Hirdetés

Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz lenox #42908 üzenetére

    Okés, tehát mondom másképpen. Adott egy tartály, amiben folyékony hidrogén van, most lényegtelen, hogy milyen hőmérséklet és nyomás tartozik ehhez. Adott egy csőrendszer, ami a tartálytól a motor szívósoráig megy, és ennek a csőnek a végén van egy injektor, ami bizonyos időre nyit. Nyilvánvaló, hogy az injektor előtti részen olyan nyomás alatt van a hidrogén, hogy cseppfolyós, ezáltal lehet befecskendezni. Még konkrétan utánaolvasok, de nekem az jön le, hogy a motorba jutásig cseppfolyósnak kell lennie a hidrogénnek. Többek között itt is erről írnak: [link] de mivel a sok infó már keveredik, lehet én néztem be a dolgot. [link] Egyébként létező dolog, az én logikám szerint eleve a -200°C-ról történő felmelegedés olyan nyomásnövekedéssel jár, ami simán mozgatná a dugókat munkaütemben, tehát ha megoldható lenne a hengerig eljuttatni a cuccot, akkor emiatt tuti kevesebb is elég. dízelnél már működik.

    Egyébként benned meg legalább becsülöm, hogy tudsz magyarul, és nem leugatással kezded a dolgokat a tények helyett. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Aktív témák