- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
Megjöttünk.
4720km, 350 liter benzin fogyott. A legjobb tankolásom 165 ft/liter, a legrosszabb 207 ft.
Helyszín: Mojave sivatag, az USA – és a világ 2. – legnagyobb szélerőműve.
Bónusz, sajna kicsit későn kezdte a videót.
Rohadt sokat kell behoznom, azzal elleszek. Ha van kérdés, jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #35435 üzenetére
Egyáltalán nem az.
Minden, de minden pont kézre esik.
Egyedül a sebesség kijelző külön szedése nem indokolható szerintem, és az először igen zavaró tud lenni. Másba nem tudnék belekötni, se az ergonomiaba, se a kapcsolók elrendezesebe. -
Skillet
addikt
válasz z123456789 #35423 üzenetére
Gyárilag ez lenne. Japánban ez a limit, minden autó le van korlátozva 180-ra.
(#35427) brumi1024
Na szép. Ki lettem közösítve(#35432) focvis
Ki van, mint kiderült, ki lett olvasva az ecu. Írni is lehetne, de ki kell hozzá szedni az ecut, belőle meg az eprom csipet.(#35438) Qru
150-ig? Fotót! Nem működik, amit beillesztettél.(#35451) SzlobiG
Mindééég? Én azért remélem, hogy nem ég mind!
Amúgy még mindig jó helyen van
A kis matizzal járok már hosszú hetek óta. Na, ott tényleg rossz helyen van a kormány. És egyre jobban hiányzik már a galant
Jó ez a matiz, aranyos, meg minden... gyakorlatilag pénzt keresek minden nap, amíg ezzel járok és nem a galanttal de akkor is, vissza akarom kapni végre!Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
válasz Gergőke88 #35458 üzenetére
Krva sok autót vegigultem most, mielőtt kényszerűségből autót kellett cserélném.
Most úgy voltam vele, hogy nem kötök kompromisszumot, vagy csak minimálisat.
Muszerfalra írtam is, hogy a km óra külön szedése értelmetlen, és tényleg megszokást igényel, de ez legyen a legnagyobb baja.
Azon kívül kevés autóban volt ilyen jó a vezetési pozíció, talán a mondeora mondom azt, hogy egy fokkal jobban el tudtam benne helyezkedni. D szegmenst viszont nem akartam most, kompaktok között meg elég szűken mérik a helyet általában.Ezen kívül egy rakat (típus)hibát leírtam vagy ebben, vagy a másik topicban egy érdeklődő kérésére, tehát nehéz lenne elfogultsággal vádolni 😉
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #35459 üzenetére
Szerintem még a sebességmérő különszedése is indokolható. Nekem kifejezetten tetszik, hogy nem feltétlen kell lepillantani, ha meg akarom nézni a sebességet. Bár emiatt pont nem sokszor szoktam ránézni, viszont a fedélzeti számítógép kijelzőjét feltehették volna ugyanolyan magasságba.
És a kezelőszervek kézreállóságát én is megerősíteném. Igaz némi megszokást igényel, meg nincs meg a németes rend, de ha valaki ezeken túlteszi magát, szerintem mindent könnyen elér és nem kell a pincében kutakodni, hogy bekapcsolja a pl. a belső levegő keringetést.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #35460 üzenetére
Ami engem megfogott, az az első lábtér, hosszúak a lábaim, a mai autók óriási középkonzolai simán a térdem útjában vannak 10-bol 9-szer.
Illetve az ergonomikus, széles tartományban állítható ülések, a jobb és bal oldali konyoklok helyzete, én belottem magamnak egy olyan pozíciót, hogy mindkét karomat a konyoklok tartva elérem a kormányt, és a váltót is simán.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
uuuuu ez nagyon kiraly ilyesmi nyaralas az en fantaziamat is piszkalja....usa, autoberles....föleg ha mernöki cuccok is vannak
amugy összessegeben milyen volt a kia? Minöseg, vezetesi "elmeny" stb? Azert a saab is sportosabb darab (most elsösorban nem is arra gondolok, hogy a motor hogy huz)
-
nagyúr
válasz Kornel #35456 üzenetére
Nekem bármi új autóm lesz, borzasztó lesz visszaszokni, hogy nincs a látótér alján a sebesség. Eszméletlen kényelmes és hamar megszokható. Még a mercit szeretem, meg a Skodákban is beállítható, hogy középen lásd a sebességet a kijelzőn, és nem kell az órára nézni. Igaz arra is rááll a szemed, csak 6 év után, mikor végig a számod nézed, nem a mutatót...
Bimmer kell head up display-el[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
aero.
veterán
7.4 lett az átlag. 9.8 volt a legtöbb, abban volt vegasi dugózás, de általában városban sem lehet városi fogyasztást csinálni, lévén Los Angeles közepén és az agglomerációban 12 sávos autópálya van, ahol 120-szal lehet kenni. Az automatája jó gyors, meglepődtem rajta, padlóra mire leért a lábam már a 6 ezret karcolta a fordulat, jól lehetett vele kiugrálni. A legkevesebbet 38km/h hátszéllel, 130-nál fogyasztott, 6.25 volt a kijelzett.
Az utak tükörsimák, kb. 3-4 kátyút láttam, azok is kisebbek, alig lehetett érezni. Láttunk aszfaltozást is, tükörsima aszfaltot húztak újra, de semmi baja nem volt, csak régi volt. Ott nem marják, hanem ráhúznak. Ja, és nem látszik a toldás középen. Arra gondoltam, hogy 2 sávot húznak egyszerre, de aztán beértük és nem, csak egyet. Durva. Ahol tudják, hogy k*rva meleg van, ott nem szaroznak. Betonból van az úttest. Olyan, hogy lámpa előtt fel van gyűrődve az aszfalt, na olyan nincs.
Kamionok viszont 110-130 között mennek.
Stop tábla mind a 4 irányban van, érkezési sorrendben hagyod el, pöpec megoldás, imádtam. Pirosnál jobbrafordulás szintén zorall. Nincs huligán, a corvette meg a viper is 65-75-tel megy a pályán. Yamaha R1-es 50km-t vár a dupla záróvonal megszüntetésére és utána is csak 80-nal krúzol.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Az parádé. Én az enyémet sehogy nem tudom 8 alá vinni akkor se ha csak országúton gurulok. Jó, egyszer mértem 7,8-at de akkor tényleg 80-90-el mentem előzgetés nélkül.
Jah, ott nem gulyáságyúból aszfaltoznak.
Lenne mit tanulnunk tőlük közlekedési morál tekintetében az tuti...
Tsebacsi: Kormiban is van ilyen opció, mindig azon van a BC. Megállásnál van csak lag amúgy elég pontos (bár picit többet mutat mint az analóg).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Én kint még nem vezettem, de 2x már volt szerencsém utazni busszal nagyobb távokat. Szenzációs, fantasztikus és a szentég keveredett bennem végig. A szentég főleg az autópályás buli miatt. A belsőt kivéve mindenki össze-vissza, ahogy írod, kamion-teherautó-busz mind 120-al dönget Beteg
De amilyen minőségű az út, az kész. Meg a kisebb városok Frisco és LA között. Tiszta, csendes, rendezett, pl. Solvang, Monterey, Carmel. Basszus vissza fogok oda menni én is kocsival, de pusztuljak el, ha nem kabrio Mustangot fogok bérelni
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
aero.
veterán
válasz Tsebacsi #35472 üzenetére
Pasztmek, Carmel. Nagyon laknám azt a helyet.
Az útvonal így nézett ki:
San Francisco - Yosemite - Fresno - Seqioa National Park - Bakersfield - Santa Barbara - Los Angeles - Las Vegas - Grand Canyon - Las Vegas - Barstow - Bakersfield - Monterey & Carmen - San Francisco
Ja és van carpool rengeteg autópályán. Ugye ha 2+ ember van az autóban akkor lehet ott döngetni, meg állva hagyni a dugót.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Tsebacsi #35474 üzenetére
11 nap volt, és bőven belefért minden, nem kellett sietni. A leghúzósabb az szerda volt, Vegastól a Canyonig meg vissza az egy ezres km-be. Visszafele már csak a szél tartott ébren, lazán sávot váltott, ha elengedtem a kormányt.
Nagyon nagy élmény volt a GTA-s helyszíneket végre élőben látni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Hasonló útvonalat jártam végig tavaly, nekem is nagyon tetszett. Még útbaejtettük a Death Valley-t és Los Angeles volt a vége a félkörnek, onnan már csak visszamentünk San Francisco-ba hazarepülni. Los Angelesben nekem is több helyen volt az az érzésem, hogy a GTA-s helyszíneket járom be. Jók a képek!
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
hagy kérjek tanácsot
legutóbb ugye motul x-clean olaj került a kocsimba. elvileg 5,3 liter, de amim volt 5+1 liter abból a literest meg sem bontották. most ugyan ilyet rendeltem, de ez a kretén kovács autó motul eco-clean olajat küldött (ugyanúgy 5w-30). mi ilyenkor a teendő? bízzak benne, hogy megint elég lesz az 5 liter? amennyiben nem lesz elég rá lehet-e tölteni a meglévő 1 literes x-cleanből? vagy küldessek újat? de már így is eléggé elhúztam az olajcserét...
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
Én a fehérvár traveles úton voltam, az is hasonló nagyon, csak mi LA-ből indultunk, és értünk is oda vissza. Legközelebb ezt már külön, autóval akarom, mert úgy még jobban beleolvadhatsz a helyi kultúrába.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #35477 üzenetére
Nem szabad keverni az eltérő olajokat alapjáraton de ha 5 literhez 2-3 dl másfajtát teszel az még nem olyan nagy gáz.
De nagyobb arányba ne erőltesd, főleg mert két tökmás olajról van szó attól függetlenül, hogy a viszkozitásuk azonos. Az eco-clean egy gyengébb olaj mint az x-clean, szóval én visszaküldeném ha ők szúrták el.
Tudom, hogy macera...#nincsbennetarcsi
-
bandus
veterán
persze, jogos, csak túl akarok már lenni ezen a rohadt olajcserén, mert így is elcsúszott :/
amúgy a webáruházukban nincs is eco-clean olaj, nem értem hogy küldhették ezt az mondjuk biztos, hogy ez volt az első és utolsó alkalom, hogy rendeltem tőlük.
várom a visszahívásukat. meglátjuk mennyi idő alatt tudják cserélni, vagy ha nem, akkor hogyan kompenzálják a dolgot. mert nyilván nem veszek eco-cleant x-clean árban. bár máshol megnézve az x-clean az olcsóbb
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bandus
veterán
hát, 5w-30 x-clean, csak ennyit látok a webshopban illetve korábban is ezt rendeltem.
köszi amúgy, de azzal sajna nem vagyok beljebb. vagy belemegy az 5l eco-clean és megelégszem ezzel (előző cserénél is csak 5 liter ment bele az 5,3 helyett) a következő 3-4 hónapra, vagy pedig még tolom a cserét amíg ide nem ér 5 liter x-clean.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz Declare #35479 üzenetére
Én élveztem mindkét alkalommal, mert ha fáradt vagyok, a buszon lehet aludni, olvasni, stb. Viszont tény, hogy sok dolgot nem tudsz megnézni, nem lehet hirtelen lekanyarodni egy faág miatt
Viszont az idegenvezető meg egész pofás helyekre is elvisz, ahova én magamtól nem mennék, mert nem ismerem.
Ezért csinálom azt, hogy először szervezettem, azután magánúton kell menni, és ami kimaradt, azt pótolni
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kaszaking
tag
válasz bandus #35482 üzenetére
Ha ők cseszték el, akkor e-mailben fognak küldeni egy postai feladószelvényt amit kinyomtatsz és azzal ingyen feladhatod az olajat nekik ők meg küldik az újat.
Nekem mikor elcseszték a rendelésemet email írása után 1 órán belül már hívtak és küldték a levelet és még aznap feladták a rendes csomagom. -
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #35485 üzenetére
Ketszer ugyan az uncsi Ha az idegenvezetö a "pofás" akkor, ok egyebkent, ha az ember raszanja az idöt, a neten ki lehet nyomozni mindent nagyjabol Az ilyen szervezett utak elvisznek a leragott csontokhoz, gyorsan, löjön mindenki egy selfiet a grand canyonnal a FB ra...de gyorsan gyorsan, mert meg bele kell ferjen 3 dögunalom kiallitas, ami pont nem erdeklne....
en a szervezd magad, olvadj be, ismerkedj a helyiekkel variaciot partolom, amit irtal is: mustang, napszemüveg es ha erdekel egy faag megallok mellette es betolok egy szendot, mert az esik jol
-
Halver
csendes tag
válasz bandus #35477 üzenetére
" amennyiben nem lesz elég rá lehet-e tölteni a meglévő 1 literes x-cleanből"
No para, rátöltöd és meggyújtod.
Vagy az egy másik topik?!.....A viccet félretéve: Ha legutóbb is 5 L ment bele, akkor gondolom most is elegendő lesz az 5 L.
Mivel bontatlan a múltkori hatodik 1L-es dobozod, ezek alapján nem kellett utána sem tölteni a belement 5 l-nek.Az a kérdés, hogy megfelel-e a kocsi és a te igényeidnek a mostani eco-olaj.
-
nagyúr
válasz Declare #35488 üzenetére
Én a nyugati parton nem éreztem annyira rohanást, persze volt 1-2 helyszín, ahol többet időztem volna, de pl. a Grand Canyonnál nem mentünk a kopteres túrára, így a buszból kb. 8an maradtunk, és egy tök jó baráti sétát tudtunk tenni, bő 3 óránk (vagy több) volt, sorbaállni a skywalk-ra, stb. Aki kopterezett, az is kapott élményt bőven, de én ezt jobbnak éreztem.
New Yorkban és Bostonban is fél-fél napunk minimum volt, hogy mászkáljunk, szóval kafa volt.
A visszamenés meg olyan, hogy azokat nézem meg, amiket kihagytam a csoportos miújságon, vagy annyira jó volt, hogy újra akarom
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #35491 üzenetére
Valószínűleg akkor az 5,3 l a száraz töltési mennyiség cserekor meg a rendszerben marad 1-2 dl úgyis a régiből.
Gyanús is volt mert az eco-clean az öreg szívóbenyósokba való olaj.
Ha kell tudok adni kontaktot Motul olajos gyerekhez. Ősszel ezt az árat dobta nekem:
X-clean Fe 5w-30-as:11.200.-/4 literes,13.500.-/5 literes.
aero.: Majd a linket dobd már be ide is pls.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Robertó hogy eltűnt miután kifingott a Lagesz. Vajon harakirit követett el, hogy nem valami "jó" japánt vett inkább?
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
Bekaphatja mindenki, aki volt már nyugati parti túrán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest