- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz kalmanchris #35898 üzenetére
Na de akkor is elkérték volna a 26 ezer Ft -t, ingyen senki nem dolgozik !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gooool
őstag
válasz Mágus2 #35900 üzenetére
A jó lett volna, ha lett volna aznap-ot eltaláltad, de az, hogy olcsó legyen, azt nem feltétlen vártam.
A lényeg, hogy fűteni tud, így megfagyni télen nem fogok benne.Köszönöm amúgy a téma boncolgatását, tudom, hogy kicsit túl nagyok az elvárásaim, lehet talán mert tőlem mindig azt várják el, hogy azonnal legyen minden és már akaratlanul is erre alapozok.
Esetleg valami tanács a kihangosítós transzmitter ügyben?
Üdv, Balázs
-
#94529552
törölt tag
válasz kalmanchris #35898 üzenetére
Így van, vagy még azt is mondhatták volna a feltöltés után, hogy a hiba behatárolása további x ezer Forintba kerülhet, és csak ezután tudnak pontos árajánlatot adni. Így akkor nincs meglepetés.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
Na jó nem teszek úgy mintha óriási tapasztalatom lennei erős hátsókerekes autókkal de szerintem ha nem olyan bődületesen erős, akkor sperr nélkül el lehet lenni, tudom sokkal jobban ki lehetne gyorsítani stb. de simán mosolygósakat lehet autózni, nem mondanám azért létszükségletnek bizonyos nm alatt. Az erőt bizonyos szintig viszont igen, most egy 316i-re hiába teszel te sperrt akkor is egy fos lesz, ellenben egy 325i-vel sperr nélkül is autózol jókat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni: Bendix márkájú lengéscsillapítókkal van már valakinek tapasztalata?
-
-
Qru
MODERÁTOR
Csak utasként van tapasztalatom nekem is, nem vagyok ulitmate RWD szaki. Havernak volt egy sperres öreg 540i-je nagy fun volt, majd vett helyette egy öreg 750i-t ami sokkal-sokkal kevésbé volt fun hiába volt sokkal erősebb. Ebből indultam ki, amolyan "anyósülésfilozófikusan".
540i simán megfordult egy helyben a 750i meg nem. Egyenesben gyorsan menni meg minden hülye tud érted...
Én eddig csak pár hátsókerekes autót vezettem abból is csak egy 330Ci volt amit megtáncoltattam (ide lettem befizetve). Nagy fun amúgy, érdemes kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
-
#94529552
törölt tag
válasz Predator2 #35923 üzenetére
A Mad sr jó minőségű huzatokat gyárt[link], és Renault vagy bármilyen más márkánál is lehet rendelni autószalonokban. Mondjuk nem olcsó, mint pl. egy Lidl-es univerzális huzat. Meg biztos van több gyártó is.
Persze az igaz, hogy a legjobb a gyári ülés, de van amikor muszáj huzatot rátenni.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Na jó 40i meg 50i de azok komoly gépek, komoly nm-rel .. azért a 4.4-es meg 5.4-es motort nem kell az 1.6-oshoz hasonlítani, de egy 2.5-öshöz se Meg most a helyben megfordult .. ok. De ha nem tud helyben megfordulni is lehet egy jót autózni vele azért Szóval azért nekem előbb kéne egy sperretlen 330i, mint egy sperres 20i
Szóval azt a mondatot én még mindig fordítva írnám, legyen erő addig senkit nem érdekel a difi, ha van erő akkor el lehet gondolkodni a difin a még jobb élményhez, ha meg bődületesen sok erő van akkor a difi is nélkülözhetetlen lesz[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Azért, h anem bajnokságokat akarsz nyerni, ahhoz elég 110 ló is, hogy egy Brezova szintű pályán végig találj, csak utcán az a futómű nem igazán megengedett, ami ezt lehetővé teszi. De ettől független egy BMW-t akármikor nagyobb fun vezetni, mint egy astrát és nem arról van szó, hogy lapjában minden kanyarban.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Egy kis érdekesség, most voltam külföldön (közel 3000km-t autóztunk), és ami megdöbbentő volt, az autók több, mint fele, amelyik a leállósávban állt BMW volt. Nem azt mondom, hogy rossz (illetve az okot nem látod mellette elsuhanva), sőt szeretem a márkát, de ez most meglepett nagyon.
És hogy Olaszországban mennyire szarul vezetnek... Jobbratartás nuku. Mindig szidva van itthon a közlekedési kultúra, de ahányszor elmegyek nyugatra, rá kell jönnöm, hogy van rosszabb ország. Itthoni autópályán is inkább csak a külföldiekkel volt gond.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
EQMontoya
veterán
válasz raczger #35931 üzenetére
Itthoni autópályán is inkább csak a külföldiekkel volt gond.
Hát, szerencsés napot foghattál ki, erre nem tudok mást mondani.
rvilike: szerintem meg a jó autózás alapvetően a harmónia kérdés. Persze, lehet vitatkozni, hogy a plusz lovak vagy a sperr, de szerintem igazán jót akkor fogsz autózni, ha a futómű, a váltó, a hajtáslánc, a kormány, a fék összeáll egy olyan egységgé, amiből egyik sem lóg ki túlságosan semerre és összhangban van.
És ezt tudják nagyon jól a kis roadsterek, akár egy MX-5, de nyilván az S2000 és a Boxster is.
A vezetési élmény nem írható le számokkal, maximum találhatunk itt-ott korrelációt.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
raczger
őstag
válasz MunezXBK #35934 üzenetére
ha volt valami durva sztori, jöhet
Milánó katasztrófa volt, össze-vissza mentek, senki nem akarta beengedni a másikat, rendőr szeme láttára piroson át (nem csak bringás, gyalogos, de autós is), persze a rendőrt nem izgatta a dolog.
(#35932) EQMontoya: persze van olyan, hogy valaki azt gondolja, hogy ő csak a belsőben szeretne haladni, de itthon ez nem túl nagy százalék, Olaszban nem kis túlzással a belsőben haladók fele le se szarta a mögötte lévőt, elég sokat előztünk jobbról...
A legjobb az volt, mikor a 4x4 sávos autópályán a legkülső sáv teljesen üres volt, de legalább ott lehetett haladni.
Itthon annyi negatívumot vettem észre, hogy sokkal több a gyorshajtó.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
őstag
Csak kis gőzkierestés előre bocsi...
Mi van itthon az emberekkel, hogy senki semmit cetli nem hagy legalább hátra ha béna parkolása közben kárt okoz?
Ma éppen az iq-ról húzta le valaki a festéket hátul csúnyán vagy 15 centis részen (és előtte belekaristolt a fényezésbe, de az adott részen fekete műanyagig lekarcolta). Természetesen semmi...
Mexikói út mellett. Az i30-ammal is megcsinálták már vagy kétszer. Azokban az esetekben sem hagyott senki semmit ott.
+1 akit elkaptam mert úgy jött nekem hogy még benne ültem az autóba... Még Ő volt felháborodva hogy siet nem volt ez semmi...
-
őstag
válasz negroo #35941 üzenetére
Ja tudom sajnos. Az a probléma hogy ennek ellenére felhúzom magam.
Az i30-am idén vagy jövőre lecserélem. Ha az újjal csinálnak valami ilyet, akkor magamat ismerve szívrohamot és agyvérzést kapok egyszerre...
Remélem a mostani volvo v40-nek is olyan brutálisak a lökösei mint a régi volvoknak (az eggyel ezelőtti s60-ról már hallottam olyan "úriemberről" aki egyszerűen kilöködte magát egyből a szűk helyről ahelyett hogy szép lassan oda-vissza menegetve kiküzdötte volna magát). Hogy az ellenérdekű legyen szomorú ha nekem tolat/kiáll.
-
trassher
addikt
válasz Tom1939 #35940 üzenetére
Egyik barátom hasonlóan járt ma csak épp nem hagyták ott. Megáll az autóval ahol még lehet, utána van kirakva egy megállni tilos tábla mivel nagy buszmegálló következik. Autótól 5 méterre beszélget, beállnak elé már a megállni tilos hatálya alatt majd rükverc és bumm nekimentek az autójának. Odament és megkérdezte a nyugdíjas házaspártól, hogy ezt most mégis hogy. Azok meg kipattantak az autóból és elkezdtek vele kiabálni, hogy ne hazudjon, nem mentek neki, a parkradar még azt jelzi van 80 cm. Persze mikor a csatt után előrébb mentek. Mondták, hogy az nem igaz, otthon is kitudnak állni a szőlőlugas mellett hiába van közel. Na itt borult el a srác agya, megfogta az öreg karját és odavitte a táblához. Elég erőteljesen tud fellépni ha kell lévén, hogy vámos. Megkérdezte az öreget van e jogosítványa és, hogy az ott milyen tábla? Az öreg csak pislogott, ő meg mondta, hogy most üljön be a kocsiba és takarodjon mert ha kihívja a rendőrt az kapásból 50-lesz de ha akarja még a jogosítványát is itt hagyhatja aztán lehet menni busszal. Nem csodálom, hogy kiakadt, tavaly lett telibe fényezve 2-es oktávja. Szerencsére csak a középső rácsot érte a vonóhorog.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Integrale
veterán
válasz raczger #35936 üzenetére
Laktam Olaszorszagban, eleinte vicces volt, aztan amikor az 1-2 oras utak, a jobbratartas hianyabol adodo dugok miatt sokszor megduplazodtak, akkor baszott fel a kozlekedes, es ez meg csak Bologna es kornyeke volt.
Mesz mesz, aztan villog mindegyiknek a veszvillogoja, allsz/araszolsz 20 percet, aztan mesz tovabb, az okot pedig nem latsz ra.
Viszont az autopalyak szerkezetileg is elbaszottak, a lehajto es a felhajto nagyon kozel van egymashoz az esetek 90%-aban, emiatt is megy mindenki belsoben.
Piroslampan nagyobb/forgalmasabb varosokban meg sem kell allni, ha igen addig dudalnak es mondjak a madonnat meg a dio cane-t, hogy ugyis atmesz.
Egyszer majdnem el is basztak, az utca amiben laktam egyiranyu volt, na egy F150 egy iranyba ment, csak rossz oldalon ment be az utcaba, keresztul jott ketton is, nem szamitottam ra, hogy jon, kileptem ele, aztan megis jott.Rendor pirosnal felkapcsolta a szirenat, atment, majd lekapcsolta es nyomta tovabb 70-nel. Zebran siman ott hagyjak az autot elakadasjelzovel, sot, ha bekapcsoljak akkor gyakorlatilag barhol.
Torinot es Romat erdemes elkerulni ilyen szempontbol.
Biztositasi dijak nagyon durvak, olasz fonokombe belementek hatulrol, megrandult a nyaka 40e Euro, tehat ha galibat okozol, akkor elovesznek, hiaba olyan a kozlekedes amilyen.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest