- Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
- Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi 9 - sok bába közt elvész a gyerek
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
blt.62
őstag
Automata klímánál amikor a hidegben (mint ma is -6fok) rá adom a gyújtást akkor mindig klímával indítja be a kocsit. Én mindig kikapcsoltam a klímát és úgy indítottam be. Hagytam,hogy a motor ahogy melegszik majd szép lassan nyomja be a meleget. EZ se olyan sok idő,mert pár km után már türhető idő van bent. TERMÉSZETESEN nem az állófűtésre és kiegészítő fűtésekre gondoltam. Eddig nem használtam télen se a klímát mert az egyik (ezek szerint nem hozzá értő) klíma szerelő azt mondta a lakás klímámra,hogy hiába hűtő-fűtő funkciós, egy bizonyos hidegebb idő (- 5 fok alatt) után már nem fog meleg levegőt fújni a lakásba.
Ezek szerint ha hagyom,hogy a klíma dolgozzon a hidegben is akkor hamarább befűt mintha nem használom? Gyorsabban befűt mintha arra várok,hogy a motor bemelegedjen és úgy fűtsek? Sokkal többet fog fogyasztani ha télen is megy a klíma?
MegtorloXp
-
DeFranco
nagyúr
válasz
blt.62 #69405 üzenetére
Amúgy tényleg ezt már én is akartam kérdezni:
Autóklímáknál van olyan körülmény, amikor nem lehet, nem tanácsos bekapcsolni? Gondolok itt például kemény hidegekre, -5, -10 fok környékére, ilyenkor is működtethető gond nélkül? Olvastam már olyat is, hogy lehet működtetni, olyat is, hogy tilos...
(mindenkihez szól a kérdés, csak ide kapcsolódik)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
blt.62 #69405 üzenetére
Nem pontosan értem mit kérdezel .. egyrészt mínuszban nem működik a klíma. Másrészt autókban a klíma csak hűteni tud, fűteni nem ... viszont egy csomó teljesítmény kell neki, szóval ilyen szempontból igen, minél több fogyasztó van bekapcsolva indulás után, annál hamarabb bemelegszik a motor ..
(#69406) DeFranco: nem kell vele foglalkoznod, mert nem engedi úgyse bekapcsolni.
Szerintem azért, hogy a párologtatóra ne fagyjon rá a víz, de lehet más miatt tenne rosszat neki ezt nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MunezXBK #69407 üzenetére
Jogos, +4 fok alatt nem is üzemel, most néztem...
(kérdés, hogy akkor télen hogyan járatom meg a klímát, de ez már más tészta)
@[rvilike]: naja, itt van megnyitva előttem a kezelési, amit küldtél, mert meg akartam benne nézni valamit (nem tudom mit) csak a szemem nem veri ki, most néztem bele...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Más kérdés:
télen ugye nem húzunk kéziféket, ha nem muszáj, mert befagyhat. OK sebességbe tesszük az autót, hogy ne guruljon el OK
de mi van abban az esetben ha egy lejtőn (lejáró, feljáró) akarok parkolni fagyos időben? ha itt sebességbe rakom, és a kocsi a váltó fogaskerekein "támaszkodik" a lejtőn, önsúlyának egy nagy részét ráterhelve... hát, nem hiszem, hogy jót tenne neki...
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #69412 üzenetére
HI!
dragaszagom ertem en hogy a kongyit idoben lekeapcoslni fassag, de konyrogom ekkr ahujjesegen gondokodni nem???
szmaojja ma allsz vajjon mekkor aero ebredhet ha ugyanazon a lejton meg gyorsulni is hajlandio jazaszar oto...udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #69413 üzenetére
1: picikét GOTO10 ok?
2: nem vagyok fizikus, sem műszaki ember, fizikát 14 éves koromban láttam utoljára, akkor sem tanították, nem is érdekelt, ez van. Máshoz értek ehhez nem, kíváncsi vagyok rá, érdeklődöm, de alapok hiányoznak. Fuck me, right?
3: csöpp nyakadat akkor odateszed a kerék alá amíg kinyomom a kuplungot? Nem nagy erő, áll az autó...@rvilike:
1: igen, egy oldal gyakorikérdések kösz
2: mondom fagyos időben, amikor nem húzunk kéziféket mert befagyhat[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #69415 üzenetére
HI!
a krokusz fel kezzel kinyomom es feldobonm a lejto tetejire....:- )))
az en naykamrul kuloben is lapattan ez a pattasn mertu joszag....
akkor ne gondkoza cska hidd el semmi baja nem leszudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Puma K
veterán
válasz
DeFranco #69415 üzenetére
Nem értem néha az embereket.
Full normális megfogalmazással kérdezed az itteni emberektől erre a 0.1%-os használhatósággal rendelkező gyakorikérdések.hu-ra mutató linkeket adó google keresőt javasolnak, ahová akár a 0 tapasztalattal rendelkező névtelen emberek is beírkálhatnak zöldségeket...
Raádásul neduddki olyan írási stílusban ír mintha ő találta volna ki Baszont és Szkuvi do-t:
Amúgy engem is érdekelne a korábban említett kézifékelhagyása-sebességbenhagyás-tél-lejtő-fagy téma.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Puma K #69420 üzenetére
Mindig kézifékkel parkolok, -20-ban is. Ha már elöregedett és elrepedezett a kézifék zsinór burkolata, akkor cserélni kell mindkét zsinórt, akkor is ha nyáron még fog rendesen és nem akad, de télen bejut a víz, megfagy és meg van lőve.
Ennyi a titok.
A sebességben hagyás sem árt, ha ésszel csinálja az ember. Megáll, kézi felhúz, utána kuplung,1-es. Ha fordítva csinálod, megállsz leállítod, az autó egész súját ráterheled a hastásláncra és még a kézit is ráhúzod, akkor határos időn belül hazavágod a motor és váltótartó bakokat.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
b*szki esik a hó...
köszönöm a figyelmet
@[rvilike]: a google-fu egy dolog, de nem véletlenül hagyom figyelmen kívül a gyakoritévedések.hu-s válaszokat, és nem véletlenül itt kérdezek. Itt legalább fel tudom mérni, hogy te válaszolsz, vagy olyan aki ért is hozzá
@Mágus2: na tessék egy ellenvélemény
Ezt kifejtenéd? Viszonylag új autónál is láttam már olyat, hogy garázsban befagyott a kézifék télen... akkor ez így hogy?
Reszerk: na baromira erre gondoltam én is, aztán meg lehülyéznek...
@Melack: itt meg áznak azok a köcsög galambok, hogy húzzák a nyakukat
hehehe, jön most rájuk szar világ, kellett összeszarni a kocsimat
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
DeFranco #69423 üzenetére
Nálam sose fagy be, de nincs is garázsban. Viszonylag új autó az 6-8 éves? Én már cseréltem zsinórt, mert el volt repedve a borítása.
Ja rendes automata klíma túl hidegben nem kapcsolja be a klímakompit, akkor sem, ha a looser benyomja, hogy AUTO.
Skodáéknál ez 0 fok. Bekapcsol minden, csak a klímakompressor szíjtárcsájának elektomágnese le van tiltva.Focus-nál nem tudom hogy van, de adtak hozzá használati útmutatót, ha minden kísérlet csődöt mond, olvasd el.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
TaaT
veterán
Amúgy ha nem ott laksz ahol lemostad, néhány km városi út során kiszárad a fék.
Én autókozmetikában dolgoztam, lemostuk az autót, kiálltam a mosó elé, negyed-fél óra múlva már össze is fagyott a hátsó fék ha véletlenül behúzva hagytam.
Azt mondjuk sose néztem hogy dob vagy tárcsa.
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
-
deicide
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #69447 üzenetére
államvizsgázni meg majd beküldöm a hóembert, mi?
@deicide: nagyjából összeállt a kép, szerintem salamoni döntés lesz a vége, és nem állok a rejtőre, (mert hiába nagy a szája, hogy dobálja a fókuszt, piros lenne a nyaka) hanem majd igénybe veszek valami más helyet. Mintha lenne ott valami használaton kívüli kapu, majd odaállok, ha más nem. Út szélére nem akarok álni, mert ha ezek kimennek a kolompárlambordzsinivel kézifékesezni, nem akarom, hogy útban legyek...
50-50% a megoszlás a kézifék befagy/nem fagy vonalon, meg a szétszedi /nem szedi a hajtásláncot vonalon is, ergo a policy az lesz, hogy vízszintesen sebességben hagyom, lejtőn rövid időre kézifék (és sebesség), lejtőn hosszú időre meg nem állok meg.
megtaláltam az optimumot ebben a rendkívül fontos kérdésben
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #69449 üzenetére
Elő nem keresem neked, itt is volt róla szó, meg itt is mintha pedzegettek volna valami, meg bestofgugli
tökfejemmel logikusnak is tartom amúgy, hogy a forgórészeket meg a fogaskerekeket nem arra tervezték szép szál szőke germán mérnökök, hogy tonnás súlyt tartsanak vissza a gravitáció ellenében. OK, persze, megfogja, igen, rendben, de jelenlegi tudásom szerint úgy gondolom, hogy lejtőn nem, vagy nem csak erre kellene támasztani a biciklit
mondom még egyszer, értettem amit írtatok, felfogtam, itt is máshol is olvastam ilyet is olyat is, ultimate érvet vagy nem láttam vagy elkerülte a figyelmemet, így ez lett a megoldás
momentán. jelenleg. további infóig. (csak már nem akartam reszelni a témát)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep