- Redmi Note 9 - azt nyújtja, amit ígér
- Milyen GPS-t vegyek?
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- MG4 menetpróba
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Snoop-y #196600 üzenetére
Az már úgy elég jó
tboldi: csak arra akartam rámutatni, hogy az egy dolog, hogy valamiben nagyobb és erősebb motor van, ahogy a többi hozzászólást nézem mások is ezt írták, hogy nem lesz nagy különbség.
Amúgy suzuki szerintem jobb választás lenne, ha élményt szeretnél sss, de egy 1,2 90 ló is elég jól megy
Jut eszembe Winkler: Életem legjobb csaaptós autója[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz tboldi #196601 üzenetére
Ok én gyakorlati tapasztalatot írtam le, te meg egy elméletet
Szerintem a gyakorlati tapasztalat sokkal többet elmond, papíron lévő számokhoz képest.
Egy autónál azt, hogy hogyan megy/viselkedik elég sok dolog befolyásolja: súly, lóerő, motor karakter, euro norma, váltó kiosztása, futómű, kerék méret... Ezeket meg gyakorlatban fogod megtapasztalni.
Sok 1,4- es autóm volt és abból sem volt két egyforma motor karakter, vagy váltó.
Vezettem honda civic 1999- et 1,4 90 lovat elég sokat, imádtam a váltóját és szeretett pörögni és 4000 környékén indult meg, sín autó, alacsony súlypont, nagyon lent ülsz benne. Kormány nagyon hosszú áttétellel
Kia proceed 1,4 105 lovas motorja teljesen más volt, teljesen lineálisan húzott, de sehol sem indult meg igazán, pörgetve nem volt annyira szép hangja, mint a hondának, kemény, feszes futómű, jót lehetett vele autózni, váltója pontos volt, de semmi extra. Maga az autó sokkal csendesebb volt
A tipo 1,4 95 ló sokkal morgósabb és a rövid váltó tartja igazán életben, mert már euro 6d, futómű inkább kényelmes mint feszes, elég magasan ülsz. Csendes kényelmes.
Seat ibiza 1,4 sport 2500- tól húz, 3500- nál megindul, 5000- nél elfogy. Morgós motor, kőkemény, feszes, pattogós futómű, annyival mehetsz a kanyarba, amit a gumi bír tapadásal. Váltó pontos. Zajos, hangos, hosszú távon kényelmetlen.
Csak azt akartam mutatni, hogy számok alapján nagyon hasonló autók gyakorlatban totál mások. Ezért is szeretek mindent kipróbálni
Amúgy 1,25 i20 sem érződött gyengébbnek az 1,4- es autóimnál, baleno 1,25- is hasonló karakter volt csak könnyebb, vezettem azt is, kia rio 1,4 sem ment jobban az 1,25 i20- nál pedig 6-os váltója volt (de nehezebb 120 kg-al), stonic 1,25 meg kifejezetten fura volt annyira rövid volt a váltója.
Ja nemrég vezettem egy x5- öt 250 lóval, attól sem estem hanyatt, mert nagyon nehéz szóval próbálj ki egy 1,8- as civicet és meglátod, hogy tetszik vagy nem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #196606 üzenetére
Nekem magyarázod, wannabe autószerelőnek?
De te is leírtad a lényeget, ami miatt értelmetlen az összehasonlítás, hogy totál mások. Azért írtam én is, hogy én legalább Hondát a Hondával vetettem össze, más márkák teljesen más konstrukciójú motorjait kár idekeverni, főleg más érából és környezetvédelmi besorolással.
Meg amúgy is írtam tegnap (de lehet, hogy nem itt, hanem a milyen autót vegyekben), hogy nem veszek 1.8-as 8gen Civicet, elsősorban megtartanám a jelenlegi Jazz-t, és csak legvégső esetben válnék meg tőle. És ha így is lenne, akkor is inkább 7gen Civicet vennék, vagy egy másik ugyanilyen Jazz-t.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #196587 üzenetére
Mi a GSi-nél próbálgattunk több megoldást is, ugyanígy légszüröház "nyitogatást", direktebb levegö bevezetést a gyári dobozba, de a "leghatásosabb" megoldás végül a "nyitott" szürö lett:
Hozzátéve, hogy a többi módosítás (nagyobb vezérmütengely, növelt kompresszió, bövített HF csatornák, más kipu) miatt kellett is a több levegö, és a mérések alapján ez a megoldás szolgálja ki a legjobban. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #196614 üzenetére
Anyuka akkor sokat fékezett. Amúgy láttam ilyet, a csaj úgy kuplungolt, hogy közben a féket is nyomta ugyanazzal a lábával, mert a kuplungpedál jobb szélét nyomta (meg közben a fék pedál bal felét). Na neki is elkopott 40k km alatt a betét.
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz tboldi #196609 üzenetére
Igazad van, mindenesetre az ember azt hinné, hogy egy 1,8- as 140 lovas autó biztos jobban megy, mint egy lesajnált 1,4- es 95 lovas, aztán nem is biztos, csak jobban hangzik, meg papíron jobban mutat, de sokszor meg csak többet fogyaszt. Nem véletlen az 1,4-es motorok húzták ki a legtovább a kis turbósok mellett a középkategóriában.
Neked valami turbós motor lenne előrelépés, vagy egy sssEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Snoop-y
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #196620 üzenetére
Az az 1.8-as már szerintem nagyon fojtva vagyon. Annak a motornak az elődje (Z18XE) volt a Zafirában. Nem mondom, hogy kevés volt, de a Civic az 1.8-al jobban ment 3000 rpm felett. Gondolom a 140 lovas, Z18XER esetén a környezetvédelmi normák miatt kicsit fojtani kellett még a motoron, ráadásul az Insignia sem a könnyedségéről híres.
-
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #196617 üzenetére
Minin 24k km után cseréltem betétet, először az elsőket kérte, majd 2-300km múlva a hátsókat is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #196623 üzenetére
Pedig anno néztem 1.8i G8-at is jó, hogy nem azt vettem végül. Így sincs tarcsi úgy meg aztán mi lenne?!
#nincsbennetarcsi
-
válasz BigBlackDog #196623 üzenetére
Na igen 1500kg
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kátú
őstag
válasz Snoop-y #196622 üzenetére
Azért ha megnézed a murano fékjét, az fel van készítve arra a tömegre. Tegnap néztem pont egyet, ott állt mellettem. Azon elől is egy 2 dugattyús nyereg van, nem csak egy sima kis úszó pedig a murano nem megy jobbat 100 fölött mint az enyém de a fék akkor sem lesz magától jobb, csak ha megveszem rá
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #196617 üzenetére
Tényleg, ha már fék/motorfék.
Azt vettem észre, hogy az 1.6 8V 75LE motor erősebb motorféket biztosít, mint az 1.5Turbo 165LE. (Igaz, előbbi 1140kg-ot cipel, utóbbi pedig 1.7T-t - de valahogy nem érzem logikusnak, hogy csak ennyi lenne a magyerázat)
Ennek mi az oka?Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
BigBlackDog
veterán
válasz cappa72 #196632 üzenetére
Az eddig próbált összes, új, turbós motornál én is ezt tapasztatam. A 98 lovas, 1.4 Renault motornak mérföldekkel használhatóbb a motorféke, mint a mai 1.0-1.5 turbós csodáknak. Arra tippelnék, hogy egyrészt a kisebb belső ellenállás miatt van, másrészt a nagyobb lendkerekek miatt. De ez csak tipp, egy pontos indoklás engem is érdekelne.
-
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Van valakinek tapasztalata a Halász Garázs [link] , vagy a Divertente RS6 [link] (más néven turbodiagnosztika.hu) műhelyekkel?
Meguntam, hogy egy bazi nagy fékezés óta ráz a kormány bizonyos sebességről történő fékezésnél. Mivel szinte új TEXTAR tárcsákról van szó, ezért tennék egy próbát a szabályoztatással, nem akarom rögtön cserélni.
A két műhely nagyon más módszerrel és nagyon más árakon szabályozza a tárcsákat. A Halász Garázs a klasszikus kiszerelem a tárcsát és ráteszem esztergára módon dolgozik, ebből kifolyólag a szabályozás díja nem túl magas.
A Divertente az autón szabályozza fel a tárcsát, az EBC Brakes oldalán találtam róla írást, hogy húde szuper dolog ez, mert így a legprofibb, mivel a kerékagyban lévő egyenetlenség is ott van és így a legjobb a szabályzás. Ilyen cuccal dolgoznak elvileg: [link]
Viszont jóval drágább is a munka, 14.000 Ft/ tárcsától írja az oldaluk.Egyrészt ismeritek a szervizek közül valamelyiket? Másrészt szerintetek megéri a felárat ez a kerékagyon történő esztergálás?
-
Snoop-y
veterán
Nem megy jobbat? Melyik RX 300-ad van nem a 204 lovas?
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tboldi
nagyúr
Egyébként a WagonR motorféke is erősebb, mint a Jazzé.
..................................Leadtam az autót javításra, mondtam, hogy fényszóróból gyári újat szeretnék, ne üssön el a jobboldalitól, a többit meg rájuk bízom.
Valamennyit biztos rá kell majd fizetnem, de nyilván jó lenne, ha minél többet állna a Wáberer.
Most hosszas (?) várakozás következik.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Akkor inkább ezt a drágább, de biztosabb megoldást választom.
Mondjuk nem tudom mit lehet a dologból kihozni, a bal oldalon nem kicsit elhúzta a hő a tárcsát...
Ha forgatom és közben nézem a távolságot a tárcsa széle és a féknyereg között, akkor szemmel láthatóan nagy a távolságban az ingadozás. -
MC Pite
veterán
Napifogyi: Jobb időt ellensúlyoztam több helyben járkálással, így a 208 4,59litert evett 100km-et. Mondjuk a csúnya üzemanyagárakkal fel is ment a km költség, 1673,68 HUF/100km-nél jár a 7600km-re.
cappa72: Részint a kisebb súrlódás miatt kevesebb a motorfék, de főként mert úgy hangolják direkt, hogy kevés/ne legyen (VW és BMW sokszor csinálja) motorfék, mert jobban tudják teljesíteni a normákat vitorlázással.
Engem inkább zavar, vagy legyen motorfék, vagy állítható legyen (asszem 1.4 tsiből sportosabb változatból volt olyan, hogy valamelyik módban motorfékezett, a többiben nyitott szelepekkel vitorlázik; meg egyes hibrideknél van még állítási opció).Ott van pl a kisoroszlánunk, ami szintén DLC bevonatos szipiszupi kis súrlódású motor, mégis hagytak neki normális motorféket. És kanyarokban át lehet előre terhelni, és nem full 'vakon' megy az ember a kanyarokba, és nem kell álladóan a fékbetéteket koptatni minden szar lassításhoz.
Qtya123: Ha enyém lenne, kapna egy sima szabályzást, ha az nem jön össze, csere, ezúttal magasabb polcos tárcsára. Kérdezték tőlem többen, miért buziskodok 'tuning' tárcsákkal (azaz egytől hatig terjedő skálán akár a harmadik szintet veszem meg), de a magasabb acéltartalom (meg marás, meg bevonat) az ember barátja ilyenkor. Rozsda, hullámosodás, ütés miatt párszor már kelet cserélni a simákat, ezeket (kopp-kopp) még sosem, azon a párezren nem érdemes spórolni (van mikor 4, van mikor 20000 a különbség, de nem olyan sűrűn cserél az ember tárcsát).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
3L1T3
addikt
válasz MC Pite #196647 üzenetére
Na én is nyomok egy fogyasztást bár ez lehet senkit nem fog érdekelni annyira! 2020 Tesla Model 3 Long Range (18" aero felni)
Múlthéten!
- Kint 21 fok / bent se fűtés se hűtés nem ment!
- Téli gumik (Pirelli Winter Sotozero 235/45 ZR18)
- Budapest XIII - Székesfehérvár (M7) - Budapest XIII
- Minden hol a megengedett maximális sebességgel közlekedve.161,7 km / 25 kWh és 156 Wh/km fogyasztás. Otthon töltök így 100 km ebben az időjárásban 565 ft / 100 km a költségem.
Jövőhónapban leszünk 1 évesek, ez alatt ~ 25K km került az autóba, és az áramon kívül más költségeim nem voltak a biztosításon és a cascon kívül. A napokban cserélni fogok nyári gumira, akkor a teljes téli fogyasztásomat megfogom osztani.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vallás
- Motoros topic
- Futás, futópályák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...