- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- uleFone Power
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Flashback
addikt
válasz kisza25 #258117 üzenetére
Nagyon ódzkodtam az automatától (a szokásos hülyeségek miatt), meg a Hybridtöl. A sedan Accord után pedig a kombi sem tetszett. Pár tesztkör meggyözött, aztän megszerettem.
Ma már nem vennék kézi váltósat (napi használatú autóból), automatából is inkább csak a CVT-t. Iszonyatos komfort a värosban, dugóban.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
macilaci78
nagyúr
válasz Flashback #258154 üzenetére
Valahogy ez olyan, mint fogfájás esetén a fájdalomcsillapítók közt lavírozni ahelyett, hogy megszűntetnénk az okot. Dugók nélkül nem kellene hozzászoknunk az általában valamilyen szempontból kompromisszumos automata váltókhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #258155 üzenetére
Nekem erre a kedvenc peldam a DSG valto, ami magatol nem kuszna de a hidros automatakon szocializalodott userek elvarasa az, hogy kusszon az auto. Ezert ugy programozzak, hogy kusszon. Majd beepitenek egy kapcsolot ami meggatolja ezt a kuszast (auto hold).
Persze ertheto, mert igy a user valaszthat hogy kusszon vagy ne a kocsi de akkor is...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Pfiucska
aktív tag
Sziasztok!
2 hete meghúztak egy parkolóban, de hagytak telefonszámot, így kacifántos úton, de meglett a tettes.
Ma a biztosító küldött egy számla nélküli 60eft-s ajánlatot, én keveslem.
1. Szerintetek milyen összeg lehet reális?
2. Budapest környékén van-e ötletetek szervízre?Honda Accord CL7 2.0 2007
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Flashback
addikt
válasz macilaci78 #258155 üzenetére
A legjobb az elektromos lenne, de még mindig annyira macerás a töltés ha nincs otthon lehetöség.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Pfiucska
aktív tag
-
mgoogyi
senior tag
válasz Pfiucska #258161 üzenetére
Én nem mennék bele, hogy számla nélkül előhúznak egy összeget.
Kis kereséssel lehet találni KÖBE partnereket:
https://faberteam.hu/casco-ugyintezes/kobe-karrendezes
https://www.venyige3.hu/partnereink/biztosito-partnereink/
Szerintem keress egy magadhoz közelit és telefonálj. -
őstag
válasz Pfiucska #258161 üzenetére
Elmész egy jó karosszériajavítő műhelybe és megkérdezed, hogy mennyiért javítják meg. Ha belefér a 60K-ba (amit kétlek), akkor elfogadod a biztosító ajánlatát, utalják a számládra a pénzt, megjavíttatod, a különbözet marad nálad. Ha nem fér bele 60K-ba, akkor számlára fogod megjavíttatni, így a biztosító a műhellyel rendezi a számlát. Azt nem tudom kötelező-e biztosítóval szerződött szervizhez vinni, szerintem nem, de ha oda viszed, biztos gördülékenyebb lesz az ügy menete. Viszont, ha mondjuk új lököst kell vegyél, vagy egyéb alkatrészt, ami csak megbontás után derül ki, akkor a biztosító avultatni fogja annak értékét. Ezt meg kell beszéld a javító műhellyel, hogy te hogy jössz ki ebből a legjobban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Pfiucska #258157 üzenetére
60k-t akkor fogadnam el ha van fenyezos haverod aki okosba' letusszenti neked. Akkor meg akar pluszban is kijohetsz attol fuggoen mennyire serultek a lokostarto patentek.
Amugy meg szamlasan csinaltasd meg de ahhoz kell kitoltott kek-sarga, hiszen a karod akkor az okozon leveri a biztosito.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz barnam_ #258160 üzenetére
Alapvetoen nem szeretem az auto holdot (pont a manoverezes miatt), de most a 4-esen eleg jol megoldottak: normal megallasnal nem kapcsol be, viszont megallas utan a fekre picit hatarozottabban ralepve megfogja es ott is az ikon a muszerfalon. Kicsit mint a fenykepezogepek expogombja, finoman nyomva csak fokuszal, teljesen lenyomva meg exponal. Igy honapok ota be van kapcsolva az auto hold es nem zavar, nagyon hamar meg lehet szokni es onnantol egyertelmu mikor fogja meg az autot es mikor nem. Erdekes, de az elektromosoknal mar kivezettek ezt, ott B modban egypedalos vezetes van, normal modban meg olyan mint a hagyomanyos automatak kapcsolhato auto holddal.
[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
válasz szabonagyur #258162 üzenetére
Abszolút megértem. Ha egyszer az ember kipróbálta...
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Pfiucska
aktív tag
Rendorsegi hatarozatom is lesz a temabol, ugyh ez igy sztem nem gond. Azt nem tudom, hogy mennyire ragaszkodhatok ahhoz, hogy bevalt szervizhez vinnem aki szamlakepes is (gustavsson), de mondjuk a duplajat keri a javitasert..
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
tboldi
nagyúr
válasz Flashback #258168 üzenetére
Én is próbáltam már (igaz, csak motorkerékpáron és egy Renault Twizy-n), nekem nem gyere be.
Én szeretek váltogatni, kuplungolni, egy tökéletesen kivitelezett revmatches visszaváltás felér egy orgazmussal.
szerk.: Ja, és a Honda-féle manuális váltó az etalon, még a nyamvadt, közel 20 éves Jazz-nek is rohadt jó kapcsolási érzete van. Az Alfáé sem rossz amúgy, kicsit féltem az M32-től, mert van negatív élményem egy bizonyos Opel/GM váltóval (Meriva 1.6, kanál pudingban), de sokkal-sokkal jobb annál. Azért a Hondát nem múlja felül.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #258173 üzenetére
Igen. De a trukk az, hogy a gombnyomas utani kovetkezo fekpedalra lepesnel elesedik. Na engem a hillholder fogot (ami kiold par masodperc utan). Benyotam a gombot es nyugodtan hatradoltem. Erre meg a kocsi elkezdett kuszni. Hat a VW programozo ott minden vt csak nem nagysagos ur nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
Vitaindító kérdés: vennétek még új autót dízel motorral, vagy már csak valamiféle elektromost/hibridet?
Hosszú távú utakra, nem városi boltba járásra.
Nincs konkrét terv egyelőre, csak munka helyett a konfigurátort kattintgatom -
nagyúr
válasz barnam_ #258176 üzenetére
Felhasználásfüggő, ha sokat megyek hosszú távra, akkor dízel/plug-in dízel (ha van).
Ha inkább rövidebb távok, 30-50k, város, néha van csak nagyobb táv, akkor benzin/plugin.
Nagyonsok rövid táv, etc, de néha kell egy nagyobb autó, random esetekben, akkor meg elektromos és vagy bérelsz egy másikat ha kell, vagy használtan elektromos a rövid távokra, és elrakni egy dízelt/benzint amit élvezel a hosszú távokra (ha megéri).
Szerintem[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz barnam_ #258176 üzenetére
Simán, városba is.
Komolyabbra fordítva: apumnak mindenképp ajánlanám Osztrákiába ingázni, bár szerintem előbb megy nyugdíjba, minthogy lecserélje a WagonR-t.
szerk.: Tegnap azt pedzegette nekem, hogy össze kéne hozni anyumnak egy másik Ypsilont, ő meg átvenné a Jazz-t, mert a WagonR klímátlansága már kezd fájdalmassá válni. De hát egy 19 éve hű társtól nem válik csak úgy meg az ember.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Flashback #258154 üzenetére
Sak viccnek szántam, hogy az automata váltós autóban is van kuplung, pedal ami nincsen.
Itt vidéken csak nyáron van "dugó", de akkor sem áll a forgalom, csak lassabb, de az is csak a főúton, főszezonban. Hátsó elkerülön nincsen akkor sem, ami kb + 300méter nekem, mondjuk Boglárig, vagy az autópálya felhajthatóig.
Jelenleg a városban max annyit változtatok hogy 40-60-al tudok menni, 4.-5. között váltogatok, de nem akarok váltani, akkor végig 4.-ben, erre nem sok értelme van az automata váltónak[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz Pfiucska #258161 üzenetére
Nekem a seatra jégkár után a köbe ugyanilyen levéllel 120 eFt-ot tudott volna fizetni,a szervizen keresztül 850eFt lett a javítás, ebből 750eFt-ot térítettek
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
sagesz93
addikt
Március 9től fizetős lesz a tesla töltés itthon is, #mindmeghalunk feeling van a tesla csoportokban ezt hozta idehaza az investor day
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz barnam_ #258176 üzenetére
Persze hogy vennék még dízelt hosszú utakra. Fhanszia, német (vag) vagy koreait, a többit nem erőltetném (bár ha 3-4 évesen eladod, akkor majdnem mindegy).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Arcképgyáros
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #258194 üzenetére
Kasztni függő, egy mai kompakt (pl Octavia, kombi) sem kicsi és gagyi, és pályázva is bő 6 litert kér, nem nehéz velük 6 literrel eljárni, vegyesben meg alatta, és a 130/150 ló(ra visszametszett motor) a könnyű bódékhoz már korrekt.
De egy C5 AC-nál már vakarnám a fejem hogy benzin vagy dízel motorral venném.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- Filmvilág
- Google Chromecast topic
- Motoros topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...