- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Már több mint egy hete használom az osram night breaker unlimited h4 izzókat, egy kis vélemény róluk:
Előtte tungsram és ge +60 %-os izzók voltak benne, azokhoz képest messzebb világít és főleg nem olyan éles a megvilágítási határ. A ge az erőseben világított a megvilágítási határon belül, csak mint írtam ez a terület jóval kisebb volt. Gondolom más az izzók világítási tartománya is /ez ugye hideg fehér/, emiatt nem tűnik akkorának az előrelépés az előbbiekhez képest, de aki sima izzókról vált annál nagy lesz az ugrás. Egyelőre nem villognak a szembejövők sem hogy vakítaná őket, tehát ha jól volt beállítva a lámpa akkor nem lehet elvileg gond.Az élet kegyetlen .
-
válasz Kornel #101452 üzenetére
Nekem is NBU van, teljesen elégedett is vagyok vele (a lámpámmal nem).
Páromnak astra-ba a gyári olyan volt mintha valami sárga fényű gyertyák égnének (astra J), aztán neki GE Megalight Ultra +120%-ot vettünk, ez is nagyon jónak tűnik. Sokkal intenzívebbnek és fehérebbnek tűnik a NBU-től, viszont talán nem világít olyan messzire.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Kornel
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz gerg0 #101441 üzenetére
Opel-k a G Astra elottig rohadosak
Mindamugy minek neki ekkora vasbalna auto?
400k-ert kapsz egy facelift-s (2000-) Bravo 1.2 16v-t szervoval, klimaval, 2 lufival...
vagy egy mk2 1.2-s Punto-tB Omega 2.0 alatti motorral talan nem is volt, meg vagy 1300kg melle alapbol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz matyi19 #101466 üzenetére
szerintem meg is válaszoltad a kérdésed
arra figyelj, hogy ne 2.0 pd-t vegyél, keress vissza, és megtudod miért ne.
amennyiben még a sima 1.9 TDI-t veszed, azzal kevesebb bajod lesz, az 1.9 PD-nél már több hibaforrásra számíthatsz.
azt gondolom tudod, ha ilyen "idős" dízelt veszel, akkor legyen a zsebbe tartalék is, 1000 EUR biztos, de inkább magyar áron, legfeljebb megmarad, ha nem kell rákölteni.
1.6 TDCi-kkel (focus 2) meg óvatosan, ott is voltak bugok, pl. alul méretezett olajteknő, stb., nem hiába, francia motor(#101469) zsoltee10: azért a használat módja se mindegy, én pl. állandóan a kormányon tartom a kezem, és még baszkurálom is, a suzuki bőrkormányát 50k km alatt fényesre koptattam
A kocsi viszont szépnek néz ki, amit linkeltél, viszont 200k körül itt is jönnek majd a dolgok sorban, ha még nem volt hozzányúlva... az 1000 EUR tartalék ide is kellhet.[ Szerkesztve ]
-
matyi19
őstag
válasz Vesztor87 #101467 üzenetére
Nem is abban az országban akarok venni, Romániából vannak.
Itt lehet kapni ilyen árban, frissen behozott autót...hurenzon
Koszi, utánanézzek annak is...
Fenntartás nem drága, alkatrészek? Fogyasztás milyen?zsoltee10
Koszi, de egyenlőre az a kérdés, hogy milyet vegyek...
Amúgy az, több mint amit rászánnak...
[link]
[link]
[link] -
zsoltee10
addikt
válasz Kornel #101474 üzenetére
Persze, a kérdés az, mennyit mennek vele, megtérül-e a magasabb fenntartási költség az alacsonyabb fogyasztáson.
matyi19: Értem, csak azért ajánlottam, mert ez tényleg jó, leinformálható kocsi, nem külföldről behozott céges előéletű, tekert órás, és mert mondtad, hogy 2006-os kocsikat nézegettek.
[ Szerkesztve ]
-
matyi19
őstag
Nekem nincs bajom a vectra-val sem.
Egyik ismerosomnek volt, aztan egy hosszabb uton megadta megat, haza kellett vontatni.
A javitas tobb 100€-s volt.
Eledta, vett egy Golf IV-et, azzal semmi gond.
Persze ez gondolom egyedi hiba lehetett, nem hoszem hogy minden vectraval baj lenne... -
maggi1886076
addikt
válasz Lavidaloka #101478 üzenetére
És jó esetben csak a vételárat költi rá
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz maggi1886076 #101479 üzenetére
Akkor az enyém valami kimagaslóan jó eset lehetett....mert nekem szeptember óta van meg de eddig még egy fityinget sem kellett ráköltenem.
És elhiheted hogy ez sem véletlen:Ilyen autót vesznek a magyarok Top1 MW E46 320D
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
maggi1886076
addikt
válasz Lavidaloka #101481 üzenetére
Szerencséd van hol vetted?
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
!Overdose!
őstag
válasz Lavidaloka #101481 üzenetére
4 hónap alatt? Ez aztán a komoly üzemeltetési tapasztalat!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
matyi19
őstag
válasz Lavidaloka #101478 üzenetére
Nem kizart a BMW sem, de kicsi az eselye hogy olyat vegyek...
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz maggi1886076 #101482 üzenetére
Münchenből hozta egy ismerősöm...igaz 3 hónapot vártam rá de megérte!
Amúgy karosszériás vagyok szóval nagyjábol tudom,hogy mit érdemes és mit nem.
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
maggi1886076
addikt
válasz Lavidaloka #101486 üzenetére
Mi szeptember környékén adtuk el. 200e km-el.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #101483 üzenetére
Gondolom, azóta garázsban áll, mert amúgy tankolni csak kéne néha.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz maggi1886076 #101487 üzenetére
Itt már írtam róla kicsit bővebben
(#101488) tomcsi23:5-7 litert eszik ..
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
hdman
őstag
válasz Lavidaloka #101489 üzenetére
Az elég tág fogyi
A felni viszont nagyon szép, ze az egyik legjobban sikerült e46 felni.
Az, hogy eddig nem kellett rá költened, még sajna nem jelent semmit, bármikor beeshet egy nagyobb javításm de hát ilyen a popszakma.
Amikor én vettem, kb fél évig én sem költöttem rá, csak aztán jöttek a szépészeti beavatkozások, meg akkor már nekiálltam pár dolgot kicseréltem (izzítógyertya, akku, hűtő-fékfolyadék, ilyenek), akkor idén vettem 2 garnitura gumit (260k), fékcsere, kettőstömegű, kuplung, kinyomó... Most lekopogom, talán összeállt, de ez a vételár + párszáz ezer volt
Pedig sokáig kerestem, és nem lefingottat vettem.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
válasz matyi19 #101484 üzenetére
Nem jobb.
Az, hogy egy idoszakban nem kell egy adott autora kolteni, nem jelenti azt, hogy egy masikra nem kell majd.
Dizelbe olyan alkatreszek vannak, amik benzinesbe nincsenek, ezt tudomasul kell venni.
Pl. Sima tdi-ben is alaphangon kettostomegu es turbo, adagolo, csucsok, ha csak egyhez kell nyulni, az 100k huf also hangon, es ezek 200-300 ezernel tobbet ritkan birnak.
Lehet nalad lesz 20k km-t a kocsi, es egyikhez se kell majd nyulni, de lehet mindhez, ha nem tettek meg elotted.
Mondom, ha ezeket el akarod kerulni, arra ott az uj auto garanciaval. -
Lavidaloka
aktív tag
válasz Kornel #101491 üzenetére
Volt már nem egy pár kocsim de meguntam,hogy mindet szinte nekem kellett visszahoznom a sírból,erzért úgy döntöttem hogy a következő kocsim tuti Németországból hozatom be.
Igaz ott is vannak lepukkant példányok de sokkal nagyobb az esélye hogy jót veszel mint Magyarországon.A másik dolog meg az,hogy még így is sokkal olcsóbban kihoztam rendszámozással együtt mintha itthon vásároltam volna.
(#101490) hdman::Városban 7 liter országúton meg 5L.
Volt benzines BMW-m is de azt nem ajánlom családi autónak mert a gatyámat kiette a benzinből.Csak 318i volt de városban simán bezabálta a 12 litert
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
Kornel
veterán
válasz Lavidaloka #101492 üzenetére
Tegyuk fel veszel 200k km-el egy dizelt.
Ott is siman belefuthatsz ezekbe, ha meg nem volt hozzanyulva, akar nemet, akar magyar.
Persze az is lehet, hogy pont szerencsed lesz, es nem kell hozzanyulni. -
bads1
aktív tag
Üdv
Lexus IS 200-at szeretnék venni, sajnos hahu-n nincs nagy választék és elég drágán is mérik őket, nekem árban max 1.2m jöhet szóba. Pl ez vagy ez tetszik így képek alapján és árban is megfelelő. Mi a véleményetek róluk? Persze tudom hogy többet is meg kell nézni nem szabad az elsőbe beleugrani.
Reális egy 15 éves autónál 180/220e km? Mik lehetnek ennek az autónak a buktatói?
Fogyival tisztában vagyok 9-12 lityó de nem lenne agyonhajtva, napi 35-40km + néha hosszabb táv.
Rendszeresen karbantartva érdemes beleugrani egy ennyi idős kocsiba? -
harry
veterán
válasz zsoltee10 #101469 üzenetére
Ezzel az ép állapotú váltó / kormány / pedál gumival jellemzően az a gondom, hogy attól is lehet szép, hogy kicserélték, vagy pl. védő volt a kormányon, így nem feltétlenül adnék sokat erre. Az mindenesetre bizonyos, hogy ha kopott, akkor volt is használva.
Ha erről tudod, hogy ennyit ment, és tényleg használták is az említett részeket, akkor persze jó összehasonlítási alapnak, de a fentiek miatt akkor max. a kopottakról tudod megmondani, hogy ennél többet mentek, a jó állapot oka meg kérdéses...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
hobizoli
nagyúr
arra irtam, a G Astra elott "mind"-t, hogy F Astra, B Corsa, A Omega, A Vectra (Calibra) ... stb mind rohados
lehet nem minden egyes darabnal jon ki, de ezeknel elegge gyakori a hatso kerekiv es a kuszob rohadasa pl, foleg azoknal jon elo megroggyantas nelkul is, ami nem metalfenyu
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz bads1 #101495 üzenetére
150/220 km simán reális, gondolj bele, az évi 10 és 15.000 km között futott autót jelent, ami kb. semmi. Ha normálisan karban volt tartva, akkor nem számít hogy 15 éves és 200k+ km van benne. Tudod, állapotot kell venni, nem évjáratot meg km-t A futóműre kell figyelni, illetve a gyári CD-tár ha behal, akkor elég drága a javítása. Vásárlás után olaj+szíjcsere hogy ne legyen baj
-
bads1
aktív tag
válasz tboy93 #101498 üzenetére
Tisztában vagyok ezekkel, csak a normális karbantartás kérdéses hogy megvolt -e Bár szinte az összes Lexus hirdetésben benne van hogy költségmentes, napi használatba vehető.. A kérdés még az hogy tudnám kideríteni hogy valóban volt -e törve a kocsi. Festékréteg mérő alkalmas erre vagy nem igazán mérvadó? Sajna ehhez nem értek..
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Építő/felújító topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- PayPal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen