Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eM'82

    addikt

    Sziasztok,

    Idén tervezem egy MILC vásárlását (az eddig kinézett Nikon D5300 helyett).
    Laikus vagyok, ellenben igényelném a szép, éles, zajmentes képeket. :)
    Árban nem szeretnék elszállni, viszonylag szűkös a keret (150-200e (első körben 1 obival)).
    Az objektívek terén semennyire sem vagyok otthon, viszont az jó lenne, ha 1-1 objektív nem 100e és felette kezdődne a géphez. Ezért is gyanítom, hogy valami Canon, Nikon, vagy Olympust kellene vennem...
    A Sony és a Samsung termékeiről nem találtam itt a fórumon ódákat zengő sorokat, azonban azok között is megakadt a szemem 1-1 példányon, csak az a fránya objektívfelhozatal.
    Az objektívkonverterek rontanak bármit is a képminőségen?

    Felmerülő igények:
    - gyenge fényviszonyok között is jó képminőség (zajosodás nélkül)
    - cél: portré, makró, épületek + természet (tkpn. hobbifotózás)
    - APS-C vagy 4/3-as képérzékelő formátum
    - gyors és pontos (auto)fókusz
    - HDR mód
    - videó - 1080p / 60fps (lehetőség szerint... bár vsz. ezt kell majd beáldoznom a jó gépért)
    - WiFi (nem fő szempont)

    Ezeket találtam: /a legtöbbjük számomra sajnos "csak" 1080p/30fps-t tud/
    - Fujifilm FinePix X-M1 - kb. 131e (csak váz)
    - Canon EOS M + 18-55mm IS STM - kb. 118e
    - Samsung NX300 - kb. 162e (csak váz)
    - Samsung NX30 + 18-55mm - kb. 190e
    - Sony Alpha ILCE-A5100L + 16-50mm - kb. 190e
    - Olympus OM-D E-M10 + EZ-M1442EZ 14-42mm - kb. 199e
    - Panasonic Lumix DMC-G6X + 14-42mm POWER OIS - kb. 205e
    - Nikon 1 AW1 + 11-27.5mm + 10mm - kb. 210e

    A fentiek közül melyik lenne a legideálisab választás?

    köszönöm:
    eM

  • eM'82

    addikt

    válasz Studi #59802 üzenetére

    Köszönöm a válaszokat! Nem hittem, hogy ilyen gyorsan ennyi választ kapok. Pörög a topic rendesen :).
    Rendben, teszek velük egy-egy kézfogós próbát.