- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kenwood #211034 üzenetére
1.8-as es 2.0i is eleg problemas motor tud lenni, hajlamos nagymertekben enni az olajat (dugattyugyuru es szelepszarszimering) amit ha nem orvosoltak/nak idoben a katalizatort is tonkreteszi. A szivosor orvenycsappantyuit mozgato tengely idovel eltlorik es a terelolapat darabjait beszivja a motor, igy jelentosan karosodik a hengerfej, a huvye es a szelepek is.
Plusz ezekben van kettostomegu lendkerek is ha jol tudom (Mondeoban legalabbis van) az sem olcso dolog.Klimat probald ki feltetlen, mert a klimakompresszor is hajlamos behalni rajtuk. Az sem olcso...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi