- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #36700 üzenetére
Pontosan, az az első szvsz. Aztán a pályamatrica, majd a gyorshajtás, s egyéb kamerás események (piros lámpa, stb).
8th: ja, az is lehet. Viszont akkor az is a környékről van, ami megint nem jó jel. Mondjuk nem feltétlen.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
whitezo88
nagyúr
válasz latyak17 #36699 üzenetére
ja azt még tavaly ősszel nekem is lelopták. Még "szerencse" hogy szar volt már a gumi és eleve cserélni akartam mert kb kőkemény volt.
most meg a feltörés... holnap kiderül mi a helyzet vele. remélem a motorvezérlés vagy valami egyéb elektronika nem szállt el pluszba...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
qdak
addikt
válasz bitpork #36691 üzenetére
en vmi olyasmire gondolok h intenzivebben tolja a gazt, lehet mar 75 szazalek nal maximumot ad, bizti sokat dob a gepen, a hideg motornak meg foleg jot tehet.
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Én úgy tom ott van 2 egymással szembe állított poti ami a pedál lenyomására elfordul és az elfordulás szöge alapján kap naftát a motor. Bár én ehhez nem értek
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
válasz golya32 #36649 üzenetére
HI!
cimboram apjank a 2fsi-ben is 180Mm-re volt eloirva a vezermuszij, 120Mm-nel elszkadt a vege 2.8Mhuf lett /kicst lassan gyutt ossze vegosszeg/ em adott egy fillert se vegig holland vw szerviz /mi a peknek csinaltata meg???/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #36709 üzenetére
HI!
hat havi 4.5kjuro meg az emberi hujjeseg, 1 en meg nem csainlatattam volna /dehat fullos passatijjen nincs a piacon... oszt???/ es a vw-bol kiertem volna a szuflat az bisztos
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
whitezo88
nagyúr
leadtam a kocsit a villamossági szervizbe. Ahogy ránézett eléggé ingatta a fejét, mondta hogy értelmetlen és barbár összebarmolás volt, még a lágzsákkábelt is próbálták kötözgetni... azt mondta, kérdés hogy az ECU milyen állapotba van-e, nem okozott e végzetes zárlatot mert az húzós lesz. (munkában és pénzben is) szóval ötjegyű lesz szerintem biztos így is úgyis, csak kérdés hogy az első számjegy marad-e egyes vagy nem...
-
hobizoli
nagyúr
válasz tomcsi23 #36687 üzenetére
az a "stage1"-s csipsz csak a kozepes rpm tartomanyban ad erot, fent nem, mivel a nyomast itt meg a ECU szabalyozta, az meg elveszi az overboost-t 4500-tol 1.2bar-rol 0.8bar-ra kimeletlenul
gyorsulaskor meg csak fent hasznalod az autot, ~5000 es felette, mivel a valto attetlezese miatt oda ejti vissza a fordulatot
130LE gyarilag az auto 135LE-nek mertek ezzel fékpadon, de a gyari 204 helyett ~230Nm a nyomateka 3000-nel igy
ennyi LE szoras meg ket meres kozott is van, a kornyezeti valtozok miatt: a legkori nyomas es levego homerseklet meg paratartalom, motorhomerseklet, intercooler hatekonysaga
ez utobbiben a PGT-é gyárija nem vmi jó, a fele a lökháritó meg a keresztmerevítő mögött van így még a szélesebb alsó légbeömlő ellenére is alig kap levegőt, meg a merete sem vmi nagy kb A5-s irólap merete a teljes front felulete, aminek kb a fele takarasban van eleveirható ECU-val neztuk is notebook-n, allohelyben 75-80fokos a IAT novemberben +10fokban,es jopar km-nyi gurigazas utan is csak 40fok-g hul le lassan
na a Renault Master 2.8dCi fajta intercooler-rel, ami elol a teljes also legbeomlot ateri kersztben , azzal kornyezeti levegohomerseklet +1-2fok van, teligaznal gyorsitva +6-7fokkal melegszik el a levego csak a szivsorban merve
multkor vittem is magammal a notebook-t -4 -5 fok volt kint, es -4 fok volt a levego szivosorban a regi M0-n 80-90 korul gurulva a kijelzes szerint
M5-re fordulva <enter>, Auchan kijaronal a dombteton is meg csak +2 fokot jelzetttöbb drón kell ;P
-
bigmasterg
addikt
válasz hobizoli #36715 üzenetére
A paddal is könnyen tudnak csalni.
Mindig főtengelyen mért teljesítményről szoktak beszélni (/azt adja meg a gyár is), padon pedig keréken leadott teljesítményt mérnek, amiből valahogyan kiszámolják a főtengelyen leadott teljesítményt.
Ki tudja, hogy ez a számolás mennyire pontos. Autónként változik, hogy mennyi erő megy el a hajtáson. -
tomcsi23
veterán
15 körül lesz a mutatvány (8 + 6 a forgalmi), 2 rendszám olcsóbb, mint az egy.
Fain kis M-es rendszám.hobizoli: naja, sokat számít az IC. Az enyémen egy kis tenyérnyi van gyárilag. Amúgy szintén 5k körülre esik vissza ilyen esetben.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #36717 üzenetére
Nem olcsóbb a 2, megbíztam egy ezzel foglalkozó céget nem én rohangásztam az okmányirodába.
mod:
Menő lesz a M-es rendszám. A házunkban lakik egy csaj neki így lett L-es rendszámú FAstrája. Ellopták a táskáját és benne volt a forgalmi...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz whitezo88 #36723 üzenetére
Az enyémről letépték simán az elsőt. A Honda logot is elkezdték lefeszíteni de vki megzavarhatta ő(ke)t, mert nem vitték el, csak a fényezést baxták össze ahogy próbálta/ták lefeszegetni hátul.
Hadd ne írjam le milyen jókívánságokkal illettem a csávót utólag...#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz bigmasterg #36716 üzenetére
elotte lemertek azt is egy "parazita" meresel, hogy 20% a hajtaslanci veszteseg
192Nm-t mertek amugy a kereken akkor
204Nm meg a gyari fotengelyi adatde ket egymas utani meres kozott is van par % elteres mindig
a LE meg amugy is csak egy származtatott mertekegysegtöbb drón kell ;P
-
tomcsi23
veterán
megbíztam egy ezzel foglalkozó céget
Ja, és gondolod, ingyen csinálták?Ehune, rendszám cserénél 8.500,- a pár, míg rendszám pótlásánál 12.300,- és ugye, csak egyet lehet pótolni.
Hehe, az "M-es logós" BMW annyira már nem menő, mint az M-es rendszám. M-es Szeját, jeeee.
hobizoli: anno Dynoéknál voltunk, az még egész elfogadott pad, de az is hozta a "szórást". Téligumival - 5-7 ló, stb.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #36727 üzenetére
Biztos nem, de ezek szerint nem sokat dobtak rá. Nem tudom 3 éve mennyi volt a tarifa de kereken egy 10-est kért az ipse arra emlékszem. De legalább egy hónapig legálisan járhattam elsőrendszám nélkül. Bőven visszahoztam azt a tizest a Szentendrein, hiába bújtak a bokor mögé...
#nincsbennetarcsi
-
Balupapa
senior tag
nem ide
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Nem rossz a c5 II, és megfelelő a mérete is. Bár az 1.6 hdi lehet kicsi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
werszomjas
őstag
Nem rossz az az 1.6HDI, nekünk volt ilyen C5, 2006-os évjárat, igaz nem kombi, hanem a sima sedan, nem tudom mennyi a súlykülönbség, de nem éreztem annyira lomhának, nem egy sportkocsi, de még bőven kényelmes sztem vele utazni.
Végsebességre meg 160-170-et vígan vitte, nem erőlködött, tovább nem próbáltam, de félelem érzetem sem volt benne, nagy, kényelmes autó.
A motor pedig -15°C-ban is, szabad ég alatt aludva, reggel pöccre indult, úgy hogy 200k felett volt benne a km.
Egyetlen gond volt vele, folyamatosan kiirkálta, hogy antipollution fault, de a működést nem befolyásolta, ment rendesen, néha kitöröltettük belőle a hibakódot, de néhány hónap után visszatért.
Francia betegség.[ Szerkesztve ]
üdv
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen