 szintén kicsi...bár egy jó 2.0jtdm, de két gyerek mellé akkor is kicsi lenne.
Insignia csak 2013 utáni, ott ahogy irtad olajpumpa tömités csere, inkább a külseje adja valamiért (na meg jó OPC belőle, de az majd max kapuzárási pánik idején) .
A6 V6 Tdi (vagy egy jófajta Allroad), nehéz belőle viszonylag megkiméltet találni, a vezérlés csere ára elég horror, pedig az árba belekalkulálva simán vállalható lenne, de túlárazottak és az eladók kummantanak róla. Kár érte, kb egyetlen vonal lett volna konszern vonalon ami nem DSG.
Lexus jó ötlet, bár inkább a GS, el is van könyvjelzőzve pár GS300 (Hybrid csomija vicc kategória), ez inkább csak akkor opció ha megtartjuk a C-t.
Mondi/C5 párosból inkább C5, kipróbálnám a Hydractive-ot.
#183132 - emvy: láttam a C5-öd, szép gép, Hydractive futóműves?&Többiek: E osztály lenne a legkézenfekvőbb, elég nagy esélyes főleg ha eladjuk a C-t. Ha marad a C, akkor biztos nem Mercit veszek mellé. Szükség van a változatosságra.
-
Kickass
őstag
Bedobok én is egy autócserét közös brainstormingra, kíváncsi vagyok milyen ötletek jönnek.
Tavasszal lehet lecserélném a mostani verdát az alábbi szempontok szerint:
- keret ~3millió
- most nem ragaszkodok a Mo-i beszerzéshez
- évjárat preferencia nincs, de nyilván nem OT korú autót keresek
- minden nap kb 2x25km BP, a futás kb másik fele autópálya, összesen kb évi 25k km
- eddigi extrákat megfejelném legalább egy parkradarral
- kivitel leginkább kombi, sedan annyira nem max ha praktikus és tágas a csomitér
- alulmotorizált/varrógép csodát nem szeretnék, legfőképp dízel, vagy ha benzin akkor 4nél több henger (ilyen még nem volt korábban)Majd félmillió km-es C Merciből ülnék át (bár az is lehet megtartjuk 2. autónak) szóval nem Suzuki költségeket várok.
Hogy kitoljak a write only userekkela legfontosabb a végére marad: csak automata jöhet szóba, abból is a ‘hagyományos, robotizált/duplakuplungost nem nagyon szeretnék.
Eddig amiket néztem: Insignia, C5/Mondeo (csak a 2.2hdi 6os Aisinnel), Merci W212, stb.
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
LuckyL #181989 üzenetére
Segitség helyett leoltod és még a zsebében is turkálsz kicsit. Ráadásul a saját preferenciáid úgy vezetted elő mintha még meg is kellene köszönnie...
Kár vót' a karakter, még akkor is ha az (még) ingyen van.És igen van 200k km után is élet, és nem nem feltétlen kell rá csilliókat költeni...nem akkor se...még akkor se ha te egyszer beszoptad egy X5el és ebbe a topikba semmi másért nem jársz csak h kb a fentit különböző köritéssel elővezesd heti 1x legalább. Sőt, üdv a valóságban, van akinek két műszak mellett se telik új autóra (bármilyen hihetetlenül is hangzik ez ebben az országban
).
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #181524 üzenetére
Túrót nem ér, elölről kopogás hallatszott, elvittem két kwikfitbe, ketten kétfélét mondtak de legalább az egész futóművet kicseréltették volna...motortartó bak volt. Fékfolyadékot meg se nézte, de a lapra ráirta hogy 200fokig rendben van. Ingyenes, de legalább annyit is ér.
-
-
Kickass
őstag
V60 PHEV ellenerv (ez az en dilemmam is, pedig a mi felhasznalusnk melle tokeletes lenne, hetkoznap Bp-i dugozas, hetvegeken hosszabb palyazas), lehet felkerul a sz*poagra aka Jedlik Anyos terv 2.0 es ugrik a zold rendszam es ami talan ennel is fajobb, hogy nem tudjuk milyen kornyezetvedelmi besorolast kaphat ha tenyleg kivonjak a zold rendszam alol (siman el tudom kepzelni, hogy a dizelmotorja alapjan soroljak be).
-
Kickass
őstag
Ez tipikusan az az eladó akivel csak benzinkúton vagy valami multi parkolójában lehet találkozni, hogy megnézd az autót. Házhoz sosem hív senkit.
Ez nalam alapszabaly, pedig nem vagyok nepper. Max. ha elso talalkozas utan kialakul valamifele alap bizalom/szimpatia, akkor megnezheti hidegen ketyegni is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest