Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #196147 üzenetére
Az oke, de a halogen helyere berakva nem szabalyos. Sajat autoba gond nelkul berakom az Osramot, de ez ceges lesz, ott azert kevesbe szivesen nyulok bele... Az arban es igy valamennyire a felszereltsegben is sajnos meg volt kotve a kezem, egyebkent a gyari ledre mindenhol azt irtak, hogy nem tul jo az i30-ban, azert se az kerult be par hasznosabbnak velt extra helyett (pl digitklima es teli csomag)
-
AMD Power
titán
Ma elkezdtem kicsit kitakarítani/tisztitani az autót belülről. Autós nedves törlővel minden műanyagot, fogantyút, gombot, műszerfalat áttöröltem. Holnap jön egy nagyon alapos porszívózás és egy sima alap mosás. Már nagyon ráfér szegényre. A 72db törlőkendő vagy felét elhasználtam.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Szoszo94
őstag
válasz ziyan #196112 üzenetére
A felhajtón 70-nél már hangja van a guminak? Meg körforgalomban is megindult a segge 40-ről gyorsítva? Milyen gumi volt rajta? Ezek alapján vagy nagyon kopott, vagy nagyon öreg, vagy Eco
Qru: aztamindenit. Ha több autót is végig locsolt, akkor nem a Skoda volt a gondja, hanem az, hogy kiskorában nem engedték cápákkal játszani...
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz brumi1024 #196118 üzenetére
Fura, pedig megvolt a 4 köpködő hátul, meg a széles lökhárító hátul. Aztán lehet valami M parkettás példány volt - már ha van ilyen még manapság -, bímerben nem vagyok otthon.
Az M5höz képest ennek jobban tetszik a hangja.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
szabonagyur
félisten
@Tboldi: Jazz csoportban olvasom, hogy csere inkabb Swiftre? Miert? Mi ertelme? Arra az eves 3e km-re, foleg amig nem sajat penzbol tolod addig a Jazz szepen megcsinalva is jo kell, hogy legyen kategoria, foleg amennyi cuccot belevasaroltal (erosebb fek, masik alufelni, stb). Kis tulzassal a jelenlegi allapotaban is hasznalhato lenne arra a keves futasra kimenni az allomasra a sulihoz ha nem online oktatas lenne.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
veterán
válasz szabonagyur #196161 üzenetére
Racionálisan gondolkodva egyetértek. A büdös életben nem látja vissza ami erőforrást beletolt.
Emocionálisan közelítve azonban cserélje le Swift Sportra. ~25 éves, hadd élvezze. Nemsokára úgy is vehet majd valami praktikusat gyereket szállítani.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #196162 üzenetére
Pontosan. SSS egyébként fenntartható kis méregzsák, nem olyan kemény a futóműve, mint az RS Twingoé, de sportolásra alkalmas. Ha nem forgatod, akkor élhető a fogyasztása is.
Ja, végre beleültem a hörcsögbe újra, már hiányzott, de félek, hogy megint öregnek fogok magam érezni, ha felkerülnek a nyári tappancsok.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
Ki milyen kabriot venne
- automata valtoval
- min. 250 loerovel, de inkabb 300+
- minel olcsobbanMustang? 335i?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #196168 üzenetére
Eh, nem tudom. Igazabol alig autozom, de igy 3x evesen kezd beutni a midlife crisis, es nem tudom, mikor esek annyira panikba, hogy veszek egy kabriot vszeg minel hamarabb, annal jobb, mert minel tobbet kell kompenzalni (ld. #196170) annal dragabb lesz -- 10 ev mulva majd elkezdek kopaszodni es nem fogom meguszni egy Porsche nelkul
vszeg egyebkent nem fogok semmi se venni, maximum egy negyedik bringat, egyebkent is az ultramaraton talan egeszsegesebb kompenzacio, mint egy kabrio
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Kabrióban eléggé naprakész vagyok, most is majdnem azt vettem, csak végül az ár és a kíváncsiság miatt választottam mást (PHEV). Négyes BMW-m volt korábban, nem rossz, de hosszú idők után az volt első olyan autóm ami nem nőtt a szívemhez. Plusz volt egy-két minőségi hibája is, kétszer csináltak rajta garanciális javítást két év alatt. De lehet, h csak kifogtam egy rosszabb példányt, szval nem biztos, h Te nem szeretnéd. Egyébként OK az autó, bár az zavart, h 60-70e kilométer futásteljesítmény után már eléggé zörgött az utastere. Egyik haveromnak van egy M4-es BMW-je (Competition), az is zörög rendesen, pedig abban még szerintem 50e kilométer sincs. Mondjuk 20-as kerekeken gurul télen-nyáron, szval nem csodálkozom rajta. Nálam jelenleg az S5 a favorit, pénztárca függő, nagyon jó a mostani illetve az előző generáció is (például egy ilyen). Merci oldaláról a C43, illetve nekem nagyon tetszik a Z4-es BMW is (35i) és az Audi TTS is - ha nem ragaszkodsz a négy üléshez. Az utóbbi kettő mondjuk igazi élményautó lehet. Ha jól megnézed, h mit veszel, szerintem ezek közül bármelyik autó jó választás lehet! Mustangot én nem ajánlanám, az utóbbi egy évben kettőben is ültem, engem hosszú távon biztos, h kiidegelne a belső tér "minősége". De ez persze szubjektív.
focvis: +1
Szerk.: Baráti körben volt még korábban egy erősebb E93-as BMW is amiben ültem párszor, ha jól emlékszem nem volt vele túl sok problémája a gazdájának. Szerintem az is OK lehet.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Mustang (csak 2014+), 335i, S4, S5, Porsche. Kérdés hány személyes kell legyen, mire használnád. Sportcélokra a kupék jobbak, merevebbek a belőlük faragott kabrióknál. A roadsterek szigorúan két üléssel az eleve nyitott tetősnek tervezett gépek, azok merevebbek is emiatt.
Egyébként nekem a cabrioban tökre nem jön a száguldozás, élvezi az ember a napsütést, a tájat, már csak azért se sietsz vele, hogy tovább tartson a jóvilág -
nagyúr
Na ezt soha nem gondoltam volna: Háromhengeres motort kap a népszerű izomautó
-
AMD Power
titán
Autó lemosva , kitakarítva, megtankolva.
Fogyasztás.... 348km-re (26.65liter benzin) ez nagyon vegyesen jött össze. Budapesten sok rövid táv, de volt benne 2x40km M2 autópálya is.
7.6 liter 100km-re, Auchan 95 benzinből.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #196161 üzenetére
Azt is írtam, hogy nem mindenáron akarnék cserélni. De ha esetleg mégis, akkor sem csak Swift Sportra, egy másik GD Jazz is képbe jöhet. Csupán megtetszett az, amit legutóbb linkeltem itt.
Ha sikerül jól helyreállítaniuk, akkor nyilván marad.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
azt tudjatok esetleg, hogy a pest megyei, m1 36-os kilometerenel levo traffi a bp fele vagy a gyor fele meno oldalt figyeli? sosem szaguldozok, de ma elbambultam (mintha nem egesz eletemben az m1-en jartam volna), igy lehet sikerult belenezni valahol 160-170 kozott
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
Írtam, hogy 2 hete bekerült a "doboz" a járműbe. Eleinte úgy érzékeltem, hogy jobban kormolja a kiput, stb. A múlt vasárnapi rövid M1-es karikát kivéve csak városban használtam azóta. A héten már alig kormolt, ma mentem hosszabb autópályás utat, szinte semmi.
Vajon kellett az ECU-nak némi adaptációs idő, vagy csak kifújta az elején a korábban felgyülemlett kormot a magasabb turbónyomás? Tényleg nem tudom.
A városi, ill. autópályás fogyasztás sem nőtt. Utóbbi inkább csökkent, de ezt akár teljesen a nyári gumik számlájára írhatjuk.
És jól megy.
Remélem, az R8 tulaj is tudta, hogy racse van , mert nem voltam annyira rosszabb nála.Indexel mikor utolérek valakit, aztán szabad az út, lehúzodok 5 padló 140-220-ig, ott már utolér. Nem szokásom nagyot kamuzni. Első szériás R8, utána beáll a belső sávba, kvázi főbérlőként 180-200.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
veterán
válasz ngaba #196191 üzenetére
Sajnos túl vagyok a 25-ön... ha visszagondolok, szerintem vágynék egy Swift Sportra*. Leszámítva azokat az iszonyat peres gumikat. De 25 évesen ez kevésbé volt zavaró tényező, akkoriban upgradeltem 175/65r14-ről 195/50r15-re.
*Aztán lehet, hogy manapság egy szifon 12 max pro (Competition) jobban mozgatja az átlag 25 éves fantáziáját a csapatós verdáknál. Csajok, pia - szerencsére - továbbra is az érdeklődés tárgyát képezik.
[ Szerkesztve ]