- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz focvis #259598 üzenetére
Egy jó dízel EOS.
Anno úgy indult a keresés, hogy csak teteje ne legyen, nem? Tudom, hogy ég-és föld az említettekhez képest, de egy ilyen nem jöhet szóba, ha csak a tarkósüttetés a fontos? [link] Direkt a fehéret linkeltem. Ez már az a motor, ami a tiédben van, vagy még valami rossz fajta?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #259593 üzenetére
Meg ha már ott vagy, a kamerást is, mivel városban is jobbra kéne húzódni - hely meg lenne bőven, mert a kis piros messze van mögötte a szélsőben -, nem a középsőben autókázni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #259607 üzenetére
Az 1.4 T-Jetnél nincs is másfajta tömítés, gyárilag is szilikonozva van.
Még a Loctite 5910 és 5920 jöhetett volna szóba, egy darabig tipródtam a boltban, hogy melyik legyen. Végül azért választottam az 5699-et, mert erre a vízállóság is rá van írva, nem csak olaj és glikol.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Ha felmondom évforduló miatt a kötelezőmet, arra van valami szabály, mikor köthetem meg a másik biztosítónál az új kötelezőt?
-
ArthurShelby
addikt
válasz 6030D #259595 üzenetére
"akkor én is ki szoktam menni a szélsőbe"
Én inkább várok, aztán ha le tudna menni oldalra, akkor balra indexelek, ha még mindig nem veszi észre magát villogok. Aztán van aki ilyenkor makacskodik, elkezd rendőrt játszani, azokat csak anyázom a hátul a kocsiban, és igyekszem nyugodt maradni
Szóval én inkább "letolom" őket, hogy ne kelljen cikázni, szabálytalankodni.Múltkor volt, hogy az m1-esen valaki a belsőben elnökölt, nem akart kimenni, akárhogy jeleztem. A mögöttem lévő autó végül jobbról megelőzte, így végül kiment a jobbra. Nem értem ezeket az embereket...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
6030D
Ármester
válasz ArthurShelby #259612 üzenetére
Múltkor az M2-n a védától a fóti lehajtóig mentem indexszel, kétszer villantottam is (nappal volt), de a lánykák inkább csacsogtak, mintsem a tükröt nézzék.
Most hétvégén 140 tempomattal mentem az M7 középső sávban (hihetetlen módon a külsőben végig autók), és egy csaj azt játszotta, hogy megelőz kb 150-nel, elveszi 130-ra, kétszer kikerültem, harmadszorra rávillogtam, hogy ne szórakozzon, és jé, onnantól rendesen ment. Nem értem én ezeket.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ArthurShelby
addikt
válasz 6030D #259620 üzenetére
Nálam az szokott még lenni, hogy a védánál lelassítok. Most a téli (16-os) kerekekkel többet csal a kilométeróra, szóval kijelző szerint 139-140 lehet a valós 130 (a nyári 17essel 137, azt pontosabban tudom ). Na most vannak akik beállnak 150tempomatra és azt a védánál sem kapcsolják ki, mert a kilométeróra csalással és a tűréshatárral együtt még jók.
Szóval mikor én jövök 130+-szal először megelőzöm, aztán jön a véda, én lassítok 135 körülre, ő meg nagy jani módjára belemegy a védába 150-nel, így megelőz, aztán később megint megelőzöm.
Tudom, ez nagyon idegesítő lehet másnak, de egyszerűen zavarna, ha 140, vagy afölött kiírt , de még nem büntetendő sebességgel mennék bele a védába/traffiba.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
6030D
Ármester
válasz Tsebacsi #259621 üzenetére
Szerintem nem (csak) ezzel van a baj, hanem az általános lesz*rás, ami máshol is megfigyelhető. Megáll az út szélén, mert csak beugrik a boltba, a többi ráér. Kihangosított telefonnal mászkál az utcán, vagy a boltban, mert... nemtom. Halad az úton, csacsog a kocsiban, mi a gond? Haladok. 130/140/150-nel bent marad a belsőben, mert úgysem szabad gyorsabban menni.
Egyébként a belsőben menésről nagyon könnyen le lehetne szoktatni a népeket. Sok orosz dashcam videóban van olyan, hogy hirtelen a tujákon keresztül átjön egy kamion (mint most az M1-en), és mozdulni sincs erőd. Óránként egy ilyen reklám, és máris elgondolkodik, szeretne-e nagyobb látóteret.legelek: ez a védás elvesszük a gázt ismerős, ilyenért nem is "puffogok", mert valamilyen szinten érthető.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #259560 üzenetére
Ott szedett ki engem is mar elfogoauto meg anno Kormival.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
7,6 a vegyes, most kivételesen az átlagosnál több várossal, de nem araszolós dugóban.
Nyári kerekek is fent (úgyhogy reggel -5 volt)"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
válasz Integrale #259640 üzenetére
Neztem Cromakat, ha az epitkezes miatt sokat kell meg cuccolni (szegeny Ampera most kapja az ivet, ma egy jo adag jarolapot fogok vinni vele). Hogy mekkora lefosott, leelt szar meg a legdragabb is belole. pedig titkos tippkent tekintettem ra, de lehet egy C Vectra jobb lenne, ha a szukseg ugy hozza. Vagy egy Primera, olyanom mar ugyis volt.
-
veterán
válasz szőröscica #259643 üzenetére
vagy az xxl-es mol limo
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
válasz 6030D #259620 üzenetére
Ha messzebb mész sok ilyennel találkozol, Ausztriában csomó ilyen volt, én végig tempomattal, aztán 3x megelőztem meg vissza
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #259643 üzenetére
Sok a lepusztult szar, belsejükön a tapintásjavítóval bevont gombok kopása nem segít a jó benyomáson, de azok cserélhetőek.
Plusz az ajtó felső élén lévő dekor válhat le, főleg ha balfaszul volt levéve/felrakva a kárpit, mivel ott van az illesztés.
Nekem is kopottak voltak a gombok, de vettem kb 20 újat és kicseréltem mindet, plusz raktam el későbbre is.
Egyébként elég jól bírja a belük, 4-500e km-es példányok is jól mutatnak, ülések, ajtókárpitok, műanyagok ha csak kicsit is volt gazdájuk.Enyémnek a belsejébe nem igazán lehet belekötni, jobb első szőnyegen van egy folt, de megvan az új szett bele. Plusz vettem egy új huzatot az ülőlapra, ha egyszer kellene, de a magassága miatt annyira nem hajlamos kopni, viszont 5e Ft-ért elnézegetem a padláson.
Csomagtartóban a varázspadlóból látni nem egy hullámos szart, lehetne ellenállóbb, vagy tömörebb, de rá van írva a terhelhetőség, ha pont szerűen sok a súly, akkor a merevítések mentén benyomódik. Kell a gyári gumitálca bele/nem dobáljuk bele a kemény tárgyakat és szép marad.
Kívülről már más a helyzet, hátsó lökhárító két sarkán van húzás, másik színazonos lökhárító már megvan, de nem rakom fel, meg van pár rányitás, egyikről sem tehetek.
Viszont szerintem nem cuccolós autó, nagy, tágas utazóautó, de a térkihasználása pazarló, egy Vectra C Caravan jobb ilyen szempontból.Qru, nem gyári felni, abból csak a 18-as tetszik, de az nekem és a kényes seggemnek sok.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen