- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
McSzaby
őstag
válasz kalmanchris #36547 üzenetére
Jepp, ez így igaz. De egy Octavia RS-ben azért élvezetesebb a pénzköltés, mint egy Madzagban, vagy egy VVTI 1.4 Toyota-ban- Amúgy a Mazda 3 is nagyon tetszik, de 2000-s kevés van belőle az 1.6-s kicsit kevésnek tűnik.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
máyköl
veterán
Univerzális könyöklőkről mik a vélemények?
Mindegyiknek van egy rögzítőtalpa, ez számomra nem teljesen világos. Hogyan rögzítem a fém talpait a két ülés közé? -
nagyúr
válasz McSzaby #36544 üzenetére
Jah, csak egy 7-8 eves honda, 1.5-2x annyiba kerul mint egy 10 eves octi vagy 8 eves mazda.
maykol Univerzalisbol az armstert ajanlom, az egesz jo marka. Amiket en eddig lattam, csak siman fel kellett csavarozni a kezifekbox oldalara. Max az ulest kell kikapni hogy odaferj rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
nagyúr
válasz #94529552 #36552 üzenetére
Már lassan 2 éve kivonultak, ha jól emlékszem.
Reklámban meggyőzőbbek? He? Olvasol te tesztet, vagy csak az elképzelésedet mondod?
Mondjuk ki, nemszereted. Oké. Csak a japánok most nem igen virgonckodnak. Belegondolva nem sok japán gyártónak van itthon normális nagy sedánja (Lexus nem számít ). Az Avensis nagyjából friss, de nem vennék ha lelőnek, akkor se. A Subaru rétegmárka lett, a Levorg meg ritkább, mint egy Ford Mustang. Accord kihalt, Mitsubishi kihalt, Suzukinak nincs. Kit hagytam ki? Ja Nissan... Sincs.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz roberto211 #36557 üzenetére
Na tudtam hogy valami kimaradt Az egyetlen normális, meg a Levorg! A többi eltűnt... Ez eléggé durva, mikor az összes német-francia kínál sedánt, sőt teljes paletta-lefedést.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #36556 üzenetére
A Subaru mindig is rétegmárka volt itthon, és nem is árul már sedant se itthon csak SUV-t 3 méretben (XV, Forester, Outback), egy coupe-t (BRZ) meg egy kombit (Levorg).
Az STi-től meg sztem eltekinthetünk mint családi sedan-tól...Szóval marad a Mazzag 3/6, a Mitsubishi Lancer meg az általad említett Totoya Avensis ha Lexust nem vesszük ide.
#nincsbennetarcsi
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Első autóm vásárlása előtt álok. Találtam is egy Hyundai Lantra-t ami 1.6-os benzines. Klíma, 4x elektromos ablak, stb-stb...
A bökkenő az hogy külföldi (osztrák, a fotókon van a kocsin P-s rendszám) és regadó kalkulátorral megnéztem, 51k a regadó (mivel Euro3-as elvileg) de kérdésem hogy a regadón felül és a vételáron felül milyen költségeim lehetnek? Nem benzinre gondolok.
Olyanra gondolok hogy elvileg mivel először lesz Magyarországi forgalomba helyezése és én fogom csinálni így elvileg az én nevemre kerül egyből az autó így átíratást nem kell fizetnem elvileg. Ez igaz-e?
Illetve az 51k-s regadókalkulátorral kalkulált árba a műszaki vizsga, eredetvizsgálat, stb... is benne lenne? Az olvastam hogy pl a rendszám 8.5k, meg ilyen olyan illetékek 6k meg stb...
Segítsetek rendet rakni a fejembe kérlek titeket.
Smoke some weed nigga!
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #36562 üzenetére
Haver nemreg honositott 2000 kornyeki 66kw-os civicet, kozel 200k huf volt mire a nevere kerult. Szerintem neked is valami hasonlo lesz a vege.
De ahogy latom itt eleg szepen ossze van szedve.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #36562 üzenetére
KWx450 + 45.500 ft.
-
veterán
válasz Tsebacsi #36550 üzenetére
Egyik unokatesóm kapott most cégesnek egy KIA SUV-ot, nem tudom a típusát, a nagyobbik KIA SUV; kérdeztem mennyi $? 11 m.
Belenéztem, 11 misiért ezek még nagyon távol vannak Európától. Persze ettől még lehet, hogy egy 4 milliós i30-nak rendben van az ár/érték aránya.
@(#36566) Qru: Természetesen és köszönettel, de én se tudtam, hogy ott leszel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz focvis #36567 üzenetére
A Sportage-től vannak most oda meg vissza a tesztelők, a Sorento-t nem ismerem ennyire. A Tucson az masszív, az nagyon kafa szerintem. Az Optima meg pár apróságtól eltekintve szerintem simán hozza egy átlag jó japán szintjét.
Qru: Összedobtam magamnak egy Levorgot, 11,2 lett a vége De azt nem néztem, ez csak CVT váltóval van, mert akkor kuka
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #36516 üzenetére
Biztos zavarta, hogy egy WagonR van előtte.
Múlt szombat előtti szombaton asszem téged láttalak a Minerva mellett a Fő úton. Te Moson felé, én meg az Aldiba mentem.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz tboy93 #36563 üzenetére
Akkor ahogy nézem:
Műszaki vizsga: 55.000 Ft
Regadó ügyintézés: 6.000 Ft
VPID szám (Vám tarifa szám) díj: 3.000 Ft
Regisztrációs adó: 51.000 Ft
forgalmi engedély: 6.000 Ft
törzskönyv: 6.000 Ft
rendszám: 8.500 Ft
átírási, vagyonszerzési illeték: 46.750 Ft182.250 Ft
Ezt én őszintén szólva kicsit sokallom. Vagy ez akkor tényleg ennyi lenne kb? Mert akkor le kell mondanom a kocsiról.
Smoke some weed nigga!
-
McSzaby
őstag
válasz Wiz Khalifa #36573 üzenetére
Én is néztem anno, egy Corradot akartam behozni, dettó kb. ennyi volt. Ez ennyi sajnos. Alacsony összegű autónál nem éri meg külföldről hozni. Kivéve, ha túl ritka az autó itt.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #36569 üzenetére
Levorg csak a gyengébb 1,6t*-vel van itthon (van még belőle 2.0t) és csak cvt-vel árulják.
*: ezzel váltották le a szívó 2,5-ös blokkot. Tippelhetsz melyik lesz tartósabb...
McSzaby: Hát egy Legacy 3.6R-t én is elfogadnék...
mod:
focvis: Legközelebb írj rám Viberen ha arra jártok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #36573 üzenetére
Igen, ez realis, ekorul volt havernak is a civic.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #36572 üzenetére
Nem tudom, szerintem egy Mazda 3 a Golf mellett belsőtér minőségben elbújhat.
(#36578) rbalint88: Azonos árban néztem őket. Nem is feltétlen a kinézet, hanem az anyagok a gond. A gombok kattanása, a legtöbb hely ahova nyúlsz, a kesztyűtartó csukódása mind-mind olyan részek, ami nekem nem jött be. Egy beülés után ki is zárta magát nálam a versenyből a Mazda 3, egyszerűen a G6 után nem tartottam előrelépésnek semmilyen szinten.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #36577 üzenetére
listán 6.5M egy 120 lovas, majdnem fullos mazda3. ha ennyire konfigurálsz egy hasonló golfot, az még nagyon putri lesz belül. persze 10 mihályért tud jól kinézni egy golf is, de na amúgy beülve teljesen jó a mazda3, egy barátoméknak ilyen van, az alap feletti eggyel és teljesen vállalható a minősége.
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #36578 üzenetére
+1, nálunk is volt egy tesztautó, szerintem elég oké a belfér.
Anyagok is normálisak a legtöbb helyen, össze is van rakva.A legnagyobb baja szerintem az exponenciális függvényt mintázó övvonal, ami miatt hátul elég klausztrofóbiás. Sajna, ez a mai divat.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
roberto211
őstag
válasz Wiz Khalifa #36573 üzenetére
A műszaki vizsga h sikerült 55ezerre ?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #36582 üzenetére
Úgy, hogy annyi. Ha honosítod is 45k.
-
roberto211
őstag
válasz MunezXBK #36583 üzenetére
A műszaki vizsga kinti autókra is tudtommal 17 vagy 19 passz. Ha honositjak akkor 8 vagy 10e. Ezért nem értem h jön össze ez a 55.
Azt tudom h van egy egyedi forgalomba helyezési díj is.
Vagyonszerzési illetékrol, egyedi forgalomba helyezési költségéről es műszaki vizsga költségéről tudok. Ha ezt a harmat egybevesszuk lehet 55 csak így félreérthető.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
#94529552
törölt tag
válasz Tsebacsi #36556 üzenetére
Olvasok ám! He! Egy Sportage-et vajon mire használnánk? Ne csak azt nézd, hogy tetszik a formája. Ja a tesztelők miatt. Divat miatt vennéd a belvárosban szaladgálni?
Ok, ha rámtukmálsz egy i30-at elfogadom , és használom, de nem azt vennék újban. Nálam ami nem jönne szóba, az a Lada, Dacia, és a Kia, Hyundai. Egy Kia-t soha nem hasonlítanék egy Mazda 6-hoz. Más színvonal az.
Saját vélemény, nem kell, hogy egyetérts vele.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #36584 üzenetére
Vagyonszerzési nem tartozik bele + az jóval több.
-
nagyúr
Akkor bukó levorgom se lesz
Pumma: Marha kényelmes tud lenni egy Sportage, hogy nem lentre a betonra kell ülni, hanem fel. Magasabb, jobban látod a forgalmat. Tény, hogy nem sportautó, de nekem már csak erő kell, a futómű legyen kényelmes, úgyis csak egyenesen akarok gyorsan menni, kanyarodni majd a Kornél fog
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hurenzon
senior tag
válasz z123456789 #36506 üzenetére
Rusztika bt most válaszolt. 86 e Ft és jövő februárra van időpont.
-
McSzaby
őstag
válasz brumi1024 #36577 üzenetére
Minőségben lehet, de nekem sokkal jobban tetszik a Madzag belseje. Sztem a belsőtér abszolút emberfüggő. Nekem pl. nagyon sok luxusautó igazi, minőségi műszerfala nem tetszik. Nem azt mondom, hogy rondák, vagy szarok, csak hogy nekem nem tetszik.
Más:
Megvan a generátor problémám oka. Ma kinyitottam a motorháztetőt és az akksinál konkétan állt a víz. Ahogy az akksin is. Jeeeee!! A beázással hova a legérdemesebb vinni? Nekem a szélvédőnél egy műanyag részen ázott be. Műanyagoshoz, vagy karosszériáshoz vigyem inkább?#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz roberto211 #36582 üzenetére
A linkbe van benne hogy 55k. Ha honosítod akkor 25k.
Smoke some weed nigga!
-
#94529552
törölt tag
válasz Tsebacsi #36588 üzenetére
Tudom, hogy sokkal könnyebb beülni mint pl. az 1-es stiftbe, mert hogy annál a padlóra kell beülni konkrétan azt én is rühellem benne. Ám ilyen szempontból elég egy magasépítésű autó, mint a Berlingó meg a Dobló, vagy mik vannak még ilyenek. Legalább féláron lehet ezeket venni, ahhoz a divatjárgányhoz képest.
-
roberto211
őstag
válasz #94529552 #36592 üzenetére
1es swift még magas en azt mondom.
Egy 60/60mm es ültetés bőven ráfér. Keményített gatloval,toronymerevitokkel. Igazi gokart feel . Ülni jó benne csak mikor két meteremmel először a földön kellett megtamaszkodnom utána felnyomni magam az nem volt annyira jó.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
SzlobiG
félisten
válasz tboy93 #36559 üzenetére
És ráadásul a nyilatkozatuk szerint pont a német prémium márkák miatt, ugyanis nem tudják tartani a versenyt velük ami valljuk be valóban így van. Nagyon jó az accord én sajnálom is hogy abba hagyták, de olyan prémium felszereltséget nem tudott adni mint amit egy merci, audi, bmw ad. Viszont azt meg nem értem, hogy minek akartak versengeni velük, közép kategóriába jók voltak.
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #36594 üzenetére
Viszont azt meg nem értem, hogy minek akartak versengeni velük, közép kategóriába jók voltak.
Hát ezaz.
Árban is inkább a Passat, Mazda6, és hasonlók szintjén voltak, ott meg szerintem teljesen rendben volt az az autó.
Én inkább a fordítottját nem értem: miért vesz valaki meg egy A4-et meg 3-as Bimmert manapság tizenmillákért?
A régiek tényleg adtak valami pluszt, de egyrészt a középkategóriában már nagyon feljöttek anyagminőségben a "kommersz" autók is, azért egy jobban felszerelt Passat beltere már elég frankó.
A prémiumokból közben eltűntek a hat hengeres motorok, eltűnt a vezetési élmény, egy értelmes hátsó hajtás kéziváltóval... Igazából semmi olyan nincs, amit nem adnak a középkategóriában, max kicsit szebb a bőr meg több hangszóró van a bose hifiben, de ez nagyon nem mozgat.Same rules apply!
-
stickermajom
addikt
válasz z123456789 #36597 üzenetére
És még én hittem azt, hogy sok az 5 hét várakozás fóliázásra..
-
z123456789
addikt
válasz stickermajom #36598 üzenetére
Nagyon remélem, hogy ez a telítettség valamelyest garancia a minőségre...
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #36595 üzenetére
"Igazából semmi olyan nincs, amit nem adnak a középkategóriában, max kicsit szebb a bőr meg több hangszóró van a bose hifiben, de ez nagyon nem mozgat."
Nah, aki megveszi a 3 as bmw t / a4 audit, az meg pont ez mozgatja az apro reszletek/finomsagok. (amugy a 3 as bmw azert vezetesi elmeny tekinteteben is jonak kell lennie. Van belöle 6 sebesseges 6 hengeres is, illetve bitang jonak kikialtott 8 sebesseges automata is 300+lovakkal is...ezenkivül ott a design, hatsokerekhajtas. En nagyon gyorsan tudnek dönteni egy 3 as bimmer mellett egy passattal szemben Az uj 3 as ami jön, ott meg allitolag nagyon is fokuszal a bmw a vezetesi elmenyre ujbol, szoval igen kecsegtetö
de az uj A4 is se nem ültem benne se nem vezttem, csak lattam kivülröl, olvastam a teszteket...jo-jo a passat...de azert az az A4 az sokkal jobban tetszik. Nem lenne kerdes melyiket kernem ott sem
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Öregszem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Óra topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest