- Vodafone mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Darabosan követem a topikot, milyen járműről van szó amivel megy a szopó?
focvis: Ilyenkor úgy szoktam megközelíteni, másnak mit javasolnék? Másnak külsőként könnyebb javasolni mint amikor benne örlődünk valamiben
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #259282 üzenetére
B, ha már ennyi energiát belefecceltél, akkor inkább ezt erőltesd. Akár kötbéres szerződéssel, ha számlásan foglalkoznak vele.
Az tényleg nem járja, hogy "add a kocsit, itt a kút, ahova a lóvét borítod időről időre és valamikor a meg nem nevezett jövőben lesz egy kocsid, amitől fülig ér a szád, de azt természetesen nem tudjuk megmondani, meddig is örülhetsz neki."Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259311 üzenetére
Gariban javítják (legalábbis hivatalosan, valójában meg semmit nem csinálnak vele kb), azt a 300k-t a vétel és a meghalás között költötte rá.
Nagyot ugrott az áruk ezeknek (is) és egy 0 km-es motorral pláne sokat ér. Sztem arra hajaznak, hogy megunja és visszakéri a(z akkori) vételárat ők meg a már kész kvázi új kocsit eladják óriási haszonnal. Plusz ugye amit rávert már 300k értéknövekedés is az ő nyereségük (új gumik pl).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #259314 üzenetére
Dolce vita, tudod, amit most én sem élvezek hála egy megszakadt menetnek. 🤌
Már megérkezett az új teknő, csak érte kell menni a csomagpontra. Holnap fel is szerelném, apum kért szabit, úgyhogy segítségem is lesz, pikk-pakk megleszünk.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #259314 üzenetére
Ra akart cafolni a 3F szabalyra. Nem sikerult.
Am olyan mx5-t akart amiben van tarcsi.
#nincsbennetarcsi
-
tepenzed
őstag
Kavicsvédő fóliát rakatott fel mostanában valaki Budapest környékén? Engem most leginkább csak a lámpák érdekelnének, lökössel együtt gondolom már a százezer feletti kategória.
-
félisten
Holnap Pesten kell fizetni a parkolásért?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
aero.
veterán
[link] ez csak nekem nagyon cringe?
-
nagyúr
válasz gergo5991 #259333 üzenetére
Hát nem tudom engem krva rég állított meg magyar rendőr... Szerintem jóval többször kéne, ellenőrzés, stb. Bármikor megállíthat szvsz, senkit sem érdekel hogy épp hova sietsz, lehet keresnek valakit. Plusz ha nem néz bele a segglyukadba is nem tudom mire fel van ez a felháborodás.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
simonjoe
őstag
válasz Tsebacsi #259334 üzenetére
Teljesen igazad van! Itthon több száz km-t autózol míg látsz rendőrt, nemhogy még meg is állítsanak valamiért. 87 óta vezetek, de egy kezemen meg tudom számolni, hányszor ellenőriztek, és ez a lehető leg komolyabb! Ellenben külhonban, egész Európában számát sem tudom, h mennyit ellenőriztek. Most jöttünk haza lengyelből, ott is és a szlovákoknál is több rendőrautót láttunk, míg itthon egyetlen egyet sem. Szerintem szégyen ez, nem kicsi!
Joe
-
kisza25
félisten
válasz Tsebacsi #259334 üzenetére
Engem átlagosan 5x megállítanak egy évben, de volt olyan, hogy oda vissza megállítottak 1órával később
Itt nagyon sok az ellenőrzés, főleg nyáron, meg az ünnepekben
Volt olyan nyaram, hogy melóból hazafele minden éjjel megállítottak, mert a "bulinegyedben" dolgoztam. Szonda fújás stb.
Simonjoe: 10 évet dolgoztam Ausztriában, 1x igazoltatott rendőr, hazafele a magyar határ előtt kb 15 km-el. Meg egyszer a főnököm vitt vacsorázni és Őt állították meg.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
gergo5991
őstag
válasz Tsebacsi #259334 üzenetére
én konkrétan erre az akcióra gondoltam, hogy a rendőr leállitja az autóst utána oda megy petőfinek beöltözve a csávó és feltartja a sofőrt. Vagy ellenőrizzen a rendőr a munkáját végezze és ne pedig bohóckodásból állitgasson. Amugy 40e km alatt (4 év alatt) engem is csak 1x állitott, azzal nincs bajom ha igazoltat stb, de ha odajönne egy figura pattogni tudod-e ki vagyok azon kiakadnék
mivel szolgálati utakon van sofőrünk, ott évi szinten átlagosan 100e km bekerül a kocsiba de ott is 8 év alatt 3 igazoltatás volt csak, 1x pedig bankrablás miatt állitottak meg mert keresték a rablókat[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
FYI az első generációs Blue&Me-vel is működik a későbbiek USB csatija, hiába van az újabbnak 12 lába, az az 5, ami kell, pontosan megegyezik, multiméterrel ellenőriztem. A stekker is ugyanaz, a maradék 7-hez nincs vezetékszál bekötve, kein Problem.
Azért csak szebb ez, mint a régi Windows logó, amit már a Nap is kiszívott.(Egyik sem saját kép, de még csak nem is MiTo.)
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #259334 üzenetére
Engem se szoktak megállítani, 23 éve van jogsim, ebből egyszer fújtam szondát azt is valami jeles ünnepen egy híd közepén, éjjel. Ezen kívül 2 motoros rendőr szedett ki, mert led helyzetjelzőm volt a focusba meg le volt sötétítve, elengedett mert volt műbizonylat, a helyzetjelző miatt meg legyintett.
Illetve éjjel szintén nem indexeltem a körforgalomból kifelé, ellenkeztem, elengedett. -
veterán
Köszönöm az értékes véleményeket! Jó külső szemlélő szemüvegén keresztül nézni a helyzetet.
Sainttal az elejétől kapcsolatban vagyok a témát illetően, ő vezeti a kezemet, minimum hálás vagyok neki. Egyszer nem hallgattam rá 100%-ban, emiatt (is) csúszott meg a story.*
A 3 kiló az átírást, némi alap szervizt, alkatrészt, vegyszereket és a gyors hibaelhárítási próbálkozás költségét tartalmazza. Nem számoltam pontosan utána.
Mellette még van 1 méter kiesett hozam. Ha PTK lesz, akkor vannak még követeléseim, de ez sokéves procedúra, a végső esetre tartogatom. Ott további kellemetlen részletek* jöhetnek felszínre. Nem a stílusom.* Minden infót nem írtam itt meg, majd ha lezárult akkor megteszem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kellemesebb téma!
Hazaút: Miskolctapolca - Lillafüred - Répáshuta - Eger - Parád - Kékestető - Gyöngyös, 130 km, ebből kb. 120 km tekergős, nagyon ajánlom (utána M3). [kép] Répáshuta mellett található az ígéretes Bükki Csillagda , ide vissza kell jönni.
Fogyi 6,7 volt Gyöngyösig, aránylag feleség- és téli gumi-kompatibilis stílusban. -
Szada85
aktív tag
válasz simonjoe #259335 üzenetére
Annyival árnyalnám a képet, hogy ugyan az osztrák-német részeken gyakrabban látni rendörautót, attól még ugyanúgy szobanövények, mint otthon.
Nem egyszer látom, hogy a német járör szeme láttára szegnek szabályt az autósok (záróvonal, sávváltás, parkolás, várakozás, gyorshajtás, stb.) azok mégis krúzolnak tovább..
6+ éve, mióta német területen élve közlekedünk, az elején a 3. hónapban állítottak meg még a GSi-mmel, azóta egyszer sem, pedig leautóztunk 200-250 ezer km-t, keresztbe kasul HU-DE tengelyen.
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #259345 üzenetére
Yep, meg a Ducatóban is. [kép]
De az AUX csatisat nem lehet működésre bírni 1st gen B&M-vel, erről olvastam több külföldi fórumon is.
Olyat viszont nem találtam, hogy bárki cserélte volna a régi Windows logós csatit az újabb fajta USB-onlyra, kockáztattam, szerencsére bejött.Amúgy megvan a teknő, vettem zsír új Loctite tömítőt is, holnap szerelés.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Vettem mindkét autóba üvegtörő+övvágó eszközt.
Ilyet pontosan: [link]Gondoltam nem csavarozom fel, hanem kétoldalú ragasztóval rögzítem, de elvetettem az ötletet, mert nem elég erős a rögzítés. Marad a csavarozós. Az utcai harcos Swiftben gondoltam felcsavarozom a sárgával jelölt részre: [kép] mivel nincs könyöklő, továbbá ezt nem sajnálom összefurkálni.
A Crossban viszont a könyöklőre gondoltam, amelynek jó nagy a belseje és a belső tároló oldalfalára gondoltam, hogy rácsavarozom, ott úgysem látszik.
Eszembe jutott még a könyöklő felhajtható fedelének az alja is, mert azt felhajtva talán könnyebb elővenni, minthogy a mély üregben turkálni. De arra gondoltam (lehet túlgondolom), hogy mi van akkor, ha egy nagyobb csattnál lesz akkora erőhatás, hogy a könyöklő fedele letörjön és elrepüljön, így meg integethetnék az üvegtörőnek is, ha az az elrepült fedél alján van.
Szerintetek melyik rögzítés lenne jobb?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest