- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz nandow #196548 üzenetére
Attol fugg en jottem mar haza gyok kettovel hoban egy hatsokerekes 315 lovas Nissan 200SX-el hat meghatarozo elmeny volt. Komarom - Budapest 2+ ora alatt abszolvaltam es csak 2x forogtam meg
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Snoop-y
veterán
válasz tboldi #196550 üzenetére
Ne gondold. Eleg nagymamis auto. Kb ki kell taposni a belet, hogy megmozduljon de a halados tartomanyban meg ordit mintha 200-al mennel de igazabol csak 110-re gyorsulsz
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Szoszo94
őstag
válasz nandow #196561 üzenetére
Sokat, IS-ben is van, volt ahonnan csak annak (és a kéziféknek, mint manuális-sperr ) a segítségével tudtam elindulni. Egyébként viszont ezekben már az elektronika megold kábé mindent normál körülmények között.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
kátú
őstag
válasz Snoop-y #196464 üzenetére
Fiatal vagyok, ez az egyik, a másik meg, hogy nem tudom magam bele erőszakolni se egy német/olasz autóba, nem az én stílusom és ez a kettő elég, hogy ezt tervezgessem, meg az, hogy szeretem
Qru: igen, a 250 es egy jó kis autó, sport felszereltséggel a futóműve is nagyon jó, de a súlya sajnos úgy sem lesz kevesebb, és csak hátul hajt. Egyébként nagy vívás volt magamban, hogy IS250 vagy RX300, végül a hely és a hajtás billentette a dolgot az RX hez
nandow: nekem is van snow mód, többet enged a kipörgés gátlónak, hogy ne kínozza a motort, közben tiltja a kickdownt. Egész sokat ér, én jégen próbáltam, segít azért, hogy fentebb tartja a fokozatot, meg nem fogdossa a motort.
Szoszo94: nekem a kézifék taposós, hát azért volt a sok ezer manuális km után eset, amikor kifordultak hajnalban elém, vészfék közben nyomtam egy “kuplungot” a fék mellé, ez egy kéziféket jelentett Több ilyen eset nem volt szerencsére
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
nagyúr
válasz nandow #196548 üzenetére
Egyáltalán nem para, pont úgy van, ahogy Qru írta! Én eléggé "dimbes-dombos" területen élek, de itt sem volt vele problémám soha. Pedig talán többet vezettem hátsókerekes autót, mint első vagy összkerekest.
Más: Ezt imádni fogjátok! E60 tulajdonosoknak kötelező! - Ha nem elég rút a BMW-d, akkor ezzel a lökhárítóval elintézheted
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
Tok felesleges nagy feket rakni bele csak penzkidobas. A gyari teljesen jo. Amugy ha visszavaltanal gyari kerekmeretre akkor a fekhatas is none. Az auto ereje sem igenyli (volt hasonlo autom is 3.5 V6)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
kátú
őstag
válasz Snoop-y #196567 üzenetére
Az ereje sem fog megmaradni ezen a szinten Meg egyébként kb minden Lexusra igaz, hogy a gyári fékek kicsit alul vannak méretezve, talán az IS nem, meg a gyári F modellek. Viszont ez is, ami ezen van a Harrier 240G fékei, arra lettek kitalálva, csak az jelentősen kisebb teljesítményű autó
bulikavagyok: nekem tetszik, első időkben mikor bemutatták, nem volt szimpatikus, azóta láttam többet élőben, és úgy már tetszik!
It still works!
-
tboldi
nagyúr
válasz Snoop-y #196567 üzenetére
Esetleg egy EBC Green vagy Yellowstuff szett, aztán kész.
Nekem mondjuk azért kellett leginkább, mert alapból nincs határozott fogáspontja a féknek, amit nem szeretek, de szerencsére az EBC-vel elértem a kívánt hatást.
szerk.: Ja, nem, mégsem, a fék tuggyuk kiknek való.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
kátú
őstag
válasz bulikavagyok #196571 üzenetére
Jó, egy E60 on tényleg nem a legszebb de összeségében nem rossz azért
tboldi: ezt egy piros jazz el? Egyéb iránt még mindig vagány az a szín azon az autón
It still works!
-
tboldi
nagyúr
Most már mindegy, a maradék reputációmat is a föld alá ástam, úgyhogy nyugodtan írhatok róla. 🤷♂️
Yellow-m van sima, egyszerű EBC tárcsával, Jazz-re nincs is más. Fog rendesen, szélvédőkifejelős, és azóta kicsit gyakrabban dolgozik az ABS. Korábban azt hittem, hogy a négy évszakos gumi (Michelin CrossClimate+) a szűk keresztmetszet, de amíg szenzorhiba miatt nem volt ABS-em, rájöttem, hogy az túl érzékeny, nélküle hamarabb is meg lehet állni.
A fading sem jellemző rá, a korábbi fékbetéteim hajlamosak voltak elgyengülni már 50 km/h-ról lassításkor is, az EBC 130-ról sem.
Hátránya ennek a setupnak az árán kívül (nekem 95k Ft alles zusammen szemben mondjuk a Zimmermannal, ami megvan 55-ből), hogy gyorsabban kopik, illetve qrva sok a fékpor.[ Szerkesztve ]
-
kátú
őstag
válasz tboldi #196574 üzenetére
Fránya fékpor de azt minden esetben el kell fogadni, viszont sokkal fontosabb, hogy ne legyen rossz a fékhatás, sajnos ezeknél az autóknál elég gyakori a hullámosodás emiatt kacsintgatok az EBC felé, nagyon magas hőmérsékleteket is jól tolerálnak a termékeik, így az hátha sokkal nehezebben is fog vetemedni az amúgy nem kevés, én is néztem, nekem 130 lesz a szett, a két tárcsa és a hozzá való betétek együtt.
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
tboldi
nagyúr
Beleszerkesztettem az előző hsz-em közepébe, ha esetleg nem vetted volna észre.
Az EBC-ről is hallottam/olvastam már, hogy hullámosodik, az enyémeknek szerencsére még nincs bajuk, bár az is igaz, hogy jóformán csak városi tempóról kell lassítanom.
Nekem 4 tárcsa és 8 betét kerül 95-be.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Menjetek rá még a sport légszűrő témára. Illetve ki ne hagyjátok a sport gyújtógyertyát.
Ezeket muszáj kipipálni 1x az életben. Előbbivel néhány hónapig én is bohóckodtam, utóbbit már 200 km után (kormosan) kukáztam.Ugye csak 100-as benzin megy a Lexusba?
[ Szerkesztve ]
-
kátú
őstag
válasz focvis #196577 üzenetére
Egy haverom magyarázza meg küldözgeti a sport légszűrőket, mert hogy ő tett az Ignisbe, tegyek én is, milyen jó meg minden, de azt nem, nem szeretnék semmi ilyesmi, ahogy a sportkipufogo is távol áll tőlem
Igen, csak 100 as megy bele, és szerintem jobban is megy vele. De igazából legfőképpen a bioetanol mennyiség miatt megy bele az, a régi motorok nincsenek felkészítverá.
molnarpeter: ennek utána nézek! Van vele tapasztalatod?
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #196577 üzenetére
Ezek szerint egész hatékonyan visszafogom magam Simson ment valamikor próbaképp szűrő nélkül (max 1-2 óra talán), hang 💯, de aztán vissza is került minden a helyére. Legutóbb kipróbáltam egyik friss jövevény traktort is szűrő nélkül, hátha úgy nem füstöl (dehogynem).
Gyertya - jobban benyúló elektródás nagyon bevált Wartburgban, kvázi megszűntek a gyújtás gondok (BP6HS), ez új standard lett igazából. Persze nem mindenhol fér el az a gyertya, a motor normál fajtával megy.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Személyesen nem tudok hosszú távú tapasztalattal szolgálni TRW (elöl) és Remsa betét+Topran/Hans Pries tárcsa (hátul) amikkel volt huzamosabb használat Golfon, de szívó dízel, nem kopik rajta. Fiaton nem tudom, milyen van, de fog és nincs elkopva a betét, szóval nem is foglalkoztat annyira
Mostanában néztem pont szalagfék kopó anyagot, hátha valami táltos cuccal fel lehetne javítani a T25 fékeit (megnevezés egyértelműsítése kedvéért ez nem Avensis és nem is tank ). -
veterán
válasz molnarpeter #196583 üzenetére
Anno átfutott az agyamon 1x-2x, de nyuszi voltam.🐰
Olyant még csináltam a sport légszűrős sztori után pár évvel, hogy kivágtuk a légszűrőház alját, hogy mérgesebb hangja legyen.
Semmi. Lehetett új légszűrőházat rendelni - azóta viszont tudom, hogy a légszűrőházat légszűrővel együtt szállítja a gyár. -
kátú
őstag
válasz focvis #196584 üzenetére
Nem nem, nem szükséges egyébként 63mm a gyári rendszer alatta végig, szóval a 76 bőven elég lenne alá, de nem fogok ilyennel szórakozni. Jó szomszéd vagyok
molnarpeter: A T25 (tank) eleve hidros fékkel van szerelve ha jól tudom, de javísatok ki, ha tévedem ellenben ha nem avensis és nem is tank, mi a fene a T25?[ Szerkesztve ]
It still works!
-
veterán
válasz molnarpeter #196586 üzenetére
Kompletten szerintem nem jó rá, másik downpipe kell az 1.4-hez, ill. vágni / cserélni kell a hátsó lökös betétjét, mert kétoldalt jön ki a vége. És akkor a GTE akksiján még nem töprengtem.
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #196581 üzenetére
Az, hogy jelent-e valami pluszt, passz. A hangja kicsit morgósabb lett, nem kell kidobni a szűrőt (környezetvédelem lvl99, Greta küldi a szíveket), igazából ennyi. Van direktszűrőm is (Apexi), a kocsihoz kaptam, de sem az előző tulaj, sem pedig én nem raktuk fel. Ott már félnék attól, hogy túl sok port szív be ha nem veszem észre időben, hogy kiszáradt. Ez a gyári dobozba való simán kihúzza az olajcseréig
Talán mintha a gázreakció javult volna kicsit, mikor anno belekerült, könnyebben pörög fel. De aztán ez lehet placebo is, kimérni nem igazán lehet.Igen, irídium, bakker kövi olajcserekor azt is cserélnem kell majd, jó is, hogy emlékeztettek Focvis javaslatára megnézem milyen sport gyertyákat kapni
Meg persze #csakaszázas ! És tényleg jobban megy vele, ezt már mértük is, nem is kevéssel - persze a gyári előírás is 98-as, szóval az ECU is tudja és kéri is
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #196584 üzenetére
Nálam a gyertyatuning kimerült abban, hogy BKR6E-11 helyett BKR6EIX-11 került be, azaz sima helyett irídium, és 8 db ugyebár.
Annyi pozitív hozadéka lett, hogy már nem olyan kelletlenül pörög fel, kicsit virgoncabb lett, főleg a fordszám tartomány felső harmadában, 4000-től 6000-ig. De nyilván erősebb nem lett tőlük, csak lelkesebb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Szoszo94 #196590 üzenetére
Ja, nálam is panel filter van a gyári légszűrőházban, és én is úgy érzem, hogy valamivel jobb a gázreakció. Akkor volt igazán feltűnő, mikor a szűrő tisztítása közben el kellett mennem az autóval és beraktam egy hagyományos papír Mann-t ideiglenesen, elég lagymatag lett tőle. Aztán újraolajoztam és visszatettem a K&N-t, és helyreállt a rend.
-
kátú
őstag
válasz tboldi #196593 üzenetére
Na jóvaan, hogy működik ez? Annyit mondjátok, hogy a gázreakció javul, meg 4-6 ezer között fürgébb lesz, (Az enyém ott a legerősebb) hogy mostmár kezd érdekelni
Na nem mint ha most nem venné a lapot, de azért na.
Szóval, hogy is van ez az olajozós dolog?[ Szerkesztve ]
It still works!
-
stickermajom
addikt
-
Snoop-y
veterán
válasz focvis #196577 üzenetére
A hideglevegosnel par fokkal jobb lesz az uzemi homerseklet. En a hangja miatt szerettem. Pluszt nem ad.
Amugy hjam egyetertek. Szerencsetlen Lexusrol lassacskan egy atmeno orditos kidorrento meg egy kivansaglista hianyzik
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
válasz tboldi #196550 üzenetére
Nehogy azt hidd, most felváltva vezetek egy 1,8 140 (175Nm) insigniát, meg az 1,4 95(127Nm) lovas tipo-t, a könnyebb súly és rövidebb váltó miatt normál közlekedésben kb észre sem veszed a különbséget. 100 felett fordulaton van némi különbség. 0-100 11,4s vs 11,5s
Mondjuk az is igaz, hogy 140 ló 1500kg vs 95 ló 1150kg, így a súly/lóerő nem olyan sokkal jobb.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motoros topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Villanyszerelés
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Assetto Corsa Competizione
- Milyen egeret válasszak?
- Ubuntu Linux
- További aktív témák...