- iOS alkalmazások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Felrobbant a Pixel Fold Zack Nelson kezében
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Google Pixel topik
- LG G8X - kettőn áll a vásár
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Új hozzászólás Aktív témák
-
M62-501
csendes tag
Sziasztok. Laikus vagyok, nem sokat értek a Malwarebytes-Anti malware-hoz ezért bocsánat ha nagy marhaságot kérdezek. Azt szeretném megkérdezni, hogy amiket a naplóban, észlelt (fertőzött) objektumokat ír mappát és fájl is egyaránt az elérési útvonalával, szóval ha kijelölve azokat kérem, hogy törölje, ő akkor a komplett fájt/mappát magát egy az egyben törli vagy csak a fertőzést törli róla? Azért kérdezem ezt mert az elérési útvonalból van amelyiknek a mappák, útvonal, fájlnév semmit nem mond, kvázi nem tudom, hogy esetleg nem egy rendszer (windows) fájl vagy valamelyik telepített program összetevője, eleme, így nem merek vele szinte semmit töröltetni...kérlek segítsetek. Esetleg ha a napló jegyzettömböt elküldeném és leírnám, hogy a Windowson kívül milyen (kevés) programot telepítettem, tudna-e nekem ebben valaki segíteni, hogy melyiket töröltethetném vele és melyik tartozik valamelyik programhoz? Előre is köszönöm a válaszotokat...még 2 napig van a próba verzió, addig ki akarom törölni a csúnyaságokat a laptopomról. Ha infó kell a rendszeremről a megoldáshoz, Windows 7 Ultimate 64 bitesem van a gépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3209, 94% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 6700XT / 32GB DDR4 !
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Yellow -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3125, 100% Akkumulátor
- Újabb 20db Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch + TOLL